Sivuja: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2101329 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #900 : 07.08.2009 21:57:28 »

En jaksanut ruveta lukemaan koko viestiketjua,joten en ole varma olenko tähän ketjuun jo vastannut,mutta onko täällä ketään joka pystyisi analysoimaan uneni?Jos on pistä yv:tä ottaisin vastauksen mieluiten sitä kautta.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #901 : 08.08.2009 10:25:50 »

Disney-tyyppinen uni apartheid-teemalla, jossa oltiin jossain metsässä järven rannalla ja biitsi oli jaettu erikseen valkoisten ja värillisten puoleen. No menin tietysti sinne värillisten puolelle ja eikös siitä tullut kohta sanaharkkaa että etsä voi täällä istua.

No, menin pusikkoon ja taputtelin jotain söpöä pikku bambinpoikasta ja sitten ratsastelin delfiinillä pitkin järveä.   :Smiley

Sen verran tiedän että delfiini on on jostain syystä huono enne unitulkinnoissa.
tallennettu
hajusintti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #902 : 08.08.2009 10:55:28 »

Olin lapsuudenkodissani. Siskoni syytti ja solvasi vanhinta veljeäni. Räyhäämällä yritti ajaa veljeni pois kota (tämän teki todellisuudessakin aikaa sitten). Pyysin vielä nuorinta veljeä auttamaan. Hän pyöritti päätään ja hymyili ivallisesti. Yritin puolustaa vanhinta veljeäni. Selitin siskolleni ettei ne (?) tapahtumat olleet veljen syytä. Huuto sen kun yltyi ja veljeni teki jo pois lähtöä. Yritin taas mennä väliin. Siskoni löi nyrkillä minua kasvoihin. Heräsin siihen.

Tämä vanhin veljeni oli koko lapsuuteni tuki ja turva.  Undecided
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #903 : 10.08.2009 09:43:37 »

Kato Vega
Ei mielestani mikaan huono enne-koska (olen kirjoittanut sen omaan unikirjaani nain)
Dolphins are symbolic of intellect and emotial trust,communication between conscious and unconscious aspects of you.
Sehan voi saada aikaiseksi pienta halinaa aluksi, mutta lopuksi se laajentaa omaa tajuntaa.
tallennettu
Strelizia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #904 : 10.08.2009 23:12:13 »

Taas lisää vauvaunia. Mitäs imettäminen unessa tarkoittaa?
tallennettu

It does not do to dwell on dreams, Harry, and forget to live.
-Dumbledore-
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #905 : 11.08.2009 09:19:10 »

Taas lisää vauvaunia. Mitäs imettäminen unessa tarkoittaa?

Vauvaunet on hyviä unia. Vauva tarkoittaa omaa sisäistä lastasi ja sitä sinä ravitset ja imetät. Jos vauva on terve ja hyvinvoiva ja onnellinen, niin sinullakin on hyvää tiedossa. Näin minulle tulkittiin, kun viimeksi vauvaunen näin.
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #906 : 11.08.2009 10:19:50 »

Lisaisin edelliseen, etta muut imevat sinusta tietoa-joka tietysti on hyva asia-sinulla on jotain hyvaa jaettavaa.
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #907 : 23.09.2009 22:32:50 »


Olen nähnyt myös työkavereista unta: eräs tuli pöytäni ääreen olin kirjoittanut lapulle Beck ja hän katsoi hassusti minua ja lappua sekä sanoi beck ääneen.
Toisessa unessa olin huoneessa jossa oli huonekaluni, kävin läpi mitä niistä otan mukaan....en tiedä miten kävi.
Kyllä joskus on oikeesti omia uniaan liian lähellä.
tallennettu
Strelizia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #908 : 26.10.2009 16:59:13 »

Viime yönä näin isäni kuolevan(terve 57vuotias mies). Unessa kummallisinta oli, että en kammoksunut kuolemaa tai ruumista, toimin luontevasta nostaessani isäni arkkuun (joka sijaitsi itseasiassa vanhempieni takkahuoneessa) ja muutenkin unessa vallitsi äärimmäisen rauhallinen tunnelma. Isäni vain nukahti tuolille ja eikä enää herännyt.

Ainut ahdistavin hetki unessa oli, kun tajusin, ettei minulla ole isän poismenon myötä enää ketään ihmistä jolle uskoutua. Todellisuudessahan tämä ei nyt ihan näin vahvasti pidä paikkaansa, mutta isä on elämäni tärkein mieshenkilö smitten

Mitähän tämä voisi tarkoittaa?
tallennettu

It does not do to dwell on dreams, Harry, and forget to live.
-Dumbledore-
jana maria
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #909 : 27.10.2009 20:06:49 »

mä sain tappouhkauksen ja lähdin sit piiloutumaan jonkun juoponkaa.. juoppo kuitenkin tajusi ettei ole turvassa kanssani niinpä jatkoin kärryentyöntöä yksin, hyppäsin sitten bussiin kärryt jäivät takaosaan. menin istumaan ja siellä oli mustiin pukeutuneita ihmisia.. yksi mies kääntyi mun suuntaan ja huomasin että sillä oli tatuoitu musta kyynel silmäkulmassa..tajusin että se tarkoittaa että se on tappanut jonkun..istuin kuitenkin hetken ja kuuntelin kun joku ei mustiin pukeutunut tyttö puhui hänelle..jotain viatonta hyvyyttä. sitten tatuoitu tyyppi kysyi sen tytön nimen ja hän kertoi moneen kertaan olevansa ellinoora elina tai jotain, viittosi nimensä ja lopuksi sanoi olevansa elli. silloin säikähdin vähän ja lähdin kärryjen luokse, huomasin että kärryni oli heitetty pois invaliidinaisen tieltä. kun siinä oli lompakkoni ja takkini niin lähdin hakemaan kärryä.. huomasin että tiellä olikin vaunut kaikki osat irrallaan ja kuitenkin kaksi nuorta miestä tsiigasi ettei sisällä ollut ketään, sain tavarani takaisin vaikka toinen(oikeesti kadonnut lompakko)  meni viemäriin..sit herätyskello soi ja ton näin puolentunnin torkun aikana..toi nimi painaa mieltä kun en tunne elliä
« Viimeksi muokattu: 27.10.2009 20:13:31 kirjoittanut jana » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #910 : 27.10.2009 21:00:09 »

Marilyn Manson oli mun paras bestis pari yötä sitten Grin
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #911 : 30.10.2009 19:29:37 »

Tosi spookia  Shocked
Näin viime yönä kuolleesta koirastani ja aamulla oli koirankarvoja sukissa, vaikka koira on kuollut jo yli kaksi vuotta sitten eikä asunut tässä asunnossa...
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #912 : 04.11.2009 12:02:48 »

Aslobos -minulle itselle oman koiran esiintyminen unessa on aina jokin turva juttu. Eli unessa on aina silloin jokin "paha", jota hieman pelkäänkin (ehkä) ja koira tuo minulle turvaa, kumppanuutta ja tiedän sen olevan lojaali viimeiseen hengen vetoon asti.
 smitten

Ehkä koirasi kävi katsomassa, että sinulla on kaikki ok. Lähetä rapsutuksen sille  smitten  angel  smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #913 : 05.11.2009 09:03:49 »

Friikeintä on, kun ne unet on ihan selkojärjelläkin todellisen tuntuisia. Minä olin viime yönä laulukilpailussa exän parhaan ystävän kanssa, laulettiin duettona ykköspalkinto. Sen jälkeen alettiin hengaamaan, mutta sitten yksi tyttö tuli sanomaan mulle että "tuo jätkä on myrkkyä, se on kuulemma kostoretkellä X:n puolesta". (enter exän nimi to the X)

Pisti aamulla miettimään.  Lips Sealed

annaelen


Minulla kuumehouruja lukuunottamatta täysin rationaalisia ja todentuntuisia unia
ja ne jäävät hyvin muistiin.
Välillä minulla on hämmennys, että onko jokin asia oikeasti tapahtunut,
vai oliko se unta, koska joskus näkee unta niin tavalllisesta tilanteesta,
joka saattaa olla jatkoa sille, mitä todellisuudessa on tapahtunut
ja siinä sitten mietit jonkun sanomisia ja mielipiteitä jostain. uglystupid2 Grin 2funny

tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #914 : 05.11.2009 14:10:38 »

Sama täällä, mutta sitten usein kun unimaailma on aivan sekoa, tajuan olevani unessa. Tuolloin unien ohjailu onnistuu, mutta usein päätän vain herättää itseni ja yrittää uudelleen  :Smiley

Minut pisti miettimään ja hieman hymyileen, kun tässä yhdessä unessa kuljin ystävän kanssa erikoisen metsän läpi (tiheä!) ja noista metsän kasveistä putoili niskaamme hämähäkkejä. Yleensä olen unessa aivan kauhuna yhdestäkin hämppäristä, saati n.miljoonasta  Grin
No, ystäväni pelkäsi, mutta totesin ettei nyt ole varaa miettiä vaan puskeä läpi vaan ja toivoa ettei hämähäkit ole myrkyllisiä  Huh pakenimme siis...
Eli olen jollakin tapaa "edistynyt", koska hämppärit ei enään unessa aiheuta sellaista hepulia. Valvetila aina hämähäkki unen aikoihin on ollut stressaavaa ja kiireistä, jollakin tapaa hallitsematonta. Ja hämähäkit ovat olleet mustia!
Ennen tätä unta yksi hämähäkki uni sisälsi valkojalkaisen otuksen ja nyt nämä olivat kuin värikartan kirjavasta päästä koko kirjo  idiot2

Unet ovat sitten ihana lahja  angel
tallennettu
Sivuja: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: