sarru81
Kohtuuastroilija

Runous syntyy kun kaksi sanaa kohtaa toisensa
|
 |
« Vastaus #885 : 29.07.2009 21:11:47 » |
|
Heippa todella pitkästä aikaa! näin tuossa viikonloppuna sellaista unta, että se vieläkiin ihmetyttää...päätin surffailla netissä, symbooleista tietoa etsien, kunnes muistin että voih, mitäköhän tälle palstalle kuuluu!
Sunnuntaina muistin vielä 3 unta, nyt vain kaksi, ja nekin vain aihealueilta (vaikka kuinka yritin pitää ne milelessä ja muistissa). Yhdessä unessa, rakkaalta kisuliltamme suli vasen silmä. Se yht'äkkiä vain suli karvakorvan poskelle, ja myöhemmin siinä oli vain sellainen pinkki kohta. Toisessa unessa, exäni virtsasi päälleni! muistan kun hän laski housunsa (ihan hyvällä varustuksella ) en oikeasti nyt muista edes millainen on miehen REAALI eli oikea, mieskunto (ei valittamista ainakaan tule mieleen) ja sitten hän vain pissasi päälleni.
Tuleeko näistä mitään mieleen?
Mukavia unia kaikille!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva : leijona aurinko oinas kuu: leijona merkurius: oinas venus: oinas mars: oinas
|
|
|
sarru81
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #886 : 30.07.2009 15:47:12 » |
|
jahans... no kissalla näyttäis olevan tulehdus vasemmassa silmässä. Rähmii.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva : leijona aurinko oinas kuu: leijona merkurius: oinas venus: oinas mars: oinas
|
|
|
suvitus77
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #887 : 03.08.2009 16:46:53 » |
|
Olen nähnyt tämän saman unen prikuulleen samanlaisena useita kertoja... viime yötä lukuunottamatta edellisestä on aikaa. Unessa pakenen "jotain uhkaavaa" autolla tyttäreni kanssa. Jostain syystä nuorimmaista lastani ei näissä unissa ole olemassakaan vaikka tytär saman ikäinen kuin normielämässä. Ajamme aina vanhaan puutaloon,jossa on kaikki tavaramme ja vaatteemme,mutta se ei ole oikea kotimme vaikka on olevinaan sitä =). ja lähetän tyttären pihalle leikkimään. Minä jään taloon,ja ajattelen että on häivyttävä...nopeasti. Pakkaan välttämättömiä tavaroitamme muovikasseihin. Tähän aina herään. Ihmetyttää 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Corvus Leonis
|
 |
« Vastaus #888 : 03.08.2009 20:24:18 » |
|
Kerrankin nussimisuni. Ne on kyllä parhaita, saisi näkyä enemmänkin. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
kimo
|
 |
« Vastaus #889 : 04.08.2009 19:34:39 » |
|
Kerrankin nussimisuni. Ne on kyllä parhaita, saisi näkyä enemmänkin.   Joopa, piristää päivää kummasti!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Michaela-
Satunnainen astroilija

|
 |
« Vastaus #890 : 05.08.2009 08:36:26 » |
|
Nukuin kyllä sikeästi viime yönä ( niinkuin olen nyt tehnyt koko viikon saatuani sen unensieppaajan) Pätkiä muistuu mieleen, näin montaa eri unta, mutta tämä jäi mieleeni.
Sängylläni peiton alla oli käärme(näin ainakin luulin), meillä ei ole käärmettä vaikka olen sellaisesta joskus haaveillut, mutta tässä unessa minulla mitä ilmeisemmin oli koska en pelännyt ollenkaan. Annoin peiton alle jotain kangasta jota tämä käärme (joksi sitä edelleen luulin) veti. Kun kangas oli kokonaan peiton alla nousi peiton alta poikani iloisesti nauraen. Tämä uni vaivaa....
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Don´t ask me, I only use my brain to keep my ears apart
|
|
|
sarru81
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #891 : 05.08.2009 23:50:21 » |
|
Mie muistan kun äiti on joskus sanonut että käärmeet unessa tarkoittaa sitä, että joku pettää. Pedin ajattelen liittyvän partneriin. Pettämistäkin on monenlaista, koetko että olet kokenut tulleesi petetyksi jonkun asian suhteen?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Michaela-
Satunnainen astroilija

|
 |
« Vastaus #892 : 06.08.2009 09:51:19 » |
|
Monesti olen tullut petetyksi sekä suhteessa että muutenkin elämässä. Olen kovin varovainen ollut tässäkin suhteessa missä nyt olen ollut jo kohta 3vuotta, luottamusta on vaikka sekin on muutamaan otteeseen mennyt...Olen jo pidempään halunnut ottaa seuraavaa askelta suhteessamme ja kortit niin jo vähän lupasivatkin tapahtuvan =)
Olen tässä paljon miettinyt isääni (tai siis oikeammin sitä henkilöä joka minut tähän maailmaan on siittänyt) meillä meni välit poikki heinäkuun puolessa välissä. Asia ei ole minulle mitenkään raskas vaan jotenkin olen aika onnellinen että olen hänestä päässyt eroon. Isänä hän petti minut täysin. Uhkasi jopa kännipäissään, että en tule elämään häntä pidempään...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Don´t ask me, I only use my brain to keep my ears apart
|
|
|
sarru81
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #893 : 07.08.2009 13:10:14 » |
|
Voi että, onpa tosi ikävää kuulla. Varmasti tuollaiseen "isään" on hyväkin pitää se välimatka. Uskon että, vaikka he ovatkin vanhempiamme, ei kunnioitusta ja kaiken nielemistä pidä harjoittaa vain sen vuoksi että he ovat vanhempiamme. Toivon kuitenkin että jossain vaiheessa välinne korjaantuvat.
Toivon myös että saat poweria siirtyä suhteestasi eteenppäin. Parempi yksin kuin huonossa suhteessa. Elämä on kuitenkin aika lyhyt. Voimaa sulle.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Athene
|
 |
« Vastaus #894 : 07.08.2009 20:57:28 » |
|
En jaksanut ruveta lukemaan koko viestiketjua,joten en ole varma olenko tähän ketjuun jo vastannut,mutta onko täällä ketään joka pystyisi analysoimaan uneni?Jos on pistä yv:tä ottaisin vastauksen mieluiten sitä kautta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vesimies nousu/kuu kaksonen
|
|
|
|
Corvus Leonis
|
 |
« Vastaus #895 : 08.08.2009 09:25:50 » |
|
Disney-tyyppinen uni apartheid-teemalla, jossa oltiin jossain metsässä järven rannalla ja biitsi oli jaettu erikseen valkoisten ja värillisten puoleen. No menin tietysti sinne värillisten puolelle ja eikös siitä tullut kohta sanaharkkaa että etsä voi täällä istua. No, menin pusikkoon ja taputtelin jotain söpöä pikku bambinpoikasta ja sitten ratsastelin delfiinillä pitkin järveä. : Sen verran tiedän että delfiini on on jostain syystä huono enne unitulkinnoissa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
hajusintti
Satunnainen astroilija

|
 |
« Vastaus #896 : 08.08.2009 09:55:28 » |
|
Olin lapsuudenkodissani. Siskoni syytti ja solvasi vanhinta veljeäni. Räyhäämällä yritti ajaa veljeni pois kota (tämän teki todellisuudessakin aikaa sitten). Pyysin vielä nuorinta veljeä auttamaan. Hän pyöritti päätään ja hymyili ivallisesti. Yritin puolustaa vanhinta veljeäni. Selitin siskolleni ettei ne (?) tapahtumat olleet veljen syytä. Huuto sen kun yltyi ja veljeni teki jo pois lähtöä. Yritin taas mennä väliin. Siskoni löi nyrkillä minua kasvoihin. Heräsin siihen. Tämä vanhin veljeni oli koko lapsuuteni tuki ja turva. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Riitta
|
 |
« Vastaus #897 : 10.08.2009 08:43:37 » |
|
Kato Vega Ei mielestani mikaan huono enne-koska (olen kirjoittanut sen omaan unikirjaani nain) Dolphins are symbolic of intellect and emotial trust,communication between conscious and unconscious aspects of you. Sehan voi saada aikaiseksi pienta halinaa aluksi, mutta lopuksi se laajentaa omaa tajuntaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Strelizia
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #898 : 10.08.2009 22:12:13 » |
|
Taas lisää vauvaunia. Mitäs imettäminen unessa tarkoittaa?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
It does not do to dwell on dreams, Harry, and forget to live. -Dumbledore-
|
|
|
Lemmikki
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #899 : 11.08.2009 08:19:10 » |
|
Taas lisää vauvaunia. Mitäs imettäminen unessa tarkoittaa?
Vauvaunet on hyviä unia. Vauva tarkoittaa omaa sisäistä lastasi ja sitä sinä ravitset ja imetät. Jos vauva on terve ja hyvinvoiva ja onnellinen, niin sinullakin on hyvää tiedossa. Näin minulle tulkittiin, kun viimeksi vauvaunen näin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä Kuu Jousimies/1. huone Merkurius Kauriissa/1. huoneessa Mars Oinaassa/3. huoneessa Venus Kauriissa/1. huoneessa Chiron Vesimiehessä Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
|
|
|
|