Sivuja: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106124 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
häärö
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #855 : 01.04.2009 20:57:50 »

Mäkin näen aika paljon unia, mut viime yöltä jäi ainoastaan mieleen tämä yksi.

Unessa oli siis kesäilta, aurinko oli laskemassa. Olin pikkuveljeni kanssa meidän kotipihalla. Oltiin menossa ajamaan skootterilla. Talomme oli tyhjillään, vanhemmat oli poissa. Olin unohtanut jotain sisälle, ja menin sitä hakemaan. Kun olin portailla, niin näin kuinka valot räpsyivät pari kertaa, päälle ja pois, päälle ja pois. Mietin että mistähän mahtaa johtua, ketään ei ollut sisällä. Avasin sitten oven ja koirani haukkui hurjana eteisessä, ja siinä vaiheessa alkoi pelottaa. Sitten kuulin kuinka askelet juoksivat yläkerrassa ja pelkäsin ihan karseesti, sitten heräsin. Herätessä olin ihan hysteerinen ja kuvittelin että silläki hetkellä meillä oli joku. Pyörin sängyssä jonkin aikaa ahdistuneena ja peloissani kunnes nukahdin taas.

Ei toi enään tunnu läheskään niin pahalta, mut silti hassua että yöllä se pelotti ihan hirveesti Tongue Osaisko joku mahdollisesti tulkita tota unta yhtään?
tallennettu
Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #856 : 03.04.2009 07:28:22 »

Hei,
Voisiko joku ihana ihminen tulkita tämän unen ?

Viime yönä näin unta äidistäni, siinä häneltä tuli verta silmästä ..valkuaisesta vuoti verta (paksu viiru joka vuosi), mutta sitä ei valunnut niin kun esim. itkettäessä. Outoa..
Äitini oli rauhallinen,ja sain häntä patistella lääkäriin, sitten heräsin.

Oli niin outo uni että jäi vaivaamaan

Emisa
tallennettu
Sundy
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #857 : 03.04.2009 18:27:19 »

Hei Emisa,
En ole paras unien tulkitsia, mutta unikirja josta uneni symbolit aina katson, pitää todella usein paikkaansa, eli siis vilkaisin unesi unikirjasta  :Smiley :
Verestä uneksiminen tietää usein sydänsuruja ja haavasta vuotava veri kuvastaa ystäväsi petturuutta sinua kohtaan.

tallennettu
Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #858 : 04.04.2009 18:45:30 »

Kiitos Sundy tulkinnasta

Emisa
tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #859 : 12.04.2009 02:44:04 »

Näin alakoululaisena unta että mummoni taloa ja pihaa ympäröivät pellot tulivat mereksi, ja sitten minun piti tehdä jotain, en muista mitä -tästä on niiin kauan aikaa. Joku antoi mulle jotain tavaroita, tai kirjoja, ja mä kysyin koska ne pitää palauttaa, ja mulle sanottiin että ei kiirettä, viimeisenä auringon päivänä. Ei ollut kyse kesän loppumisesta vaan joku tietty viimeinen auringon päivä. Sunday. Viimeinen sunnuntai, millä tavalla viimeinen.   Cheesy
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #860 : 14.04.2009 08:37:56 »

IHMISET
Unessa kohtaamasi henkilö edustaa usein jotain Oman Itsesi puolta ja/tai sitä, kuinka tuo näkemäsi henkilö vaikuttaa Itseesi. Ehkä ihailet jotain hänen ominaisuuttaan tai ehkä hän näyttää sinulle jotain negatiivista Itsestäsi, johon sinun tulisi kiinnittää huomiota: Oletko liian tuomitseva, herkkäuskoinen, ilkeä, pelokas, epärehellinen jne.
Henkilö voi myös kehottaa sinua hyväksymään omat negatiiviset puolesi osaksi itseäsi.
Näkemäsi henkilö heijastaa aina peilinlailla jotain sinusta Itsestäsi.


- Nään aina aika-ajoin toistuen unia ihmisistä jotka ovat mulle tuttuja taikka sitten tuntemattomia.

Viimeöinen uni oli aivan käsittämätön. Olin unessa isossa, kauniissa, mutta niin mystisessa talossa. Talossa oli valtava määrä huoneita ja kaikki huoneet olivat täynnä upeita antiikkitason huonekaluja. Uni liittyi seksiin, seksuaalisuuteen.Unessa esiintyi eräs lapsuuaikani tyttö, joka liehitteli unessani alastonta miestä. Muistan kuinka läpsäytin sitä pyllylle sanoen; "Tekosi on todella inhottavaa" Tongue Unessa oli kaksi alastonta ihmisiä verhoiltu lakanaan. Unessa oli myös rikkinäisiä wc-ovia, siis niiden lukkoja. Hassuin minkä muistan oli naisten ja miesten yhdistelmä-wc; naisille ja miehillä oli omat pienet huoneensa, mutta mikä yhdisti ne wc:n yhteen oli katosta maahan asti oleva aukko joka oli vuorattu polviin saakka verholla. Aika seksikästä. Cheesy

Taloon liittyi myös ahdistusta koska se oli aika tummasävytteinen ja hämärä. Osa huoneista oli käsittämättömän ahtaita ja pieniä. Talossa oli kanssa valtava takka, johon olen tuntenut aina viehättävyyttä.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #861 : 17.04.2009 21:54:39 »

Tunnetila aina heijastaa tiettyja elaman vaiheita joita sitten tornaadot tai pyorremyrskyt symbolisoivat-sinun tapauksessasi juuri exan kuvina.
Oletko miettinyt minkalaisia unia naet kun fiilis on hyva-veikkaampa paljon mukavampia unia.
Huoneet heijastavat eri aspekteja itsestamme ja liittyy myos tunteisiin minkalaiselta huoneemme nayttavat.
tallennettu
skorpioni-
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1

Onhan päivä vielä huomennakin..


Profiili
« Vastaus #862 : 19.04.2009 21:51:46 »

Olen nähnyt jo kahtena yönä että erosimme mieheni kanssa. Toisessa unessa palasimme yhteen minun aneluni pyynnöstä, mutta toisessa emme. Epäilyttää. Jos joku osaisi tulkita. :>
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #863 : 21.04.2009 14:09:56 »

Mitäs mahtaa tarkoittaa sellainen uni, jossa esiintyy soluhuone (liittyy menneeseen opiskelukaupunkiin kaukana) huonekaluistani ja tavaroistani. Uni on viestittänyt sellaista, että minun ikäänkuin pitäis mennä tyhjentämään se tila niistä huonekaluista, olen siin unohtanut tämän tehdä. Olen nähnyt tämä unen kaksi kertaa. Uni ja huone on todella ahdistava. Olen käynyt unessa tuossa huoneessa ja ihan melkeen huutanut, " miksi tavarani ovat täällä (kuin haamuna) kun en enää asu täällä".

Jäin toissa aamuna miettimään, että kylläpä tuntuu todella oudolta ja ahdistavalta.

Eli, mitä minun pitää palata tekemään menneeseen aikaan ja hakemaan pois??
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
saaresir
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #864 : 30.04.2009 09:32:02 »

Näin unta, että toinen etuhammas särkyi kuin munan kuori. Hammas jäi kyllä paikalleen, mutta siitä puuttui kuori.
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #865 : 02.05.2009 07:37:22 »

Olin ikäänkuin juuri nukahtamassa tai ehkä olin jo nukahtanut, kun kuulin kutsuttavan itseäni nimeltä. Havahduin kutsuun ja heräsin. Vähän aikaa mietin, josko jollakin lähiomaisella oli joku hätänä ja kuulin kutsuttavan itseäni apuun. Olin kuitenkin niin väsynyt, että painoin pään uudestaan vaan tyynyyn ja nukahdin miltei heti uudelleen. En muista oliko kutsuva ääni miehen vai naisen ääni. Jotenkin jäi sellainen mielikuva, että ääni oli neutraali.

Miten tämän tulkitsisi ?  Smiley Smiley

tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Tiuhtilainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #866 : 10.05.2009 11:16:45 »

Monesti näen leffamaisia unia, maisemat ja tapahtumat ja henkilöt ovat aina kuin jostain elokuvasta.
Kerran sitten jotain elokuvaa katsoessani sain todeta, että yksi kohtauksista oli kuin täysin unestani.

Viimeöinen uni oli taas tällainen elokuvamainen, en muista siitä kuin hataria yksityiskohtia. Olin päätynyt jonkin pahiksen vangiksi ja yritin peittää oikeaa minääni piilottelemalla puoliksi kalterien takana ja muuttamalla puhetyyliäni ja olin ihan varma että pahis tunnistaisi minut. Jossain vaiheessa olin päässyt pakenemaan sieltä vankilasta johonkin vihreille kukkuloille, jossain lähistöllä muistan olleen vettäkin ja pieni ryhmä muita ihmisiä, yksi oli muita selkeästi vanhempi. Ja kukkuloilla oli myös paljon kiviä ja muita, joiden alle pääsi piiloon.
Ja muistan kuinka unen toinen pahis (luultavasti pahis) lensi lohikäärmeellä kauempaa jonkun kukkulan ylitse.

Tätä unta edeltävässä unessa olin myös päätynyt vangiksi johonkin, mutta en koskaan päässyt pakoon. Sen unen vankilana toimi tyhjä huone ja minun piti tehdä töitä jollekulle, tehdä ruutuja joihin piti laittaa kirjaimia satunnaisessa järjestyksessä. Kirjaimista muistan että kirjain N toistui usein siellä.

Minkäänlaista tulkintaa näistä?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #867 : 11.05.2009 19:15:16 »

Voih, minä näin unta tulevasta miehestäni. Olipa herätessä ihan hyvällä tavalla outo fiilis. Tyyppi on kuitenkin tuntunut aurassa jo vuoden verran ja vahvistunut vaan sitä mukaa, kun tämä vuosi on kulunut. Oli kai jo aika odottaa unta hänestä.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #868 : 12.05.2009 09:27:45 »

näin muutama vko sitten unta että olin prinsessa palatsissa jne, kaikenlaista mikä viittaa menestykseen.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #869 : 14.05.2009 08:52:05 »

Hei,
Taas näin mielenkiintoista unta, johon toivoisin selitystä jos jollakin olisi aikaa. Samalla voisi muuten ottaa vinkkejä hyvistä unikirjoista vastaan...

Olin mieheni kanssa kotona ja siellä oli pieni lapsi. Netti oli auki ja ovikello soi.
Menin avaamaan oven ja sieltä tuli kaksi nuorehkoa silmälasipäisiä samannäköisiä miehiä (kaksoset) ?
Heillä oli mukana kanssa samanikäinen pikkupoika joka oli unessa jo. Heidän mukana oleva pikkupoika oli ystäviemme poika, tunnistin tämän myös unessa. Lapsi oli iloinen ja kyykistyin juttelemaan ja poika tuli halaamaan.
Nämä miehet esittelivät itsensä tarkastajina ?

Ihan kun tässä olisi tuo 2 joka toistuu...kaksi miestä (samannäköist) ja kaksi pikkupoikaa ( eri näköisiä)

Harmittaa kun heräsin kesken unen...

Emisa
tallennettu
Sivuja: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: