Sivuja: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2083877 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #765 : 05.11.2008 18:24:55 »

Onko aitisi terve?
tallennettu
Strelizia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #766 : 05.11.2008 19:12:04 »

Äitini on ainakin tietääkseni terve samoin pirteä isoäitinikin. Itselläni tosin epäillään erästä (perinnöllistä) sairautta.

Taloudellisia huolia on itselläni, joten se varmaan jo heijastuu uniin. Ja tuo työhuoneen kuvaus osui kyllä nappiin. Liian rutiiniksi tuo elämä on mennyt.


tallennettu

It does not do to dwell on dreams, Harry, and forget to live.
-Dumbledore-
Asterix
Vieras
« Vastaus #767 : 06.11.2008 20:26:46 »

Sasha, eikös vanha sananlaskukin sano, että toisen roska on toisen kulta  2funny...


No niinpä.  Grin 2funny

Nämä kakka-unet sen kuin ovat jatkuneet tässä pitkin viikkoja.
Muutama päivä sitten heräsin nauraen ihan katketakseni,
koska kannoin unessani ihan jumalattoman isoja sylillisiä kamelin paskaa kotiini. Grin 2funny
tallennettu
reabba
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #768 : 07.11.2008 07:12:47 »

Hei!  Smiley

Näin unta että heräsin kun oli niin kylmä. Huomasin että ulko-ovi aivan selkosen selällään. Menin ja yritin laittaa ovea lukkoon. Ovi kyllä meni kiinni mutta ei lukkoon. Muistaakseni se meni lukkoon kolmannella kerralla, kun lukko reistaili.

tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #769 : 11.11.2008 16:09:31 »

lentäminen unessa ilman apuvälineitä kertoo sielun henkisestä vapaudesta ja vahvuudesta,
ja kun minulle linnut edustavat sielun lähettiläitä,niin et tarvitse edes henkkareita todistaaksesi vahvuuttasi,ja sait ne takaisin  eli et menettänyt "minuuttasi",
hieno uni ja eiks ookin mahtavaa lentää unissa..
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #770 : 12.11.2008 09:50:54 »

dawnchild
Minulla pisti silmaan toi kortti jonka lintu nappasi-mutta antoi sitten sen takaisin-tuli mieleeni Osiris joka kaskemalla pystyi luomaan elamansa haluamakseen-eli ajattelemalla ja haluamalla luot energiaa ja sinun tarvitsee vain kaskea saavuttaaksesi sen.
Identiteettisi on sinulla takaisin ja lennollasi sait paljon uutta energiaa ja samalla se vapautti vanhaa pois
So, go on...
tallennettu
Ennari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #771 : 14.11.2008 14:26:51 »

Näin itse hyvin hassua unta, että minun kotiini tuli joku todella joku "kuuluisa" selvänäkijä. Ja hän opetti minua henkien kanssa juttelemaan ymym.
Lopulta hän kutsui minun kehon sisääni jonkun pyhän hengen (papinkanssa). ja sen jälkeen pyysi minua oksentamaan sen ppois. en kykenyt siihen, joten nainen selitti kauhuissaan että paha henki jää sisääni ainiaaksi. Olin järkyttynyt ja sain lopulta yskimisellä sen pois. Se tuntui pahalta ja kamalasta rinnassa kun näin sen pahan hengen tulevan minun suustani ja näkö lopulta heikkeni ja pyörryin unessa. ja sitten uni loppui ja herättyäni tuntui jotenki, että se ois tapahtun oikeesti. Sama tunne ku irtautuisi kun se pahahenki lähti.. :Ss oisko tähä mitään selitystä
tallennettu
Thickskin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Hymy, jonka annat, palaa aina luoksesi


Profiili
« Vastaus #772 : 14.11.2008 20:43:53 »

Joku jos osaisi tulkita tai antaa jotain vinkkiä...

Minkälainen merkityson unessa tavalla jolla kuolee on? Jokaisessa unessa jossa kuolen joko lähisukulainen tai ystävä ajaa minua takaa jonkin terävän esineen, useimmiten kirveen kanssa, takaa-ajo päättyy lähes poikkeuksetta minun kaatumiseeni ja takaa-ajaja saa minut tapetuksi. Tapahtuma paikka  on sekoitus tuttua ja vierasta ympäristöä.

Tällä kaavalla nähtyjä unia näen ihan toistuvasti - silläkin kai joku merkitys??

Pistää kyllä sydämen lyömään aika kovasti noihin kun herää ...
tallennettu

Tekonsa voi harkita, sanansa voi valita,
tunteet kulkevat omia teitään.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #773 : 18.11.2008 08:51:03 »

Näi unta viime yönä, että olin isossa väenpaljoudessa katsomassa ilmeellistä, kuin kraatterin muodostamaa mynthonin sinertävää jäätä ja jäävuoria. Itselläni on Mynthon-pastilleja suussa samanaikaisesti ja tein mynhtonhenkäisyjä muihin katsojiin päin Cheesy
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Asterix
Vieras
« Vastaus #774 : 29.11.2008 18:49:52 »

Joku jos osaisi tulkita tai antaa jotain vinkkiä...

Minkälainen merkityson unessa tavalla jolla kuolee on? Jokaisessa unessa jossa kuolen joko lähisukulainen tai ystävä ajaa minua takaa jonkin terävän esineen, useimmiten kirveen kanssa, takaa-ajo päättyy lähes poikkeuksetta minun kaatumiseeni ja takaa-ajaja saa minut tapetuksi. Tapahtuma paikka  on sekoitus tuttua ja vierasta ympäristöä.

Tällä kaavalla nähtyjä unia näen ihan toistuvasti - silläkin kai joku merkitys??

Pistää kyllä sydämen lyömään aika kovasti noihin kun herää ...

No aivan varmasti on merkitys!
Selkeästi perheesi ja ystäväsi haluavat päästä eroon sinusta.  Grin 2funny

No vitsi-vitsi, kuolema yleensä liittyy omiin pelkoihin ja jokaisen omaan sisäiseen helvettiin
ja/tai se enteilee muutoksia jollain elämän alueella.
Ainahan ne muutokset elämässä pelottavat. Wink
tallennettu
Strelizia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #775 : 01.12.2008 09:08:43 »

Näköjään nukuin viimeyön varsin sikeästi, kun taas näin unia.

Ensimmäisessä unessa leikkelin varpaankynsiäni omalla sohvallani istuen, jalat sohvalla.Seurustelukumppanini isä kielsi, että jalkoja ei saa pitää sohvalla.

Toisessa unessa olin ilmeisesti patologian laitoksella, jossa leikkauspöydällä oli ruumis ruumispussissa. Kuulin unessa lääkärin sanovan, että hän ilmeisesti alkoi suorittamaan leikkausta liian aikaisin eikä potilas ehtinyt nukahtaa-->eli hän "tappoi" potilaan vahingossa. Unessa juoksin todella nopeaa leikkaussalista pois, etten vain olisi nähnyt ruumista.

Eli tulkintaa taas uniini kaipaisin.
tallennettu

It does not do to dwell on dreams, Harry, and forget to live.
-Dumbledore-
epona
Vieras
« Vastaus #776 : 01.12.2008 09:10:54 »

Näin tässä yksi yö hassun unen. Kuljeskelin sellaisessa satumaisessa kauniisa lehtipuumetsässä, kun yhtäkkiä puut alkoivat liikkumaan. Hetken kuluttua ne jo puhuivat epäselvästi tuulen lailla.

Sitten padam olin keskellä suurta linna. Linnan omistaja oli Jack Nicholson (I know- wierd!  laugh) ja minä olin hänen järjestämillään kutsuilla tarjoilijana...


On ne unet hassuja Smiley Tätä unta oli tosin harvinaisen viihdyttävä katsella  Smiley
tallennettu
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #777 : 01.12.2008 12:40:09 »

Jospa kannan korteni kekoon unien osalta?  laugh Koitan laittaa nämä siinä järjestyksessä kuinka olen ne aikanaan nähnyt. En ole enää aikoihin nähnyt unia, mutta elämässäni on ollut näitä "rauhallisia" aikoja hyvin vähän, ja niitä sekavia uni-aikoja sitten senkin edestä... saa vapaasti tulkita, varsinkin tämä ensimmäinen minkä olen nähnyt vain kahdesti, muutaman vuosi oli väliä unissa. Olin suur.piirt. ikää 12-13 kun ensimmäinen uni tuli: Nukun unessa, on aivan rauhallinen yö. Yhtäkkiä herään jumalattomaan paukkumiseen ja rytinään. Isä tulee rauhoittelemaan ja sanoo että ei hätää, ne ovat vain raketteja ja ilotulitteita, nyt on uuden vuodenyö. Isä ottaa minut syliin (vaikka olin jo iso) ja vie minut ikkunaan katsomaan kuinka hienoja raketit ovat. Kun saavun ikkunan luo (olimme omassa olohuoneessa), näen kuinka KOKO maailman taivas on kauttaaltaan täynnä ihania erivärisiä raketteja, tähdet ovat paljon isompia ja todella kirkkaita. Ne ovat myös muodostaneet koko taivaankannen täyteen kaikki eri horoskooppimerkit ja tähdistöt. Taivaalla lenteli meteoriitteja sinnetänne, revontulet loimusivat. Poikkeusellista oli se että ei ollut vain taivasta, vaan taivas ja universumi olivat yhtä. kaikki mitä tapahtui, tapahtui siis avaruudessa asti. Ilotulitteita avaruudessa??  Smiley Hetkenpäästä tajusin itse olevani taivaalla ja avaruudessa leijumassa kaiken sen kauneuden seassa. Koitin myös hakea jousimehen tähdistön. Juttelin jonkun kanssa että saisin apua sen löytämiseen, mutta kuitenkin olin yksin. Kenen kanssa olin puhunut, en tiedä?? Pystyin matkaamaan koko maapallon ympäri, ja kävin myös katsomassa maata paljon kauempaa. Aluksi pelkäsin, mutta sitten vain nautin. Ne värit, ja se uskomaton koko maailman ilotulitus olivat jotain käsittämätöntä. En olisi halunnut herätä, mieli oli surullinen kun en enää saavuttanut sitä samaa tulevina öinä vaikka yritin. En ole koskaan nähnyt mitään niin kaunista, aivan kuin se oli ollut totta! Olin n. 15v. kun näin saman toisen kerran.

Olin n. 25v ja poikani oli silloin jo pari vuotias, olin yhtäkkiä kaupunginosassa missä olin koko ikäni asunut. Oli taas yö, ja käynnissä oli sota. Venäjä oli hyökännyt tähän kaupunginosaan, ja siellä ei ollut ketää muita kuin minä ja poikani. Eli siis koko paikka oli täysin autio lukuunottamatta meitä. Unessa poika oli vielä vauva, seisoin yhdellä kadulla, mikä oli vastapäätä ensimmäistä omaa kotiani. Muistan vain kuinka taas paukkui ja rytisi jossain kauempaa, ja minun piti päästä pakoon poikani kanssa, ennenkuin sota saavuttaisi meidät. Sitten heräsin.

N.27-28v, juoksin Tampereen stadionilla penkkirivien välissä (arvatkaa oliko helppoa..), kun minua jahtasi mies joka yritti tappaa minua. Olin todella kauhuissani, koska mies heitteli leipäveitsiä minua kohti ja odotin kokoajan, että koska ensimmäinen osuu selkääni. juoksin ja veitsiä lenteli jalkojeni viereen. Yhtäkkiä pysähdyin, otin veitsiä käteeni ja käännyin. Otin terästä kiinni ja heitin, enkä enää pelännyt vaan tunsin oloni vahvaksi ja varmaksi. en enää muista oliko se ensimmäinen vai toinen veitsi mikä tappoi miehen, mutta nakkelin niitä menemään aika lahjakkasti. Uni loppui.

Näitä unia on muitakin mitkä ovat jääneet mieleen, mutta juuri nyt kun koitan ne kirjoittaa, en jaksa muistaa kaikkia.  knuppel2

Niin, on vielä yksi mikä tuli mieleen. Kun seurustelin 19-20v erään pojan kanssa, näin hänestä suhteemme loppuvaiheessa kamalan unen. Hän oli aina vinkumassa seksiä, ja lopulta kyllästyin siihen tosissaa. Olimme hänen vanhempien luona (hän asui itse silloin vielä kotona, kun itse asuin jo omillani..), olin vessassa. Poikaytävä koputti vessan oveen ja tuli vessaan vehje tanassa. En tiedä mistä sain julmetun kokoisen veitsen, mutta raivostuin silmittömästi, otin peniksestä kiinni ja vedin sen juuresta veitsellä irti. Verta lensi ja suihkusi aivan tajuttomasti ympäri vessaa kun silpoin elintä...  buck2  buck2  Undecided Arvatkaa oliko KAAMEA olo koko seuraavan päivän. Kyseinen nuorimies oli silloin intissä, ja tullut lomille ja ihmetteli käytöstäni kun en päästänyt häntä lähelle. Kerroin unen, ja hän itki. Tajusin silloin että suhde tekee kuolemaa rajulla tavalla. Reuhdoin itseäni irti aika rankalla tavalla. Pelkäsi myös silloin oikeassa elämässä itseäni, ja sitä että mitä jos oikeasti napsahdan unessa ja alan todellisuudessa silppoa veitsellä toista. Hiukan jouduin miettimään, mihin veitset kotona piilotan...  Embarrassed Huh, että näin...
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
reabba
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #778 : 04.12.2008 07:44:26 »

Hellou!! Cheesy

Näin unta viime yönä et ystävättäreni halusi minun värjätä hänen hiuksensa. (Olen tehnyt sitä oikeasti). Siinä värjäillessäni tummaksi hänen hiuksiaan huomasin yhtäkkiä et olinkin värjännyt omat hiukseni. No ajattelin et ei se mitään.. vähän vaihtelua elämään  Grin Kun pesunaika tuli huomasin hiukseni olevan ihan vaaleat ja otsatukkani olikin vaaleanpunainen.  Embarrassed En kyllä ollut kovin surullinen asiasta mutta vähän hämmentynyt.

Olen syksyn aikana nähnyt toisenkin hiustenvärjäys unen mutta silloin hiukseni olivat tummat. buck2

Voisiko joku vähän valaista minua hiustenvärjäys-unista? Grin
Vai tekeekö tämä kaamosaika vain tepposet crazy2
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #779 : 04.12.2008 09:19:04 »

Mä oon nähnyt ihan nyt viime kuukausina sellaisia (outoja) unia, kuin näkisin mitä tapahtuu mm entisten koulukavereiden elämässä. Heidän kanssa en siis ole enää tekemisissä, mutta unissa ikäänkuin tapahtuu selvännäköä. Tai en tiedä onko kyse selvännäöstä, mutta ainakin sellaisesta, että tapahtuu hassujakin arkipäivän asioita vaikken tiedä yhtään mitään mitä heille kuuluu nykyään.

Tajuaako kukaan mitä tämä on??
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: