Sivuja: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2104760 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #735 : 11.08.2008 15:52:02 »

Olipas vähän hankalaa vaikka selvisinkin.

Nimittäin kiire oli, ja minulla sellaiset vanhanaikaiset varsinyörityskengät. Enhän minä millään ehtinyt niitä nyöriä, vaan lähdin juoksemaan kengät liepeet perässä heiluen. Pysy jalassa kuitenkin. Ja tavoitin paikan.

Mitä ne kengät?  Huh
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #736 : 12.08.2008 15:53:10 »

Kengat symbolisoivat uutta-mutta missa muodossa-kun et kerkinyt edes sitoa niita  Shocked
Myos muutoksia elamassa
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #737 : 12.08.2008 18:40:24 »

Muutoksista...toki. Lähdin töihin!!!
Ja kyllähän se loman jälkeen ehkä tuntuu kun ei ehdi enää laiskotella.  Cheesy Olisiko se jokin uusi rooliasennekin.
Sandaaleilla ei töihin mennä.  Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #738 : 14.08.2008 15:04:26 »

Olin Newyorkissa ja kadotin tyttöporukan, johon koetin saada kännykällä yhteyttä. Oli mielenosoitus Venäjän suurlähetystön edessä. Taidan olla jotenkin sotatietoinen. Hm. Poliisit partioivat moottoripyörillä aluetta.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #739 : 20.08.2008 10:33:27 »

Näin unta entisestä ylä-asteikäisestä, minua vuotta vanhemmasta tytöstä, jonka kanssa olin unessa kuin hyvä ystävä konsanaan. Live elämässä tuo tyttö ei ollut ystäväni. Hassua.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Viper Venus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 88



Profiili
« Vastaus #740 : 22.08.2008 06:44:38 »

En ole viime aikoina juurikaan unia nähnyt, viimeyö oli varsinainen poikkeus! Näin kahta eri unta, joissa molemmissa esiintyi eräs itselleni hyvin miellyttävä neito. Smiley

Ensimmäinen uni oli sävyltään enemmän romanttinen, vietin siinä aikaa kahdestaan tämän neidon kanssa hänen kotonaan toisiamme syleillen ja asunnon sisustusta ja yksityiskohtia tutkien. Todella miellyttävä uni. Cheesy

Toinen uni oli enemmän sekava ja siinä seikkailin pääosin yksin eräänlaisella esikaupunkialueella. Tarkkailin samaa neitokaista etäältä, kuljin hänen perässään päivän sanomalehti kädessäni. Jossain vaiheessa matkustin hissillä, tapasin vanhan rouvan, olin hienossa kahvilassa ja kohta taas kadulla. Kaupungissa kohtasin miehen, jonka kanssa suostuin vedonlyöntiin ja voitin. (Kyse oli hassusta tempusta.) Uni päättyi, kun näin em. neidon makoilevan ystävättäriensä kanssa vihreällä nurmella. Tämä uni jätti hyvin hämmentyneen olon. Huh

Mainittakoon lopuksi, että unieni nainen on todellinen ja näen häntä usein, joskin kommunikoin hänen kanssaan hyvin vähän...
« Viimeksi muokattu: 22.08.2008 06:49:18 kirjoittanut Viper Venus » tallennettu

*Aurinko Härkä
*Nousu Rapu
*Kuu Neitsyt
*Merkurius Oinas
*Venus Oinas
*Mars Oinas
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #741 : 23.08.2008 14:50:26 »


Minä makoilin maassa ja näin kuinka vasemmalta lähestyi minua panttereita kaksi ja niiden jälkeen virtahevot kaksi. Ne kävi minun vieressä ja jatkoivat matkaa.
En pelännyt, mutta jokin jännä tunnelma siinä oli - odottava.
Mitä nämä elukat nyt sitten tälläsessä yhteydessä tietää?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6582


Profiili WWW
« Vastaus #742 : 24.08.2008 00:29:03 »

täysikuu
millä "jalalla" nousetkaan makoilemasta,jaloillesi,
pantterin sulavalla notkeudella ja nopeudella,
 valmiina valtavaan loikkaan,
vaiko virtahevon raskaasti,painavin askelin,
vakaasti,hitaasti mutta varmasti,
millaisia mielikuvia makoillessasi luot liikkeestä?
tai
vaikka askel voipi olla virtahevon raskas,
maata tömistäen etenevä(elefantti pystyy kyllä liikkumaan äänettömästi,en tiedä virtahevosta)
niin naisen (kissaeläin) mieli ja intuitio voi silti liikkua sulavan ketterästi valmiina valtaviin loikkiin

dualismia,pareittain,
ei joko tai vaan sekä että
tallennettu
susaq
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #743 : 24.08.2008 09:06:19 »

unenei alkoi sillä että erästuttava pariskunta erosi,mies lähti heidän yhteisestä kodista.
sen jälkeen alkoi varsinainen tapahtumien ketju,olin kadulla esikaupunki alueella jossa oli sekä kerrostaloja ja matalia puutaloja.seurassani oli mies ja lapsi. kerrostalon ylimmässä kerroksessa oli mies joka tähtäsi meitä aseella,näen vieläkin sieluni silmin sen asseen piipun osoittamassa meitä ikkunasta jossa oli vaaleanpunaiset verhot ikkunan sivuille kiinnitettynä.ikkunapuitteet olivat valkoiset.pääsimme pakoon erääseen asuntoon jossa merkillistä oli kun menimme sisälle ovi olin niinpäin että se osa johon normaalista laittaa avaimen oven avatakseen oli sisäpuolella. rappuset olivat jyrkät niissä oli räsymatto,kirjava.kun pääsimme ylös siellä oli pieni keittiö ,ja pieni huone,asunto oli todella matala sijaitsi kuitenkin ylhäällä. vuodenaika oli kesä.ja lause joka tosta unesta on syöpynyt mieleeni on "ei mene kauan kun se saa mokkasiinit jalkaan ja löytää meidät"
kun heräsin olin aika lailla kauhun vallassa kunnes tajusin että olen kotona omassa sängyssä.

voisiko tällä olla jotain tekemistä,huonosti menevän,lopettamista vaativan parisuhteen kanssa.
olen kiitollinen jos joku saisi jotain tolkkua tosta
tallennettu
Viper Venus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 88



Profiili
« Vastaus #744 : 31.08.2008 09:21:46 »

Viimeksi näin unen, missä olin lähtenyt vanhalla autollani ajelemaan lähikaupunkiin. Perille päästyäni huomasin, että autosta puuttui oikeanpuoleinen takakumi, pelkästään vanne oli jäljellä. Ihmettelin kovasti, etten ollut huomannut kumin puuttumista ajaessani, sillä mielestäni se ei vaikuttanut auton ajettavuuteen millään tavalla... Grin
tallennettu

*Aurinko Härkä
*Nousu Rapu
*Kuu Neitsyt
*Merkurius Oinas
*Venus Oinas
*Mars Oinas
Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #745 : 06.10.2008 12:33:47 »

Hei,

Olisi mukavaa, jos jollakin olisi aikaa vähän tulkita näkemääni kahta unta. Mietin että kun näin nämä samana yönä, että olisiko näillä jotain tekemistä toisiinsa ?

Olin jonkun tutun kanssa matkustamassa junassa
Sitten pysähdyttiin ja oli tauko... otin mukaan muovipussista Valion mehukeittoa  ::)ja jotain muuta.
Menimme ulos  ja aurinko paistoi oli hyvä ilma..

Katselin ympärille ja kävelimme vähän matkaa ja ihmettelin ettei junasta noussut ketään muuta meidän kahden lisäksi..
Minulle tuli ihmeellinen tunne ja käännyimme takaisin että menemme junaan sittenkin takaisin.. konduktööri huusi jotain että "oikea juna lähtee 10 minuutin päästä" jotain tähän suuntaan..
Nousimme junaan ja konduktööri vaikutti vähän ärtyyntyneeltä kun tulimme takaisin.

Sen muistan että unessa tuli tunne että jostain kumman syystä hän ei halunnut meitä junaan takaisin, että oli tarkoitus että juna jättäisi meidät siihen ja jatkaisi matkaan.. mutta pääsimme kuitenkin ilman ongelmia nousemaan junaan takaisin ja ihmettelin kovasti tätä tilannetta että miksi meidät yritettiin jättää siihen keskelle ei mitään...

Ja toinen uni oli taas sellainen mitä en ole enne nähnyt. Olin vessassa ja katsoin peiliin ja tiesin että se olin minä, mutta minulla oli ihan vieraan ihmisen kasvot ja hiukset ja tietenkin olin normaalia vanhempi. Sama kun näin mieheni niin tiesin että hän oli se vaikka näytti myös erillaiselta ja vanhemmalta.

Siis niin outoa että.. Olen muuten miettinyt että varmaan joskus sitä täällä olen kysellyt/ kirjoitellutkin että tietääkö unista että mikä on vaan ns. unta ja mikä enneuni tai uni joka yrittää jotain kertoa...

Emisa

Toivottavasti jaksoitte lukea ja toivottavasti joku jaksaisi vastatakkin
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6582


Profiili WWW
« Vastaus #746 : 06.10.2008 20:29:02 »

Emisa
näkisin että molemmat unesi liittyvät parisuhteeseen (2 ihmistä,juna/kulkee kahdella raiteella yhteiseen päämäärään) ja kun hyppäsit junan kyydistä pois niin oletko ehkä pohtinut jonkun tutun kanssa suhteesi tilaa,millä eväillä sitä jatkaa jos jatkaa,
tunteet valio-mehukeitto-luokkaa?
jaksaako arjen muovipusseineen?
ja päätit jatkaa,vaikka joku siitä (yliminäsi?) olikin vähän näreissään?
ja että oliko päätös "oikea"?
ja kuonan puhdistamisen jälkeen (vessa) olit vanhempi ja viisaampi,
ja ehkä näit yhteiselon jatkuvan hamaan vanhuuteen saakka,
TAI koitkin vieraantuneesi (vieraat omat kasvot) kumppanistasi
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #747 : 06.10.2008 20:54:58 »

Huh.


Näin viimeyönä outoa unta. Olin alkuun eräs toinen, nuorempi mieshenkilö, joka joutui tappeluun erään entisen tuttavani kanssa. Tiesin unessa, että ellen minä tapa häntä, hän tapaa mut. Purin siis hänen kättään niin, että valtimo aukesi ja hän tuupertui lattialle.
Lähdin pakoon ja tässä vaiheessa olin oma itseni. Olimme laivalla ja minä hyppäsin kiireessä laiturille, sillä en tahtonut jäädä todistamaan mitä sille tuttavalleni tapahtui. Karmivaa. Kun pääsin pois laivasta, se lähti ja huomasinkin olevani sellaisella liikkuvalla laiturilla keskellä merta, joka laivan lähdön jälkeen uppooaa aina uudelleen meren pohjaan. Niin se tekikin ja minä hukuin sen mukana.

Inhottava uni kaiken kaikkiaan. Tämä mies, jota purin (ja kenties tapoin) on sellainen henkilö, jota en haluaisi tavata enää jälleen.
Laiva oli valtavan suuri, uusi ja upea.
Tunnelma oli aika karmiva lopussa kun tajusin, että kuolen keskelle valtamerta yksin.

No. se oli vaan uni...
tallennettu
Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #748 : 07.10.2008 09:01:22 »

Nikki,
Kiitos. Jotain tuollaista kävi minunkin mielessä,että olisikohan tuohon viittaavaa, mutta osasit kyllä pukea sanoiksi sen mitä itse vain pyörittelin Smiley
Kíitos.

Emisa
tallennettu
Tastgagta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili
« Vastaus #749 : 07.10.2008 11:44:31 »

Tässäpä melkoinen pähkinä tulkittavaksi jollekin. Koko aamun olen pähkäillyt mun viime yön unta. Seilasin jossain järvellä vanhalla, isolla kaksimastoisella laivalla. Sellaisella joita näkee vanhoissa merirosvoleffoissa. Laivalla oli muitakin ihmisiä, joita en tunnistanut. Järven vesi oli tummaa, lähes mustaa ja unessa jotenkin tiesin, ettei rannalle voi mennä koska siellä asuu pieni, ruma ja ilkeä noita...

 Yhtäkkiä laiva muuttui soutuveneeksi, jossa oli mun lisäksi isäni ja ukkini. Huomasin vedessä kellumassa jotain ja otin siitä kiinni ja pyöräytin sen oikeinpäin. Se oli pienehkö, tumma ja kanneton ruumisarkku. Sanoin unessa ääneen "tää on ruumisarkku, mutta tätä voi käyttää myös veneenä".

 Seuraavassa hetkessä olimme siellä järven rannalla ja huomasin joutsenen, joka makasi pesässään. Se oli jotenkin sairas tai haavoittunut. Ukkini yritti taittaa siltä monta kertaa niskat ettei lintu kärsisi, mutta joutsen ei kuollut vaan nosti päänsä aina uudelleen ylös. Ukkini haki jostain ruosteisen kirveen ja lähti kävelemään joutsenta kohti. Valitettavasti tässä kohtaa mun herätyskello soi ja uni loppui siihen... Tuossa unessa mulla oli koko ajan jotenkin haikea ja surullinen fiilis. Mitäköhän tämä nyt mahtaa sitten tarkoittaa?

 Mainittakoon vielä, että mun isä ja ukki ovat molemmat vielä elossa ja voivat hyvin.
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Neitsyessä
Kuu Leijonassa
Merkurius Leijonassa
Venus Vaa'assa
Mars Vaa'assa
Sivuja: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: