Sivuja: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2101439 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #750 : 09.10.2008 17:33:11 »

Minä olen jostain syystä X nähnyt viime aikoina unia julkimoiden kuolemista. Oikein semmosia näyttelijäjulkimoiden joukkokuolemia, joissa on ehkä yksi minulle tuttu julkimo. Pari yötä sitten Brad Pitt heitti henkensä meikälaisen unessa, yhdessä monen muun kanssa. Jokaisessa unessa julkimoiden kuolemat uutisoidaan ja ne näytetään televisiosta eräänlaisina kuvakoosteina, jossa on kuolleen julkimon naama ja nimi.

Kerrottakoon, että en seuraa julkimoita ja olen ihan pihalla kaikista näyttelijöistä.
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #751 : 09.10.2008 19:56:54 »

Atha
Oletko seurannut minaasi ulkopuolisen silmin-julkiselta kannalta?
Tai katseletko lukiana sarjakuviasi-tarkastelet toitasi tavallisena yleisenona-eraanlaista itsekritiikkia.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #752 : 09.10.2008 21:19:01 »

Minun uneni pursuavat täynnänsä ihan ihka oikeaa paskaa ja paljon! Grin 2funny

Viimeisin uneni oli, että olin sellaisessa elämäntilanteessa,
jossa luxusta oli mielettömästi ja vapaa valinta ihan kaikesta ilman miettimistä, mitä mikäkin maksaa,
vaikka unessa en voinut uskoa moista ja ujostelin valtavasti valita ja elää sitä elämää.

Tuo kaikki syntyi niin, että ne tuli jumalattomien haisevien paskakasojen sisältä! Shocked

Kaikki ihanat luxuslaukut, kengät, vaatteet, korut, käteinen, mustat rajattomat luottokortit,
asunnot, huonekalut, autot, yksityislentokoneet, jahdit,
matkat ja ihan kaikki, -ihan ihka aidon sen itsensä sisältä ne kuoriutuivat! Grin 2funny



tallennettu
layra
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #753 : 16.10.2008 11:56:28 »

Voisiko joku selittää mitä uneni tarkoittavat ?

olen nähnyt monta kertaa sellaista unta että olen hukkunut.
olen aina ollu  samassa paikassa, mutta olen hukkunut eri tavoilla.
kerran ylitin siltaa ja silta hajosi ja hukuin, toisella kerralla olin laiturilla kaverini kanssa ja
laituri meni rikki ja kaverini otti minua kädestä kiinni etten tippuisi veteen, mutta päästikin sitten irti ja hukuin ja sitten olen viellä nähnyt että olin samassa paikassa mutta olin bussin kyydissä kun bussi luisui tieltä veteen ja hukuin. voisiko joku kertoa mitä nämä hukkumis unet tarkoittavat ?

ja viellä haluaisin tietää mitä tarkoittaa jos tapaa unessa tummanmiehen johon ihastuu ja välillä on kemiaa?
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #754 : 16.10.2008 20:54:31 »

Minun uneni pursuavat täynnänsä ihan ihka oikeaa paskaa ja paljon! Grin 2funny

Viimeisin uneni oli, että olin sellaisessa elämäntilanteessa,
jossa luxusta oli mielettömästi ja vapaa valinta ihan kaikesta ilman miettimistä, mitä mikäkin maksaa,
vaikka unessa en voinut uskoa moista ja ujostelin valtavasti valita ja elää sitä elämää.

Tuo kaikki syntyi niin, että ne tuli jumalattomien haisevien paskakasojen sisältä! Shocked

Kaikki ihanat luxuslaukut, kengät, vaatteet, korut, käteinen, mustat rajattomat luottokortit,
asunnot, huonekalut, autot, yksityislentokoneet, jahdit,
matkat ja ihan kaikki, -ihan ihka aidon sen itsensä sisältä ne kuoriutuivat! Grin 2funny



Apua!  2funny Söin juuri omenaa, kun luin tämän ja meinasin tukehtua siihen!  2funny
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #755 : 16.10.2008 20:56:33 »

 Grin 2funny
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #756 : 17.10.2008 09:14:27 »

Sasha -niinhän se todellisuudessakin on... sonta on rahaa ja sonnalla tehdään rahaa, unissa se kuvastaa rahaa  Cheesy ...muistaakseni...
tallennettu
Rihanna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #757 : 24.10.2008 22:28:10 »

Heipsan vaan kaikille:)
Tyrkkäsempä omankin uneni tänne...jäi pikkusen vaivaamaan.
Unessani esiintyi todella kirkkaan valkoinen enkeli joka tuli minua päin kädet edessä kuin valmiina halaamaan.
Luokseni päästyään enkeli ei pysähtynytkään vaan tuli minun sisääni...siis henkilöityi minuun.Upposi minuun kkokonaan!

Mitäköhän uneni tarkoitti???
tallennettu
Kati
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Profiili
« Vastaus #758 : 31.10.2008 09:00:45 »

Tällaista näin viimeyönä.
Tulin parkkialueelle autoni luo. Lapseni (2kpl) olivat parkkialueen toisella puolella laskemassa mäkeä. En muista huutelinko lapsia luokseni mutta, ajattelin antaa niille opetuksen, kun eivät tule autolle. peruutin parkkiruudusta pois ja ajoin mäen vierestä kulkevaa tietä pitkin hyvin hitaasti, että lapset huomaisivat minut ja tulisivat sitten juosten autolle. Lapset kyllä huomasivat minut, mutta lähtiväkin juoksemaan mäen yli, että ehtisivät sitä kautta saada minut kiinni (näin ymmärsin). Pysäytin auton kuitenkin heti kun huomasin lasten lähtevä väärään suuntaan. Juoksin heidän peräänsä ,mutten kerinnyt saada heitä kiinni kun heräsin. 

Mitäkähän tämä mahtaa sanoa? Yritänkö pakottaa asioita elämässäni suuntaan, johon niiden ei ole tarkoitus mennä? Auttakee vähän!  Shocked
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #759 : 31.10.2008 10:21:48 »

näin unta että menin oinaan kanssa sänkyyn, se oli sellainen herkkä ja hieman passiivinen, välillä aktiivinen. ei sen kummempaa. tosin unissa tapahtuu kaikenlaista.

Sashan uni ehkä kuvastaa jotain.. materiaalisen maailman perusluonne on "kakkaa" eli vain aineellista. vaikka olisi dimangia ja Cartieria ja Guccia ja Puccia. niin ainettahan se vain on, jonkun ihmisen suunnittelemaa, ei jumalallista.. ehkä aineen maailmasta jotkut kristallit on lähinnä henkeä värähtelyltään. en minäkään Ferrareja/ Porscheja jaksa kauan ihailla kun niitä firman parkkihallissa on.. tiedän miten ne miehet  / naiset paiskoo töitä maksaakseen sen.

näen aika vähän unia aineellisesta? tai pitääpä tarkkailla.

nepä onkin jänniä, mm maan sisäinen kristalli, Brasilian kristallit ym. niistä voisin oppia lisää.
« Viimeksi muokattu: 31.10.2008 10:32:28 kirjoittanut **Tzultacaj** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #760 : 31.10.2008 13:15:25 »

Sasha, eikös vanha sananlaskukin sano, että toisen roska on toisen kulta  2funny...

Tcultacaj, raha ja bisnes on kanssa ihmisen oma keksintö ja näin ollen vain aineellista kakkaa  Wink
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #761 : 31.10.2008 19:44:16 »

taloudellinen vapaus ei minun nähdäkseni ole kakkaa, mutta voihan sitä käyttää päivänsä myöskin raatamalla, taikka miesten rahoilla, miten sen nyt järjestelee.

odotan vieläkin miten moni osaisi kirjoittaa tuon nikin.. vaatii nähtävästi harjoittelua.

joo, unet vaihtelee. en tiedä saako niistä muuta kuin viihdettä oikeesti.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #762 : 01.11.2008 11:29:07 »

Katos vaan  Cheesy c oli tunkenut z:n paikalle  Grin. Anteeksi.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Strelizia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #763 : 03.11.2008 12:14:56 »

Viime yönä näin unta rotista tai hiiristä. Ensimmäiset rotat näin mummolassa vanhassa navetassa(sinänsähän ihan luonnollinen paikka rotille), mutta samassa unessa olin nukkumassa ja lukuisia rottia oli myös sängyssä, jossa nukuin äitini?! kanssa. Kummallisinta tuossa unessa oli, että en pelännyt rottia. Tosielämässä olisin juossut karkuun ja kovaan!

Samassa unessa olinkin siirtynyt nykyiseen asuntooni työhuoneeseen repimään ko. huoneen limenvihreää tapettia eli ilmeisemmin tekemään remonttia. Yht´äkkiä huoneeseen saapui ihastukseni(erittäin huono sana kuvaamaan suhdettani ko. henkilöön) pelkissä boksereissaan. Unessa kyselinkin, että mitä hän siihen sattumalta ilmestyi.

Tulkintaa pyytäisinkin tuohon remontointiin sekä rottiin. Kiitos Smiley
tallennettu

It does not do to dwell on dreams, Harry, and forget to live.
-Dumbledore-
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #764 : 04.11.2008 23:49:55 »

rotat et hiiret viittaavat taloudellisiin ongelmiin tai luustoa koskeviin sairauksiin Pekka Suomisen mukaan,
sulla on unessa 3 sukupolvea,mummo,äiti ja sinä,
mummoon liittyen asia tuntuu luonnolliselta,ehkä jo iänkin puolesta,
ehkä äitisi on nyt havahtunut samaan asiaan ja sinäkin tulet tietoiseksi siitä,
oli sitten kyseessä suvussa  perinnöllinen "vaiva" tai taipumus (osteoporoosi?),
tai sitten asia voi koskea perinnönjakoa,ositusta?

toisessa unessa haluat paljastaa tai uudistaa liian rutiininomaiseksi käynyttä elämääsi (työhuone) ja ottaa ilmeisesti seuraavan askeleen ihastuksessa,
ainakin bokserikaveri avasi pelin,seuraava siirto on sinun
tallennettu
Sivuja: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: