Sivuja: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2103584 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #645 : 24.04.2008 15:59:45 »

Noviisi. Jos hän on elämäsi rakkaus, se tarkoittaa, että myös hän rakastaa sinua hullunlailla ja on valmis tekemään mitä tahansa puolestasi - eli hankkimaan myös matkarahansa itse. Vaikka sitten vääntämällä niska limassa töitä 24/7, ihan pelkällä rakkauden ja odotuksen voimalla, ei vinkumalla niitä sinulta. Mikä mies se sellainen on, joka ei ole valmis taistelemaan vaikeuksia vastaan rakkautensa tähden? coolsmiley
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #646 : 24.04.2008 16:07:11 »

Olin lapsuudenkotini pihamaalla ja yllättäen siinä olikin niin paljon vettä, että pystyin uimaan siinä. Vesi oli kirkasta, ja vaikka se olikin matalaa - ajattelin, etten mene järveen uimaan, vaan voin uida tässäkin, koska se on niin eheyttävää. Uin 'sammakkoa' kolmasti pihan poikki.

Tämän jälkeen katsoin järven yli tulevaa ukkospilveä ja laitoin maassa olevat matot sekä valkoisen, pehmeän untuvatäkin narulle ajatellen, että jos tulee sadekuuro, niin ne eivät kastu narulla niin paljoa kuin ollessaa levällään maassa.

Ukkospilvi hajaantui, eikä tullutkaan sadetta. Menin sisälle, missä nuorempi tyttäreni näytti leivinpellillistä herkullisen näköistä paistosta, lausuen minulle:
- äiti, tässä tämä Nepalin piirakka on nyt valmiina. Käytin siihen jääkaapista viimeisen voin.

Heräsin ajatukseen, että pitää muistaa ostaa lisää voita kaupasta   Grin
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #647 : 24.04.2008 16:21:44 »

Hampurilainen
Jos näet tai syöt unessa hampurilaisen, uni kertoo että sinusta puuttuu jonkinlainen tunteellinen, älyllinen tai psyykkinen osanen, jota tarvitset tunteaksesi itsesi jälleen kokonaiseksi. Saatat tunte tyytymättömyyttä jotakin tilannetta tai suhdetta kohtaan. Hampurilainen symboloi myös kokemuksiasi ja neuvoo, että sinun tulee oppia niistä. Katso kokemuksiasi suuremmassa mittakaavassa.

tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #648 : 25.04.2008 10:34:35 »


Itsellani oli kummallinen uni:
Ihmettelin kun vatsassani oli aurinko-osittain keltainen ja osittain oranssi...myohemmin oikeesti huomasin kylvyssa, etta vatsassani oli mustelma..johon en loytanyt syyta, jos mieheni olisi lyonnyt minua-olisin herannyt  2funny

Potkaisiko se aurinko?  Grin

http://www.kiviopas.fi/opetus/maapallo/kuvat/aurinko.jpg
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #649 : 26.04.2008 22:00:44 »

Luulen, etta nukuin vatsallani ja kateni oli nyrkissa vatsan alla ja se teki mustelman-ei ainakaan aurinkokulta potkaise  smitten
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #650 : 27.04.2008 11:53:24 »


Viime yönä olin jonkin porukan jäsen, mutta kun kävelimme, kuljin yksin metsä välissä toisiin laumasieluihin. Kuljin meren hiekkarantaa pitkin, ihan vesirajassa oli paljon erilaisia simpukoita ja kotiloita, myös hieman jotain kasvustoa. Ei siis selkeä hiekka. Kävelin kuitenkin siinä aivan hyvin.
Tulimme paikkaan jossa oli tarkoitus aterioida, katsoin jostain kauempaa ja sitten heräsin.

Olen nähnyt "sumeita" unia joita on todella vaikea muistaa, saada kiinni, mutta tuo kävely oli hyvin selkeä.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #651 : 27.04.2008 13:31:11 »

viimeyönä ajoin autolla jonkun naisen omakotitalon ikkunasta sisään, makuuhuoneeseen, sängylle  idiot2 sänky oli poikittain ikkunaan nähden ja pakoputki lähti irti joten liimasin sen paikalleen  Grin

osaakos kukaan tulkita?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
epona
Vieras
« Vastaus #652 : 27.04.2008 16:44:51 »

Punkki!

Näin toissayönä erittäin oudon unen. Siinä unessa minulla oli punkki tunkeutunut / yritti tunkeutua intiimiin paikkaan. Olin ihan paniikissa siitä, ja jouksin ympääriinsä etsien voita, jotta voisin irrottaa sen oikeaoppisesti. Hirveä olo jatkui vielä kun heräsin siihen, että sain sen ötökän vihdoin irroitettua ja huomasin, että sillä olikin siivet.

Mitähän sekin mahtaisi tarkoittaa?
 idiot2
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #653 : 28.04.2008 12:43:57 »

Hampurilainen
Jos näet tai syöt unessa hampurilaisen, uni kertoo että sinusta puuttuu jonkinlainen tunteellinen, älyllinen tai psyykkinen osanen, jota tarvitset tunteaksesi itsesi jälleen kokonaiseksi. Saatat tunte tyytymättömyyttä jotakin tilannetta tai suhdetta kohtaan. Hampurilainen symboloi myös kokemuksiasi ja neuvoo, että sinun tulee oppia niistä. Katso kokemuksiasi suuremmassa mittakaavassa.

Kiitos Athamaarit tästä tulkinnasta. Se on oikein osuva tähän keski-iän kriisiin. Onneksi päätin syödä hampurilaisen unessa, niin ehkäpä löydän puuttuvan palasen myös valvemaailmassa.   Wink    Smiley
tallennettu
siru24
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59



Profiili
« Vastaus #654 : 02.05.2008 11:06:58 »

Mitä tarkoittaa kun näen usein unta, että olen edellisessä työpaikassani töissä. Ja yleensä vielä siellä johtajajakerroksessa. Viime yönä näin taas unta, että tervehdin toimitusjohtajaa ja erityisesti jäi mieleeni vaatetukseni. Siniset farkut ja kirkkaan sininen liivijakku, jonka alla oli valkoinen paitapusero. Ja farkun sisäsaumasta "hapsotti" muutama lanka, sekin jäi mieleeni, että sauma oli rispaanut  Cheesy
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #655 : 05.05.2008 19:07:26 »

Heipä hei!
Näin viimeyönä niin todentuntuista ja kummallista unta, että jäi vaivaamaan mitä se minulle tahtoo viestiä. unessa oli kaksi selkeästi eri osaa, tai siis näin kaksi unta peräkkäin.

Ensimmäinen uni:

Olin jossain teatterin tapaisessa, ja siellä oli paras ystäväni jonka olen tuntenut 4-vuotiaasta asti, äitini sekä siskoni.
Yhtäkkiä huomasin että se paras ystäväni on lavalla laulamassa ja tiesin meneväni sinne seuraavaksi laulamaan saman laulun. Ymmärsin että lauluni kuuluisi radiosta ja näkyisin myös TV:stä ja vaikka yleensä kärsin esiintymispelosta, nyt ei tullut lainkaan sellaista oloa. Juoksin äitini ja siskoni luokse, jotka olivat sivummalla katselemassa tietokoneen ruutua, että hei, katsokaa nyt kun mä esiinnyn kohta, auttakaa!  Grin Niin he olivatkin että joo, ihan tohkeissaan olivat netistä etsineet minulle laulun sanat ja nuotit ja siskoni tulosti ne..

Harjottelin papereista, mutta ymmärsin laulavani väärällä melodialla... Sitten kun taustamusiikki alkoi soimaan, niin biisi olikin ihan erilainen kun luulin. Mutta en kokenut sitä mitenkään pahana. Lauloin vain.

Toinen uni:

Olin junassa jonkun "yhteistyökumppanini" kanssa. Olimme Afrikassa ja oli yö, pimeää. Olimme ikään kuin salamatkustajia, meillä oli salaisia papereita ja tarvikkeita hallussamme ja vaistosimme että junan "tarkastajat" huomanneet meidät, he vähän väliä ottivat papereitamme ja saimme ne kuitenkin aina otettua takaisin. Emme olleet pahalla asialla, vaan olimme menossa pelastamaan jotain ja muut junassa olijat olivat "pahoja", tummia kasvottomia miehiä.

Taas joku kulki ohi ja otti kaveriltani kokonaisen nipun papereita ja meni tutkailemaan niitä kauemmas.. Kaverini lähti hänen peräänsä, mutta miehet kokoontuivat yhdessä suunnitelmiemme kimppuun ja kuulin kohinaa. Sydämeni alkoi jyskyttää ja tajusin että peli menee nyt liian vaaralliseksi.

Juoksin junan ovelle ja huusin kaverilleni että nyt lähdetään ja hyppäsimme liikkuvasta junasta keskelle pimeää erämaata. Lähdimme juoksemaan täysiä, katsoin taakseni ja näin miehet perässämme. Suljin silmäni ja juoksin ja tunsin kuinka jalkani kävivät kankeiksi. Huusin ääneen niin lujaa kuin ääntä lähti "Jumala, anna meille voimia juosta karkuun..! Auta!"

Siihen sitten heräsin....
tallennettu
PieniEnkula
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38

"I'll always believe in angels"


Profiili
« Vastaus #656 : 07.05.2008 17:38:12 »

Näin viime yönä unta, että olin miehen ja lasten kans anoppilassa. Oli joulu ja miehellä ärsytti suunnattomasti, kun hänen äitinsä laittaa ruokapöydän jouluna aina hienoksi. Pöytä oli todella iso ja siinä oli valkoinen pöytäliina, mutta muuta ei vielä ollut. Muuten talo oli aika synkkä.. Osaisko joku kertoa, mitä tuo tarkoittaa? Jotakin se tarkoittaa unen tunnelmasta päätellen, mutta ite en osaa tulkita tuota ollenkaan..
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #657 : 08.05.2008 00:04:22 »

Unesi symbolisoi, etta ilmapiiri on synkkaa, anoppisi tekee uuat- koska nain on tapana-mutta hanen sydammensa ei ole mukana jutussa ja se tekee siita synkan
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #658 : 11.05.2008 14:34:49 »

Viime yönä leikkelin unessa saksilla rintsikoitani. Mitähän tämä mahtaa meinata?
Sisäinen hippini on herännyt?  idiot2 Grin Wink
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #659 : 14.05.2008 15:00:32 »

Saqirlat, minulle tuli unestasi mieleen Kultainen Kompassi -elokuva. Se nyt ei varmasti ole olennaista sen tulkinnassa...


Näin itse viimeyänä pitkästä aikaa painajaisen. Näin yhteen aikaan elämästäni tämän tyyppisiä unia paljon, mutta en ole pitkään aikaan joutunut noista kärsimään.

Menin nukkumaan rättiväsyneenä ja jo nukahtamisvaiheessa aavistin, että tulisin taas vaipumaan levottomaan uneen. Joskus kun olen fyysisesti erittäin väsynyt tuntuu se nukahtamisvaihe epämielyttävältä. Ihan kuin vaipuisi tajuttomuuden tilaan unen sijasta.

Nukahdin siis, mutta luulin edelleen olevani hereillä. Seuraava vaihe unesta on vaikea selittää. Haahuilin kehossani ja sen ulkopuolella ja tunnelma oli ahdistava. Olin "tietoinen" siitä, että ympärilläni on paljon jotain määrittelemätöntä pahaa. Sana "evil" kuvaisi tuota parhaiten. Halusin koko ajan herätä (jossain vaiheessa siis kuitenkin tiedostin olevani unessa), mutta en herännyt. Olo oli kuin päihtyneellä ja minulla oli sellainen tunne kun kehoni olisi jollain tavalla ollut ihan nurin päin. Mikään osa kehostani ei ollut ns. paikallaan. Tunsin, että jalat olivat jossain käsien kohdalla vaakasuoraan ja, että pääni oli ihan oudossa aseennossa. Yritin katsoa suoraan, mutta sen sijaan näin huoneeni ihan eri kulmasta (en ylhäältä enkä alhaalta vaan jotenkin vinossa). Tätä on erittäin vaikea kuvailla ja se tunne oli hassu, mutta epämiellyttävä.

Päätin sitten huutaa apua. (teen niin painajaisia nähdessäni usein) Yritin ja yritin kunnes sain vaivoin "vinksahtaneen" kehoni raahattua eräästä ovesta läpi. Sanon raahauduttua, koska en kävellyt vaan tavallaan leihuin hitaasti eteenpäin. Kun pääsin oven tuolle puolen ymmärsin yhtäkkiä olevani lapsuuden kodissani ja huusin hädissäni äitiä. Huutoni kaikui korvissani veilä herättyäni. Hassuinta oli, että tajusin ääneni olevan minun ääni, mutta minun ääni silloin kun olin lapsi. Huusin äitiäkin samalla tavalla, kun nuorena jos minulla oli joku hätä.

Seuraavaksi tiedostin (en muista NÄHNEENI), että äitini (joka ei kuitenkaan ollut minun biolooginen äiti) kiirehti apuun ja asetti kätensä jaloilleni, jotka leijuivat vaajasuoraan ilmassa. Heräsin siihen.

Vähnitäänkin outo uni. Se ei ehkä kuulosta kauhealta, mutta olin peloissani pitkän tovin herättyäni.


/A
tallennettu
Sivuja: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: