Sivuja: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2101061 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #630 : 08.04.2008 18:39:44 »

Hyvin osuvaa, Diamond! juuri eilen keskustelin ystäväni kanssa siitä, miten aina aikaisemmin on ollut tietoinen siitä, miltä puhdas maskuliininen energia tuntuu ja miten itse on niin sinut sen puhtaan maskuliinisuuden kanssa, että voin kietoa itseni milloin tahansa sen vakaaseen, lämpimään ja hellään suojaan. Feminiinisyys sen sijaan on vasta nyt alkanut tuntua minulle täysin puhtaana, hissun kissun, ja olen opetellut työstämään sitä tutun maskuliinisen energian kautta - mietin, miltä puhdas feminiinisyys tuntuu suhteessa puhtaaseen maskuliinisuuteen ja miten ne tasapainottavat toisiaan parhaiten. Avuksi on noussut Shivan ja Parvatin/Shaktin liitto, jotka molemmat edustavat jo osaltaan jokaisessa miehessä olevaa maskuliinisuutta ja jokaisessa naisessa olevaa feminiinisyyttä ja luonnollisesti ilmentävät maskuliinisuutta ja feminiinisyyttä puhtaasti. Sekä yksilöinä että kumppaneina toisiinsa nähden.
tallennettu
AveMarisStella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 111



Profiili
« Vastaus #631 : 08.04.2008 20:40:27 »

Valveilla: Löysin facebookista ystävän, jonka olin tavannut unien (ja työn) merkeissä. Laitoin viestin, jossa mm valittelin, että viime aikoina unielämä on ollut omituisen passiivista. Ystävä vastasi ja toivotteli aktivoitumista. No lopulta viime yönä näin hienon symbolisen unen, jonka tajusin välittömästi herättyäni. Avasin heti aamulla radion ja ensiksi kuulenkin radiosta samaisen ystäväni äänen kertomassa unien vaikutuksesta omaan kehitykseensä!!

Se uni: Murtauduin naispuolisen ystävän kanssa vankilaan tarkoituksena vapauttaa vangit. Ystävättäreni pysytteli piilossa ja alkoi tehdä reikää muuriin. Tajusin, että itse jään auttamatta kiinni, joten en edes yrittänyt pysyä piilossa vaan aloin keskustella vartijoiden kanssa aivan normaalisti, vaikka olin nainen ja vangit miehiä. Koska kyseessä oli absurdi uni, ei kukaan yrittänyt estää tai pidättää minua millään tavalla. Sen verran olin kuitenkin huolissani omasta vapaudestani, että aloin tahtoa pois vankilasta ja lähdin aivan luonnollisesti kävelemään pääporttia kohti. Matkalla huomasin kuinka 5-6 vankia keltaisissa paidoissa (vähän kuin brassifutarit) pakeni omatoimisesti takaportista. Pääportin vieressä huomasin ystävättäreni tekemän ammottavan aukon sisäpihan muuriin. Heräsin juuri sillä hetkellä, kun rautaportit avautuivat.

Aamulla tajusin, että olen ollut paljon tekemisissä sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät ole henkisessä mielessä vapaita - kaikkein ilmiselvimmin päihdeongelmaisten seurassa. Kaikkein konkreettisemmin nämä vangit ovat ns. kapakkaväkeä. Tottakai olisin toivonut pystyväni vapauttamaan nämä ihmiset - erään kanssa olen työskennellyt suorastaan hartiavoimin. Symbolistisesti on tietysti kyse mielen vankilasta ja vanginvartijat ovat tietysti vankien egoja, jotka ovat tuominneet näiden vankien mielet tähän vankilaan. Omatoimisesti karanneet vangit muistuttivat minua siitä, että kukaan muu ei voi ihmistä vapauttaa kuin itse, mutta ymmärsin kuitenkin, että jokaisen on kärsittävä oma tuomionsa tai annettava vapauttava tuomio itselleen - anteeksianto tai hyväksyntä itselle. Karkaaminen sinänsä ei ole mikään ratkaisu. Tajusin aamulla myös, että ystävättäreni tekemä reikä sisäpihan muuriin ei auta ketään vapauteen, mutta myöhemmin päivällä ymmärsin, että myös näköala alitajuntaan voi sittenkin antaa perspektiivin, jonka avulla ihminen saattaa löytää ratkaisun vapauteen. Kun aloin kirjoittaa tätä tekstiä ymmärsin että ystävättäreni on myös minä - ja minä itse taas olen tilanteessa, jossa olen henkisesti jättämässä kapakkaegot, sillä elämään käveli pääsiäisen jälkeen uusi suunnannäyttäjä. Missään vaiheessa ei kuitenkaan selvinnyt miten kävi ystävättärelleni - hän ei ainakaan ollut kanssani portilla.
Lopullinen ratkaisu olisi toki se, että egot lopettaisivat itsensä tuomitsemisen ja kaikki muurit ja vankilat lakkaisivat olemasta. Tarinahan on itse asiassa aika sama kuin Pink Floydin "The Wall"issa. Tämä yksinkertainen oivallus on kuitenkin se, mitä on kaikkein vaikein saada alkoholistien ja muiden hörhöjen ja henkisesti orjien päähän. Turhauttavaa, mutta aika kuluu kunnes huomataan, ettei sitä ole.


muokkaus/lisäys:
Kun suljin koneen ymmärsin, että ystävättäreni ei voi lähteä mihinkään, sillä niin kauan kun yksikin mieli on egon ja ajan vankina ei kenenkään mieli ole vapaa, sillä kaikki ovat yhtä. One love.


muokkaus/lisäys:Ostin muuten sen kirjan: Elisabeth Haich; Tarot, ihmisen 22 tietoisuuden tasoa. Luin juuri vähän aikaa kirjasta selityksen kortille "Torni". Uneni jälkeen voisin kirjoittaa kyseisen kohdan uudestaan.


muokkaus/lisäys: Emancipate yourselves from mental slavery;
None but ourselves can free our minds.
« Viimeksi muokattu: 09.04.2008 15:51:19 kirjoittanut AveMarisStella » tallennettu

askendentti vaaka
 aurinko merkurius venus uranus pluto kuu vesta neitsyt
 jupiter juno rapu
 saturnus chiron kalat
 neptunus skorpioni
 mars leijona
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #632 : 11.04.2008 12:12:03 »

saqirlat
teatterin tarkoitushan on herätellä,nostaa tunteita pintaan,
luultavasti unesi viesti liittyy lapsuuteen,omaan historiaan,
9-10 vanha "nykerönenäinen" tyttö esiintymässä,
yliminäsi (naiset) arvostelee,omakuva itsestä ristiriitainen,
(liittyy ulkonäköön/esilläoloon?)
arvostelu ei niinkään tule ulkopuolelta vaan on omaa sisäistä kompleksia?
alitajunta torjuu vielä tätä muistoa,koska näytös on vieraskielinen,ulkoistat sen kauas,ulkomaille,
muisto on hyvin henkilökohtainen (valokuva),
mutta 1.näytöksessä sinulle annetaan tästä kuitenkin "hajua",(nykerönenä/muistoihin liittyvät tuoksut),
näkyville catwalkille,mutta rooliin vielä,
2. näytöksessä mennään jo syvemmälle ja rankempiin kokemuksiin,muisto herättää vihaa (liharuoka),
haluaisit "ohjata" tuon muiston rakentavaksi ja eheyttäväksi omalla "kasvisruokavalinnalla",täytyy vahvistaa itseä kohtaamaan tuo muisto,
kolmannen näytöksen alitajunta torjuu kokonaan,
et ole valmis käsittelemään sitä vielä

jos tämä unesi liittyy lapsuuteen,omaan tai ystävän,
kurkkaapa 3 huoneeseen,
transiitit sinne ja syntymäkartan pluton ja venuksen suhde toisiinsa,(ulkonäkö,aisti,sota,uhka,valta,"luuranko kaapissa" nyt pluton ollessa kauriissa),ja entäs  kuu?
teatteri vois liittyä 11 huoneeseen?
ja kun unissa voimme myös käsitellä menneitä elämiä/karmaa jotta ymmärtäisimme tämän elämämme käytöstä/tunteita niin kannattaa kiinnittää huomiota myös retroplaneetoihin;
ne liittyvät karma-astrologin mukaan menneisiin elämiin,
ja eikös sinulla ole joku  kuu kuunsolmu yhtymäkin tulossa/menossa?

stellan
kommentista tuli mieleen lisätä tuosta Hagenista karttaansa sinänsä tietämättä,muutenkaan tuntematta,
että eikös hän jos kuka ole   askendentti uranus tyyppi,
"hätkähdyttävä"?
« Viimeksi muokattu: 12.04.2008 12:49:09 kirjoittanut nikki » tallennettu
AveMarisStella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 111



Profiili
« Vastaus #633 : 11.04.2008 23:56:27 »

Saqirlat
Minua lämmitti tuo Nina Hagen. Hagen on esiintynyt minunkin unissani, sellaisissa ovat liittyneet ufoihin. Nina antoi minulle myös henkilökohtaisen ohjeen.
tallennettu

askendentti vaaka
 aurinko merkurius venus uranus pluto kuu vesta neitsyt
 jupiter juno rapu
 saturnus chiron kalat
 neptunus skorpioni
 mars leijona
siru24
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59



Profiili
« Vastaus #634 : 12.04.2008 08:00:31 »

Näin viime yönä unta, että odotin bussia pykillä, mutta bussi pääsi "livahtaa" ohi koska en muistanut bussin numeroa. Eli ihmiset, jotka asuvat samalla suunnalla kuin minä olivat hävinneet pysäkiltä ja minä jäin yksin seisomaan sinne. Tarkoittaako se, että elämä jotenkin livahtaa multa ohi. Mutta mitä mahtanee tarkoittaa, että olin Ruotsin laivalla, mutta rahat olivat unohtuneet kotiin. Oli kaiken kaikkiaan orpo olo, kun ei tiennyt mitä tekee Ruotissa rahattomana.
tallennettu
Mantelinpuolikas
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 46


Profiili
« Vastaus #635 : 13.04.2008 00:51:35 »


Laitanpa itsekin uneni tänne. Ensinnäkin näen unia tosi harvoin, mutta kun niitä näen, niillä on jokin merkitys ja ne tuntuvat enemmän kuin unilta. No, nyt olen ehkä vähän enemmän alkanut unia näkemään, kun nukun paremmin ja stressi on poistunut.

Näin unta, että olimme systerin kanssa jossain valtavassa huoneessa. Siinä oli olevinaan jokin "verho", ei tavallinen, mutta kuitenkin.

Oli yö ja systerini "heräsi" ja ihmettelin mitä nyt oikein touhuaa. Vaihteli vaatteita koko ajan. Otin kameralla kuvia ja yhdessä kuvassa systeri oli pukenut päälleen samanlaiset vaipat kuin Jeesuksella oli ristillä ollessaan. Mua alkoi huvittamaan se vaatteiden vaihto ja kysyinkin kuvia näyttäessä, että mitä sä oikein touhuat öisin. Systeri siinä mun unessa oli täysin tietämätön näistä vaatteiden vaihdoista öisin, eli ei tiennyt sellaista tekevänsä ja oli itsekin ihmeissään.

No, katselimme kameran kuvia ja kas kummaa, mä tein ihan samanlaisia vaatteiden vaihto operaatioita öisin. Kamera oli ottanut itse niitä kuvia.
Tää on näitä sarjassa oudot unet. Eli mitäköhän merkitsee?

Vai merkitseekö tää uni vaan sitä, että öisin tiedostamattaan liikkuu verhon toisella puolella ja pitää sitä ihan normaalina asiana? Toi vaippaan pukeutuminen on kyl omaa luokkaansa Smiley.

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #636 : 13.04.2008 12:41:29 »

Hyvin tulkittu uni, Mantelinpuolikas, sillä tuotahan se juuri tarkoittaa. Sitä hiimailee yöllä tuolla toisella tasolla tekemässä kaikkea, mitä ei sitten aamulla herätessään muista. Olemme toki myös päivätietoisuudessamme eli hereillä ollessamme liikkeelle ja tekemisissä toisella tasolla tiedostamattamme. Esimerkiksi itse olen ihmetellyt, minne minun piirustusinspis on kadonnut. En saa työn alla ja vielä kiireaikataulusta kärsivää sarjistani jatkumaan yhtään, sillä valmiiden luonnosten tussituksessakin vetelen viivat ihan päin sitä itseään. Juttelin eilen ystäväni kanssa, joka suunnittelee ja tekee parhaillaan puvustusta isoon tanssiesitykseen. Hän sanoi, että "nyt sie olet täällä auttamassa minua jotenkin tuolta henkitasolta, sillä luonnokset onnistuvat ihan mahtavasti ja ne vielä näyttävätkin sinun piirtämiltä". Hän oli juuri pari päivää aiemmin manannut minulle sitä, että pukuluonnokset eivät onnistu millään ja niiden pitäisi olla pikapuoliin valmiita.
tallennettu
Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #637 : 13.04.2008 13:22:05 »

Hei,
Olen nähnyt lähiaikoina muutaman kerran unta että läheiseni sairastuu vakavasti..

Mitäköhän se tarkoittaa ? Toivottavasti näin ei tapahdu...

Emisa
tallennettu
Mantelinpuolikas
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 46


Profiili
« Vastaus #638 : 13.04.2008 18:11:08 »


Noin mullekin usein sattuu, tai ainakin tässä meille näkyvässä todellisuudessa. Omat asiat välil rempallaan, mutta kun joku kysyy teetkö sitä ja tuota, niin olen heti valmis. Ehkäpä tämä ystäväsi auttaa sitten jonain päivänä sarjiksen edistymisessä tai inspiraation etsinnässä. Tiedän tuon tunteen, kun haluaa tehdä hyvää työtä ja yks ainut pienenpieni viiva on vääräs kohtaa. Eikä sitä välttämättä muut huomaa, mutta se riittää itselle... On nyt jäänyt muiden hoppujen vuoksi itsellä piirtämiset.

Mul on taas sellainen vaihe, että kun ajattelen haluavani jotain tai miettiväni jotain ihmistä, josta ei ole kuulunu pitkiin aikoihin yhtään mitään. Tupsahtaa tavarat ja ihmiset melkein samantien eteen. Aikas kivaa, sen kun ajattelee. No, nyt taitaa tuokin ilo loppua, kun sen ääneen sanon.
 
tallennettu
DonnaGloria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52



Profiili
« Vastaus #639 : 16.04.2008 19:21:52 »

Näin unta että kävelin entisen lapsuudenkotini taka olevalla kivisellä pikkutiellä. Se tie oli kun asuimme siellä täynä vai heinää. Unessa se oikein rehotti kukkia. Oli sinisiä tulppaaneja ja muitakin sinisiä ja violettaja kukkia. Sellaisia joita saa kukkakaupasta. Unessa olin sillä tiellä entisen hullun poikaystäväni kanssa. hän yritti kerjätä sääliä minulta. Selitti että oli nukkunut yön maakupussissa ja että pussiin oli tapettu joku ja se oli verinen. Olemme eronneet monta vuotta sitten. Ero oli vaikea. Unessa kotitalossa oli suuret juhlat ja tiesin että minun täytyy palata takaisin sisään. Sisällä oli nykyinen mieheni sukulaisia ja lapseni. Tiesin että sisällä oliat suuttuvat kun saavat tietää missä olin. Entinen poikaystäväni yritti kuin luikerrella mieleeni.

Todella ahdistava uni.
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #640 : 18.04.2008 19:37:20 »

Minä näen niin paljon unia, etten nyt taida koko unta tähän kirjoittaa, mutta yksi juttu on ihan pakko kysyä.   smiley6600

Unessa olimme ulkomailla reissussa ja minä päätin lähteä kartsalta kämpille välillä, koska en ollut koko päivänä syönyt mitään. Siellä sitten ajattelin, että pöytälaatikossa saattaa olla evästä ja olihan siellä hampurilainen. Samassa mieheni sanoi, että se on maailman paras hampurilainen. Minua nauratti ja kysyin mistä hän sellaista voi tietää. Hän vastasi, että "enhän minä tiedäkään, mutta siivooja oli oikein jättänyt lapun, jossa oli kehunut ettei hän ole koskaan nähnyt niin täydellistä hampurilaista ja että se on ehdottomasti maailman paras hampurilinen". Minua tilanne huvitti edelleen, mutta ajattelin että kyllä paikallinen varmasti tietää asian, kun on vaivautunut oikein lapun jättämään ja päätin syödä hampurilaisen.   Grin

Tulkitkaas nyt mulle mikä symboli on maailman paras hampurilainen? Tiedoksi, etten reaalimaailmassa syö hamppareita, koska en tykkää niistä.   Embarrassed
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #641 : 19.04.2008 08:48:59 »

Ehtiikö tässä ketjussa joku tulkitakin toisten runsaita unia?

Itse näin selvästi suorittamiseen liittyvän unen, olin tekemässä aivan liian isoa projektia liian lyhyellä varoitusajalla, luulen että kaksi projektiani meni unessa vähän sekaisin. Yhteysnumerot puuttuivat ja tilaisuuden piti olla seuraavana päivänä. Ai niin onhan tuossa tilaisuus huomenna, mutta numerot kyllä on.. ok. Ja siitä ei se stressi tule, vähän muista tekijöistä.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #642 : 23.04.2008 12:46:55 »

Noniiiin nyt kun on aikaa ja muistan niin pistämpä tämän unen tänne.

Eli siis, unessani tapahtumapaikkana jokin tyhjä parkkihalli, on yö. Seison yksin keskellä sitä parkkihallia, kunnes siihen ajaa sellanen musta mersu. Kyydistä nousee neljä miestä, en nää heitä kunnolla. He kiertävät taakseni ja yksi heistä ottaa minusta kiinni, en pistä vastaan. Hän kuiskaa korvaani jonkun koodin ja potkaisee minut polvilleni maahan. Sitten tunnen aseen ohimollani. Muistan tasan tarkkaan, että se ase oli Desert Eagle .44 Magnum. Se oli puhtasta kultaa. Nousin seisomaan ja käännyin sivuttain miestä kohden, katsoin taivaalle tähtiä, jotka tippuivat sieltä yksitellen alas. Kun se kirkkain tähti, jonka ensimmäisenä taivaalle katsoessani huomasin, lähti tippumaan, ase laukesi. Laukaus oli selkeä ja kuulin sen kaiun kaksi kertaa ennenkuin tipahdin kylmetettynä siihen betonilattialle. Samalla hetkellä kun tipahdin siihen lattialle, heräsin.
  Herätessäni nousin istumaan ja samaan aikaan kaappini ovessa roikkunut takki tipahti lattialle. Tuntu kuin joku olis lähteny juoksemalla siitä huoneesta koska sellainen pieni ilmavirtaus kulki huoneen poikki saaden mut tärisemään. Onneks en ollu yksin, oisin saanu paniikkikohtauksen kun tunnetusti sitä pimeää pelkään yli kaiken..
  Tämä uni oli kunnon adrenaliinipommi, enkä enää sinä yönä voinut enää nukkua. En voinut vai en uskaltanut? Siinäpä miettimistä.


Lionheart jatkaa opiskelua, yhteiskuntaopin tunti menossa.. ->
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #643 : 23.04.2008 17:15:10 »

Noviisi-oletko antanut joidenkin tilaisuuksien livahtaa ohitsesi elamassasi jostain syysta?


Itsellani oli kummallinen uni:
Ihmettelin kun vatsassani oli aurinko-osittain keltainen ja osittain oranssi...myohemmin oikeesti huomasin kylvyssa, etta vatsassani oli mustelma..johon en loytanyt syyta, jos mieheni olisi lyonnyt minua-olisin herannyt  2funny
tallennettu
siru24
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59



Profiili
« Vastaus #644 : 23.04.2008 18:08:05 »

Noviisi-oletko antanut joidenkin tilaisuuksien livahtaa ohitsesi elamassasi jostain syysta?


Itse asiassa se onkin se elämää suurempi kysymys. Tää ulkomaalainen mies, joka kinuaa rahaa, jotta voisi tulla tänne...kaikki sanoo sitä miestä huijariks, joten en laittanut niitä rahoja. Mutta mutta..jos se kaikki onkin totta ja olen menettänyt todellisen rakkauden.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: