Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2083540 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
enska
Vieras
« Vastaus #195 : 07.12.2006 17:37:10 »

Näköjään olin viisi päivää sitten laittanut noista useista unista..Sama show on jatkunut nyt siitä lähtien joka yö: Monta unta peräkkäin, varsinainen lyhytelokuvafestari..Siis juu, ihminenhän näkee niitä monta, mutta että muistaa ne kaikki...
Outoa on vaan se että olen nukkunut tosi kevyesti, herännyt pienimpäänkin risahdukseen (toissayönä jopa omaan nauruuni) sitten vaipunut takaisin taas ihan toisenlaisiin maisemiin..
Sitten on tuntunut siltä kuin Nukku-Matti lapioisi isolla kauhalla tavaraa, melkein kuin unet tungeksisivat päästä näkymään, mahdoton kiilaaminen päällä, vyöryvät jotenkin limittäin esiin..

Oiskohan tämä nyt sitä tr-Jupiterin yhtymä rx-Neptunukseen-vaikutusta?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #196 : 07.12.2006 19:45:08 »

lemniskata
oispa hyvinkin tuo aspekti,
ei tästä niin kauan ole kun itellä oli sama aspekti ja unia pukkas,
mielestäni myös merkittäviä unia,itsetuntemukselle,
ennakoiviakin,
kirjoita ihmeellä muistiin,
uranus voipi myös tehdä unistasi irrationaalisia mutta myös tulevia ennustavia
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #197 : 08.12.2006 14:34:28 »

olin hiekkatiellä jonka vierukset olivat täynnä tunnelimaisesti
tehtyä kuivaa heinää,
linja-auto oli kääntymässä tuolle tielle mutta kääntyi takaisin ja odotti että me ihmiset (omaa perhettäni) väistämme heinien lomaan,
kuski kääntyi sitten autollaan ja tuli ulos autosta katsomaan ja ihmettelemään "piilopaikkojamme"

toisessa unessa olin jollekin mökille menossa,tai sitten töihin,
2 vanhempaa miestä,veljeksiä,oli tuossa unessa mukana,
hiekkatie teki soikean lenkin ja ihmettelin tuossa unessa kahta asiaa:
tiellä oli teeren tai metson pyrstöpylly-soidinmenojälkiä tasaisin askelmitta välein,hiekassa keskellä, samanlaisia kuin hangessa voipi nähdä,
toinen asia mitä ihmettelin että miksi tuo toinen veljes ajoi tuon lenkin kaksi kertaa kun hänen piti ajaa se vain kerran,
ohitti minut siis kahdesti tuolla tiellä,
tämäkin tie oli tunnelimainen tielle kaartuvien vesakoiden takia
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #198 : 09.12.2006 01:43:12 »

Nikki, minulla oli viimeyona samantapainen uni-vain junat ohittivat minua joka kerran jaljet symbolisoivat tutkia menneisyytta ja sina edelleen tutkit menneita asioita(tunneli)alitajuntasi etsii ratkaisua ja joku auttaa asiassa-toi toinen veljes joka meni lenkin 2x ja ohitti sinut.
Muuten mitka merkit symbolisoivat tallaisia unia-koska mina menin samaa rataa 2x?
Ja asemat kuvastavat myos alitajuntaa?Ohitus-ajavatko he meidan edelle-en ymmarra?
tallennettu
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 274



Profiili
« Vastaus #199 : 09.12.2006 10:34:34 »

Muistan vain pätkän viimeyön unestani.
Jostakin mainoksesta siinä tv:stä tuli pätkä. Tuossa mainoksessa miesääni  mainosti täytekakkua. Tuon kakun nimi oli Rakkauden Solar. Grin
Samalla huomasin että juuri sitä samaa täytekakkua söin itsekin. Se oli luumuista valmistettu,siis tuoreista luumuista,mehukas hedelmäkakku,jonka pinnalla oli kokonaisia luumuja Shocked.Reunoja kiersi kermavaahto. Ja oli hyvää tuo rakkauden solar-kakku! Grin
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #200 : 09.12.2006 12:33:54 »

diamond
eikös juna asemineen liity parisuhteeseen,
nouseminen junaan,meneminen parisuhteeseen ja poistuminen,
oletko ollut parisuhteessa kaksi kertaa?
ja jos seisot asemalla vain katsellen junan menoa,ehkä tarkastelet vain noita suhteita,oli ja meni..ehkä myös mahdollisuus oli ja meni,
aattelin omaa untani myös tuolta kantilta,
soidinmenot olisi pitänyt lujittaa pysyväksi suhteeksi mutta mies ajoi toisenkin tilaisuuden tullen ohi..
nämä veljekset eivät kyllä liittyneet tuohon suhteeseen vaan isään paremminkin

viime yön kummajainen oli päiväkerhon jouluohjelma toppapuvuissa kirkon rappusten vieressä,ei edes rappusilla,hämärissä,
ja yleisö oli kaukana torilla kuuntelemassa,
johon minä tokaisin ettei tässä ole mitään mieltä,miksei ne laula tuossa torilla jotta kuulisimme,
ystäväni oli taas tuossa unessa pohtien ihmissuhteitaan,
alasti valkoisen pitkän toppatakin alla,
meillä on ystävyys katkolla tavallaan,
sitten tiskasin jumalatonta tiskivuorta isän luona eikä siitä tullut loppua,
nukuin siellä vintillä hiekkapohjalla ja ihastelin päädyn isoa kaunista ruutuikkunaa ,jota siellä ei oikeesti ole,
ajatellen miten tarkenen siellä talvella..
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #201 : 10.12.2006 11:58:05 »

mmm...mitähän nuo naamio/muuttuneet kasvot-unet tahtovat kertoa..?

Itselläni oli myös tätä teemaa viime yönä:
Olin jossain työharjoittelussa, jossa miespomollani oli kasvot kääreissä. Hän yritti lähennellä minua kun tutkin jotain vanhanaikaisia sinikopioita. Torjuin hänet ja lähdin viemään kopiokääröjä jollekulle, joka kysyi oliko pomo isäni. Sanoin että ei ollut, mutta että hän kohteli minua isällisesti..Ihmettelin samanaikaisesti itsekseni miksi oikein suojelin tuota lähentelevää pomoa..Siten menin asunnolleni, joka oli osittain väestönsuojan kaltainen (eräässä nuoruuteni asunnossa oli kellarissa samanlainen), betonilattiat ja erikoisovet. Olohuoneessa oli jokin kotidisco, siellä minulla oli eroottinen kohtaus erään puolitutun naisen kanssa.
Sitten erään entisen kouluttajani (myös naisen) kanssa, joka oli humalassa. Lapseni istui vieressämme sohvalla ja katseli touhuamme sormiensa lomasta osittain vaivautuneena, osittain huvittuneena.

Jossain vaiheessa menin lapseni kanssa makuuhuoneeseen, sitten "heräsin" siihen, että joku liikkui taas olohuoneessa. Menin sinne ja näin jonkun aasialaisnaisen keräävän tavaroita pöydältä takkinsa taskuihin. Sitten näin hämärässä olohuoneessa, ulko-oven pielessä exäni. Huomasin että hänen silmissään oli jotain outoa ja sytytin valot.

Exän kasvot olivat palaneet, ihokarvat ja hiukset puuttuivat, iho oli  vahamaista ja kasvojenpiirteet sulaneet pois. Silmät olivat painuneet sisään samalla tavalla kuin jos joltain nukelta olisi painettu silmät kallon sisään.(Oli aika inhottavan näköinen) Hän sanoi olleensa auto-onnettomuudessa rattijuopumuksen takia ja että hänen työkaverinsa oli kuollut samalla. Lapsi heräsi toisessa huoneessa ja käskin aasialaisnaista menemään hänen seurakseen, ettei lapsi näkisi isänsä kasvoja. Ex sanoi, että lapsi tiesi jo hänen onnettomuudestaan ja oli kai nähnytkin jo hänen kasvonsa..Samalla etsin pöydältä jotain tavaroita (rahaa?) exälle ja hän selitteli vain mitä aikoi tehdä seuraavaksi. En kuitenkaan kuunnellut vaan mietin, etten haluaisi auttaa häntä ja etteikö hän NYT voisi jo tappaa itseään..

Siten yksinkertaisesti ravistin itseni oikeasti hereille, koska ne kasvot ja sisäänpainuneet silmät olivat niin kamalan näköiset..
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #202 : 10.12.2006 12:14:13 »

Naamiot kertovat taman ihmisen vaaristyneesta minasta ja kasvot ymmarran sinun eri piirteiksi-et pelkaa kohdata totuutta,ehka tarkastelit piilotajunnassasi menneita suhteita ja ymmarsit niiden mitattomyyden.
Nikki olet oikeassa minun suhteen, se oli elaman varrelta tama juna juttu.
Viela ystavastasi-kun han oli alasti niin joku hanen peittamansa piirre tulee esille ja han on yrittanyt peittaa sen valkoisella(viattomuuden varilla) ja astiavuoren tiskaus on edelleen pesemista menneisyytta pois.
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #203 : 10.12.2006 12:30:25 »

Itse ajattelin tuosta unestani, että liittyi jotenkin lapseeni, siihen miten "hänen silmänsä alkavat pikkuhiljaa aueta aikuisten maaailmaan"..
Ja ehkä suhtautumiseeni, eli että joissakin asioissa haluankin hänen näkevän, mutta toisissa asioissa haluaisin vielä suojella lapsenmieltä..
Tosin en osaa tulkita unia ollenkaan, joten muutakin analyysiä otetaan vastaan Smiley
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #204 : 10.12.2006 14:23:11 »

Kylla se on niin etta me itse tulkkailemme parhaiten omia uniamme-sina tiedat taustasi ja menneisyytesi.
On paljon mahdollista etta itse kayt lapi(kopiopaperi) kayttaytymistasi lapsesi kanssa ja siihen ilmeisesti on sekoittunut myos omaa tutkailua ja samalla suojelua lapsestasi, mita annat hanen tietaa ja mita han jo itse ymmartaa.
tallennettu
Nauha
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #205 : 10.12.2006 15:54:40 »

Viime yön rauhattomuuden vuoksi en ainakaan muista nähneeni minkäänlaista unta, mutta jospa sitä hieman viime aikojen trendistä kertoisi.

Olen nähnyt hyvin seksuaalissävytteisiä unia viime ajat. Ei mitään ahdistavia tai erikoisia unia, ihan tavallisia. Toinen toistuva aihepiiri onkin sitten hieman ahdistavampi, nimittäin lentokoneunet. Minulla on pieni lentopelko, minkä vuoksi lähes kaikki lentokoneunet liittyvät ongelmiin nousussa tai lentokoneen tippumiseen. Inhottaa vaan tuo aihepiiri, mutta jostain se on nyt puskenut viime aikoina.

Pitäisi varmaan alkaa taas aktiivisesti pitää unipäiväkirjaa, jotta näkisi, toistuuko näissä unissa jotain yksityiskohtia. Nuo aihepiirit nyt vaan ovat velloneet päässäni.
tallennettu

Aurinko oinas | Asc neitsyt | Kuu leijona
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #206 : 10.12.2006 16:22:25 »

Pelothan on meilla kaikilla-oletko ikina yrittanyt paasta pois pelostasi(omasta mielestani lentaminen on ihanaa)-pyyda ennenkuin menet nukkumaan paasta lentamaan ja sovi itsesi kanssa etta ET pelkaa laskeutua ja kaikki menee hyvin.
Itsellani oli kauhea kaarmepelko aikaisemmin, poikani toi akvaario kaarmeen kotiin ja jouduin ruokkimaan sita-pakotin itseni ja nyt en ole moksiskaan koko elukasta.
Ajattele kuinka VAPAUTTAVAA ja RENTOUTTAVAA lentaminen on



(lennoissa on paljon vahemman onnettomuuksia kun autoilla)
tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 222



Profiili
« Vastaus #207 : 10.12.2006 18:57:57 »

Muutama yö sitten näin unen, jossa ns. ex lauloi minulle serenadin ,jonka oli itse kirjoittanut. Valitettavasti en muista enää sanoja...  Cry
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #208 : 10.12.2006 19:04:06 »

Näin aika hauskan unen viime yönä  Smiley Menin siinä uimahalliin, ja sain kaapin nro 80. Olin aika nyreissäni, koska se on perimmäisessä nurkassa suihkuhuoneesta katsottuna, ja hitsi vie että mua tympii märkänä hipsiä kylmissäni kauas...) No tympiinnyin vielä enemmän ku huomasin, etä joku oli jättäny sinne kasakaupalla eväitä - ranskanperunoita sinappineen ja ketsuppineen päivineen ja ison kasan joulutorttuja  Grin
Mut eipä mennyt kauaa, ku herättyäni hokasin, että 80 oli mulla lähtöpaino kun aloitin hallissa käymisen. Ja tuo eväskasa vastaa takuuvarmasti sitä kilomäärää, jonka olen hallille "jättänyt"  smitten

*10 kiloa elokuusta keventynyt mammamma*  smitten
tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 222



Profiili
« Vastaus #209 : 11.12.2006 10:02:38 »

Olin viime yönä hautajaisissa... en muista keitä haudattiin, mutta heitä oli neljä. Kaksi tuttua ja kaksi tuntematonta. Mukana oli myös isäni ja isän jo kuollut veli. Poltetut vainajat laskettiin puisissa miniarkuissa ja haudattiin hiekkaan. ? !
tallennettu
Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: