Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2104985 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #225 : 31.12.2006 16:07:30 »

Halailin ja pussailin erään miehen kanssa, jota en henk.koht. tunne mutta jostain syystä olen miettinyt häntä ja elämäänsä viime aikoina paljon. Hän tuntui yhtäkkiä tosi laihalta ja pieneltä, mitä ei oikeasti ole. Yhtäkkiä hän pudisti päätään pettyneenä ja lähti pois.  Huh  
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
trini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67



Profiili
« Vastaus #226 : 31.12.2006 20:18:52 »



  Olen nähnyt unen tai se näytettiin minulle, olen sitä mieltä että sillä on
jokin tarkoitus tai se on enne jostakin .joten on parempi että muutkin saavat
nähdä" sen.   
   Olin lapsuuden kodin lähettyvillä,oli 25 toukokuuta,kaikkialla oli jäätä
 koivun pienet hiirenkorvat ölivat jään peitossa.Tiet ölivat jäässä.Kuunsirppi
oli taivaalla aurinko oli nousemassa,mutta aurinko oli musta ,sammunut.
Kuulin mies äänen sanovan :kerran saatte uuden auringon.Siihen heräsin.
Unen tunnelma oli tosi intesiivinen ja merkityksellinen.
Ehkä peloittavakin mutta myös toivoa antava.onko muilla vastaavia unia.
tallennettu

sininen itsevallitseva kotka
"älä pyydä tänään rauhaa,vaan ole itse
rauhan lähettiläs"
jazuli76
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #227 : 31.12.2006 20:55:26 »

Aattelin kertoa oman uneni...
Näin enneunen isän veljen kuolemasta.. :'(Siitä on kyllä jo aikaa,
mutta muistan sen unen kuinka istuttiin isän veljen kanssa sohvalla
hämärässä ja kynttilä paloi vain pöydällä :-\Isän veli vain sanoi mulle että
" älkää olko vihaisia mitä elämälleni tein ja muistelkaa minua silti vaikka
olinkin renttujuoppo ja pikkurikollinen..."Aamulla heräsin ja mietin että
mitähän hän silläkin tarkoitti..Hän kaatui humalassa
jäisellä tiellä ja ehti putkassakin olla yhden vuorokauden, kunnes viranomaiset tajusivat että miehellä ei kaikki ole hyvin..Cry
Siis ihminen voi nähdä enneunia,,vai?


jazuli
tallennettu

Kolme sanaa sinulle,
    ole ystävä minulle!
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #228 : 31.12.2006 21:05:14 »

Jazuli, kyllä se on mahdollista...  angel

Tietysti toivoisi, että enneunilla olisi mieluummin positiivinen kaiku, mutta en sitten tiedä liittyykö ne useimmiten juuri vaikeisiin asioihin. Jotenkin nyt tuli vähän sellainen olo kun aloin miettimään minkälaisista enneunista itse olen kuullut. Se vaatii varmasti erityistä herkkyyttä, ei niitä kaikille näytetä.
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Irish
Vieras
« Vastaus #229 : 31.12.2006 21:54:00 »

No minun äitini näki muutama vuosi sitten seuraavanlaisen unen. Isäni ja äidin isoveli, jotka molemmat olivat kuolleet kolmen kuukauden sisään (isäni ensin, sitten enoni 2kk:n päästä) olivat yhdessä hyvin värikkäässä ja kauniissa lastenhuoneessa, jossa oli valoisa ja rakkaudellinen tunnelma. Isäni piti sylissään epäselvää hahmoa, josta äiti ajatteli, että se on pehmolelu. Isä sanoi äidille "täällä voi tehdä tällaistakin" (tarkoittaen siis, mitä kaikkea rajan toisella puolella voikaan tehdä) ja ikäänkuin sanoi että kaikki on hyvin.

Parin päivän päästä saimme kuulla, että viimeisillään raskaana olevan serkkuni (eli tämän unessa olleen enon lapsen) vauvan sydän oli pysähtynyt ja hän oli joutunut synnyttämään sen kuolleena...

Se olikin se lapsi, mitä isäni oli unessa pitänyt sylissään ja lapsen vaari oli siinä kanssa pitämässä huolta. Aika liikuttava uni.
tallennettu
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #230 : 31.12.2006 22:23:16 »

 Cry Miksiköhän tuollaisia näytetään, tai yleensäkin enneunia? Jos asia tulee muutenkin tietoon ennemmin tai myöhemmin... vai onko se vain yksinkertaisesti intuitio, jonkunlainen yhteys...
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Ferguense
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1



Profiili
« Vastaus #231 : 01.01.2007 03:40:47 »

Mielenkiintoista, sillä näin kolme eri unta samaisen yönä, uudenvuoden aaton puolella.

Ensimmäisessä harhailin sielä täällä ja palasin ala-asteelle, koululle jossa kävin.
Siellä oli meneillään liikuntatunti ja sitä veti nykyinen liikuntaopettaja.
Ei ollut liikuntavarusteita mukana ja armotton saarna siitä seurasi.
Sen tiedän, että opettaja on todellakin tiukka ja on monelle pitänyt jo saarnat.

Toisessa kävelin seurakuntatalon ohitse, jossa rippikoulua käyvät odottelivat ulkosella.

Kolmas oli sekavin.
Ulkoavaruudesta tulleet alienit ( jos näin kuvata ), valtasivat maapallon ja ihmisiä kuoli.
Osa pakeni, itse jonnekkin metsään jossa oli talo.
Seuraavaksi huomasin olevani jollain aluksella missä oli kriittinen tilanne.
Kokoonnuimme kaikki saliin ja keskityimme, mahdollisuuteen selviytyä.
Lopulta kaikki erkanenivat ja osa meistä harhaili metsässä.
Päädyimme pienellä porukalla satamaan ja siihen kaikki katkesi...

Todella erikoinen uni oli, lisäksi kaikki tapahtui turhan nopeasti, hyppivästi kohtauksista kohtauksiin sekä laajalta näkökulmalta.

Tiedä sitten.
tallennettu
Totsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 291


Profiili
« Vastaus #232 : 02.01.2007 11:30:33 »

Parina aamuna olen herännyt uneen, jossa olen talossa jonka ovet ovat auki. Uni loppuu siihen, kun tummaan pellavatyyppiseen (sarka?) pukuun pukeutunut mies jännine kasvonpiirteineen sanoo minulle jotain, josta mieleeni nousee ajatus kissasta.

Herään ”unesta”, avaan silmät ja huomaan minua tapittavan vähintään yhden  silmäparin viiksineen.   Tongue Sitten mau’utaan, kiehnätään ja hierotaan naama naamaa vasten.

”Ulos täytyy päästä, herää jo ja tule avaamaan minulle ovi, mau!”

Kissatkin osaavat telepatiaa, unennäöstä puhumattakaan  Grin
tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
nauris
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 46



Profiili
« Vastaus #233 : 06.01.2007 19:54:03 »

Näin tässä unta jostakin miehestä..Olin ihastunut häneen kovasti.Onneksi  tuntui olevan molemminpuolista Cheesy Meillä oli pieni vauvakin. idiot2 Suutelimmekin antaumuksella. Tosin ihan outo kaveri..Uni oli muutenkin jotenkin seesteinen ja ihanan lämmin . Puuttukohan elämästani romantiikkaa vai mistä moinen?
T: Nauris smitten
tallennettu
keijulapsi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Where you stumble, there lies your treasure


Profiili
« Vastaus #234 : 08.01.2007 23:30:57 »

Muistan vain loppuosan unesta koska heräsin vähän sen jälkeen.. Tämä oli kyllä aika karsea. Olin asuntoni vessassa ja olin mukamas laittanut itse itselleni silikoni-implantit, hetken ne oltuaan rintojen alle muodostui tulehtuneet rei'ät jotka suurenivat. Sitten implantit muljahtivat rei'istä lavuaariin ja ne olivat sinertävät ja osittain kovettuneet. Herättyäni ajattelin että onneksi se olikin unta..  Huh
tallennettu

Aurinko: Härkä
Kuu: Leijona
Mars: Kaksonen
Venus: Rapu
Asc: Leijona
Punainen kosminen käärme
Hevoskastanja
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #235 : 09.01.2007 11:03:45 »

Näin unta isän isästä ja veljeni lemmikistä..Molemmat ovat kuolleita, mutta unessa yhdessä ja elävänä.
tallennettu
nauris
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 46



Profiili
« Vastaus #236 : 10.01.2007 23:14:30 »

Kiitos annaelen. smitten Kiva tietää..Tuntui niin hölmöltä unelta Smiley
T:Nauris
tallennettu
johannatuuli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #237 : 12.01.2007 23:27:55 »

Tässä minun uneni muutaman päivän takaa:

Pelasin biljardia pikkuveljen ja jodenkin sen kavereiden kans. sit se pöytä oli kummallinen keikkuva malli. Yritin lyödä mut en osunu. Mulla oli pikkuveljen kaverin bilismaila (joku sikahieno kallis juttu) ja hermostuksissani heitin sen johonkin tosi kovaa. En jääny kattoon menikö se rikki, vaan lähdin juokseen mäkeä (lapsuudenkotini lähellä) alas ja metsään. Aiemminkin olen unessa ollut siellä metsässä, todellisuudessahan se on jo hakattu alas. No, siellä yritin etsiä kiveä jolla istua ja miettiä (harrastin sitä joskus nuorempana). Oli pimeää, kylmää ja märkää, mustankiiltävää. Sit näin välähdyksen, joku tyyppi siellä metsänreunassa lähellä tietä heilui aseen kanssa. Menin ensin puun taa piiloon, mut sit toisellapuolella tietä (näin siis tien sieltä metsästä) oli kallio jossa ovi. Sieltä joku mua huuteli ett "tuu tänne" juoksin nopeesti sinne ja pääsin turvaan kallio-oven taa. Sit ne (pikkutyttöjä) ketkä mulle huusivat, olivat kadonneet. Mut siellä kalliokolossa oli jonkinlainen huone missä oli pylväitä. Huone oli matala ja sen toiselta puolelta käytävästä kuului ääniä ja sieltä tuli joku porukka. Ne oli yliopisto-opiskelijoita, jotka harjotteli tanssiesitystä. Kallionkolossa näin myös pikkuveljeni. Piiloteltiin pylväiden takana, mut sit huomattiin ett helmpompaa olisi soluttautua opiskelijoiden sekaan tanssimaan. Askeleet oli helppoja (tanssia 13v harrastaneena Smiley), ihan hyvin meni. Mut toinen tanssi; Smurffitanssi olikin jo vaikeampi. Se oli irkkutanssin tyylistä. Sitä tanssiporukkaa ohjasi tyttö, jota ex-poikaystäväni eromme jälkeen tapaili. Ja tietenkin se metsä yritti koko ajan liukua pois, niinkuin peitto liukuu.

Oli hämärä tunne herätessä.
tallennettu

Aurinko Rapu
Nouseva Skorpioni
Kuu Leijona
Merkurius Leijona
Venus Kaksoset
Mars Kaksoset
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #238 : 12.01.2007 23:46:28 »

Biljardi kertoo sinun keskittymisesta johonkin asiaan ja metsa on piilotajunnan
muistio jossa muistelit aikaisempia tapahtumia-sitten siirryit myohempaan elamanvaiheita ja siita heijastui sosiaallinen elamasi ja samalla muistot ja myos tama mennyt suhde joka ilmeisesti puhdisti tilaa tuleville tapahtumille-eli kelasit muistiotasi.
tallennettu
johannatuuli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #239 : 15.01.2007 16:30:31 »

Kiitos Diamond  Smiley

Näköjään puuhaan unissakin samaa kuin hereillä; viime aikoina on ollu paljon mietittävää elämässä. Olen kelaillu edestakaisin muistiota ajasta kotikaupungissani ja nyt täällä muualla. Samalla tarkasteltavana on ollu henkilöiden vaikutukset ja millä tavalla he kuuluvat (vai kuuluvatko..) elämääni.
Jään pohtimaan vielä.
Bailarina
tallennettu

Aurinko Rapu
Nouseva Skorpioni
Kuu Leijona
Merkurius Leijona
Venus Kaksoset
Mars Kaksoset
Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: