Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2104931 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ge
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #165 : 25.11.2006 13:31:13 »

MITENKÄS TULKKAISITTE KÄÄRMEEN PUREMAN.....
tallennettu

vaaka kuu kaloissa nouseva skorppioni
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #166 : 25.11.2006 19:05:17 »

Juoruja!
tallennettu
puxxle
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1



Profiili
« Vastaus #167 : 25.11.2006 20:45:17 »

Tarvon todella syvässä hangessa, sovittelen jalkoja jalanjälkiin, olen matkalla johonkin vajaan. Lapset nukkuvat vajassa vaunuissa (eivät ole enää vaunuikäisiä), ensin löydän toisen ja sitten toisen hänen altaan, molemmat ovat lämpimiä.... smitten

-----

Siivoan salaa erästä omakotitaloa, puunaan ja putsaan, heitän rojuja roskiin ja ihailen työn jälkeä ja alan miettiä mitä naapuri sanoo siivouksesta... :Smiley

tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #168 : 25.11.2006 20:51:14 »

Oletko muistellut menneita viimeaikoina, sitahan jalanjaljet ja vaja yleensa tarkoittavat ja poistit mielestasi tarpeettoman rojun ja nyt olet valmiina jalka kytkimella ja kaasulla valmiina menemaan eteenpain?
tallennettu
kaiko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Profiili
« Vastaus #169 : 27.11.2006 09:58:28 »

Pitkästä aikaa muistan uneni, toissa yönä näin unta, että olin jossain korkeassa rakennuksessa ilmeisesti kylpyhuoneessa. Huone alkoi sortumaan ulospäin, olin siellä sukulaisteni kanssa, pääsimme pois ajoissa ja jostain syystä menimme sinne vielä takaisin, en muista koko unea, nämä asiat vain jäivät mieleeni. Viime yön nukuin levottomasti, heräsin johonkin aikaan uskomattoman kuumuuteen jalkoja poltteli, rasittava yö. 
tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #170 : 27.11.2006 10:02:54 »

Eikös käärmeenpurema ole merkki riidasta tai häviämistä jossain asiassa... ei muistaakseni mitään positiivista.. Undecided
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #171 : 27.11.2006 22:59:03 »

Näinpä unen; eräs Sazcu (mies)voitti Triviasta sellasen sormuksen missä oli iso sinertävä kivi ja yllätys yllätys hän sai vielä sinisen avoautonkin. Hän lähti sitten koeajolle ja pyysi minut mukaansa, yht'äkkiä hän ajoikin puuaitaa päin kaataen sen. Minä siinä yritin vaivalloisesti nostaa kaatuneen aidan pystyyn, mutta ei se tainnu ihan suoraan mennä. Sillä aikaa toisella puolella katua joku 50v nainen heitteli kiviä meidän päälle, mutta onneksi ne eivät osuneet meihin. Näin välähdyksen siitä keitä siinä talossa asui, jonka puuaita kaatui, mutta se talo oli tyhjä. Sitten en enään pysynyt unen mukana, joten en muista mitä muuta siinä oli

Ai joo, aiemmin ennen sitä kilpailua, jenkeissä syttyi korkee tiilipiippu palamaan ja palomiehet moottorisahalla yrittivät sitä piippua sahata poikki; siis siinä unessa.

Edit: juu söinhän minä jäätelöä siinä (metsämansikkaa)unessa ja oksensin sen pois, se tietää aina että oikeesti maha on ollut sillon hieman sekasin kun tollsta unta näkee.
« Viimeksi muokattu: 28.11.2006 16:10:28 kirjoittanut Night Crawler » tallennettu
aviomies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 91



Profiili
« Vastaus #172 : 28.11.2006 16:07:11 »

Minä myös näen erikoisia unia... enneunia jotka ovat myös toteutuneet. Tosin en osaa vielä tulkita uniani, toivottavasti joskus oppisin. Näin viime yönä sellaisen unen että olin jossain talossa(oli myös muita)ja yht`äkkiä tuli jokin trombi tai jotain ja ikkunasta katsellessamme näin kun isoja puita katkeili ja kaatuili maahan (meistä katsottuna oikealle) pienen matkan päästä taloa.Uni oli jotenkin aivan outo ja jäi painamaan mieltäni... jotenkin tuntuu että jossain tällainen tapahtuu...en tiedä... Osaisko joku selittää mitä tarkoittaa? Huh
tallennettu
aviomies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 91



Profiili
« Vastaus #173 : 29.11.2006 10:40:39 »

Tästä on varmaan nyt jo vuosi kun näin sellaisen unen että olin jollain isolla sillalla joka ylitti aivan valtavan leveän joen. Minulla oli yksi enkelin siipi. Rupesin nojaamaan siihen sillankaiteeseen ristin käteni ja rukoilin jumalaa sanoin:" anna/kasvata minulle se toinenkin siipi että pääsisin lentämään". Muistan vielä kuinka kuvittelin unessa nousevani siihen sillankaiteelle ja hyppääväni alas lentämään...laskeuduin mekein alas vedenpintaan ja siinä liidin.... sit uni loppui aivan yllättäin.Tämä oli mieleen jäävä uni! Smiley
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #174 : 29.11.2006 12:22:49 »

Viela lentamisesta..
Jos laskeutuu onnistuneesti kuten aviomies teki-eika liian korkealla-symbolisoi onnistunutta tyo-tai opiskelupanosta, mutta jos lentaa taaksepain-ei todella ole kokemusta tarpeeksi elamasta ja se symbolisoi epaonnistumista liiketoimissa ja taloudellista tappiota.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #175 : 29.11.2006 13:37:14 »

ajattelen ilmeisesti muuttoa,koska näen asunnoista unta..
viime yönä muutin entisen koulukaverin perheeseen,
tuon pojan kanssa en ole edes lapsena ollut tekemisissä,tunnen vain hänet,nukuin hänen kanssaan vierekkäin,mikä oli minusta outoa,
noissa asunnoissa mitä olen nähnyt unissa,ei ole kunnon huoneita,vain sellaisia alkoveja,kuten tässä nykyisessäkin,
poika pyysi minua muuttamaan sängyn paikkaa ja muuttamaan järjestystä muutenkin,
yhdessä huoneessa kasvoi kaislaa huonekalujen seassa,
nyhdin ne kaikki pois ja olin tyytyväinen tulokseen,
sitten olinkin korkean mäen alla tutussa maisemassa matkalla jonnekin
kävellen
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #176 : 29.11.2006 13:44:22 »

Näin unessa selkeän ositteen: kadunnimi, numerot ja postiosoite. Kaupungissamme ei kuitenkaan ole tuon nimistä katua.
Osoite oli mieheni exän käsialalla kirjoitettu mieheni muistivihkoon, mistä hämmästyin kovin.
Kun katsoin osoitetta uudelleen, kadunnimi olikin ruotsinkielinen ja eri merkityksinen.  uglystupid2
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #177 : 29.11.2006 13:44:34 »

Mitä lompakko kuvaa?
Yks yö mun lompakko oli tyhjennetty  Huh
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #178 : 29.11.2006 13:57:28 »

Nikki
Huoneet korostavat eri piirteita itsestamme-koulukaverisi on eras piirteesi ja nypit pois turhia asioita mielestasi.Taipaloit jatkossa tutuissa paikoissa kuvaa elamanpolkuasi, mutta tama maki vieressasi onko se sitten ponnisteluja eteenpain-suunnitelmia tulevaisuudelle?
Ilmeisesti sinulla on jotain mielessa kun suostuit muuttamaan sangyn paikkaa, kuvaako se intiimeja muutoksia?
Oletpa tutkaillut piilotajuntaasi viimeaikoina.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #179 : 29.11.2006 14:10:02 »

diamond
haluan nyppiä erään intiimin suhteen pois mielestäni vähän huonolla tuloksella kylläkin,
tuon mäen juurella on oikeesti eräs asunto tyhjillään,mutta se on liian pieni mulle,
ja tuon unen asunto ja poika olivat sen tien varrelta,
eivät samoja kuitenkaan,
en ymmärrä miksen lähde konkreettisesti liikkeele tässä asuntoasiassa,
ootan vaan jotakin ja tytär painostaa toimintaan..
tallennettu
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: