Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2101200 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #150 : 20.11.2006 01:43:25 »

Oon reilun viikon kaikkina öinä nähnyt eri unen joissa on sama kohtaus..eikä välttämättä liity mitenkään uneen.. idiot2

Siinä kohdassa yritän tappaa/huitoa pois suht isoja surisevia ja pöriseviä hyönteisiä suksisauvalla- ja aina kun osun, hyönteinen kasvaa vähän ja sen ääni kovenee.
Ja sitten jostain ilmestyy pieni koiranpentu joka haukkuu hyönteisille, mutta mä( ötökkäkammonen oikeesti) koen sen pennun jotenkin enemmän pelottavana kun ne hyönteiset ja juoksen paniikissa koiraa karkuun( koira-ihminen oikeesti). Ja hyppään alas johonkin uglystupid2.
Että näin.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
MetalLady
Vieras
« Vastaus #151 : 20.11.2006 17:19:29 »

Annoin turpiin erälle naiselle, ihmettelin vaan kun ei meinannu tulla sille mustaa silmää. Mitä rupes paskaa puhumaan selän takana. knuppel2
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #152 : 20.11.2006 18:28:00 »

Annoin turpiin erälle naiselle, ihmettelin vaan kun ei meinannu tulla sille mustaa silmää. Mitä rupes paskaa puhumaan selän takana. knuppel2
Tiesitsää ettei mustasilmä puolessa sekunnissa tule   Wink

Hakkasitko niinkuin elokuvissa, pimeällä kadulla  crazy2
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
MetalLady
Vieras
« Vastaus #153 : 20.11.2006 19:19:25 »

Tiesitsää ettei mustasilmä puolessa sekunnissa tule   Wink
Hakkasitko niinkuin elokuvissa, pimeällä kadulla  crazy2

 Grin puolessa sekunnissa.

Enhän mä nyt pimeällä kadulla turpiin antanut sille, enhän mä uskalla pimeällä kadulla kulkea. :Smiley
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #154 : 20.11.2006 19:54:29 »

Hih, katsos, tuli sellainen kuva päähän, että hakkasit kun mielipuoli sitä toista, että mustelma ei kerkeä edes syntyä siinä sarjatulituksen aikana  Grin

Okei, meni vähän yli Cheesy
Laav  smitten

tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
MetalLady
Vieras
« Vastaus #155 : 21.11.2006 01:06:16 »

Voi sua Lari, no kyllä mä latasin kunnolla, ehkäpä sen takia ei syntynyt mitään. Se nainen makasi maassa ja mä otin sitä rinnuksista kiinni ja taoin turpiin minkä kerkesin. knuppel2
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #156 : 21.11.2006 16:58:22 »

MetalLady. Kylläpä nosti tuo sun viimesin kommenttis hymyn taas korviin, vaik ollu P..... päivä.  Grin

Ole hyvä vaan. Cheesy
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #157 : 21.11.2006 17:09:13 »

Tässäpä tuli mieleen, että näin unta 2 ketusta, oli naaras ja uros. Ketut muistuttivat hieman sutta ja niiden sielu oli lähes ihmisen. En oikeestaan tiedä mitä virkaa nillä oli mun unessa kuitenkin ne hyppäsivät veneestä laiturille ja takas, ne ikäänkuin edestakaisin kulkivat kuten eläimet yleensä.
Se mikä oli huvittavinta, niin mä äyskäröin veneen pohjalta vettä omenaporalla, :Smiley  ihmeen kaupalla sillä sai vettä ammannettua aika paljon pois. Vene näytti aluksi kamalan leveeltä mutta ei se sitten ollutkaan kun siihen menin.

Niin ja sitten eräs sukulaispoika jota ei ole olemassakaan särki mun digiboxin. Shocked
« Viimeksi muokattu: 21.11.2006 17:10:53 kirjoittanut MetalLady » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #158 : 21.11.2006 22:38:02 »

..viekas,viettelevä,katala kettu..
juoksee ketunhäntä kainalossa karkuun ettei sais turpiin...
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #159 : 21.11.2006 22:41:48 »

Ei kai turpiin joka unessa. :Smiley .....eihän.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #160 : 21.11.2006 23:07:57 »

ei tietenkää..
sain synttärikortin,jossa oli maalattu ketun kuva,
siksi tuohon oikeestaan reagoin koko repolaiseen,
jotta niinkö se ystävä minusta alitajuisesti aattelee,
paholainen ja noita..
.."hienoksi jauhettua ketun kivestä sekoitettiin viiniin jolloin saatiin
tehokasta lemmenjuomaa(Rooma.Kiinalaiset pitivät myös tätä irstaana
eläimenä)
Itä-Aasiassa erotiikan ja viettelytaidon vertauskuva,
naarasketut eivät koskaan vaihtaneet pukua,mutta pysyivät aina puhtaina,
niiden ajateltiin myös olevan uskomattoman lumoavia ja estottomilla eroottisilla metkuillaan kykenevän langettamaan pauloihinsa miehiä,
joilta ne sitten riistävät elinvoiman.."
johan tuon tunnustit kuunkierrossa.......
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #161 : 21.11.2006 23:33:45 »

Hups niin taisin tunnustaa...  smitten

Uudestaan onnittelen eli onneksi olkoon. Smiley
tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #162 : 22.11.2006 13:15:58 »

Näin yks yö unta että seurasin "sivusta" (ikkunasta?) jotain mellakkaa jossa jokin armeija valtasi kerrostalon.
Siellä ylhäällä kattoterassilla konekivääreineen porukka yritti ampua helikopteria missä miehet ampu takas..

Ja kuinkas kävikään... se kerrostalo alkoi heilumaan ja huojumaan...
ja lopuks kaatui ja rymisi alas  Shocked  Huh
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 274



Profiili
« Vastaus #163 : 22.11.2006 20:54:38 »

Minulla on ollut eräs toistuva uni, jossa olen isossa tilaisuudessa (toisinaan ulkojuhlat puutarhassa,toisinaan jokin tilaisuus sisätiloissa)
mutta oleellinen asia näissä on ollut ruokailu.

Hyvin usein keräsin suurelle tarjottimelle seisovasta pöydästä herkkuja,mutta ne herkut keräsin lapsilleni.Sitten kun menin hakemaan itselle,koko komeus ,pöytä herkkuineen oli viety pois,tai mitään ei enää ollut jäljellä,tai sitten olin ennättänyt jotain rippeitä keräämään,mutta jouduin jostakin syystä laskemaan tarjottimeni pois käsistäni,ja sillä välin tarjottimeni hävisi. Angry
(tällaista tapahtui eri unissa siis,jokaisessa eri loppu,mutta niin että en päässyt syömään)

Mutta vau!
Viimeyönä olin jälleen seisovassa herkkupöydässä,ja lopultakin sain syödä...niin paljon että ihmettelin unessakin kuinka paljon minuun mahtuukaan Grin
Söin täysin hyvällä omallatunnolla,en ajatellut lihomista tai mitään muutakaan,en edes sitä mahtuuko jälkiruokaakin vielä napaani.
Olihan ihan kylläinen olo aamulla herätessäkin... Grin
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
Illusiana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72


I picture your face at the back of my eyes


Profiili
« Vastaus #164 : 23.11.2006 19:16:55 »

Näin unta, jossa riitelin äitini kanssa. Hän syytti minua pahuudesta, että olisin myynyt kaikki ristini samana päivänä kun aloitin seurustelun nykyiseni kanssa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen
Kuu Härkä
Nouseva Kalat
Merkurius Härässä
Venus Oinaassa
Mars Kaloissa

~Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
~Tuuli
~Hevoskastanja
~Anubis

(http://i44.photobucket.com/albums/f1/Usvatar/hug.gif)
Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: