Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106511 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #120 : 09.11.2006 13:53:14 »

Kiitos diamond ja MetalLady smitten
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Illusiana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72


I picture your face at the back of my eyes


Profiili
« Vastaus #121 : 09.11.2006 14:13:06 »

Minulla on ikävä tapa nähdä melkein vain painajaisia. Tuoreemmassa muistissani on edellisyönä nähty uni. Sen synkkyys saattanee johtua enimmäkseen siitä, että olin aivan shokissa ja sekaisin kun menin nukkumaan, mutta. Siinä unessa olin kosteassa kivisessä kellarihuoneessa. Tai sellaisessa pienessä varastohuoneessa, jossa oli betoniseinät ja -lattia. Huoneessa ei ollut ovea, katosta pilkisti ikävä kirkas valo ja huone oli märkä: lattia oli märkä, seinät oli märät. En katsellut itseäni sivusta kuten yleensä teen, vaan olin juuri oman pääni sisällä ja näin asiat kuten hereilläollessanikin.

En muista kuinka uni päättyi, mutta olin pelästynyt ja palelin kun heräsin.
tallennettu

Aurinko Kaksonen
Kuu Härkä
Nouseva Kalat
Merkurius Härässä
Venus Oinaassa
Mars Kaloissa

~Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
~Tuuli
~Hevoskastanja
~Anubis

(http://i44.photobucket.com/albums/f1/Usvatar/hug.gif)
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #122 : 09.11.2006 14:38:07 »

Kellari symbolisoi piilotajuntaamme-se onkin tarkasti suojassa=betoniseinat jne..varmasti jos olit shokissa illan tapahtumista niin ne myos vaikuttivat uneesi, mutta jos nait valoa se on hyva merkki, valo merkitsee etta loydat ulospaasytien ongelmiisi.
Mene valoa kohti ja parempaa jatkoa sinulle.  smitten
tallennettu
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #123 : 09.11.2006 19:02:26 »

Yhtenä aamuna, unen ja valveen rajamailla näin yhtäkkiä kolme valokuvaa jonkun rakennuksen perusteista. Siis vain sellainen betonikehikko, jotain hiekkaa ja putkia. Näky oli tosi nopea välähdys, mutta voimakas, "sähköinen". Olen aikaisemmin nähny samankaltaisen valokuvaunen, joka kävi lähes kirjaimellisesti toteen. Mitähän tämä rakennustyömaa voisi kuvata? Ja onko kellään kokemuksia tällaisista välähdyksistä? Jaa Larilla tais ainakin olla jotai kopiokoneita tms...
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #124 : 09.11.2006 19:09:42 »

Ja  taas oli pirskatin tsunamiuni!!!! Mä en jaksa. Nyt siinä oli mun vanhemmat myös mukana ja taas meidän vanha koira, tais olla myös sisko. Emme olleet yhdessä. Mutta kun aalto iski, mä oli suojassa isossa rakennuksessa mut näin ikkunan läpi kuinka vesi iski mun vanhempiin mutta niille ei käynyt kuinkaan. Ja ne tuli sisälle samaan taloon. Samoin tais olla mun siskon kanssa. Välillä mäkin olin ulkona talosta mutta kun tuli uusi aalto, se vain osui mun jalkoihin.... en tiedä miten pitäisi suhtautua!  Ja mitä ihmettä se vanha koiramme unessa tekee.... Merkitseeköhän se että mä väen vängällä pidän vanhasta kiinni, enkä halua päästää irti?
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Illusiana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72


I picture your face at the back of my eyes


Profiili
« Vastaus #125 : 10.11.2006 16:13:08 »

Kiitos kaunis, diamond smitten

Entä mitä mahtaa meinata sellainen tapahtuma muuten sekavassa unessa, että flirttailen pojan kanssa jota rakastan hurjasti, mutta sitten ystäväni kertoo että tämä poika on naimisissa? Yleensä en kyllä huolestu unista, mutta entäs jos sittenkn..?
tallennettu

Aurinko Kaksonen
Kuu Härkä
Nouseva Kalat
Merkurius Härässä
Venus Oinaassa
Mars Kaloissa

~Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
~Tuuli
~Hevoskastanja
~Anubis

(http://i44.photobucket.com/albums/f1/Usvatar/hug.gif)
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #126 : 10.11.2006 18:10:46 »

Flirttailu yleensa on halu herattaa huomiota juuri tahan poikaan ja toisaalta pelkosi(jos vaikka onkin joku toinen)  smitten
tallennettu
keijulapsi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Where you stumble, there lies your treasure


Profiili
« Vastaus #127 : 10.11.2006 19:39:08 »

Näin viime yönä ennemäisen unen, vai voiko sitä sanoa enneuneksi. Unessa olin työpaikalla ja kassakoneen kanssa tuli sellainen ongelma jota en pystynyt ratkomaan. Sitten vakituinen työntekijä lähti työpaikalta ja sanoi lähtiessään välinpitämättömästi: olette nyt omillanne. Noh, tänään sitten kävikin niin että kassakoneesta ei saatukaan päivän raporttia koska se meni jumiin ja näin käy harvoin. Myös tästä työntekijästä joka oli unessa, kuulin negatiivisia uutisia  Sad
tallennettu

Aurinko: Härkä
Kuu: Leijona
Mars: Kaksonen
Venus: Rapu
Asc: Leijona
Punainen kosminen käärme
Hevoskastanja
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #128 : 10.11.2006 21:45:31 »

Silloin se oli enneuni-sinua yritettiin varoittaa-hienoa!
tallennettu
Dniwfoffup
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #129 : 11.11.2006 15:11:49 »

On ollut mielenkiintoisia unia noin vajaa viikon verran. 3:na ekana yönä näin erittäin väkivaltaisia unia, yhdessä hakkasin puolustuksekseni 5 ihmistä, ja näin yhden miehen itkevän. Muut 2 unta sen jälkeen jatkuivat aika samaan tapaan ja tää itkevä mies (kenet tunnen oikeasti) oli niissä tosi surullinen/masentunut. Eli näin meni 3 yötä.

Neljäntenä näin unta että Olimme ns. kotibileissä. Kaverini oli hävinnyt ja löysin hänet kuolleena uima-altaan vierestä pressun alta. Surin ystävääni. Mutta rappusissa tämä samainen tyyppi tuli vastaan, oli vaan toisen ystäväni näköinen. Olin onnesta soikeana, halasin ystävääni ja sitten suutelin häntä (kyseessä miespuolinen hlö. Tämän episodin jälkeen olin äitini ja isäni kanssa kirjaston parkkipaikalla, erittäin suuri ja jyhkeä kirjastorakennus, kartanomainen. Isäni ei voinut mennä kirjastoon ennen kuin työntekijät ovat lähteneet, ja kun valot sammuivat, hän lähti menemään sisälle päin. Jäimme äitini kanssa autoon (auto on minun, samanlainen kuin irl). Sitten porukkaa alkoi tulla parkkipaikalle, tyypit avasivat mun auton takaluukun ja alkoivat heittää matkatavaroita sinne. Alkuun ihmettelin vaan, mutta sitten ärähdin 2 naiselle jotka tunkivat matkatavaroitaan sinne. Ottivat kantamuksensa pois, ja siihen uni sitten loppui.

Jos nyt sitten viimeyöllä nähdyn unen vielä kirjoitan: Olimme sodassa, meitä oli 3 tyyppiä, minä ja 2 miestä. Toinen oli erittäin mielenkiintoinen ja komea mielestäni (en tuntenut oikeasti). Olimme metsässä, piilossa miltei kokoajan, näimme pomeeja räjähtelevän metsän laidalla. Tein ruokaa näille kahdelle ja itselleni. Minulla oli 3:n täytettyyn paprikaan ainekset repussa mutta tein vain yhden kun ajattelin säästää. Toinen miehistä kehui vuolaasti ruoanlaittotaitojani. Yhtäkkiä olimme talossa sisällä, ilmeisesti tämä oli toisen miehen koti. Näin hänen äitinsä siellä, en muista sen tarkemmin, mutta en meinannut löytää ulko-ovea. Yhden huoneen lattia oli niin vino, että oli vaikeaa liikkua. Toinen mies näytti sitten tien ulos talosta ja lähdin metsään yksin karkuun ilmeisesti. Samoilin metsässä etsien jotain (?) mutta metsässäkin seinät tulivat vastaan. Tuli pienoinen paniikki koska en päässyt vihollista karkuun vaikken sitä nähnytkään. Seuraavaksi olin sitten siskoni kanssa jossain asunnossa ja näytin hänelle miten saumat liitetään yhteen kankaasta jollain ihme liidulla.

Sellainen uni se, en välttämättä muista kaikkea, mutta tässä nyt jotain. Jos joku osais tulkita, niin olisi tosi kiva Smiley
tallennettu
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #130 : 12.11.2006 13:46:45 »

Otinpa tuossa kevyet 12 tunnin unoset vapaapäivän kunniaksi!  Smiley Näin kyllä uniakin ainakin viikon edestä! Tässäpä niistä pari:

Minä ja kymmenkunta minulle vierasta ihmistä oltiin jossain rakennuksessa, joka muistutti vähän työmaakoppia paitsi että siinä oli paljon seiniä ja ikkunoita. Sieltä ulkopuolelta vyöryi jokin uhka, en muista mikä se oli sitäpaitsi se oli jollain tapaa näkymätön mutta pelkäsimme kaikki sitä. Sitten joku/jotkut yritti pelastaa meitä, mutta olimme kaikki varmoja ettei se onnistuisi ja kieltäydyimme avusta ja jäimme koppiin odottamaan varmaa kuolemaa.

Ensin olin paniikissa mutta se hälveni pian. Siellä sitten koitettiin vaan hengitellä rauhassa, vaikka tiedettiin että pian loppuisi happi. Alkoi olla todella kosteaa ja tunkkaista ja joku tyyppi oli jo ihan nuutunut, makasi nurkassa mutta kukaan ei auttanut häntä eikä mennyt katsomaan oliko hän kenties jo kuollut! Yhtäkkiä tajusin että ei hitto, täähän on ihan typerää, tottakai me päästään ulos täältä. Ja menin yhden naisen juttusille jonka kanssa alettiin suunnitella miten ikkunaan tehdään reikäja siitä päästään ulos. Seuraavassa lähdin kaverini kanssa toisen kaverin luo kylään, odotettiin junaa saapuvaksi ja kai se sitten tulikin, vaikka jotain epäselvää siinä oli.


(Huom! Junat ja linja-autot on ihan vakiona mun unissa jo muutaman vuoden ajan, aina matkalla jonnekin...)

Seuraavassa unessa olin sitten menossa veljeni luo kylään. Hän oli neuvonut mulle rautatieasemalta ihan kummallisen reitin; piti kiivetä tosi korkealle jotain vuorta ja maisematkin näytti erilaisilta kuin oikeasti, matka oli pitkä mitä se ei oikeasti ole. Sitten olinkin perillä ja yllättäen yhden miehen kanssa, jonka kanssa on ollu vähän hmmm... hämminkiä viime aikoina. Taas olin korkealla kiipeilemässä, talossa oli vaikka kuinka monta kerrosta ja mua huimasi. Sitten joku nainen hyppäsi lapsen kanssa ikkunasta alas (minä sain päättää hyppääkö ne ja päätin että kyllä  Shocked).

Seuraavassa kohtauksessa (tämä muistutti jotain elokuvaa) näin meidät muutama vuosi myöhemmin pihalla, siis minut, miehen, äidin ja lapsen, joista molemmat olivat elossa ja nähtävästi me oltiin pelastettu heidän henkensä sen hypyn jälkeen. Oli kaunis ja aurinkoinen päivä mutta jäi vähän sellanen fiilis että mitä mä täällä teen, ei tuntunut hyvältä että eläisin siinä ympäristössä, jossain lähiössä.


Olisin kiitollinen, jos jollekulle tulee jotain mieleen näistä unista! Ihan mitä vain, oli ne sen verta omituisia mutta jotenkin symboliikkaa täynnä...   Huh :Smiley



« Viimeksi muokattu: 12.11.2006 13:49:30 kirjoittanut hannuli » tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #131 : 14.11.2006 14:15:06 »

Mä viimeyönä liimasin uusia taulunkehyksiä. Kahdet liimasin, samanlaiset millaisissa on seinillä lasten kuvat. Mutta en tiennyt kenen kuvat siihen tulloo  Shocked  Jotain kuitenkin olin laittamassa  Smiley  Huh
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #132 : 15.11.2006 15:38:26 »

Saat uusia piirteita itseesi.
tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #133 : 15.11.2006 15:55:36 »

Kiitos  Smiley   Olipas kiva kuulla  Smiley 
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
enska
Vieras
« Vastaus #134 : 15.11.2006 18:14:33 »

Viime yönä katsottiin sitten 80-luvun nuorisoelokuvaa nousevasta rockbändistä Boys Next Door.. 2funny
Olin siinä manageri-bändärinä Tongue lanseeraamassa takamaiden punkpoikia kuuluisuuteen. Jouduimme liftaamaan keskellä Australian erämaata, koska meillä ei ollut rahaa bussilippuun päästäksemme kaupunkiin ja studioon levyttämään. Olimmme siinä jonkun aikaa tienvarsikaupustelijoina mm. banaaneja(!!!) myymässä ja tienasimme  lippurahat Sydneyhin.

Perillä menimme sitten studioon, joka sijaitsi jossain epämääräisessä alakoulussa. Kaikki miksauspöydät, monitorit, soittimet jne olivat lastenkokoa ja huomasin, että ne olivat kaiken lisäksi muovisia ja leluja. Cheesy
Bändi sai kuitenkin biisit äänitettyä ja lopulta meitä majoitettiin koulun suihkutiloihin pienikokoisten patjojen, pulpettien yms. sekamelskaan. Sitä en tiedä mitä seuraavaksi olisi tapahtunut, kun herätyskello pahkeinen herätti  Grin Grin

Edit..Hups, olikin vielä 70-lukua..
http://www.youtube.com/watch?v=ptSuIIT4ytI
« Viimeksi muokattu: 15.11.2006 18:17:26 kirjoittanut Lemniskata » tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: