Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2083604 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #135 : 15.11.2006 17:25:01 »


Taidatpa Lemmiskata olla jonkin läheisen joukkion henkinen "guru".
Oikeasti mietipä sitä  Wink
Tiedät kuinka asioiden kuuluu olla ja järjestelet niitä asioita,ettei muovileluihin tarvita päätyä!
Majoitus suihkutiloihin, puhdistumista koko porukalle
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #136 : 15.11.2006 18:08:45 »


Taidatpa Lemmiskata olla jonkin läheisen joukkion henkinen "guru".
Oikeasti mietipä sitä  Wink
Tiedät kuinka asioiden kuuluu olla ja järjestelet niitä asioita,ettei muovileluihin tarvita päätyä!
Majoitus suihkutiloihin, puhdistumista koko porukalle

Voi tuo olisi mukavaa, kun pitäisi paikkansa.. Smiley Smiley
Mutta totuus lienee se, että alkaa jo uniinkin pukkaamaan jännitys tulevasta sunnuntaista, jolloin menen katsomaan tuon nuoren solistin konserttia..tai ei siis enää niin nuoren  :Smiley
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #137 : 15.11.2006 18:14:06 »


Hih, etiäinen siis  2funny
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #138 : 15.11.2006 20:30:38 »

lemniskata
joskus tuntuu että sinä nappaat ajatukset ilmasta..
siellä Australiassa myytiin minibanaaneja tienvarressa,plantaasi lähellä, Brisbane-Sydney linjalla,
vasta tytölle kerroin miten tein tuon julmetun pitkän bussimatkan
Melbournesta Brisbaneen rannikkoa pitkin ja takasin sisempää maata,
siellä oli joku pyssysankarin muistopaikka,vrt. Billy the kid,
ja noita minibanaaneja...
eilen tutkailin myös kauriin kääntöpiiriä ja älysin miten se menee keskeltä tuota Australian erämaata,jossa en valitettavasti ole käynyt,
ja tytär kertoi yökoulusta,
joka paremminkin kuului ala-asteelle kuin nyt lukioon

taidat olla aikas herkkä epeli sinäkin..
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #139 : 15.11.2006 21:48:37 »

Ahaa.. en oikeasti tiennyt että Australiassa myydään banaaneja tienvarsilla, siksi minua vähän nauratti tuo yksityiskohta tuossa unessa..
mutta tämä uni ihan varmasti nappautui etiäismäisenä sitä sunnuntaita ajatellen (voih, millaisiakohan unia tulee sen jälkeen  Cheesy )

..tosin tänään kävin ihan oikeassa valvetilassa myös yhdellä treenikämpällä, jossa oli myös saunat ja suihkut. Tuosta käynnistäkään en tiennyt vielä eilen mitään..

Muistaakseni Pallaskissan kanssa juteltiin jossain topikissa, että Jupiterin paluu rx-kartan jupiter aspect_con neptunus aspektiin vilkastuttaa kummasti ja entisestään eläväisiä unia, eikäpähän tuohon transiittiin ole enää pitkälti .. Wink
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #140 : 15.11.2006 23:33:15 »

Ihana uni Lemniskata.  Smiley Voi kun mä näkisin kans ton tyylisiä unia.

Näin viime yönä tosi skitsoja unia. Siis ne oli kaikki jotenki kummallisia, mutta karmein yksityiskohta, jonka muistan oli sellanen, että mun vanhat kaverit oli jossain huoneessa. Me oltiin siis niinku samassa porukassa, mutta mä olin ollu jossain ja yhtäkkiä leijailin sillain karmivasti sinne huoneeseen ja kun kaverit näki mut niin ne alko kirkuun vuoron perään ja kattoon mua silmät kauhusta suurina.
Siis en itte nähny itteeni enkä tienny mitä ne niin kauhistu, mutta tunnelma oli karmiva ja jotenki mulla oli sellanen tunne, että mun naama oli ihan sininen.

Joku alko vaan puhuun nestehukasta ja sitten mua vietiin sairaalaan...

Viimesessä unipätkässä sitten sohlattiin kellojen kanssa. Siirryttiin siis talviaikaan ja kelloja siirrettiin tunti taaksepäin. Jostain syystä sitä sitten siirrettiin vielä neljä tuntia siitä taaksepäin. Oli jo aamuyö ja mun piti seuraavana aamuna mennä johonki. En saanu millään unta ja huokailin että onnesta kelloja siirrettiin.

Sitten olin taas vaihteeks menos johonki bussiin tai jotain.
Ikäviä ja ahdistavia unia. Ei tykänny.
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #141 : 17.11.2006 14:07:15 »

Viimeyönä unissani luin sanomalehdestä A6 kokosen ilmoituksen.
Otsikko: Onneksi olkoon "Lari" ja *****, olette löytäneet toisenne

Luin koko jutun, mutten muista sitä tarkasti. Harmi kun ei näkynyt päivämäärää lehdestä. Paikka on kuitenkin selvä missä hän on.

Hihihii ja epäilys
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Jinx
Vieras
« Vastaus #142 : 17.11.2006 14:08:08 »

Viimeyönä unissani luin sanomalehdestä A6 kokosen ilmoituksen.
Otsikko: Onneksi olkoon "Lari" ja *****, olette löytäneet toisenne

Luin koko jutun, mutten muista sitä tarkasti. Harmi kun ei näkynyt päivämäärää lehdestä. Paikka on kuitenkin selvä missä hän on.

Hihihii ja epäilys

Enne uni?  Wink
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #143 : 17.11.2006 15:07:25 »

Kuule Lari-aika janna juttu-just luin unikirjasta etta jos lukee ilmoituksia lehdesta se on ennakoimista tulevaisuudesta.
Kuka haluaa se loytaa eli siis onneksi olkoon jo etukateen  2funny
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #144 : 17.11.2006 17:50:00 »

Kuule Lari-aika janna juttu-just luin unikirjasta etta jos lukee ilmoituksia lehdesta se on ennakoimista tulevaisuudesta.
Vais nii  Cheesy
Montako päivää etukäteen lehdet painetaan Grin Joko tänään, huomenna, viikonpäästä, ens vuosituhannella.

Voisi kyllä vähän siivoilla. Pari päivää olen vain haaveillut imurin ottamista kaapista. Ui, se on kova homma, sitten kun imuri surisee onkin jo valmista.  Shocked
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #145 : 17.11.2006 18:26:47 »

Palataan vaikka puolen vuoden paasta uudestaan asiaan, ne on etukateen printattuja uutisia..  smitten
tallennettu
hilipati
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #146 : 17.11.2006 18:59:18 »

Näin unta, että ihastukseni käveli toisen kanssa pois. Minä juoksin pakoon ja löysin linja-autopysäkin, jossa oli pari puolituttua. Onko kaikki nyt ohi? Näin hänet tänään. Hän oli tyly mutta lämpö hehkui vielä.
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #147 : 17.11.2006 19:03:24 »

Nyt muuten alko jänskättään  Cheesy

Viimeks kun oli ennustusuni, vaikka sitä en ymmärtänytkään, alkoi tapahtua seuraavana päivänä.

Unessa: Hän tuli mun luo ulkovaatteissa ja alkoi pölisemään juttuja hymy naamalla, vaikka en tuntenut koko ihmistä.

Aika lähelle kävi. Hän tuli ja höpötteli juttuja ja kävelylläkin käytiin parikertaa.

No, pitänee katsella mitä tuleman pitää

tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Minna*
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1



Profiili
« Vastaus #148 : 18.11.2006 11:19:13 »

näin tämän unen pari yötä sitten.

asun kerrostalossa, joka on pilvenpiirtäjä. minulla on kauhea kiire töihin, pikkujouluihin. en meinaa löytää mistään työvaatteitani ja pikkuveljeni piilottelee kännykkääni eikä meinaa antaa sitä minulle. pyydän poikaystävääni menemään jo käynnistämään autoa valmiiksi.
pääsen vihdoin lähtemään asunnostani. alan laskeutua rappusia alas, jotka menevät talon ulkopuolella. huomaan että rappuset ovat liian jyrkästi laskeutuvat ja minua pelottaa ihan hirveästi laskeutua niitä, vaikka mummoni ja muut ihmiset melkein hölkkäävät ne alas. (nämä samat rappuset ovat ennenkin kummitelleet unissani) en pääse kuin pari askelta ja käännyn takaisin ja menen hissiin. hississä on kaksi hissipoikaa, jotka alkavat ahdistella minua. pääsen lopulta ala aulaan ja pihalle talosta. pihalla huomaan että poikaystävääni ja hänen autoaan ei näy missään. minua alkaa tosisaan ketuttamaan kun olen jo niin pahasti myöhässä.
lähden jo kävelemään kaupunkiin päin kun tajuan katsoa puhelimeni kalenterista että olenkohan minä edes oikeassa päivässä. no kalenterista selviää että se työkeikka olikin vasta viikon päästä lauantaina.
käännyn ympäri mennäkseni takaisin asuntooni mutta sitten huomaan että takanani on hirveän ruma ja epämuodostunut mies. mies on oikeastaan kuin luuranko, jonka päällä roikkuu vaan nahka. miehen silmät ovat sokeat ja ne pyörivät villisti kuopissaan. miehen luisevat kädet ovat lähteneet kasvamaan solisluista. ja tämä mies puhuu jotain outoa kieltä. siitä ei saa mitään selvää ja puhe on todella nopeata. joku ihminen ympäriltäni sanoo että mies sairstaaa välkkyvien pilkkupallojen tautia.
yhtäkkiä kuulen ääniä kaupungista päin. näen kerrostalojen yllä ison keltaisen torven josta  tulee outoa puhetta, samanlaista kuin sen sairaan miehen puhe. katson ympärilleni ja tajuan  että on kesä. näen järven vastarannan puiden takaa ison punaisen radio tornin. seison siinä pihalla ja katson vuorotellen sitä keltaista torvea ja sitä punaista radio tornia.
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #149 : 19.11.2006 21:56:55 »

Huomasin unessani erään henkilön. Hän puhui puhelimessa ja välittömästi halusin antaa hänelle puhelinnumeroni. Lähistöllä oli pieniä vaaleanpunaisia muistilappuja. Mutta huomasin että niissä oli jokaisessa jotain suttua. Siis sellaista kuin joku lapsi olisi niihin jotain piirrellyt. Viiva siellä toinen tuolla ja jotain sydämen tapaisiakin siellä oli. Yritin etsiä puhdasta paperia ja lopulta löysinkin, mutta huomasin, että tämä henkilö oli jo lähtenyt. Enkä nähnyt häntä missään. Myöhemmin tämä samainen henkilö ilmeistyi uneeni ja meillä oli jonkinlainen "kina" menossa jostain... vähän kuin köydenveto tai joku sellanen.

Mua jäi hämään mitä toi uni oikeen merkkas?  Huh
tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: