Sivuja: 1 ... 10 11 [12]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Merkit iholla, jälkiä menneistä elämistä mahdollisesti?  (Luettu 107217 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
johannatuuli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #165 : 04.02.2011 21:54:17 »

se on vähän sellane ku sanotaan naisille tulevan kun raskaana.en ole ollut ja poikani ei ainakaan.

eräällä vanhalla lapsuudenkaverillakin oli ja ainakin hänen äitinsä ja hänen äitinsä näkivät tulevia ja vanhoja asioita.samoin minä ja minun äitini...en tiedä onko asioilla mitään yhteyksiä,mutta tulii tämän yskimisen lomassa mieleen.

Muistan lapsena vertailleeni juurikin tällaisia viivoja siskoni ja naapurin tyttöjen kanssa. Kaikilla meillä sellainen oli, toisilla tummempi ja näkyvämpi ja toisilla vaaleampi. Olimme alle 7-vuotiaita. Olen nähnyt sellaisia myös parikymppisillä naisilla, eräällä oli hieman ylipainoa ja selvästi tämän viivan kohdalta iho oli kireämmällä. Kyseinen nainen ei ollu raskaana eikä hänellä ollut lapsia. Hassu ilmiö.
Linea nigra on nimeltään se raskauden aikana ilmestyvä viiva
tallennettu

Aurinko Rapu
Nouseva Skorpioni
Kuu Leijona
Merkurius Leijona
Venus Kaksoset
Mars Kaksoset
karol~
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49



Profiili
« Vastaus #166 : 02.05.2011 10:17:39 »

Nostelenpas tätä ketjua, sillä syntymämerkkini kulmakarvojen välissä / kolmannen silmän kohdalla...........
Mitähän tämä voisi tarkoittaa tai mitä se voisi kertoa edellisistä elämistä? Mielenkiintoista kuitenkin, tuo merkin piirtyminen paremmin esiin.



Samassa kohtaa täälläkin..kun olin lapsi, se näkyi selkeämmin, edelleen näkyy kyllä, koska on väriltään sininen.. ei siis mikään luomi tms. (Kukaan lääkärikään ei ole osannut sanoa mitään järkevää)
Tosin on niin pieni nykyään ettei lainkaan häiritse.Hassua sinänsä, että monet ihmiset "vitsinä" sanovat että olen elänyt edellisessä elämässä intiassa...vaikka eivät uskokkaan uudelleensyntymiseen. Siinä kohtaa aina naureskelen, että no niinpä tosiaan olenkin  Wink
Hyvin mahdollista, sillä paljon on siinä maassa tuttua (vaikken ole siellä vieraillut) ja paljon sellaista jonka takia en haluakkaan vierailla..
Eräs itseäni viisaampi sanoi että tuo merkki liittyy varmasti kolmannen silmän aktivoitumiseen,joka on tapahtunut jo lapsuudessa.  Huh
tallennettu

Ut sementem feceris ita metes
Rigsu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #167 : 24.06.2011 19:14:32 »

eriväriset silmät (vasen 1/4 ruskea, muuten harmaat) enkelinsiipi niskassa, vasemmassa takareidessä (onneksi vaaleahko) iso syntymämerkki, vasemmasta leukanivelestä puuttuu pala (lääkärit epäilevät sen johtuvan murtumasta tms, jota tämän elämän aikana ei ole tapahtunut)
tallennettu

aurinko kauris Kauris
askendentti jousimies Nouseva Jousimies
kuu skorpioni Kuuskorppari
merkurius kauris Merkurius Kauriissa
venus jousimies Venus Jousimiehessä
mars vesimies Mars Vesimiehessä
Ja muutenkin vähän hankala tapaus Cheesy
Metalli-Apina
Punainen Sähköinen Maa
Ariella
Vieras
« Vastaus #168 : 09.08.2011 18:41:07 »

Eli iän myötä olen arpeutunut.
Olenkin miettinyt, että voisiko tämä olla yhteydessä edellisiin elämiin siten, että ne tavallaan tulisivat pintaan ihon kautta. Iho reagoi itselläni kaikkeen. Stressi kirjaimellisesti repii ihon auki ja muutkin tunteet tulevat läpi, joten mikseivät myös edelliset elämät?

Tämä myös minulla. Selkäni on täynnä stressistä aiheutuneiden haavojen  arpia. Vielä muutama vuosi sitten, ihoni oli hyvin kaunis. Nyt pidän niitä "taistelu"arpina, koska olen aikamoisesta henkilökohtaisesta helvetistä selvinnyt.  Smiley

Kaunis sana sen rumuudellisessa merkityksessä. Taisteluarpiahan ne ovat. Löytyypä näitä itseltänikin. Sanon vain tähän loppuun, että kun olemme henkisestä helvetistä selviytyneet, se on enemmän kuin lottovoitto. Se on jotain sellaista, mitä ei kovin voi sanoin kuvata.

Voimia teille tytöt smitten
tallennettu
Solnishko
Vieras
« Vastaus #169 : 26.11.2011 11:12:57 »

Mulla on niskassa (ihan keskellä ytimenjatketta) sellanen kohollaan oleva, paksu luomi. Ihan luodinreiän näköinen ja kokoinen. Sitä usein kirvelee ja kutittaa, joten oletan, että aika lähimenneestä tulee. Vaikken paljon vielä ole noita edellisiä elämiäni tavoitellut (tämänkertaisessa on ollut tarpeeksi työsarkaa..) niin jotenkin aina on ollut sellainen olo, että liittyisin jollakin tapaa Suomen sisällissotaan. Ehkä mut on losautettu jonakin punikkijohtajana niskalaukauksella päiviltä pois?

Toinen, aika jännäkin juttu joka liittyy selvästi myös nykyiseen mieheeni on rinnassa ja selässä. Mulla on aina ollut tossa vasemman tissin kohdalla semmonen "väritön" pieni kuoppa, selvästi ihon omaa väriä vaaleampi. Silloin kun muutettiin miehen kanssa yhteen (oltiin puolisen vuotta seurusteltu) ilmestyi selkääni ihmeellinen, kirvelevä ja kutiseva laikku juuri sopivalle kohdalle tuon rinnan jäljen toisella puolelle! Ihan kuin ulostuloaukko. Ja se jälki ei virallisesti ole mikään, menin silloin aika pian lääkärille sitä näyttämään kun se poltteli ja kutisi jatkuvasti, mutta ei se kuulemma edes ole luomi. lääkäri sanoi että näyttää lähinnä vanhalta palovammalta. Niinkuin olis tupakan joku siihen tumpannut.  idiot2

On meillä varmasti yhteisiä elämiä takana, mies sanoi yhtenä päivänä kesken riidan että "Ei hitsi, mä muistan ton katseen!" Se on se mun antaa tulla vaan, minä en väisty enkä pelkää- katseeni..  Cheesy  No, tällä kertaa saa toimia näppylän rapsuttelijana mies, se on sellasessa paikkaa selässä että itse en saa sitä raavittua. Tai pitää hinkata oven karmia vasten tmv. jos ei raapija ole kotosalla.
tallennettu
käpykakku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Hetkessä elämisessä vaikeaa on löytää se hetki.


Profiili
« Vastaus #170 : 03.06.2013 14:31:59 »

Itseltä jouduttiin poistamaan molemmat ylimmät kylkiluut kun oli liian isot, tullut mieleen että olisinko jossain edellisessä elämässä kokenut jotain rintakehään liittyvää. Lapsella on sydämenmuotoinen syntymämerkki lapaluussa ja isällään ihan samanlainen samassa kohtaa. Ois kyl kiva muistaa enemmän edellisistä elämistä.
tallennettu

Etsivä löytää ja kysyvälle vastataan Smiley
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #171 : 04.06.2013 01:50:50 »

Mun koko vartalon oikea puoli on heikko ja rikkinäinen. Silmistä lähtien aina jalkapöytään asti on kaikenlaista heikkoutta ja vammaa, synnynnäistä ja tullutta, mutta enemmän noi käsivarsien geometrisesti linjassa olevat pienet luomet mua kiinnostaa. Ehkäpä tällä on tekemistä punaisen taivaanvaeltajan nimeni kanssa kuu
tallennettu

Kuuntele tuulta.
farfallan
Vieras
« Vastaus #172 : 04.06.2013 17:10:13 »

Mun koko vartalon oikea puoli on heikko ja rikkinäinen. Silmistä lähtien aina jalkapöytään asti on kaikenlaista heikkoutta ja vammaa, synnynnäistä ja tullutta, mutta enemmän noi käsivarsien geometrisesti linjassa olevat pienet luomet mua kiinnostaa. Ehkäpä tällä on tekemistä punaisen taivaanvaeltajan nimeni kanssa kuu


Luomet muodostavat geometrisiä kuviota myös täällä. Mun vasemmassa käsivarressa on otava.  Shocked
tallennettu
Sivuja: 1 ... 10 11 [12]
  Tulostusversio  
 
Siirry: