Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Merkit iholla, jälkiä menneistä elämistä mahdollisesti?  (Luettu 107244 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #150 : 19.08.2010 12:19:37 »

Nyt mun pitää kysyä ihan rehellisesti että uskotteko todella että tavallisilla luomilla on merkitystä noin isomminkin? Minä olen aina ajatellut että syntymämerkit voisivat olla jotenkin merkityksellisiä, mutta että myös luomet. Jos mun kummalliset luomet ois kaikki merkkejä jostain edellisessä elämässä niin sitten mua on varmaan ammuttu haulikolla  Huh

Onhan meillä hauskasti samanlaisia luomien "muodostelmia" äitini ja lapseni kanssa. Mutta toisaalta, meillä on kaikilla paljon luomia eli on aika todennäköistä että jotkut samoissa kohdissa ovatkin. Ja minulle ainakin on tullut uusia luomia kun olen esim. raapinut itikanpuremia. Enkä kyllä ole ajatellut että niillä olisi sen kummemmin merkitystä.



Minulla ja äidilläni on kasvoilla ja ohimolla identtiset luomet Smiley Iän myötä kasvoihini on ilmestynyt pieni "cindy craford" luomi, tosin ei yhtä suurena kuin Cindylla itsellään Cheesy
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #151 : 20.08.2010 09:20:25 »

En minä nyt kaikkien luomien usko olevan merkityksellisiä, mutta kävinpä oman kehoni läpi ja unohdin yhden ison luomen, joka minulla on ollut vauvasta asti vasemmassa rinnassa nännipihan läheisyydessä. Nykyään sitä ei enää ole, koska se on vaalentunut olemattomaksi. Se oli sellainen veriluomi, joita pojallani on oikeassa reidessä ja äidilläni oli vasemmassa poskessa. Äitini luomi oli sen verran iso, että se on leikattu pois. Tämä veriluomiperiytyvyys on mennyt minun äidiltäni minulle ja sitten pojalleni. Tyttärelläni ei näitä ole, paitsi se yksi café au lait'n värinen, mutta saman muotoinen rajoiltaan kuin nämä meidän muiden vaaleanpunaiset veriluomet. Äidilläni on myös aivan selkeä sydämen muotoinen ruskea luomi oikealla puolella kasvoja poskiluun alapuolella lähellä hiusrajaa ja se on tullut vasta aikuisella iällä. Ollaan vaan naureskeltu, että onpa herttaisen muotoinen maksaläiskä.  Grin

Minulla on myös vasemman kulmakarvan yläpuolella pieni veriluomi ja pojallani oikealla puolella "kauneuspilkkuna" veriluomi, mutta myös pieni ruskea kauneuspilkkuluomi. Itselläni tuo pieni kauneuspilkkuluomi, ruskea, on vasemmalla puolella hieman vasemmasta suupielestä alaviistoon.

Ovatko nämä sitten merkkejä feminiinisyydestä ja maskuliinisuudesta? Miksiköhän toisille tulee enemmän luomia kuin toisille? Fysiologisesti ajateltuna luomethan ovat verisuonikasvaimia, hyvänlaatuisia, elleivät sitten muutu ärsytyksen takia tms.

Minulla on myös muutamia arpikasvaimia, jotka saattaisivat viitata neurofibromatoosiin, mutta kun tätä periytyvää sairautta ei perimässä ole. Oma keho osaa joskus hämmentää todella.  Smiley

tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #152 : 21.09.2010 15:17:48 »

Mitäs olette sitten mieleltä uusista jäljistä? Mä oon hiukan kesän jälkeen ihmetellyt kun selkääni ilmestyi lapaluiden väliin selkärangan oikealle puolelle vaalea pallomainen läiskä. N. 1cm halk. Siitä alaviistoon oikealla on samanlainen n.0,5cm jälki. väliä näillä on joku 3-4cm. Ei tossa vielä mitään, kaikkia bigmenttihäiriöitä tulee joo, mutta tämä kuvio toistuu peilikuvana selkärangan vasemmalla puolella. Ja mulla ei siis ole mitään vaatetta, bikiniä, ei mitään, mistä noin symmetrinen jälki olisi tullut. Mä oon tässä ittekseni todennut, et nytpä on silmät selässäkin.. On sen verran hämäkäkki olo..  laugh 

tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #153 : 21.09.2010 21:28:53 »

Tätä viestiketjua luettuani olen alkanut miettimään tyttäreni päässä olevaa jälkeä... Hänellä on ollu syntymästä asti päälaella sellainen soikea punainen jälki, missä ei kasva hiukset. Kooltaan jälki on noin 4 cm pitkä ja 2 cm leveä. Synnärillä jo kätilöt, lääkärit ja hoitajat ihmetteli ja tutki jälkeä, mutta eivät osanneet sanoa siitä mitään. Yksikään neuvolan täti tai lääkäri ei ole osannu sanoa mitään. Kaikki vaan ihmettelee sitä ja tokasee pelkästään, että jännälaugh

Oon kehittäny asiasta jo teoriaa, mutta se on aika karu mun mielestä...  Undecided
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #154 : 21.09.2010 22:15:21 »

päälaella sellainen soikea punainen jälki, missä ei kasva hiukset. Kooltaan jälki on noin 4 cm pitkä ja 2 cm leveä
Intuitio mulle ekana sano, että tyttäresi on kuollut aiemmassa elämässään kirveellä päähän lyötynä. Karu toki, mutta oon alkanu luottaa tohon intuitioon aika paljon Smiley
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #155 : 21.09.2010 22:21:09 »

päälaella sellainen soikea punainen jälki, missä ei kasva hiukset. Kooltaan jälki on noin 4 cm pitkä ja 2 cm leveä
Intuitio mulle ekana sano, että tyttäresi on kuollut aiemmassa elämässään kirveellä päähän lyötynä. Karu toki, mutta oon alkanu luottaa tohon intuitioon aika paljon Smiley

Jep... ja se olen ollu minä joka sen teki. Tää on vaan niin vahva tunne ja moni asia puhuu sen puolesta...
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #156 : 21.09.2010 23:36:34 »

Lainaus
Jep... ja se olen ollu minä joka sen teki. Tää on vaan niin vahva tunne ja moni asia puhuu sen puolesta...
No ainakin hyvä tapa poistaa karmaa Smiley
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #157 : 22.09.2010 00:18:24 »

No ainakin hyvä tapa poistaa karmaa Smiley

Sanos muuta! Annan tässä elämässä kaikkeni hänelle ja vielä vähän enemmän.  smitten Astrologiassa mun kuun noususolmu on  rapu, joten kaitpa nämäkin liittyvät toisiinsa.
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #158 : 22.09.2010 14:38:47 »

Aivan sama välitön mielleyhtymä myös minulla tuohon päänseudun arpeen. Ilmeisesti isku on tapahtunut mahdollisesti suutuspäissään ja kirveen hamarapuolella.
tallennettu
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #159 : 23.09.2010 10:02:30 »

Tällänen fiilis mullakin on, että olen suutuspäissäni, hetkellisen päässä napsahtamisen tuloksena sen tehny. Siitä varmaa johtu selittämätön ja järjetön pelkoni. Pelkäsin ennen raskautta, että voisin satuttaa lastani, jos oisin väsynny, pinna kireänä jne. Siksi myöskään en pitäny fiksuna ideana että tekisin lapsia. Pelkoni oli kyl järjetön, koska ei sille ollu mitään pohjaa miksi sellasta pelkäsin, mut se meni ohi kun tulin raskaaksi.
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #160 : 23.09.2010 15:39:05 »

lueskelin äsken muutaman tarinan...
itselläni ja äidilläni on ollut kaiketi aina ruskea viiva suoraan navasta alaspäin.ja nyt huomasin että pojallani on myös se.itselläni se on haalistunut viime vuosina mutta näkyy.

mikään "suvussakulkevajuttu"se ei voi olla,koska ihana pikkumieheni on adoption kautta tullut meille.
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #161 : 24.09.2010 12:17:13 »

se on vähän sellane ku sanotaan naisille tulevan kun raskaana.en ole ollut ja poikani ei ainakaan.

eräällä vanhalla lapsuudenkaverillakin oli ja ainakin hänen äitinsä ja hänen äitinsä näkivät tulevia ja vanhoja asioita.samoin minä ja minun äitini...en tiedä onko asioilla mitään yhteyksiä,mutta tulii tämän yskimisen lomassa mieleen.
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #162 : 25.09.2010 01:30:02 »

Olen miettinyt sitä, että suurin osa arvista ja jäljistä tulee tämän elämän aikana ihoon. Esimerkiksi itselläni on keho täynnä atoopisen ihon aiheuttamien ihottumien arpia, onnettomuuksissa tulleita arpia ja koska olen erittäin herkkä, niin myös vaikkapa rintaliivien ja muiden vaatteiden aiheuttamia haavoja, jotka ovat jääneet arviksi. Eli iän myötä olen arpeutunut.

Olenkin miettinyt, että voisiko tämä olla yhteydessä edellisiin elämiin siten, että ne tavallaan tulisivat pintaan ihon kautta. Iho reagoi itselläni kaikkeen. Stressi kirjaimellisesti repii ihon auki ja muutkin tunteet tulevat läpi, joten mikseivät myös edelliset elämät?
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #163 : 25.09.2010 10:05:28 »

Eli iän myötä olen arpeutunut.
Olenkin miettinyt, että voisiko tämä olla yhteydessä edellisiin elämiin siten, että ne tavallaan tulisivat pintaan ihon kautta. Iho reagoi itselläni kaikkeen. Stressi kirjaimellisesti repii ihon auki ja muutkin tunteet tulevat läpi, joten mikseivät myös edelliset elämät?

Tämä myös minulla. Selkäni on täynnä stressistä aiheutuneiden haavojen  arpia. Vielä muutama vuosi sitten, ihoni oli hyvin kaunis. Nyt pidän niitä "taistelu"arpina, koska olen aikamoisesta henkilökohtaisesta helvetistä selvinnyt.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Gisella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #164 : 04.02.2011 00:05:46 »

Nostelenpas tätä ketjua, sillä syntymämerkkini kulmakarvojen välissä / kolmannen silmän kohdalla on alkanut jälleen näkyä paremmin. Se ei onneksi ole mitenkään häiritsevä, enkä ole vuosiin edes muistanut sen olemassaoloa... mutta nyt, varsinkin hikoillessa huomaan sen itse selkeästi. Lapsena se näkyi suht selkeästi läheltä katsottuna. Mitähän tämä voisi tarkoittaa tai mitä se voisi kertoa edellisistä elämistä? Mielenkiintoista kuitenkin, tuo merkin piirtyminen paremmin esiin.

Äidilläni syntymämerkki on alaselässä, lantion kohdalla. Iso, punainen läiskä.
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12
  Tulostusversio  
 
Siirry: