Sivuja: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 73
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Paluu karttojen tulkinta  (Luettu 701256 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Norna
Vieras
« Vastaus #615 : 09.02.2010 11:49:32 »

 Kyllä huomaa että alkaa uusi AP-kartta jo vaikuttamaan. Vuoden ajan oli suurin painotus 1. huoneessa, nyt painotus on 12. huoneessa ja on jotenkin hankalaa tietää mitä itse ajattelee tai tuntee, kaikki on enemmän tai vähemmän kummallista. Omat reaktiot asioihin omituisia, kuin joku toinen kokisi niitä. 12. huoneessa  aurinko = oinas tietty, merkurius + venusharka, kuu = kaksosetaskendentti  kaksoset.
 Pluto siirtyi  aspect_con  askendentti :sta DC:n reunalle kukkumaan. Mars on majoittunut IC:n tuntumaan,  leijona ja 3. huoneen puolelle.

 Osaisiko joku sanoa jotain tuosta 12. huoneen painotuksesta? Vilkasta erakkoelämää tiedossa?  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #616 : 09.02.2010 11:52:54 »

eihän 12-huone tarkoita erakkoelämää, itsellä siellä nyt venus. se voisi olla vaikka salarakkaussuhde, kuten minulla on, on ja off jne muuta säpinän poikasta.. 12 huone on salaisuudet sairaalat vankilat, mystiikka myös. eilen huomasin että 8-huone se vasta on jännä; perintö, seksi ja magia. vaikka en ala skorpparisuhteisiin.  Cheesy  skorpioni
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #617 : 10.02.2010 23:36:46 »

12. huoneen painotus AP -kartalla ja erityisesti kun  aurinko löytyy sieltä viittaa siihen että alitajunnasta kumpuavat ja itseltä piilotetut salaiset asiat nousevat pintaan, eikä niille oikeastaan voi mitään...
 kuu 12. huoneessa merkinnee tavalla tai toisella, syystä tai toisesta salattua suhdetta; toinen osapuoli saattaa olla jostain syystä sopimaton sosiaalisesti tai jopa fyysisesti, nuorempi tms.  Tämä ei aina tarkoita että kyseessä olisi nk. "salarakas" ja että kolmatta osapuolta petettäisiin, vaan enemmänkin että kyse on jonkinlaisesta sumutuksesta ja peittelystä, ja mikäli suhde kestää, se voidaan julkistaa kun  kuu siirtyy toiseen huoneeseen seuraavalla AP -kartalla.

Myös  venus 12. huoneessa viittaa samoihin teemoihin, mutta tässä tapauksessa kyseessä voi olla konkreettisemmin todellakin salattu suhde ja että suhteessa on olemassa useampikin osapuoli.. Samoin tähän huone sijiaintiin liittynee piilomerkityksiä, väärinkäsityksiä, salailua, päättämättömyyttä, haluttomuutta kertoa tosiasioita ja katsoa asioita suoraan silmiin.. mahdollisesti myös pelkotiloja, neurooseja, mustasukkaisuutta, kaikenlaisia pakonomaisia tunteita jotka nousevat alitajunnan ja mielikuvituksen tuotteina. 
-Tästä minulla on henkilökohtaista kokemusta jo puolen vuoden ajalta, ja odotan kyllä jo kovastikin että meidän molempien uudet AP -kartat alkavat tässä kevään aikana vaikuttaa.. Meillä ei ole mikään salasuhde menossa, mutta tässä suhteessa on kyllä välillä aika ruuhkaista, kun rajoja ei ole pystytty asettamaan.. Tämän iltaisessa Karjalan kunnailla -sarjan viimeisessä osassa oli kohtaus joka oli kuin suoraan tästä tilanteesta  uglystupid2  .

tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #618 : 11.02.2010 09:13:12 »

salasuhde voi tarkoittaa sitäkin, että suhteet on salassa suvulta ja lähipiiriltä, jotka eivät jaa sielusi kuvioita, ei välttämättä kolmiodraamoja..   aurinko 12 radix

ja skitsoiluahan ei tunnetusti tarvita,..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Norna
Vieras
« Vastaus #619 : 11.02.2010 10:12:47 »

 Noh, miten osuvaa. Kuukausi sitten minua alkoi piirittämään yksi mies joka kokee olevansa rakastunut minuun ja mä en tajua koko hommasta enään todellakaan yhtään mitään  uglystupid2. En rakasta häntä enkä aio suhteilla mutta tullessaan toi avioliittooni kyllä kovat rytinät ja taitaa kaatua koko talo. Hän nosti pintaan siis tulollaan paljon sellaista joka oli pitkään ollut käsittelemättä minun ja mieheni suhteessa.
 Not so very fucking funny. But necessary.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #620 : 11.02.2010 11:01:34 »

hahaha kuulostaa hauskalta.. sorry. kyllä se siitä.  smitten

no mutta minulla on sitten varmaan vakavaa ja kunnollista kun  aurinko 7 tjtn
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #621 : 11.02.2010 13:56:36 »

Noh, miten osuvaa.  Hän nosti pintaan siis tulollaan paljon sellaista joka oli pitkään ollut käsittelemättä minun ja mieheni suhteessa.
 Not so very fucking funny. But necessary.

Tämä on kyllä todellakin erittäin osuvaa.. Liittäisin myös mustasukkaisuuden 12. huoneen teemoihin, siis sellaisen mustasukkaisuuden jolle ei voi mitään.. Koska 12. huonetta hallitsee Neptunus ja Kalat se on kaikenlaisen epämääräisen huone.. tämä ei tarkoita, että huoneen hallitsema ihminen oikeasti olisi mitenkään epämääräinen tms. vaan että muiden käsitys siitä mitä sanotaan on värittynyttä ja moniselitteisesti tulkittavaa. Syntyy turhautumia, varsinkin jos 12. huoneen hallitsema ihminen tuntee ettei häntä ymmärretä oikein vaikka kuinka vääntäisi rautalangasta... Sama tilanne saattaa nousta esiin uudestaan ja uudestaan kalamaisesti vain muuttaen muotoaan.

Itse suosittelen asioista keskustelua, puhumista ja puhumista, vaikka välillä tuntuisi ettei toinen osapuoli kuuntele lainkaan, ei kuule mitä sanotaan tai kuulee täysin väärin.. Tilanne on vähän sama kuin tulkittaessa Tarot-korttien Tornia, järisyttävä tilanne koettelee perustuksia, mutta samalla nostaa esiin ja tuulettaa tunkkaisia asioita, mutta kuten sanottua tämäkin menee ohitse..
tallennettu

indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #622 : 11.02.2010 22:49:48 »

Anteeksi, tulen nyt sössimään tänne paluuketjuunkin. Luin tätä läpi, mutta jotenkin tämä paluu ja sen merkitys on mulle aika lailla - vieläkin - epäselvä.

Aurinko nyt toisessa huoneessa, menossa minne päin? 1. vai 3:teen?

Anteeksi, olen ihan aloittelija näissä paluujutuissa. Täällä sais olla sellainen päätään raapiva keltainen lärvipallo kanssa.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #623 : 11.02.2010 23:22:19 »

Paluukartan voi tehdä kaikille taivaankappaleille.. silloin kartta tehdään sille ajankohdalle, jolloin tuo kyseinen taivaankappale on samalla paikalla kuin syntymän hetkellä.

Täällä on kyse eniten kuitenkin Auringon Paluusta, eli sen sijoittumisesta samaan asteeseen kuin syntymäkartalla.. tuo yleensä tapahtuu synttäreiden aikaan.. heittoa voi olla vuorokausi kumpaankin suuntaan vuosittain.. ja riippuen siitä missä synttäreiden aikaan majailee fyysisesti.

Kun/ jos teet solar return -chartin millä tahansa ohjelmalla näet vuosittain eteenpäin minne Aurinkosi on menossa, jos se on se sinua kiinnostava juttu.. Auringon liike ei nimittäin ole mitenkään säännönmukaista valitettavasti näillä leveysasteilla.

Mary Fortier Shea'n kirjassa on kuvattu Auringon liike huoneissa tiettyjen sääntöjen mukaisesti, mutta olen huomannut ettei tuo sääntö toimi täällä Suomessa ja näillä asteilla.
tallennettu

Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #624 : 11.02.2010 23:25:00 »

Heh.. sotkenkohan vielä lisää kun kerron että omalla tulevalla Auringon Paluu -kartallani on muuten myös Venuksen Paluu..  Grin
tallennettu

indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #625 : 11.02.2010 23:27:18 »

Heh.. sotkenkohan vielä lisää kun kerron että omalla tulevalla Auringon Paluu -kartallani on muuten myös Venuksen Paluu..  Grin

Kyllä vaan!  Grin No, jään kelailemaan näitä  Kiss Kiitos vastauksesta kuitenkin  Smiley
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Norna
Vieras
« Vastaus #626 : 12.02.2010 09:23:06 »

Syntyy turhautumia, varsinkin jos 12. huoneen hallitsema ihminen tuntee ettei häntä ymmärretä oikein vaikka kuinka vääntäisi rautalangasta... Sama tilanne saattaa nousta esiin uudestaan ja uudestaan kalamaisesti vain muuttaen muotoaan.

Itse suosittelen asioista keskustelua, puhumista ja puhumista, vaikka välillä tuntuisi ettei toinen osapuoli kuuntele lainkaan, ei kuule mitä sanotaan tai kuulee täysin väärin.. Tilanne on vähän sama kuin tulkittaessa Tarot-korttien Tornia, järisyttävä tilanne koettelee perustuksia, mutta samalla nostaa esiin ja tuulettaa tunkkaisia asioita, mutta kuten sanottua tämäkin menee ohitse..

 Tämäkin on osoittautunut jo nyt paikkansapitäväksi vaikka huhtikuuhun jolloin tuo AP-kartta astuu voimaa vielä hetki aikaa onkin.
 
 
 Aviomieheni AP-kartalla, joka astuu voimaan siis elokuussa on  venus aspect_con mars 12. huoneessa. Ehkä hänellekin syntyy jokin salasuhde  :Smiley, hiphei! Tai sitten se on heijastus tuosta ihmisestä joka mua piirittää? Tai vain niitä kommunikointiongelmia...
« Viimeksi muokattu: 12.02.2010 10:09:30 kirjoittanut DolceVita » tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #627 : 12.02.2010 20:22:25 »

Aviomieheni AP-kartalla, joka astuu voimaan siis elokuussa on  venus aspect_con mars 12. huoneessa. Ehkä hänellekin syntyy jokin salasuhde  :Smiley, hiphei! Tai sitten se on heijastus tuosta ihmisestä joka mua piirittää? Tai vain niitä kommunikointiongelmia...

Tuossa heijasteessa voit todellakin olla oikeassa... Kyseessä saattaa siis todellakin olla jokin asia, joka tapahtuu tässä kohta puoliin ja jota sitten vatkataan koko seuraava vuosi edestakaisin...
Ei kuullosta kivalta, mutta toisaalta jos suhde on riittävän vahva ja sitoutuminen siihen riittävää saattaa myös olla että näiden mullistavien tunteiden ja mullistusten kautta työstätte omia tuntemuksianne ja mikäli joustoa ja ymmärrystä riittää niin riittävän sulattelun jälkeen voi löytyä uudet keinot hallita sekä suhdetta, että hankaluuksia aiheuttavia tilanteita.

Helppoa se ei tule olemaan, sen voin sanoa omasta kokemuksestani, mutta jos halua ja joustoa vain riittää voi yllätyksiäkin löytyä omasta kyvystä joustaa ja venyä tarvittaessa.

Venuksen aspektit
Marsiin AP -kartalla

Mars – Venus aspektit AP –kartalla vihjaavat toimiin jotka joko tukevat tai ovat vastaan ihmissuhteiden tarpeita. On tärkeää kumppaneille olla toistensa toimia tukevia ja arvostaa mitä on tehty. Esimerkiksi pariskunta yhdisti ponnistelunsa ja täysin uudelleen sisusti omistamansa sijoitusasunnon. Kumpikin osallistui omien lahjojen ja kykyjensä mukaan. Yksilölliset ponnistelunsa täydensivät toisiaan ja työ tuli tehdyksi.
Toimet voivat olla joko vastakkaisia tai toisiaan tukevia. Ihmissuhteet jotka ovat häilyviä alussa muuttuvat sotaisiksi suhteiksi joissa osalliset painostavat itse tai yhteisin ponnistuksin  ja riitelevät rahasta. Seksuaalinen vetovoima ja tyytyväisyys ovat tärkeitä tekijöitä sekä uusissa että vakiintuneissa suhteissa ja tukee tai halventaa heidän menestystään tai menetystään. Taloudelliset leikkaukset ovat mahdollisia, mutta todennäköisemmin sinun täytyy ahkeroida rahasi eteen. Mitä enemmän työskentelet sitä enemmän ansaitset.

tallennettu

Norna
Vieras
« Vastaus #628 : 12.02.2010 21:49:39 »

 Suurkiitos sinulle Emelia  smitten, toivotaan parasta! Voin palata ensi vuonna kertomaan tähän ketjuun miten meni  Tongue
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #629 : 13.02.2010 11:12:07 »

Hei, DolceVita...

Semmoinen tuossa tuli vielä mieleeni noista mahdollisten tapahtumien ajoituksista että todennäkoisesti tapetilla oleva asia nousee esiin kun teidän molempien kartat vaikuttavat (tässäkin jälleen omahuomio  buck2 ) eli aikaisintaan 3 kuukautta ennen miehesi Auringon Paluuta, sinun karttasihan on jo alkanut vaikuttaa..

Kysymys voi kuitenkin olla jostain vanhasta jutusta, joka vain pompsahtaa esiin.. ja/tai teillä molemmilla on omat juttunne, väärinkäsityksenne, virheenne, joita työstätte omilla tahoillanne.. Tämä voi tarkoittaa että molemmat olette tehneet "jotain" tai vain ymmärrätte toistenne tekemiset väärin ja tilanteesta aiheutuu häiritsevää epäluottamusta - jolloin kaikki energia keskittyykin vain luottamuksen kyseenalaistamiseen ja uudelleen rakentamiseen..

Itse ainakin olen näiden teemojen kanssa painiskellut viime ajat... Miehen uusi AP -kartta alkaa vaikuttaa tämän kuun lopulla (3 kk ennen hänen Auringon Paluutaan), joten olen toiveikas että se toisi muutoksen vihdoin tähän tilanteeseen.. ja uudella AP:lla hänen AP- venus  aspect_con minun radix kuu 11. huoneessa.

Palaan tähän aiheeseen myöhemmin ja kerron kuinka muutos näkyy, vai näkyykö...  coolsmiley
tallennettu

Sivuja: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 73
  Tulostusversio  
 
Siirry: