Sivuja: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 73
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Paluu karttojen tulkinta  (Luettu 706728 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
julyette
Vieras
« Vastaus #510 : 09.02.2009 08:58:35 »


Nuo AP-kartathan vaikuttavat, siis uusi ja vanha, hetken aikaa päällekäin, joten uusi Ap-karttani  alkaa kai näyttää merkkejään ehkä tuossa kevään korvilla. Tutkiskelin sitä hieman jo näin etukäteen, lähinnä työhön liittyviä juttuja, koska minulla tämä projektityö loppuu nyt helmikuussa. Ehkä tästä laman jauhannasta johtuen, ensimmäisen kerran pelottaa tosi paljon miten uutta työtä on saatavilla.

Keväällä aktivoituvalla AP-kartalla on  kuu 6.huoneessa ja tekee  asteen erolla  aspect_con natalin  neptunus (3.huoneessa). Lisäksi 11.huone on kovin kansoittunut;  uranusneptunusjupiter ja  chiron. 11.huonehan liitetään yhdistyksiin ja sellaisiin, joten sitä voi kai katsoa myös työhön liittyen?
Voiko  kuu liittää kutoshuoneessa myös e-töihin? Meidän alalla on alettu patisteleen porukkaa etätöihin, työnantaja säästää kuullemma siinäkin taas euroja jotenkin.  Huh

Emelialta kysyin taas tuon tulkintaa, jos vaikka saisi jotakin suuntaa mihin lähteä kulkemaan urapuolella. Kun nykyinen työni aikanaan alkoi, oli silloisella AP-kartalla  saturnus 10.huoneessa, ja se kyllä kuvaa hyvin tätä duuniani; vanha homma johon palasin, ja päätin silloin, että jos tällä kierrolla nyt saisi tämän duunipaikan läpikäydyksi ja tulisi seuraavaksi joku muu. Ei tässäkään periaatteessa vikaa ole, mutta tämä pölyinen historian havina alkaa olla liikaa.  Tongue
tallennettu
Lupita
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 133


Sun in Virgo- Moon in Leo- ASC Scorpio


Profiili
« Vastaus #511 : 09.02.2009 15:48:06 »

Mitäs oikeen meinaa kun  kuuchironneptunusjupiter  vesimies sujahtaa AP- kartan 12 huoneeseen ja lisäksi sinne muuttaa  kuunsolmu   kauris ? Mitäs salailumeininkiä tämmönen oikeen on..? idiot2
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja

It does not require many words to speak the truth.
Chief Joseph
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #512 : 09.02.2009 21:34:07 »

No näin äkkiä muistin sokkeloista kaivellen ainakin juuri tuo AP -  kuu 12. huoneessa voi merkitä juuri tietynlaista salailua rakkauden/ suhteen alueella.. Esimerkiksi salattusuhde varattuun tai muuten vai sopimattomaan henkilöön AP -vuoden aikana, tai sitten suhteeseen liittyy jotain sellaista jota ympäristö ei hyväksyisi jos se tulisi julki.

Eräällä ystävälläni oli AP -kartallaan  kuu 12. huoneessa, ja hän oli erittäinkin sinkku... Mietin kovasti että mitähän tuo tarkoittanee hänen kohdallaan.
Ei mitään hiiskunut tuon AP -vuoden aikana mistään suhteesta,enkä minä tulkintani lisäksi mitään kysynyt, mutta kun seuraava AP -kartta alkoi vaikuttaa ilmenikin että kuvioissa oli ollut jo pidemmän aikaa mies, jota hänen iäkäs isänsä ei oikein sulattanut.
tallennettu

kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #513 : 11.02.2009 21:30:33 »

Iskipä ne lomautukset sitten omalle kohdallekin...  Embarrassed buck2

Voisiko siis joku kurkata tän vuoden karttaani?
Tuossa aikaisemmin kyselinkin 6. huoneen  saturnus neliöistä; Onkos minun kartalla se kuuluisa t-risti?

Vähän kyllä alkoi masentamaan... loma on parin viikon päästä, nekin rahat olisi voinut säästää...

Voi dääm  Cry

*muoks lisään vielä ap+natalin*
« Viimeksi muokattu: 11.02.2009 21:35:23 kirjoittanut kimo » tallennettu
ezikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Non turbare circulos meos


Profiili
« Vastaus #514 : 12.02.2009 14:01:19 »

LAPSI TULOSSA??

Johan kolahti! Toivottavasti tulkitsen väärin karttaani.

Joku valaistuneempi voisi kertoa minulle mitkä ovat ne "lapsi syntyy" -tekijät kartalla jos mitään yleispätevää vastausta edes on olemassa. JA oliko se nyt niin, että 5.huone liitetään myös lapsiin?

Tässä siis joitakin paloja AP-kartastani:

- Kuu 5.huoneessa, 8 astetta vesimiestä lähes huoneen kärjellä + kolmioi Venusta
- Venus perääntyy maaliskuussa viidennessä huoneessa
- Uranus tarkasti DC:llä (eli 7.huone) + oppositiot AC ja uranus, neliöt Neptunukseen ja MC:hen (ok, ei ehkä ihan vauva-aspekti)
- Pluto 4.huoneessa, yhtymässä syntymäkarttani Uranukseen

Edittaan:

Eli katselin miesystäväni karttaa, hänellä kuu ja uranus huoneessa 4. (kalat - vähän arveluttaa) Kuu aspektoitunut aika suotuisasti mm. kolmiota merkuriukseen ja AC:hen.
Ja aurinko ja kuu ovat myös kolmiossa...
« Viimeksi muokattu: 12.02.2009 14:16:00 kirjoittanut ezikko » tallennettu

PALJON PLANEETTAOHITUKSIA!
chiron kolmio jupiter ***
chiron kolmio asc *****
jupiter kolmio asc *****
mars sekstiili venus ****
mars sekstiili mars ****
venus oppositio uranus *
merkurius kolmio uranus *
neptunus kolmio jupiter ****
neptunus kolmio asc ******
uranus neliö jupiter **
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #515 : 14.02.2009 08:55:18 »

Tässä on kaksi peräkkäistä vuotta ollut AP-kartalla kuu 12.huoneessa, ensin Kaksosissa oppositiossa Jupiteriin ja nyt Vaa'assa neliössä Jupiteriin.  :Smiley
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #516 : 15.02.2009 12:57:13 »

mä kaipaisin näille nyt tulkintaa. uranus vitosessa? saturnus 11?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #517 : 15.02.2009 20:48:47 »

kas, samoja kuin itselläni.. vaikka haluan irrota näiden analyysista.. niin uranus vitosessa voipi mullistaa kokonaan sellaiset aiheet kuin lapset suhde luovuus.. itse haluat mullistaa ne.

saturnus 11:ssa myös saattaa auttaa toteuttamaan suunnitelmia, riippuen..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #518 : 16.02.2009 06:46:53 »

Ja mulla myös. Koska Saturnus ja Uranus ovat oppositiossa keskenään, ne luovat ko. huoneiden välille ankaran jännitteen. Esimerkiksi haluaisi toteuttaa jonkin luovan idean, harrastaa vaikkapa yhden yön juttuja julkisilla paikoilla (Uranus 5.huoneessa) mutta yhteisö (Saturnus 11.huoneessa) tuomitsee sen automaattisesti.

Karkea esimerkki on ollut Obaman elvytyspaketti, esimerkki rakentavasta ideasta joka meni kuin ihmeen kaupalla läpi republikaanien enemmistön vastustuksesta huolimatta. :Smiley
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #519 : 16.02.2009 12:09:38 »

 Mulle tää vuosi on ollut kyllä aikamoista myllerrystä sisäisesti ja ajatukset ovat paljon pyörineet identiteetin ympärillä, mutta muuta en osaa oikein nähdä kartalta kuin  aurinko aspect_con merkurius ja niiden  tarkka aspect_opp askendentti. Jonkunlaista identiteettikriisiäkin on pukannut  :Smiley
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #520 : 13.03.2009 20:11:14 »

mitäs tällanen ap-kartta pitää sisällään? pelkkää suhteilua?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #521 : 13.03.2009 20:26:57 »

^ Suhteilua?
- No ei ainakaan helpoimmasta päästä.
(Aurinko ja Pluto neliössä toistensa hallitsemissa huoneissa)

Eli mieti skorppari-ja leijonavaikutteita,
millaista problematiikkaa niissä.
Seksi voi toki olla hyvinhyvin mielenkiintoista...

Mars on alennuksessaan 7.huoneessa, eikä kaloissakaan vahvimmillaan
kannattaa siis varoa ettei joudu kynnysmatoksi

 




tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #522 : 14.03.2009 14:11:44 »

Saturnalia, näyttää nyt "pahasti" siltä, että saat varmaan töitä tai ainakin työpaikan vaihdos varmasti tiedossa. Wink Luulenpa vielä, että hyvän työpaikan mahtanet saada, Venus 10.ssä toi ainakin tänä vuonna itselleni ihanan työpaikan josta sain ihan mielettömästi uusia kavereita! Sinulla tosin on Venus retrograde, että en tiedä mitähän se mahtaa tässä tapauksessa tarkoittaa, hmm...Toisaalta kuitenkin sinulla on 5.huoneen Kuu ja vielä Jupiter 9.ssä - matkoja, nautiskelua ja hyvää oloa. Smiley

En osaa tuosta niin paljon sanoa, jostain syystä minä aina katselen AP-karttoja itsenäisinä karttoinaan ilman linkityksiä nataalikarttaan - jotenkin helpompi jäsentää niin...

tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #523 : 14.03.2009 19:02:24 »

enpä huomaa että Uranus 5 saisi minut tekemään yhtään mitään (vaikka juuri nyt voisi). ilmeisesti astron vaikutuspiiri on löystynyt.. toisaalta Sat 11 tulkitsen ihan eri tavalla, bisnesmerkityksessä. mutta ens vuoden syksyn työasiathan on kiva päättää juuri nyt.
« Viimeksi muokattu: 14.03.2009 19:13:16 kirjoittanut ^Chakwaina^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #524 : 14.03.2009 19:15:16 »

enpä huomaa että Uranus 5 saisi minut tekemään yhtään mitään (vaikka juuri nyt voisi). ilmeisesti astron vaikutuspiiri on löystynyt.. toisaalta Sat 11 tulkitsen ihan eri tavalla, bisnesmerkityksessä. mutta ens vuoden syksyn työasiathan on kiva päättää juuri nyt.

mä justiin tänään tarkastin oman ap:ni ja huomasin ton uranus viis.. sanoppa tarkalleen mitä oottaisit siltä? koska mä luulen, että tuo vaikuttaa mulla..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Sivuja: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 73
  Tulostusversio  
 
Siirry: