Sivuja: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 73
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Paluu karttojen tulkinta  (Luettu 706855 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« Vastaus #450 : 04.12.2008 17:53:28 »

 Eräillä on tänään AP....

Jos on ap-kartalla uranus  aspect_opp  saturnus Asc-Desc akselilla ja  askendentti vielä sama kuin nataalikartalla niin minkäköhänlaiset myllärrykset näkypiirissä??

 buck2

Minulla olisi ainakin muutoksia tarjottavana tälle henkilölle, jos on valmis ottamaan vastaan  smitten
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #451 : 09.12.2008 00:06:33 »

Joo, viime viikolla astui myös meikäläisellä uusi AP-kartta voimaan..  AP askendentti rapu :n viimeisissä asteissa, eli tunteiden vallassa mennään tämä vuosi..

Ja lisäksi, siellä pykii se iiihana  saturnus aspect_opp uranus eli painekattila vaan jatkaa pihisemistään buck2  Ja mä kun luulin, että ne paineet loppuis nyt tähän, kun sekä  saturnus että  uranus ovat neliöineet mun synt. kartan stelliumia ja paineet ovat olleet aivan hirmuiset.. tickedoff  Sattari pakottaa ottamaan kuria ja vie viimeisetkin energian hippuset ja samalla Urkki pakottaa etsimään uutta polkua ja repäisemään.. Voihan kerpeles, ei, en tykkää.. Embarrassed
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #452 : 09.12.2008 00:20:01 »

höh,
sullahan on tulta ja tappuraa,luovaa energiaa,uudistusvoimaa kyllä kartallas,
 pluto aspect_tri vesta
 aurinko mars jousimies 5 huoneessa,
 uranus tekemässä "legendaa" akselilla,
ja  saturnus on kuitenkin 4 huoneen puolella vahvistamassa perusturvallisuutta,
psyykkaamassa,
ja muista että tuo rapukin on johtava merkki,
vaikka sitten viime metreillä,sattuu ja tapahtuu

tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #453 : 09.12.2008 00:30:12 »

Aivan "yhdyn edelliseen" ja kun muistetaan että viimeiset asteet on aina ne lopulliset jalostuksen pisteet, niin etköhän tavalla tai toisella kääri kuitenkin voittoja...? Asteissa kannattaa aina paluukartoilla muistaa että alusta on aloitettu ja loppuun  päästy,eli viimeiset asteet on aina ne "hedelmät".
tallennettu

nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #454 : 09.12.2008 22:24:41 »

Saturnalia kuin myös mc82
itse ajattelisin että se on tuon  uranus:n oppositio ic:lle mikä heiluttelee sitä perusturvallisuutta,jos kerran heiluttelee,
 saturnus kuvaa kuitenkin pysyvyyttä,rakenteita,lyijynraskautta,vakautta,
kuin sen kotopesän kivijalka joka ei  uranus:n tuulista ja kumouksista kaadu
sitten loppupeleissä kuitenkaan,
se pitää psyyken selkärangan kuosissaan kun vastapäätä uhkaa kaaos,
ja jos  saturnus (esim.28 v.) aikuistumisriittiin liittyen muuttaa suhtautumista äitiin tai vanhempiin niin luultavasti kartalta löytyy joku aspekti myös kuulle tai venukselle,
ja kuvaahan  uranus.kin irtiottoa,"aikuisen uhmaikää",tilaa itselle,
henkistä tilantarvetta
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #455 : 10.12.2008 00:01:01 »

Minulla on meneillään auringon paluu jossa asc Jousimies, MC Skorpioni, IC Härkä ja DC Kaksoset ja neliöitä ollut kartalla niin paljon, että en ole jaksanut laskea  Grin. Täytyypä kyllä sanoa, että tämä vuosi on mentykin jotenkin liitäen, irti kaikesta jne...  :Smiley. Se on vain jotenkin mennyt, huomaamatta ja mitään jättämättä. Ehkä kylmyyttä sisimpään  :Smiley.

n. 3 kk päästä alkava uusi AP- kartta sitten on AC Ravussa, DC Kaloissa, MC Vesimiehessä ja IC Leijonassa. Planeetat ovat pääosin huoneissa 10 ( kuu, jupiter, chiron, juno, neptunus) ja 11 ( mars, uranus, aurinko, venus, merkurius). Saturnus on huoneessa 5 ja Pluto huoneessa 6. Jotenkin neliöiden määrä näyttää vähemmältä, mutta yhtymiä löytyy. Osaakos kukaan sanoa kuinka isoja muutoksia oikein on luvassa  :Smiley? Mihin aspekteihin pitäisi eniten kiinnittää huomiota Huh?

Kuunsolmu ja Kuu muuten tekee yhtymää MC:lle ja ovat ihan liki  :Smiley?
« Viimeksi muokattu: 10.12.2008 00:28:06 kirjoittanut taiska » tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #456 : 11.12.2008 11:19:35 »

Katselin tuossa 2009 AP karttani ja huomasin että vesimies siellä sitten nousee.

Toinen seikka joka kiinnitti huomioni oli se että jupiter, neptunus ja chiron yhtyvät askendanttiini.

Ykköshuoneessa vaikuttavat myös venus, uranus, mars, merkurius Shocked
Eli

 uranus  aspect_con  mars
 uranus  aspect_con  venus
 mars  aspect_con  venus
Eli ykkönen on melkoisen ruuhkainen Smiley

Toinen huone sitten on 7.huone josta saturnus tekee oppositiota uranukselle ja marsille..

Pluto möllii 11.huoneessa.

Tuo jupiter ja neptunus askendanttiin yhtymässä kiinnostaa minua. Mahdollisesti onnekas, eikö vaan?
Mitäs sanotte Smiley

Ja vesimies nousee ja uranus on ekassa huoneessa Shocked

höh, nää tuut mun perässä!! Mulla on tuo Vesimiesnous ja ykköshuoneen painotus nyt meneillään ja samoin Saturnus 7.:ssa.  Kiss

No Saturnalia, minkälaiset fiilikset sulla on ollut tämän kartan aikana Smiley
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #457 : 11.12.2008 12:26:49 »

No niin!!!

Nyt on sitten joulusiivouksen aika tässä ketjussa, joten siistin sitä ja poistelen viestejä joilla ei ole kovinkaan paljon informatiivista tarjottavaa...  knuppel2
 police

Emelia

*muoks*
Kiitos!! Olette olleet kilttejä, ei ollut kovasti siivottavaa...  Kiss
« Viimeksi muokattu: 11.12.2008 13:18:54 kirjoittanut Emelia » tallennettu

eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #458 : 11.12.2008 12:27:31 »

Mitäpä tarkoittaa astro.comissa aspekteissa nuo loppuluvut ja kirjaimet esim  askendentti aspect_tri vertex -8a tai  pluto aspect_squ uranus -9a taikka  pluto aspect_squ aurinko 1s
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #459 : 11.12.2008 13:17:14 »

Mitäpä tarkoittaa astro.comissa aspekteissa nuo loppuluvut ja kirjaimet esim  askendentti aspect_tri vertex -8a tai  pluto aspect_squ uranus -9a taikka  pluto aspect_squ aurinko 1s

Nuo ovat aspektien orbeja eli etäisyyksiä tarkkaan aspektiin. Esim. -9a tarkoittaa että aspekti on 9 asteen päässä tarkasta ja sulkeutuva (approaching) eli lähestyy tarkkaa aspektia... 1s puolestaan tarkoittaa että aspekti on  orbin verran etäällä tarkasta aspektista eli avatuva (separate) .

Tässä kannattaa todella muistaa, että englannin kielessä kirjaimet ovat päinvastoin kuin suomessa; eli
SULKEUTUVA, LÄLHESTYVÄ = Approaching / AVAUTUVA, ETÄÄNTYVÄ= Separating.
Eli S=A ja A=S...


tallennettu

taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #460 : 11.12.2008 18:43:07 »

Minulla on meneillään auringon paluu jossa asc Jousimies, MC Skorpioni, IC Härkä ja DC Kaksoset ja neliöitä ollut kartalla niin paljon, että en ole jaksanut laskea  Grin. Täytyypä kyllä sanoa, että tämä vuosi on mentykin jotenkin liitäen, irti kaikesta jne...  :Smiley. Se on vain jotenkin mennyt, huomaamatta ja mitään jättämättä. Ehkä kylmyyttä sisimpään  :Smiley.

n. 3 kk päästä alkava uusi AP- kartta sitten on AC Ravussa, DC Kaloissa, MC Vesimiehessä ja IC Leijonassa. Planeetat ovat pääosin huoneissa 10 ( kuu, jupiter, chiron, juno, neptunus) ja 11 ( mars, uranus, aurinko, venus, merkurius). Saturnus on huoneessa 5 ja Pluto huoneessa 6. Jotenkin neliöiden määrä näyttää vähemmältä, mutta yhtymiä löytyy. Osaakos kukaan sanoa kuinka isoja muutoksia oikein on luvassa  :Smiley? Mihin aspekteihin pitäisi eniten kiinnittää huomiota Huh?

Kuunsolmu ja Kuu muuten tekee yhtymää MC:lle ja ovat ihan liki  :Smiley?


Osaakos kukaan noihin minun kysymyksiin vastata  Sad ?
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #461 : 12.12.2008 04:30:10 »

2009 vuonna AP-kartta onkin mielenkiintoinen, nimittäin se on lähestulkoon SAMA kuin syntymäkarttani! Tuleekohan minusta sitten valmis, jos kerran auringonpaluussa kehittyy vuodessa sen verran, mitä koko syntymäkarttani on!  :Smiley Mitäs sanotte?  Kiss

Minulla on myös nykyinen paluukartta noin, kyllä se eräänlaisesta psykologisesta "kotiinpaluusta" käy. Voi olla että sitä kartan palatessa ns.alkupisteeseensä havahtuu ymmärtämään itseään ympäristön kautta entistä paremmin, kun muina vuosina siitä on väistämättä kiireissään ollut enemmän tai vähemmän pihalla.  Undecided
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #462 : 12.12.2008 13:32:33 »

Saturnalia kuin myös mc82
itse ajattelisin että se on tuon  uranus:n oppositio ic:lle mikä heiluttelee sitä perusturvallisuutta,jos kerran heiluttelee,
 saturnus kuvaa kuitenkin pysyvyyttä,rakenteita,lyijynraskautta,vakautta,
kuin sen kotopesän kivijalka joka ei  uranus:n tuulista ja kumouksista kaadu
sitten loppupeleissä kuitenkaan,
se pitää psyyken selkärangan kuosissaan kun vastapäätä uhkaa kaaos,
ja jos  saturnus (esim.28 v.) aikuistumisriittiin liittyen muuttaa suhtautumista äitiin tai vanhempiin niin luultavasti kartalta löytyy joku aspekti myös kuulle tai venukselle,
ja kuvaahan  uranus.kin irtiottoa,"aikuisen uhmaikää",tilaa itselle,
henkistä tilantarvetta

Meikäläisellä on alkanut joku uusi murrosikä: on joku ihme hinku pistää kaikki asiat uuteen järjestykseen. Ehkä se on tämä tämänhetkinen elämäntilanne, joka ei tällä hetkellä tunnu siltä parhaimmalta.. Tietty turhautuneisuus ja kyllästyneisyys on vaivannut jonkin aikaa, koko tähän tilanteeseen. Tekisi mieli muuttaa, vaikka uudelle paikkakunnalle, puhdistaa pöytä ja saada vakitöitä (mikä ei tällä hetkellä oikein mahdollista, koska opintoja jäljellä vielä 1,5 vuotta) jne. jne... Tämä fiilis puskenut päällä jo jonkin aikaa ja turhautuneisuusaste on suuri.. Äitini on kuulunut elämääni viime aikoina hyvin tiiviisti, ehkä liiankin, koska tekisi mieli hiukan saada sitä omaa yksityisyyttä, tilaa elää omaa elämää.. Katsotaan, saako tuo  aurinko aspect_con mars aikaan sen energiaryöpyn, joka saisi aikaan elämäntilanteen totaalisen uudistumisen Wink

Tällä hetkellä tr- saturnus muodostaa sen terävimmän aspect_squ :n mun synt. kartan  venus :lle, joten rakkausasioihin liittyviä avoimia kysymyksiä on PALJON.. En ole varma, onko tuo nykyinen mies oikea, tuleeko hän olemaan jatkossakin Se Oikea ja kohtelee mua samalla tavalla kuin tähänkin asti - yrittäen parhaansa mukaan ymmärtää ailahtelevaisen, tulisen ja herkän  jousimies -naisensa sielunmaailmaa vai tuleeko hän(kin) väsymään seuratessaan meikäläisen touhuja.. Ja sitä, että rakastanko miestä riittävästi.. Kaipaan häntä ihan hirveästi, mutta samalla haluaisin vain olla yksin, mököttää ja pohtia asioita itsekseni.. Mies onneksi koittaa edes jotenkin repiä mua pois horroksesta ja jaksaa järkätä kaikkea kivaa, joka keventää mielialaa Smiley  Ehkä se on vain tuon tr- saturnus :ksen "ansiota", että olen kyseenalaistanut koko käsitykseni rakkaudesta ja omista rakkausillusioistani ja siitä, että olenko sittenkään parisuhdeihminen vai yksinäinen susi.. En ole aikaisemmin pahemmin miettinyt näitä, vaan lähinnä vain mennyt virran mukana, kuin nyt vasta, kun mulla on tr- saturnus neliöinyt synt. kartan stelliumia ja nyt ihan erityisesti Venusta..

No, se siitä offtopicista Smiley  Terveys ollut selkeästi koetuksella ja varmaan sama jatkuu nyt, kun  pluto on AP-kartan 6. huoneessa buck2  Olen ollut sairaana enemmän kuin aikoihin, jo ennen, kuin nykyinen AP-kartta astui voimaan - mitähän jatkossa, kääk! Vaikka eikös tuo toisaalta saata vaikuttaa myös siten, että asenne omaa terveyttä kohtaan muuttuu (mä olen muuten alkanut tarkkailemaan enemmän omaa vointiani) tai sitten päivittäisiä rutiineja kohtaan (laiskamadosta tulee kodinhengetär! 2funny )..

Laitoin tähän myös miehen AP-kartan, miltäs tuo näyttäisi - yhtään helpompi kuin omani?
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #463 : 14.12.2008 08:39:33 »

Ahaa, koska se alkoi Kato Vega? Siis nykyinen AP? Huomaatko että olisit selvittänyt joitain elämänpituisia neliöitä, siis ratkaissut, muuttanut jotain itsessäsi tai ovatko jotkin asiat kirkastuneet?

Vajaa puolitoista kuukautta sitten, mutta huhujen mukaan efektit saattavat ilmaantua näkyviin jo 3 kk etukäteen ja tällä kertaa sille olikin varsin hyvät syyt, monet paluukartan kuviot näkyivät toteutuneen jo tuolloin.

Kyllä jotain hyvin kryptistä on auennut, näin vieraassa kulttuurissa asustellessa.

Kauan sitten kakarana (no, tyyliin eilen) mun ylin toive oli päästä kaukomaihin, trooppisille saarille katselemaan palmuja ja kookospähkinöitä. No nyt niitä on sitten näkynyt ja ihan mukavia ovat. Cool

Mutta mutta, tällaisen reissaamisen aikana näkee ja kokee kaikenlaista. Pääsin omakätisesti tutustumaan viidakon lakeihin ja oikeisiin ongelmiin, sellaisiin mistä länsimaissa ei ole vielä kuultukaan (ellei talouskriisi sitten mene yltymään tarpeeksi rankaksi.)

Eli mitä olen oppinut sekä ympäristöstäni että itsestäni - leveän hymyn ja rauhallisen pinnan alla harjoitetaan melko pinnallista uskonnollisuutta rauhan ylläpitämiseksi, mikä kaikki toimii tehokkaasti ultrakorruptoituneen ytimen peittona.

Paljon tehokkaampaa kuin länsimainen tekopyhyys.

Puhutaan sentään paikasta, missä kansallisurheiluna on päähän tähtääminen. coolsmiley
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #464 : 14.12.2008 15:48:47 »

En tiedä tuosta unelmien täyttymisestä, mutta kun Akselit ovat samoissa asteissa kuin radixilla, toimii AP -kartta varmaan kuin itsestään; eli ne itselle omimmat jutut silloin ovat helpoimmat toteuttaa. Täytyy kuitenkin ottaa myös muut tekijät huomioon kartalla, jotka voivat sen toimintaa junnauttaa.

Omalla kohdallani olen huomannut tämän AP -kartan myötä, että Akselit radixin vastakkaisissa merkeissäkin (eikä mitenkään tarkassa yhtymässä) toimii erinomaisesti sysäten asioita eteenpäin. - Itselläni on juuri nyt  askendentti  kaksoset / Deskendentti  jousimies ja toimii erittäin hyvin. Olen solmitunut runsaasti kontakteja ulkomaille ( jousimies)  ja moniin ihmisiin ihan vain kotoa käsin eli netin välityksellä... Samalla on tullut treenailtua kielitaitoa kotituolista, mutta myös reissussakin... ( merkurius )
tallennettu

Sivuja: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 73
  Tulostusversio  
 
Siirry: