|
Ippuska
|
 |
« Vastaus #405 : 24.10.2008 17:14:36 » |
|
Kuka katsoisi ja tulkkaisi? JA minkä symboli on tuo ....  n ja  n välissä?? T. Ippuska 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #407 : 26.10.2008 15:17:34 » |
|
no voihan sitä kattoa onko asiat jotenkin kovin eri lailla vuoden kuluttua, kun aktiivihuoneet on 1 2 3 5 8 9 12; nyt kai sitten Uranus toi sen viileän etäisyyden 5 huoneen asioihin tunnetasolla (2 huone pitäisi muuttua  ) ja mullistuksen lapsen eloon. Hyvässä mielessä,, vaikka hyvin radikaalia.. jos vuoden kuluttua olen erityisen minäkeskeinen, mutta silti 5 huoneen Kuu voisi tuntua erilaiselta... sitten nuo 9 ja 12, onko taaas henkistä.. vai ulkomaita..
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.10.2008 15:22:47 kirjoittanut **Yax-Balam** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
Ippuska
|
 |
« Vastaus #408 : 26.10.2008 18:35:20 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Corvus Leonis
|
 |
« Vastaus #409 : 27.10.2008 06:48:31 » |
|
Jahas, uusi paluukartta voimassa. Aurinko ja Mars nousussa, Kuu-Merkurius-yhtymä neliöimässä Jupiteria, ja Venus neliöi Saturnusta. Ehkä tuollainen menettelee kun kerran urheileminen on ylimpänä prioriteettina. : 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #410 : 03.11.2008 13:15:09 » |
|
ihan hyviä juttuja Emelian tulkinnassa, huoneistani 3 4 5 11 ja kun olen kirjoittanut jo niin paljon niistä tänne, en ehkä paljon lisää.
eli on tässä jotain. varsinkin vapaa ilmaisu niinkun kiinnostaisi, missähän sille olisi tila ja paikka, samoin lapsen koulumuutos, vapaat suhteet ajatuksena miellyttää enemmän kuin yritys vääntää liittoa kenenkään kanssa 5, ja myös bisnesjutut huone 11.
se mitä viimeksi koetin sanoa oli ehkä, että toivoisi astron sanovan vielä tarkemmin tulevaisuudesta, mutta sitten ei kai olisi valinnan vapautta. 1. huone: Henkilö itse, hänen luonteensa ja käyttäytymisensä 2. huone: Henkilön hankkima varallisuus 3. huone: Opinnot, matkat, sisarukset, naapurit, serkut 4. huone: Koti, isä, elämän päättyminen 5. huone: Lapset, rakkausasiat, taide, leikit6. huone: Työ, lyhytaikaiset sairaudet 7. huone: Avioliitto, sopimukset, seurustelu, tapahtumasarjat, tunnetut viholliset 8. huone: Perinnöt, eläkkeet, kuolema 9. huone: Muukalainen, pitkät matkat, filosofia 10. huone: Yhteiskunnallinen menestyminen, henkilön äiti 11. huone: Tuki, sukulaiset, suunnitelmat12. huone: Koettelemukset, yksinäisyys, krooniset sairaudet. salaiset viholliset, vankilat, sairaalat.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.11.2008 16:57:13 kirjoittanut **Tzultacaj** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
Mamie
|
 |
« Vastaus #411 : 03.11.2008 14:35:05 » |
|
Heippatirallaa! Tsekkasin juuri auringonpaluukarttaa ja aioin tulla kysymään siitä hieman, kun havannoin, että täällähän oli jo moinen topicci... lataan siis tähän perään kysymykseni.. Jos jollakulla olisi mielenkiintoa heittää jotain mielikuvia tästä paluukartasta. (kirjoitan pääpiirteittäin..) Nouseva vaaka, aurinko vaa´assa 12 huoneessa, ykköshuone: vaa´assa väljässä yhtymässä venus, merkurius ja mars, kolmoshuone: pluto jouskarissa. neloshuone: jupiter kauris, kheiron ja noususolmu veskarissa. Vitoshuone neptunus(r) veskari kutoshuone: uranus fisuissa. seiskahuone: vertexi oinaassa. MC ravussa yhtymässä 10. huoneen kuuhun, onnenpiste myös 10. yhdestoistahuone: saturnus neitsyessä oppositiossa siihen uranukseen niinkuin nyt kuuluukin... Minulla ei ole minkäänlaista visiota tästä ja koko elämä on aikalailla avoinna nyt. Duunit loppui (nyt siis etsin uutta, mutta toisin kuin normaalisti, tällä kertaa ei kiinnosta mikään) ajatuksissa siintää muutto toiseen kaupunkiin. Huvittaisi alata tekemään täysipainoisesti jotain taide/viihde-juttuja, mutta olen ihan pihalla nyt ja aika väsynyt... joten aika kai näyttää. heh. Toivottavasti joku jaksaa kiinnostua... 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.11.2008 15:06:37 kirjoittanut Rebel Yell »
|
tallennettu
|
Aurinko vaaka 10.
|
|
|
|
Norna
Vieras
|
 |
« Vastaus #412 : 04.11.2008 13:45:00 » |
|
Mä olen myös aika uusi tässä AP-touhussa. Tämän vuoden kartalla on  3. huone, ihan piakkoin siirtymässä  , tämän olen ymmärtänyt olevan vähemmän mukava sijainti...  , AP-kartalla  6 huoneessa, yhtymä DC sekä  , joka on aivan DC:n päällä. Merkurius myös tiukassa yhtymässä nataali  . Nataali  siis  AP  . Aika merkuriaaniset näkymät siis, tämä vuosi on ollut kyllä pitkälti kommunikoinnin ja uusien suhteiden solmimisvuosi. Saisiko joku tuohon  -hommaan selkoa?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Emelia
|
 |
« Vastaus #413 : 04.11.2008 19:52:57 » |
|
Olet tulkinnut aivan oikein AP -karttaasi; mutta tässä muutamia asioita joita on hyvä muistaa; -  :han pysyy AP -kartoilla vuodesta toiseen paikoillaan, vain ympäristö muuttuu - kuten elämässäkin on -onhan kyse Auringon Paluusta syntymäasemaansa kerran vuodessa -  Merkurius on aina enemmän tai vähemmän yhtymässä Aurinkoon (  ) sillä tämä parivaljakko kulkee suhteellisen samaan tahtiin. (yleensä orbi on 10 asteen sisällä). Minulle nämä sanalliset kartat tuottavat vaikeuksia, sillä olen hyvin visuaalinen ihmienn ja näen asioita enemmän kuvina, joten paljon en osaa sanoa näkemättä "ympäristöä"..  ja 7. huoneen kärjellä korostaa kommunikointia ja sen mukaisia suhteita  merkitsee juuri tuota samaa, sillä  liikkuvassa ja laajenevassa  voi esimerkiksi tuoda lisää vapautta ja laajentaa henkilökohtaisia kokemuksiasi aina ulkomaille asti (Jupiter) . Näissä Akseleiden tulkinnoissa toimii perinteiset merkkien, huoneiden ja laatujen avainsanat.. Ja Akselit ylipäänsä merkitsevät kartalla vuoden "trendiä", asioita jotka ovat menossa ja keskeisiä.. Mihin  siis on siirtymässä? Tarkoitatko ett ensi vuonna  on  ? AP -Akselit eivät liiku vuoden aikana, mutta transitoivat taivaankappaleet liikkuvat AP -kartalla suhteessa AP -kartan taivaankappaleisiin ja Akseleihin / Huoneiden kärkiin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
La Papessa
|
 |
« Vastaus #414 : 06.11.2008 18:26:10 » |
|
Pitääkin tutustua tuohon Emilian Tealin kirjasta hakemaan tietopakettiin taas tarkemmin, olen tulkinnut näitä paluita aivan jostain netistä löytämilläni tiedoilla, mutta Teal on kaiketi jonkinlainen klassikko paluukarttatulkinnassa. Nimittäin todella "kiva" AP -päällä,  :n ainoat aspektit ovat  ja  . Vaikka  on 5. huoneessa, jolloin vuoden kolmannen kolmanneksen pitäisi olla se vilkkain, niin jo nyt on jotenkin kamala vauhti päällä, ja jopa tiettyä stressiä on havaittavissa astui. Ehkä johtuu KP-kartasta (voimassa 3.11. alkaen), jossa on yliaspektoitunut  (lähinnä kyllä pehmeitä hitaisiin planeettoihin +  ) täydessä 6. huoneessa, ja jonka ASC/DESC -linja on samassa merkissä kuin AP:n vastaava ja IC/MC linja, joka on asteen päässä radixin ASC/DESC:stä. Myös ensikuun KP-kartassa on mielenkiintoisia piirteitä, siinä nimittäin on ASC tarkalleen radix-auringolla.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Laksmi
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #415 : 11.11.2008 20:15:34 » |
|
Katselin jo tuota ensi vuoden aurinkopaluuta, vaikka mietinkin pitäisikö näihin juttuihin enää uskoa Ois nimittäin tämä vuosi kaikkien aikojen suhde ja mahdollisesti lapsenteon vuosi AP-kartan mukaan. Puolet vuodesta on menny jo ja suhde kariutui kesällä. Tosin uskon ja toivon että palaamme vielä yhteen... Tälläinen juttu tuli esiin ensi vuodelle - AP on saman vuorokauden sisällä kuupaluun kanssa. Onko kellään kokemuksia?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
marix
|
 |
« Vastaus #416 : 15.11.2008 14:20:40 » |
|
marix, veljelläsi on paljon vaikutteita päällekkäin nyt kun edellinen ap kartta alkoi käsittääkseni 2-2007 ja loppuu tuossa 8-2008, samalla toinen alkoi 2-2008 ja loppuu 8-2009.
yhtaikaa on vaikeutta rakkaudessa, mm saturnuksen ja pluton neliöt aurinkoon 5, 7 huoneissa, työssä onnea kutosessa, suunnitelmat, kaverit, mystiikka, salaisuudet korostuvat. nyt tämän vuoden puolella toisaalta onnea rakkaudessa paitsi , katsasta neliöt. uralla menee putkeen.. kuulin just et veli ja sen emäntä eroais.. enpä tiiä sit. en haluis.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
 ,  ,  ja  jousimiehessä  kauriissa  vesimiehessä  ja  vaa'assa  ,  ja  skorpionissa
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #417 : 18.11.2008 09:30:18 » |
|
olenpas jaksanut analysoida.. nyt otan ne vain mahdollisina vaikuttajina .. koska Seppokin sanoi ettei mikään transiitti mitään tee.. VOI tehdä muttei välttämättä..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
aava1
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #418 : 18.11.2008 10:07:51 » |
|
Hei kaikille, Voisiko joku edes vähän tulkita mun synt.karttaa.Olen itse yrittänyt kesittyä ja opetella mutten kertakaikkiaan ymmärrä  Yritin liittää kartan mukaan mutten saanut mun synt aika 15.6.1974 klo: 06:10 oulu SUUR KIITOS  Terkuin aava1
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
noname
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #419 : 19.11.2008 11:20:54 » |
|
Uudella AP-kartallani  . Synttärit vasta joulukuun alussa, mutta uusi AP kai siis jo voimassa, eikös vain? en tiedä, miten tämä nyt oikeaoppisesti sitten merkittäisiin, mutta tuo  on myös yhtymässä radix  (6.huone) Kuulostaako ja näyttääkö tämä vain minusta jotenkin ankaralta puurtamiselta, vai miten tuota nyt pitäis tulkita  Isompi tarkkuutta vaativa työprojekti on valmisteilla ja sen kanssa varmasti puuhaa riittää. AP  vuoden jälkeen tunne-elämässä lillumisesta on jo pakotettu siirtymään ahkeroinnin pariin, kun DL:t painaa päälle. Mutta voiko tuo viitata myös terveyteen? Ymmärrän kyllä, että karttaa pitää lukea kokonaisuutena, mutta tämä yksityiskohta nyt askarruttaa mieltä, ja olisin taas iloinen astroprofessionaalien kommenteista amatöörille  ps. aava1, sorry, mie en uskalla muiden AP-karttoja tulkita, toivottavasti viestisi ei jää piiloon ja unohduksiin!!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|