Sivuja: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 73
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Paluu karttojen tulkinta  (Luettu 701415 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #270 : 26.03.2008 09:10:10 »

Auringonpaluu tulkintoja ei tietääkseni tee kukaan "ammattimaisesti"... Ei ole ainakaan tullut vastaan. Monet astrologit kyllä käyttävät tulkinnoissaan myös Paluu -karttaa osana tulkintaansa.

Oman kartan tulkintaa voi harjoitella ottamalla tutkinnan kohteeksi jonkun itselle merkityksellisen vuoden ja katsomalla taaksepäin sen vuoden Paluu -karttaa.
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #271 : 29.03.2008 07:24:26 »

Ihan hauskaa ja hyödyllistä verrata erään ja minun AP karttoja 3-4 vuotta eteenpäin. Kun minulla korostuisi nyt romance, hänellä alkaa vaikuttaa minän huoneessa Saturnus ja Mars, mutta myös romancen huoneessa on tavaraa alkaen huhtikuu. Huomaanko jo oireita.. sitten ens keväällä hänellä olis päällekkäin 5-huoneessa  jupiter kuu ja  uranus kuten minullakin  jupiter ja  uranus, yhtaikaa siis 2 AP karttaani.

Meillä on keskimäärin 4 huoneessa monia samoja planeettoja monen vuoden ajan eli jotain yhteistä on pakko olla? Romance, työ perintö suunnitelmat, kommunikointi matkat koti romance suunnitelmat, minä varat perintö - sinä vuonna eli 2010 olen itse minä-ja varakeskeisempi, kun hänellä alkaa tulla vaikutusta suhteiden huoneessa. Ja siis tuo filosofiapuoli, hänellä ollut Chiron 9-huoneessa mutta nyt tyhjenee sekä 9 että 12, ja taas ens vuoden keväällä ysiin  aurinko  venus eli matkailu ja filosofia saattaisi napata. Joten jos ei kiinnosta nyt, niin myöhemmin. Itsellänikin tämän vuoden 9, 12 tyhjiä mutta sitten taas ens vuonna + seur. nämä aktiiveja. Ehkei ole filosofoinnin aika vaan huvittelun.. (5- huone).

Eli siis suhde, jota kannattaa katsella muutaman vuoden, ei päivän säteellä. Kärsivällisyys. Tulee mieleen lause, he tapasivat väärään aikaan ja myöhemmin oli otollisempaa. Henkisyys/filosofia ja suhde ajoittuu paremmin ens keväälle tämän kanssa.. Ja nämä kartat ei paljon muutu jos syntymäaikaa siirrellään 15 min sinne tai tänne.

Odottelenkin erästä juhlaa, keihin muihin siellä törmää?? No ei vielä siihen joka tulee sitten myöhemmin.. ja olipas tämä osuva tulkinta, pisti nimittäin taas tarkistamaan nämä AP:t.


March 29, 2008
The movement in the sky may create frustration, as someone seems to be playing extremely hard to get. No matter whether you wear your most alluring clothes, or how much you sparkle, they seem to head off in the opposite direction. However, they have a very strange way of showing their deep interest, and that is to appear as though they apparently are not.
Wink


Ihmistä ei siis voi syyttää vaan planeettoja, jos joskus on minäkeskeisyyttä! Kummallakin kun on 11 aktiivi, niin eri tavalla, eli koetin löytää jotain yhteistä, mutta hän otti asian vähän väärin, siitä kina. Anyway.

Pluto hänelläkin on ykkösessä 2010 kun minulla  aurinko pluto merkurius ja hänelläkin kakkosessa  jupiter chiron neptunus .. mielenkiintoista.


Mutta seurailen mitä nuo  mars pluto ykkösessä,  kuu jupiter vitosessa alkavat pian hänellä vaikuttaa. Toistaisen tuttavuuden aikana hänellä ollut sekä 1, että 5 ja 7 tyhjiä AP kartalla.. ihmettelenpä kun kiihkein vaihe ajoittui sillä tavalla? Nyt sitten flirttihalua? Kun minulla ykkönen korostuu vasta myöhemmin ja pari vuotta romance, ei tee niin mieli egoilla? Työhön ja henkeilyyn hyvä upota muina aikoina, ja muuhun huvitteluun.. aina on oma Itse, aina siitä oppii lisää.. ja se on kyllä toisenkin matkan päämäärä.  Cool
« Viimeksi muokattu: 29.03.2008 17:17:56 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #272 : 30.03.2008 20:00:00 »

Tämä juttu vielä kertauksena, kun katselen sen vaikean suhteen kulkua, niin tosiaan kun miehellä oli vitosessa Mars, hän lähestyi aktiivisti ja olipa myös seiskassa noususolmu. Sitten kun tuli äkkimuutos, peräti 4 planeettaa ja Chiron menivät ykköseen ja mies happeningista toiseen. Koska sinne meni mm Aurinko ja Uranus, mullistus oli aikamoinen. Seiskassa hänellä silloin Saturnus jarrutti ja Jupiter neliöi Aurinkoa!

Se miksi noin tapahtui on minulle käsittämätöntä, eli miksi planeettojen pitää äkkiä kääntyä suhdetta vastaan.. tuosta se kuitenkin selviää mitä tapahtui. Jupiter teki vain yhtä positiivista transiittia eli sekstiiliä Marsille hänellä.

Sen jälkeenhän minulla oli erittäin kauan vitosessa  saturnus tai se oli tyhjä huone. Heti kun vitoseen planeetat, alkoi tapahtua. Vaikkei toista niin kuollakseen tarvitse, ellei Itselle niin uskottele - niin ainakaan  saturnus ei edistä mitään.

Mutta sama kuin tapaamiskarttojen kanssa, jokin siinä on että ap kartta muuttuu. Eräällä toisellahan on menossa toisinpäin eli huoneeseen 5 tulossa planeettoja - mutta myös ykköseen. Vaikutus ei liene yhtä raju kuin toisella, jolla 5 tyhjeni. Kysynpä häneltä oliko aktiviteettia eniten v 2003, koska silloin hänellä iso rypäs seiskassa eli  aurinko jupiter venus mars merkurius , taitaapa olla!  Cool

Itselläni oli hurvitteluvuonna "vain"  jupiter ja  kuunsolmu seiskassa, samalla kyllä vitosessa Saturnus teki oppositiota pariin suuntaan.

Työasioita voisin vielä tarkistaa parin vuoden takaa, mutta ehkei tarpeen. 
« Viimeksi muokattu: 30.03.2008 20:19:06 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #273 : 30.03.2008 20:28:41 »

Hauska havainto, AP kartta on ekan elinvuoden ajan sama kuin radix? Sitten lähtee planeettojen marssi taivaalla eri vuosina, tätä on kohtaloksi tai sielunsuunnitelmaksi kutsuttu, että olisimme synkassa tähtien ja planeettojen kanssa?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
silu112
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #274 : 01.04.2008 22:08:38 »

Hei Wild Star!

Tuolla toisessa ketjussa suosittelit minua tekemään AP-kartan, josta katson miten menee yksiin ihastuksellani ja minulla. Kysyin häneltä, että milloin hän on syntynyt, mutta hän ei tiedä tarkkaa kellonaikaa. Kuulemma joskus aamuyöstä. Päivän, vuoden ja paikan tiedän. Pystyykö siis karttaa tekemään? Kokeilin eri aikoja, ja tietyt jutut näkyy pysyvän samoina (hänelle tuli esim. mielenkiintoisia kuvioita kartalle) mutta miten paljon "vääristymää" tulee? Entä ensitapaamisen AP-kartta, vai onko se syntymäkartta silloin?

Toinen juttu: kyselin sitä tässä ketjussa aiemmin, että onko ketään, joka tekisi AP-karttoja "tilauksesta". Tässä olen itse yrittänyt opiskella näiden ketjujen avulla asiaa, mutta täytyy sanoa, että minulla on niin lyhyt pinna, että hermot ei kestä alkaa tehdä tulkintoja. Asiasta kyllä olen erinomaisen kiinnostunut. Niin, kukapa täällä palloileva ei olisi... Jos joku olisi nii-iin kiltti, että voisi tehdä tulkintaa, niin olisin todella kiitollinen... Ymmärrän kyllä, että täällä näitä pyyntöjä satelee puolelle jos toiselle, ja ihmisten aika on rajallinen...

t. Silu





Ai niin,
minä: Oulu, 11.02.1969, klo 19:30
hän: Virrat, 09.08.1968, joskus aamuyöllä



tallennettu
Saqirlat
Vieras
« Vastaus #275 : 03.04.2008 14:38:59 »

Hei
Tästä ketjusta on kyllä ollut suuresti apua
Kiitokset taas Emelialle  Smiley

Olen viime aikoina tutkinut KP-karttoja koska niistä saa suht osuvaa osviittaa tulevan kuukauden tematiikkaan, kiitos tämän ketjun "ohjeistuksen"

.. mutta eihän tämä pohjaton tiedonjanoni vaan näytä tyrehtyvän kun taas kyselen, jotta
Mitenkäs KUUN OPPOSITIO-kartat? Tulkintaperiaatteet lienevät kutakuinkin samat eikä esim. käänteiset?

Eräälle naisystävälleni on nimittäin tulossa AIKA JÄNNÄ  kuu oppositiokartta, sillä sinne osuu:

-Tarkka täysikuu ( kahden asteen päähän mc-ic-akselilta paluukartalla ja 2-8 huoneissa rx-kartalla)

- Paluukartan AC osuu rx-kartan Venus-Saturnus-yhtymän väliin niin, että Venus nousee ja Saturnus jää 12.huoneeseen (syntymäkartalla yhtymä on 7.huoneessa mutta kaukana dc:n kärjeltä)

-Paluukartan AC:lla myös tarkka oppositio transitoivaan laskusolmuun eli  kuunsolmu 25  vesimies perääntyy oppositiokartan Ascille 24 astetta  leijona

Koko oppositiokarttaan muodostuu myös leija(?) kuvio eli  tarkka maan kolmio auringon, pluton ja saturnuksen kesken, ja sitten tuo   kuu skorpioni aspect_opp  aurinko. (Merkurius on myös aika lähellä Aurinkoa)

Mitäköhän tuosta uskaltais päätellä?  idiot2

Niin ja yleisesti vielä tyhmä kysymys, tulisko katsoa millainen kuunpaluukartta tulee ENNEN vai JÄLKEEN tuota oppositiokarttaa, vai millaisella kronologialla paluuta ja oppositiopaluuta olisi tarkasteltava?

Kiitos taas viisaammille vastauksista jo etukäteen  Wink

muoks. typot ja sellaiset


« Viimeksi muokattu: 03.04.2008 14:41:36 kirjoittanut Saqirlat » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #276 : 03.04.2008 15:11:06 »

eikös sitä kuunpaluuta voi verrata tavallaan uuden kuun syntymiseen,siis oma henkilökohtainen uusi kuu,
ja jos uudesta kuusta alkaa uusi jakso,aloitetaan asioita,
kylvetään ideoita niin käsittäisin tuo oppositiokartan sitten täydeksi kuuksi jolloin nämä aloitetut asiat tulevat "näkyviksi",
saavat huippunsa,eli kuunpaluun teema tavallaan kulminoituu tähän oppositiokartan sanomaan,
ja siksi ainakin itse teen oppositiokartan kuunpaluun jälkeiselle ajalle,jolloin se kuvastaa tavallaan sitä oman "kuunkierron"
keskipistettä,josta taas lähdetään "laskeutumaan" kohti uutta
kuunpaluuta,
näin olen sen ymmärtänyt,
vaan voinen olla väärässäkin

onko tuo ystäväsi täysikuu siis kuun oppositio aurinkoon,
oppositiokartan aurinkoon vai radix aurinko:oon?
ehkä se tekee just tuon mc-ic akselin teemat/asiat TODELLA
näkyviksi,päivänpolttava kysymys auringonvalossa?
valvottaa yöllä tai antaa merkityksellisiä unia,
herää valvomaan,just joo,
päätä särkee,ajatus on vähän tiukassa,sori
tallennettu
Saqirlat
Vieras
« Vastaus #277 : 03.04.2008 16:25:02 »

eikös sitä kuunpaluuta voi verrata tavallaan uuden kuun syntymiseen,siis oma henkilökohtainen uusi kuu,
ja jos uudesta kuusta alkaa uusi jakso,aloitetaan asioita,
kylvetään ideoita niin käsittäisin tuo oppositiokartan sitten täydeksi kuuksi jolloin nämä aloitetut asiat tulevat "näkyviksi",
saavat huippunsa,eli kuunpaluun teema tavallaan kulminoituu tähän oppositiokartan sanomaan,
ja siksi ainakin itse teen oppositiokartan kuunpaluun jälkeiselle ajalle,jolloin se kuvastaa tavallaan sitä oman "kuunkierron"
keskipistettä,josta taas lähdetään "laskeutumaan" kohti uutta
kuunpaluuta,
näin olen sen ymmärtänyt,
vaan voinen olla väärässäkin

onko tuo ystäväsi täysikuu siis kuun oppositio aurinkoon,
oppositiokartan aurinkoon vai radix aurinko:oon?
ehkä se tekee just tuon mc-ic akselin teemat/asiat TODELLA
näkyviksi,päivänpolttava kysymys auringonvalossa?
valvottaa yöllä tai antaa merkityksellisiä unia,
herää valvomaan,just joo,
päätä särkee,ajatus on vähän tiukassa,sori

Kiitos nikki!! Wink

Päästä vetää suonta täälläkin, eli korjaa jos jummarsin väärin: Ensin siis tulkitaan kuunpaluu ja siitä jatkumona se oppositiopaluu?

Ystävälläni tuo täysikuu tulee oppositiokartan kuulle Skorpioniin, nataalilla  kuu Härässä.

MC-IC teemoilla tarkoititko oppositiokartan vai nataalikartan akselia tutkailtavaksi?
Oppositiokartan  mc 2 astetta  harka osuu syntymäkartan huoneisiin 2 ja 8 (nataalikartalla kuu kakkoshuoneessa).
Nataalilla taas kymppihuoneen kärki 29 astetta skorpionia. (Tuohan taisi olla vielä jollain tapaa kriittinen asteluku?)

Jaa-a täytynee sitten ennättää tuo neidin seuraava kuunpaluukin vilkaista, sehän on jo ensi viikolla..
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #278 : 03.04.2008 16:40:53 »

Terve silu

kyllähän se syntymäkellonaika vaikuttaa, minulla on ollut aika tarkkaan tiedossa kaikkien ajat. Ja aika hyvin on sitten stemmannut persoonan kanssa. Nyt arvioin asioita 15-30 minuutin heitolla ja silti tulee hyvinkin samaa kamaa.

Jos taas katsot vain ensitapaamis- tai mitä tahansa tapaamiskarttaa, silloinhan ei tarvita synt aikoja. Itsehän huomasin että kun tapaamiskartta meni yksiin oman ap-karttani kanssa, silloin meni eniten lujaa erään kanssa.

Kumppanisi synt ajan saa toki syntymäsairaalasta, jos vaivaa haluaa nähdä.

PS voin tehdä pika-analyysin ainakin sinun kartastasi. Siinä näkee miten yleensä menee romantiikassa, vaikka ei just tietyn henkilön kanssa. Kun minulla on suht tarkka tieto erään herran kartasta, pystyn näkemään miten hänellä on mennyt Lunar return kartalla ja Solar return kartalla sen lisäksi mitä ovat päivä ja kausitransiitit. Ja Solarillahan hänellä vasta alkaa vahvistua romantiikka 2 vkon kuluttua (1.5 vuotta). Tavallaan "otin" hänet suhteeseen hieman ennen aikojaan heh.  Wink  Tosin kuunpaluukartta  kuu muuttuu kuukausittain, siksi en paljon sitä seuraa. Vaikka tunnepuolella se voisi vaikuttaa enemmänkin? Esim helmikuussa kun ei paljon nähty, kaikki planeetat lähestulkoon meni hänellä kakkoseen, ja vasta maaliskuun puolella kun taas hieman innostui, on ollut näissä suhteiden huoneissa jotain. Mielenkiintoista! Cool

yst terv ws  smitten
« Viimeksi muokattu: 03.04.2008 17:19:36 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #279 : 03.04.2008 17:09:39 »

Silu  aurinko vesimies  askendentti  neitsyt  kuu  jousimies , jos en aivan väärin katso, niin edellisvuonna sinulla ei tapahtunut romantiikassa paljoa vai? Ainakin 5 ja 7 tyhjät-

Tänä vuonna tapahtuu kyllä ja 7-huoneessa, mutta selvittele, miten nuo semineliöt vaikuttaa, siis esim Mars semisq Merkkari ja Sat semisq Venus. Sinulla on valtaisa keskittymä planeettoja ykkösessä siis jopa  aurinko  neptunus pluto jupiter venus merkurius chiron kuunsolmu eli selviät kyllä, teki mies mitä vaan! Ehkä onkin aika keskittyä enemmän itsetutkimukseen!

Lukematta asiaa, samaa on sinulle sanonut Athamaarit.

Ja ap kartan mukaan sinulla olisi 2009 Saturnus vitosessa, kokemuksesta sanon että se ei tuo romanssia (paitsi ehkä fyysistä). Mutta 2010 sinulla vitosessa taas noususolmu, Kuu ja Merkkari ihan ok aspekteilla. Ja myös työn huone ok.

Mistä tulikin mieleen, että jotkut vetäytyy suhteista, jotkut haluaa suhdetta kun on itsetuskiskelun aika. AP kartta jossain määrin kyllä kuvaa sitä, mitä sitten on elämässä tarjolla.

 rapu herralla tosin nämä jutut alkoi tapahtua vaikkei AP:lla ollut mitään, sepä tässä kummastuttaa. Joten..=? Ai mutta Lunar returnilla hänellä oli mm Mars seiskassa syksyllä. Tapaamishetkellä minulla oli kuunpaluukartalla Aurinko ja Saturnus 5 ja seiskassa Pluto. Eli onnea ja vaikeutta ja ylläri_hän. Hänellä seiskassa sekä Mars että Venus=lähestyi aktiivisesti ja romanttisesti. Se vaikuttaa..
« Viimeksi muokattu: 03.04.2008 17:49:05 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #280 : 03.04.2008 22:09:37 »

saqirlat
joo,ensin kuunpaluu ja jatkumona oppositio,
ja tarkoitin paluukartan mc-ic akselia,
senkin puoleen heitin tuon täydenkuun valvottamisen kun ic:llä nukutaan,ja tulipa sitten mieleen tuosta solmusta kun se liittyy kohtaamisiin ja  venus saturnus sitten 7 huoneessa voisivat tehdä sopimuksia (nämä siis paluun  askendentti:n pointti) jotka taas liittyvät omiin ja toisten rahoihin 2-8 huoneitten teeman mukaisesti,pankkilainaa anellen?
että "valvottaako" ne rahahuolet vaiko rakkaushuolet?
mitä sieltä tulee "päivänvaloon"?
rakastuminen vaiko vakiintuminen?
tallennettu
silu112
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #281 : 04.04.2008 00:00:16 »

Silu  aurinko vesimies  askendentti  neitsyt  kuu  jousimies , jos en aivan väärin katso, niin edellisvuonna sinulla ei tapahtunut romantiikassa paljoa vai? Ainakin 5 ja 7 tyhjät-

Tänä vuonna tapahtuu kyllä ja 7-huoneessa, mutta selvittele, miten nuo semineliöt vaikuttaa, siis esim Mars semisq Merkkari ja Sat semisq Venus. Sinulla on valtaisa keskittymä planeettoja ykkösessä siis jopa  aurinko  neptunus pluto jupiter venus merkurius chiron kuunsolmu eli selviät kyllä, teki mies mitä vaan! Ehkä onkin aika keskittyä enemmän itsetutkimukseen!

Ja ap kartan mukaan sinulla olisi 2009 Saturnus vitosessa, kokemuksesta sanon että se ei tuo romanssia (paitsi ehkä fyysistä). Mutta 2010 sinulla vitosessa taas noususolmu, Kuu ja Merkkari ihan ok aspekteilla. Ja myös työn huone ok.


Hei!

Viime vuonna romantiikassa ei tosiaan tapahtunut yhtään mitään. Oli pikemminkin edellisestä (2006) syksystä sellainen musta kausi, töitä-töitä-ja töitä ihan liikaa niin, että ihmissuhteita ei ollut lainkaan muuta kuin työn kautta. Nyt sitten yhtäkkiä tapasinkin sitten jonkun mielenkiintoisen tyypin. Jos nyt ei muuta, niin hän sai aikaan sellaisen hätkähdyksen elämään, pois hymyttömyyden alhosta. Ystävätkin kun olivat jo kysyneet, että "milloin alat elää omaa elämääsi" kun aina vaan on ne toisten murheet ja tarpeet työn alla, valuuko elämä siis hukkaan?... Jonkun aikaa kun on elänyt kuin haaveissa, ei läsnä siellä tosielämässä. Itsetutkiskeluako? Tekisi mieli vaan antaa palaa... Mutta päässä vaan pyörii asiat kuten ennenkin. Minusta tuntuu, että muuta en ole tehnytkään kuin itsetutkiskellut jatkuvasti. Sellaista lisää? Apua! Mitään muuta en tällä hetkellä toivoisi kuin parisuhdetta ja perhettä. Alkaa 7 vuoden sinkkuilu kyllästyttää, kun on sitä vesimiehen sitoutumiskammoisuutta käsitellyt jo aika tavalla ja suostunut tunnustamaan itselleen, että kaipaakin toisia ihmisiä. Ihan sellainen fyysinen suhdekin on ok, saahan siinäkin läheisyyttä, jos muuta ei saa, paremman puutteessa.

Jotain tapahtuisi romantiikassa tänä vuonna kuitenkin? Toivossa on hyvä elää...

Ai niin, voitko kertoa mitään tapaamisajasta 21.3.2008, klo 23.35, Tallinna. Minun intuitio sanoi silloin, että tässä hetkessä on jotain... Tai saattoi se olla hetki vähän myöhemminkin, mutta ihan ensitapaamisaika oli tuo.

Kiitokset Sinulle WS, Silu
tallennettu
silu112
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #282 : 04.04.2008 00:01:53 »

Hei!

Ei nyt kaikki lainaustakaan edellisessä, mutta kun on tällainen tietokone-ekspertti kuten minä, niin sattuuhan sitä Smiley

t.Silu
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #283 : 04.04.2008 07:36:52 »

Tapaamisaikaa voit itsekin tutkia, oma astro, laita sinne synt karttaan tapaamiskartan tiedot, Tallinna taitaa olla 24e45 ja 59n26, +2gmt.

Siellä näyttäis olevan seiskassa  mars rapu (toimintaa, tunnetta) ja  saturnus neitsyt eli rajoitusta - tai no klikkaa itse karttaa ja lue tulkinnat.

AP karttahan on sellainen että jotain alkaa varmasti tapahtua tähtien liikkeiden mukaisesti, esim jos tämä tai ensi vuosi ei tue tuota suhdetta, ehkä sitten myöhemmin, siis kun katsoin karttaasi 2010. Huom aina en katso ihan oikein jos kiire.. eli opi itse tutkimaan! Planeetat tukee tai rajoittaa tiettyjä toiveita.. no olen huomannut itselläni 2, ( 3 ) 4, 5, 6, 7 ( 8 ) 11 huoneiden kanssa selvästi syksystä..  Cool

Tapaamiskartallanne oli aktiivina 1 2 4 7 8 12 huoneet
(minulla itselläni  rapu kanssa vitosessa  merkurius juno jupiter, ja filosofian-ulkomaiden-mystiikan-salaisuuksien huoneissa 9+12  pallas kuunsolmu uranus mars että jatkoa tsekkaillaan tänä vkl.)

Huomenna on muuten 1-päivä eli hyvä aika uudelle alulle kaikilla.. 5+4+2+8=1

Silu, sinähän voit tehdä kokeen, antaa palaa planeetoista riippumatta ja kts tilannetta ens vuonna. Kerro minullekin.
« Viimeksi muokattu: 04.04.2008 09:46:55 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Saqirlat
Vieras
« Vastaus #284 : 04.04.2008 17:55:30 »

saqirlat
joo,ensin kuunpaluu ja jatkumona oppositio,
ja tarkoitin paluukartan mc-ic akselia,
senkin puoleen heitin tuon täydenkuun valvottamisen kun ic:llä nukutaan,ja tulipa sitten mieleen tuosta solmusta kun se liittyy kohtaamisiin ja  venus saturnus sitten 7 huoneessa voisivat tehdä sopimuksia (nämä siis paluun  askendentti:n pointti) jotka taas liittyvät omiin ja toisten rahoihin 2-8 huoneitten teeman mukaisesti,pankkilainaa anellen?
että "valvottaako" ne rahahuolet vaiko rakkaushuolet?
mitä sieltä tulee "päivänvaloon"?
rakastuminen vaiko vakiintuminen?

Juu nikki,
katsastin tuota oppositiokarttaa ja sitä edeltävää kuunpaluuta
ja kyllä sielta jotain huolia näyttäisi nousevan pintaan..

Ensi maanantaina alkavalla kuunpaluulla nousee  chiron ja  kuunsolmu tekee oppositiota hänen rx-venukselleen. MC-IC-akseli on läsnä jo tällä kartalla mm. niin että Lilith osuu hänen nataali-mc:lleen..Lisäksi kp-venus on hyvin lähellä Oinaspistettä.

Varsinainen oppositiokartta näyttäisi päällisin puolin hyvältä, venus nousee,  kuunsolmu ja Pars Fortuna ovat dc:llä, mutta kuten Emelian käännökset antavat ymmmärtää,  täysikuu voi aiheuttaa tietynlaista erottavaa skismaa eikä tilannetta helpota MC:n lähellä oleva  merkurius joka lähestyy muuten nataali-Marsia.  Julkista välienselvittelyä?

Kurkkasin myös nopsaan hänen toukokuista kuunpaluutaan ja sieltä pompasivat silmille vieläkin voimakkaammin huone 8 ( KP-n Askendentti asteentarkasti nataali-kasihuoneen kärjellä, myös kartan  kuu kasissa) sekä planeetoista painokkaimmin merkurius...

Ja nii-in, välirikkoinen tilannehan hänellä. Tutkailin että siippansa kuunpaluu kutakuinkin samalta ajanjaksolta olisi sekin aika rankka
( kp merkurius aspect_squ kuu, askendentiksi tulee skorppari ja nousevaksi planeetaksi rx mars, lisäksi nataali askendentti tarkasti kuunpaluun mc)

Miehen oppositiokartalle puolestaan nousee (ei kovin tiukasti)rx venus "ahdistettuna"
 MUTTA siinä on chiron asteentarkasti kartan dc:llä ja samalla neliöiden sekä kuun että auringon, eli ymmärtääkseni  hänkään ei ihan vaurioitta tilanteesta selviä?
( Tuosta chironista en tosin tästä ketjusta löytänyt, vaan näin päättelin ihan itte Tongue )

Hmmm..
tuosta chironista yleisesti sen verran, että varmaankin sen sijoittumista paluukarttojen tärkeisiin kohtiin kannattanee myös tutkailla, mutta entäpäs asteroidien?

Ainakin Lilith näyttäisi kiusaavan varsinkin tuon naisen KP-karttoja.. Undecided


 


tallennettu
Sivuja: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 73
  Tulostusversio  
 
Siirry: