Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 73
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Paluu karttojen tulkinta  (Luettu 708551 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #180 : 26.03.2007 13:30:10 »

Ei kun sinne kakkoseenhan se todella tuntuu menevän, onko raskaampia huoneita Sattarilla kuin kakkonen ja vitonen. Häippäisee edes vitosesta syksyllä !  knuppel2 knuppel2 coolsmiley

No mutta ei syytä murheeseen, hyvinhän tässä pyyhkii, toivon samaa muille.  Cheesy

 saturnus aspect_squ aurinko  merkurius

PS Miten ihmeessä sen pitäisi näkyä että seiskassa on syyskuusta asti ollut Pluto ja Venus hyvillä aspekteilla, mm konjunktiota Venukseen ja Aurinkoon?? Jos nyt puhutaan tästä hetkestä, samalla kun Saturnus on vitosessa. Kumoavatko planeetat toisiaan. Kun Saturnus menee kakkoseen, niin seiskaan ja vitoseen se ei kai syksyllä vaikuttane. Tai vaikuttaa vielä 6 kk. Mutta sitten yhtaikaa päällekkäin seiskan  pluto venus  ja vitosen  jupiter pluto.

Minulla muuten on kauriissa jotain eli Vertex kolmas huone.
« Viimeksi muokattu: 14.04.2007 12:24:00 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Freyja
Vieras
« Vastaus #181 : 15.04.2007 10:54:38 »

Juuh, uusi kartta pamahti perjantaina voimaan, luulen tuntevani jo nyt asc skorppari vaikutuksen - vai onko se tuo aurinko...? Ainakin olen tuulettanut suorat sanat jokaiselle elämääni häiritsevälle kaksilahkeiselle  Grin
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #182 : 16.04.2007 15:01:56 »

Siis  Shocked En ole ennen tätä auringonpaluukarttaa tutkinut, mutta nyt päätin yrittää ja kauhealta se näyttää! Mulla on ilmeisesti vielä voimassa tuo 2006/2007 kartta, kun olen syntynyt 20.11. 2.huoneessa on ruuhkaa, siellä  merkurius ja yhtymä jupiter  mars  venus  kuu  aurinko :n kesken. Tälle yhtymälle tekee 11.huoneen saturnus  leijona neliötä ja samalla myös kolmelle planeetalle näistä 4.huoneen neptunus  vesimies neliötä.  Shocked

Onneksi on jotain positiivistakin merkkiä, eli peräti neljä  aspect_tri MC:lle vaa'assa. Jos pääsis vihdoin vakitöihin?

Ja 5.huoneen uranus tekee kolmiota  kuu  merkurius  mars :lle.

Uh, tähän pitänee vielä perehtyä tarkemmin...
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Tähdenvalvoja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95


Let love be your energy


Profiili
« Vastaus #183 : 17.04.2007 00:32:02 »

Eli onko mulla nyt voimassa siis 2007/2008 kartta vaiko edellinen? Olen leijona...Vaakanousua näyttäisi lupaavan, sekä kuu ravussa kympissä.Sain juuri töitä lastenhoidon parista! Mitäs se vaakanousu voisi tuoda tullessaan. Toivon että jotain helpotusta suhdeasioihin ja tasapainoa elämään.
tallennettu

Aurinko leijona,askendentti skorpioni, kuu oinas,merkurius leijona, venus leijona, mars rapu, jupiter leijona, saturnus neitsyt
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #184 : 17.04.2007 01:22:10 »

Eli onko mulla nyt voimassa siis 2007/2008 kartta vaiko edellinen? Olen leijona...Vaakanousua näyttäisi lupaavan, sekä kuu ravussa kympissä.Sain juuri töitä lastenhoidon parista! Mitäs se vaakanousu voisi tuoda tullessaan. Toivon että jotain helpotusta suhdeasioihin ja tasapainoa elämään.

Sinulla on vielä syntymäpäivääsi asti voimassa 2006/2007 kartta ja syntymäpäivänäsi vaihtuu kartta 2007/2008. Tuo 2007/2008 kartta tosin alkaa vaikuttaa jo kolme kk ennen syntymäpäivääsi, pikkuhiljaa voimistuen ja vihdoin sitten astuu voimaan syntymäpäivänäsi, eli kolme kuukautta ennen syntymäpäiviäsi sinulla vaikuttaa sekä edellisvuoden ap-kartta että seuraavan vuoden päällekäin.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #185 : 17.04.2007 11:23:56 »

Heissan!!

Paluiden perusteiden lisäksi näiltä sivuilta löytyy siis lisää tulkintaa... In english

http://www.cafeastrology.com/interpretingsolarreturns4.html
askendentti merkeissä ja syntymäkartan huoneissa
http://www.cafeastrology.com/solarreturnsunaspects.html
aurinko aspektit Auringon Paluu -kartalla
http://www.cafeastrology.com/solarreturnmoon.html
kuu Auringon Paluu -kartalla

Näitä tulkintoja avuksi käyttäen saa paljon sisältöä Auringon Paluu -kartalle.
tallennettu

asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #186 : 24.04.2007 22:01:23 »

Wow  Shocked Palasin taas tutkailemaan tätä mielenkiintoista ketjua ja yritin noita natal&auringonpaluu yhdistelmiäkin tutkia. Äsken huomasin, että hemmetti, joka kerta kun ap-kartan asc on ollut jousimiehessä niin mä olen muuttanut. No, tässä on jo juolahtanut mieleen taas muuttaa 2007 vuoden lopulla ja ensi vuoden ap-kartassahan on taas se asc joukkari!

Onko joku muu huomannut vastaavaa?
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #187 : 28.04.2007 07:58:59 »

Mielenkiintoinen ajatus asbolos ja tutkimisen arvoinen huomio.

Selailin omalla kohdallani "hulluja muuttovuosia",jolloin muutin parhaana vuonna kaksikin kertaa samalla paikkakunnalla ja totesin että kyllä tavalla tai toisella Jousimies/ Jupiter kuvioissa oli. (Minulla on radixilla Jouskari -Nousu)

Noina muutto -vuosina Jupiter oli aina jonkin AP -kartan Akselin tuntumassa, merkillä ei näyttänyt olevan merkitystä. Ja kun lopulta tuo muuttorumba loppui oli AP -kartan IC aspect_con pluto Jousimiehessä. Tuolloin muutin takaisin lapsuudenkotiini, jossa olen nyt asustanut kohta 10 vuotta.

 coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 25.08.2008 19:43:09 kirjoittanut Emelia » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #188 : 08.05.2007 08:10:56 »

Kolmen asian vaikutusta odottelen syyskuulle (tai useamman):

2-huoneen Saturnus, vaikeuttaako varojen huonetta vai vakauttaako elintasoa vai miten se tulkitaan
3-huoneen Venus; serkut ja matkailu, no jotain tiedänkin.
4-huoneen Aurinko ja Merkkari, sen jo näenkin
5-huoneen Pluto ja Jupiter sekstiilissä Venukseen ja  pluto aspect_con jupiter
6-huoneen Chiron, yhtaikaa vielä 6 kk isot planeetat yhdistelmänä - miten työkuvio jatkuu, olenko pari kk muissa hommissa jne
8-huoneen Uranus, tuleeko muutto
11-huoneen Mars, kyllä potkua ja tukea suunnitelmiin

 angel

12-eli henkisyyden huone tyhjenee. Tuleeko minusta tyhjäpää joka ei halua neuvoa kellekään mitään.  2funny

   The card not shown but at the center of the cross, represents the atmosphere surrounding the central issue. Four of Cups (Mixed Happiness): Find a moment of peace and balance. Action is possible and will lead to growth.
   The card visible at the center of the cross represents the obstacle that stands in your way - it may even be something that sounds good but is not actually to your benefit. Justice: Examine your life, weigh things in the balance. A relationship is going badly. Analysis. Take a balanced view.
   The card at the top of the cross represents your goal, or the best you can achieve without a dramatic change of priorities. Daughter of Wands (Radha): Abundance. Joy. Good sense. Culture.
   The card at the bottom of the cross represents the foundation on which the situation is based. Eight of Wands (Swiftness): Definite movement. Progress. A worthy goal. Finding a direction in life. Development of a new love affair.
   The card at the left of the cross represents a passing influence or something to be released. Five of Stones (Material Difficulty): Wintry times. Money troubles. Illness. Isolation.
   The card at the right of the cross represents an approaching influence or something to be embraced. Ace of Wands: Gift of fire. Energy. Optimism. Confidence. Desire. Beginnings.
   The card at the base of the staff represents your role or attitude. Six of Wands (Victory): Triumph. Confidence and firm action will lead to triumph. Inspiration.
   The card second from the bottom of the staff represents your environment and the people you are interacting with. Ace of Stones: Health. Prosperity. Beauty. Good weather.
        The card second from the top of the staff represents your hopes, fears, or an unexpected element that will come into play. Ten of Cups (Success): Successful development, with some effort required.
   The card at the top of the staff represents the ultimate outcome should you continue on this course. Six of Swords (Science): Need for objectivity and honesty.
« Viimeksi muokattu: 08.05.2007 08:49:07 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #189 : 04.06.2007 17:48:29 »

Tämä AP-kartta vetelee viimeisiään ja uusi astuu virallisesti voimaan tänään illalla

Lainaus
AP-karttani nousumerkki on tänä vuonna Vaaka ja Vaa´an hallitsija Venus sijaitsee huoneessa 7 Härän merkissä. Eikö vaikuta lemmekkäältä? Venus tekee kuitenkin neliöt MC:llä (Rapu) sijaitseviin mars:iin ja kauris:seen, sekä opposition huoneessa 2 sijaitsevaan Jupiteriin.

Aurinko sijaitsee huoneessa 9 tehden neliön Uranukseen huoneessa 6 ja Kuuhun huoneessa 11. AP-kartalta löytyy siis parikin T-ristiä.

No niin, juuri ennen tämän kartan virallista voimaanastumista kamat pistettiin jakoon pitkäaikaisen kumppanin (Oinas)kanssa. Alkukesästä yritettiin vielä sovintoa, mutta suhteen jälkipyykin pesu olikin likaista, tosi likaista. Paljon paljastui salaisuuksia ja valheita, eikä jatkosta ole ollut toiveita. Jotenkin salaisuuksien ja valheiden kanssa askartelu on ollut yleisestikin tämän ensimmäisen puolikkaan voimakas teema. Mikähän tähän voisi AP-kartalla viitata?

Tämän AP-kartan aikana olen tutustunut myös paljon naisiin ja elvyttänyt myös vanhoja tuttavuuksia (Kuu huone 11 + Venus huone 7).

Huoneen 9 Aurinko ei ole ajanut minua ulkomaille eikä korkeakouluopintojen pariin, mutta olen tutustunut ulkomaalaisiin ihmisiin. Joukossa on amerikkalaista, hollantilaista, bosnialaista, serbialaista jne. Ja koska AP-kartta viittaa lemmekkääseen menoon, niin romanssiakin on ollut meneillään nimenomaan ulkomaalaisen miehen kanssa. Tämäkin taitaa olla jo menneen talven lumia. Tämän lisäksi suuri, mutta pettymyksen tuottanut rakkaus 7 vuoden takaa yrittää come backia.

Työsarka on ollut yhtä suurta pettymystä. Tätä en edes jaksa vatvoa tämän enempää.


Tähän ei ole muuta lisättävää kuin että romansseja on ollut vuoden aikana 3, Oinaaseen, Leijonaan ja Kauriiseen, joista viimeksi mainittu pyörii edelleen kuvioissa. AP-kartan Kuu oli Neitsyessä ja osui radixilla yhtymään Pluto-Uranuksen kanssa, ja tämä on voinut olla virittämässä erinäisiä tapahtumia, mitä yllä kuvasin. Lisäksi olen virkistynyt jälleen reinkarnaatiotutkimuksiin, mikä on kovin Plutomaista hommaa.

Uutukaisessa AP-kartassa on nousuna  jousimies ja hallitsija  jupiter sijaitsee omassa merkissään huoneessa 1. Aurinko on huoneessa 7 ja Kuu Kauriissa huoneessa 2. AP-kartalla kakkoshuone, kuten myös huone 8 ovat hyvin edustettuina, joka viittaisi talousasioiden kanssa hääräämiseen. Syntymäkartalla nuo AP-kartan 2. huoneen planeetat sijoittuvat huoneisiin 7-10, Kuu mm. huoneeseen 7.

Ihmissuhderintamalla voi olla edelleen vipinää, mutta toivottavasti 7. huoneen Aurinko (ja Merkurius) viittaisi myös sopimusten tekemiseen tms. Mie tykkäisin.

AP-Aurinko, Merkurius ja Venus ovat lähes asteentarkasti sijoittuneet samoin kuin radixilla. Mars näyttää tekevän tarkkaa puolipaluuta itseensä nähden Oinaan merkistä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Taikatalvi
Vieras
« Vastaus #190 : 25.06.2007 19:52:57 »

Auttakee mua..miten/mistä saan muiden vuosien tai kuukausien paluukarttoja kuin nyt kuluvan jakson jonka saa vaikka astro.comista? Olis kans kiva tutkia menneitä ja kuikuilla tulevaan vaikka tämä vuosikin on aikamoinen..akselit lähes omilla paikoillaan ja  pluto  aspect_con askendentti ja muuta mukavaa Shocked
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #191 : 26.06.2007 06:45:28 »

www.astro.com 'issa saa minkä tahansa vuoden kartan kun vain vaihtaa sinne vuosiluvun...
tallennettu

Taikatalvi
Vieras
« Vastaus #192 : 26.06.2007 17:13:56 »

Kiitos Emelia! Sitä jo arvelinkin mutta en hoksannut miten..täytyypä mennä kokeilemaan Smiley
tallennettu
Taikatalvi
Vieras
« Vastaus #193 : 27.06.2007 20:35:11 »

Huhhuijaa! Kolme iltaa meni aiheen lukemiseen, nyt aivan pyörällä päästäni. Hyvin kyllä elämä piirtyi esiin.. chiron aspect_con askendentti on ollut sairauden vuosi jo kaksi kertaa ja  uranus viimeistellyt kituvia suhteita. Nyt kiinnostaisi ensi vuosi jolloin  rapu askendentti ja jupiter ja venus DC:llä sekä  keskitaivas aspect_con aurinkokuumerkuriuschironneptunus ja ehkä nippanappa  kuunsolmu vesimiehessä.  uranus on 11.huoneen kärjellä. Ja onnenpiste oli AC:lla. Viittiskö joku esittää realistisen kommentin ja tiputtais mua alemmaks näistä pilvilinnoista smitten
« Viimeksi muokattu: 27.06.2007 20:38:13 kirjoittanut Taikatalvi » tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #194 : 13.07.2007 17:02:49 »

Viime vuoden ap-kartta oli minulla varsin lemmekkään näköinen, kartan hallitsijana oli Venus Härässä huoneessa 7. Venus on näköjään tuonut mukanaan romansseja, mutta nyt kun seiskahuoneessa onkin Aurinko, niin eivätpä nämä romanssit enää tyydytäkään. Pitäisi saada ihan oikea ihmissuhde. PÖH.  tickedoff

Tähän aikaan viime vuodesta kärvistelin erosotkuissa ja lueskelin Viktor Franklin keskitysleirikokemuksia (siihen voisi ex-avoliittoni loppuvaiheita verrata), eikä uudet suhteet kiinnostaneet tippaakaan. Romanssit tulivat kuitenkin eteen ilman että olisin pistänyt tikkua ristiin niiden takia. Enemmän tai vähemmän karmallisia suhteita kaikki.

Pari päivää sitten yllätin itseni tarttumalla rakkausromaaniin. Tällaista ei ole tapahtunut muistaakseni tämän vuosituhannen puolella. Merkuriuskin on seiskassa, siitäköhän johtunee...
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 73
  Tulostusversio  
 
Siirry: