Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 73
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Paluu karttojen tulkinta  (Luettu 701340 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #135 : 05.01.2007 21:40:13 »

pakko kurkata 4kk päästä alkavaa ap-karttaa...

 aurinko vitosessa ja  venus seiskassa kaksosissa   smitten 

 askendentti skorppari  Shocked

 merkurius nelosessa... JOS MINÄ EN TULE RASKAAKSI NIIN ... koskas sitten jos ei näillä kuvioilla??  Cheesy

 pluto  jupiter (jouskari) ja onnepiste (kauris) kakkosessa

 uranus  mars  chiron  neptunus  kuunsolmu ja Pallas kolmosessa (veskari + kalat)

 saturnus ysissä (leijona) ja  vertex kasissa ravussa.

tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #136 : 05.01.2007 21:49:09 »

no tuohon merkuriukseen nelosessa  Grin oisko? ainakin  venus seiskassa toivottavasti pitää tämän alkaneen rakkauden siellä huoneessa...  Wink ja asc skorpparihan voi olla suurikin muutos? (toiveajattelua...  Grin )
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #137 : 05.01.2007 22:06:56 »

ainiin siis tietty  aurinko vitosessa, mutta miksei neloshuonekin kun kotiin liittyy  Wink

Ei kasihuoneen  aurinko tarvi pelätä! Ihan miellyttävä, voimistava kokemus se on!! Ei mitään huonoa, pelkkää voimaa saanut.
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #138 : 05.01.2007 22:12:09 »

Missä sun IC tolla kartalla on?


kaloissa siis silloin kun  aurinko vitosessa. kui?
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #139 : 05.01.2007 22:24:36 »

ööh... vauvakuumekin meni ohi jo... enkä usko että enää tähän ap-vuoteen ehtii. Ellen sitten menetä järkeäni  Grin

Kukaan ei ole myöskään (sormet ristissä) vielä ainakaan kuollut. Sitähän minä tässä olen kauhulla odotellut, josko näin käy.  Lips Sealed
tallennettu
Saqirlat
Vieras
« Vastaus #140 : 05.01.2007 23:23:10 »

No höh, tajusin että mullahan oli just pari vuotta sitten ap kartalla
 aurinko kasissa. mitähän mä siis vouhkaan.  idiot2

Tapahtuis nyt tällä kertaa edes jotain...  :Smiley Cheesy  coolsmiley

Mutta siis voisko olla näin että vaikka se on nyt samassa huoneessa ku silloin niin eri teemat voi silti tulla esille?  Huh idiot2 Shocked

Mistä sää näit että milloin on ollut AP-kartalla aurinko missäkin?

Mutta joo, edellisellä kerrallahan kaikki muut planeetat ovat olleet eri asennoissa, merkeissä, huoneissa, koska Auringonpaluutahan siinä vaan seurataan..

tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #141 : 06.01.2007 10:43:55 »


Mistä sää näit että milloin on ollut AP-kartalla aurinko missäkin?



astro.comissa  voi laittaa minkä tahansa vuoden ja saa sitten sen ap-kartan minkä hakee. Laitat sen siihen kohtaan missä on tämän hetkinen päivämäärä.

Mites tuo Liljuskan aurinko voi palliolla nuin ees taas?? Olen käsittänyt että aurinko menee tiettyä rataa... kasista vitoseen jne. ja kiertää sitten koko systeemin.  idiot2
tallennettu
Saqirlat
Vieras
« Vastaus #142 : 06.01.2007 10:52:29 »


Mistä sää näit että milloin on ollut AP-kartalla aurinko missäkin?
astro.comissa  voi laittaa minkä tahansa vuoden ja saa sitten sen ap-kartan minkä hakee. Laitat sen siihen kohtaan missä on tämän hetkinen päivämäärä.
Mites tuo Liljuskan aurinko voi palliolla nuin ees taas?? Olen käsittänyt että aurinko menee tiettyä rataa... kasista vitoseen jne. ja kiertää sitten koko systeemin.  idiot2

No niin tietenkin, enpäs tajunnut että astro.comista sen näkkee..Kävin muuten katsomassa että itselläni aurinko on ollut kasissa viimeksi neljä vuotta sitten..

Silloinkin olin leijonanousuinen ja vuosi sisälsi tavallaan paljon esilläolemista työn puolesta..Mutta kovin mullistava se ei ollut, enemmänkin voimia keräävä tulevia koitoksia varten (joita olikin sitten heti kaksi seuraava vuotta) ja hengähdystaukoa antava edellisvuoden myllerryksistä..Paljoa en nyt muista mitään isompaa kokonaisuutta tuolta vuodelta, työasioissa oli kuitenkin mukavaa vaihtelurikkautta..



tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #143 : 10.01.2007 18:33:48 »

SA kerroit että: "saturnus ei vieraile vitosessani ainakaan seuraavan 30 vuoden aikana kuin v 2015 tehden konjunktiota Auringolle ja Merkuriukselle. Eli ei huono. Tuntuu kuin painolasti irtoaisi niskasta tän kevään aikana! Huh."

(Hitsi kun osaisin edes käyttää tuota lainausta, mutta menee sitten koko teksti lainatuksi....urpo on urpo kun ei tajuu!!! uglystupid2 tickedoff)


Hmph, mulla on nyt AP-kartalla 5.huoneen alussa tuo pahamaineinen Saturnus, onko siis suhderintamalla jäätä tulossa niskaan...?!
Eli  saturnus  aspect_inc uranusaspect_opp neptunusaspect_opp chironaspect_sex askendentti.


Entäpä Lilja-82, kerrotko enemmän mitä sulla nousi tärkeäksi Auringon ollessa 1. huoneessa? Mulla se on sitä nyt, Kaksosissa kuten radixillakin, siellä se vaan on 12.huoneessa.
Eli  aurinko aspect_tri venusaspect_sex marsaspect_sex saturnusaspect_squ uranusaspect_tri neptunusaspect_tri chironmars askendentti.
Hitsi kun oppisi jonakin päivänä tulkkaamaan näitä edes jotenkuten niin ei tarviis miettiä kysyinkö edes kysymykseni ymmärrettävästi... Embarrassed
Jos tästä saa joku jotain tulkinnanpoikasta aikaiseksi, niin tänk juu!

Onko Pluto muuten planeettaoikeutensa menetettyään kokonaan sivuutettu täälläkin, kun en löytänyt valikosta sille symbolia...?! Shocked
« Viimeksi muokattu: 10.01.2007 18:37:49 kirjoittanut Auringonkukka » tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #144 : 12.01.2007 08:44:03 »

Auringonkukka, onko sulla siis nousevakin ap kartalla Kaksonen?
Jos näin niin Merkuriusta kannattaa syynätä.  Smiley missä huoneessa... sen aspektit jne.

Itselläni viime vuonna nousu Skorppari Pluto 2.huoneessa ja henkilökohtainen vuosi 7.

Sorry kun menee hiukan astron ulkopuolelle, mutta siis mun mielestä noi liitty yhteen. Auringosta 1.huoneessa tuli nousu skorpparin kanssa aika henkisistä asioista kiinnostunut kun vuosi vielä sävyttyi 7 luvun energialla.

Sinulla siis voi olla hyvin erilainen vuosi.  Smiley Joka tapauksessa itsensä huomioiminen on suositeltavaa. Ehkä pieni hemmottelukin.  Wink
Kannattaa laittaa energiaa siihen mikä itsestä tuntuu tärkeältä. Aurinko 1.huoneessa vuoden yksi tärkeä läksy.

Jep, Au Kaksonen ja nouseva Kaksonen olen ihan syntymäkartallisestikin, nyt sama kuvio siis Auringonpaluukartalla. Merkkari lymyää näköjään 2. huoneessa tehden  aspect_kvi Venukselle ja Jupiterille ainakin tälleen nopeesti karttaa vilkaistuna.
Jospas ei sitten tulekaan avioeroa tänävuonna (thanks to Pluto...)  Cheesy
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #145 : 13.01.2007 18:17:24 »

Huomasin juuri, että ensi vuoden kartalla  jupiter (2:ssa)  saturnus (9:ssä) ja  aurinko (5:ssa) tekee suuren kolmion. Mitä se voisi tarkoittaa?  Shocked
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #146 : 17.01.2007 17:42:05 »

" Sun in the 8th house
The Sun in the 8th house is noted for change. These are the people who change lifestyles or pick up and move cross country. Individuals quit their jobs and go to school. Women who have been raising children, go back to work. Couples get married, others get divorced. Life-styles change in a big way. This is also the house of acute perception. You know more than you are told or could/should ever say. Some of the perceptions are intuitive, others are psychological. But you are able to perceive others motivations and inner dynamics clearly. You are also very aware of manipulations by others. All this is to take you to a new level of self-empowerment. During the year you can learn how to sidestep power issues involving money, sex, or controlling influences if you pay attention.

The CHALLENGE for the coming year when the Sun moves to the 5th house is to makes the necessary changes and empower yourself so that you can truly express yourself in a creative way.

The ASSET from the previous year when the Sun was in the 11th house is the ability to question the status quo and establish new goals and a new order. "


Heipparallaa taas!!!

Olen ollut tässä pari viikkoa netin kanssa motissa, mutta nyt taas täällä!! Olette olleet ahkeria, sähköposti oli täynnä muistutuksia ja uusia aiheita.  uglystupid2

Mutta... Tuosta yllä olevasta Mary Fortier Shea'n lainauksesta sen verran, että omasta kokemuksestani olen huomannut ettei meidän leveysasteilla tuo  aurinko liiku huoneesta toiseen ihan aina noiden "sääntöjen" mukaan... Siispä kannattaa olla tarkkana.

Itse käytän tuota tulkintaa, mutta leikkaa/liimaa -tekniikalla.  Wink
tallennettu

Yulunga
Vieras
« Vastaus #147 : 19.01.2007 18:43:15 »

No höh, tajusin että mullahan oli just pari vuotta sitten ap kartalla
 aurinko kasissa. mitähän mä siis vouhkaan.  idiot2

Tapahtuis nyt tällä kertaa edes jotain...  :Smiley Cheesy  coolsmiley

Mutta siis voisko olla näin että vaikka se on nyt samassa huoneessa ku silloin niin eri teemat voi silti tulla esille?  Huh idiot2 Shocked


Nyt alkoi tapahtua.  aurinko kasissa. Ensin meni monta ihmissuhdetta ihan konkreettisesti loppuun. No, oli jo aikakin päästää irti, mutta vaikein paikka oli se viimeinen tajuaminen, että ei tästäkään tule mitään. Sitten työpaikka, rakastan sitä mitä teen ja näyttää siltä että pakko lähteä... Juuri kun tuntui sille että kyllä tämä tästä suttaantuu niin sitten isä saa kohtauksen. Ei hajuakaan, mitä tapahtui, mutta sen tajuaminen, että kaikki luisuu pois. Jotenkin pitää vaan pitää itse itsensä kasassa. Sitä on  aurinko kasissa.  Cry
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #148 : 21.01.2007 13:02:09 »

Olen viime aikoina pohtinut taivaankappaleiden ja planeettojen merkityssisältöjä ja asioita joita niihin liitetään...

Tämä on korostunut tarkastellessani kuluvaa AP -karttaani, jolla rx - venus nousee  aspect_con AP - askendentti  vaaka :ssa.

Toivoin jonkinlaista tunteellista keveyttä, mahdollisuutta rakastua ja ihastua, kauneutta ja kaikenlaista iloista kivaa.. Mutta kittiä kanssa.

Nyt kun kartta on puolessa välissä, olen todennut että taloudellisiin asioihin se enemmänkin viittaa. Ja niissäkin esteisiin, hankaluuksiin, viivytyksiin ja väärinkäsityksiin... Sen takaa AP - venus aspect_con saturnus  leijona 10. huoneessa  aspect_sex AP - askendentti.

Kun aspekti on pehmeä  aspect_sex olettaisi sen myös toimivan myösnteisesti (radix  askendentti  aspect_sex radix  venus myös), mutta toisin on... Työt päättyy nykyisessä paikassa 2.3.2007, tällä hetkellä olen vähän kuin "tyhjän panttina" ja teen vain hommia, kuten sijaisen sopii.. 3 vuotta samassa paikassa, yli 7 vuotta samalla työnantajalla.. Tuntuu että työkokemuksella ei ole mitään merkitystä..

(Ensi vuoden AP -kartalla  keskitaivas on hallitsevassa asemassa 0 astetta  skorpioni ja AP - askendentti aspect_con AP - jupiter )
tallennettu

Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #149 : 21.01.2007 20:15:56 »

Minulla tuleva auringonpaluu kartta näyttäisi neitsyen olevan askendanttina ja aurinko on 7.huoneessa. Voisiko tuo auringon sijainti kertoa jotain rakkaudesta/ihmissuhteesta? Aurinko tekee vain positiivisia aspekteja.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 73
  Tulostusversio  
 
Siirry: