Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Viimeisin oivalluksesi astrologiaan liittyen  (Luettu 20111 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4321



Profiili
« Vastaus #30 : 18.05.2022 21:42:25 »

Mulla oli toi vuonna 2020, ei vituttanut normaalia enempää ainakaan muistaakseni angel
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #31 : 18.05.2022 22:20:55 »

Normaalia enempää  2funny 2funny Oot sä Elwyn kyllä niin mahtava, osaat aina piristää  angel

mulla kyllä nyt jonkinlainen prosessi menossa ja kuplii, mutta en vielä tiedä teenkö jonku ison elämänmuutoksen vai jatkuuko vitutus
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #32 : 28.05.2022 23:41:30 »

Somessakin on nykyään astrologiaa aika paljon ja siellä yksi astrologiasta kirjoittava mainitsi, että hänellä on stellium  jousimies merkissä ja siksi suhtautuu aina kunnioittavasti vastamerkki  kaksoset ja pitää sitä isona opettajana. Itselläni on myös  jousimies stellium ja mietin näitä vastamerkkejä. Mulla on kaikilta ilmemerkeiltä varmasti paljon opittavaa, koska mun kartalla ei ilmaa juuri ole.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Maasukeltaja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #33 : 22.08.2022 12:01:17 »

Uusin oivallukseni astrologiasta liittyy Uranuksen vaikutukseen transiitteina. Olen huomannut, että mihin Uranus sattuu osumaan transiittina syntymäkartalla, aiheuttaa kyseisellä elämänalueella tyytymättömyyttä sovinnaiseen tapaan toimia, tyytymättömyys tavanomaiseen tapaan, ja tämä tyytymättömyys kasvaa sietämättömäksi, kunnes päättää tehdä asiat uudella tavalla.

Uranuksen transiitit voivat olla rankkoja, kun yhtäkkiä entinen tapa toimia ei enää toimikkaan.
Syntymäkartan Uranus kertoo, mikä on pysyvästi omassa elämässä alue, jossa vaatii jatkuvaa päivittämistä tai uusien tapojen keksimistä, tai asian viemistä uudelle tasolle.
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #34 : 19.09.2022 15:14:26 »

Oon aina vihannu päätöstentekoa ja olen joissain tilanteissa aivan toivoton jahkailija. Tajusin, että mun rx  saturnus vaaka se tietysti tekee sen. Ja jos  oinas edustaa sellaista palokuntalähtöä että  oinas on heti valmis kun sanotaan, että mennään niin mulla on kyllä just vastakohta! Olen aivan tajuttoman hidas lähtemään ja just siinä lähteissä tulee aina satamiljoonaa asiaa mieleen, jotka pitää vielä tehdä... Mulla vaihtuu ens keväänä proge  kuu vaaka, se on vielä 22  neitsyt mutta oon jotenki jo pohtinu tota  proge kuu vaaka että milloin noi alkaa vaikuttaan, se seuraava progekuun merkki. Jotenki kaipaan kauneutta ympärille, niin mietin joko toi vois jotenkin vähitellen vaikuttaa... ei sillä etteikö myös proge  kuu neitsyt arvostaisi yksinkertaista kauneutta.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
ikiviuh
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Profiili
« Vastaus #35 : 20.09.2022 07:07:09 »

137,30 astetta, golden mean tai golden ratio

https://astrogarden.proboards.com/thread/449/13730-golden-mean-aspect

tuolla linkin keskustelussa oli myös vinkki miten aspektia voi etsiä kartoilta jos ei jaksa laskea asteita summamutikassa
ja avasin oman karttani vain huomatakseni että oma puolitoistaneliö auringon ja kuun välillä onkin aika laaja orbiltaan, +2 niin että on tarkempi orbiltaan tähän uuteen aspektiin.
venytin ohjelman orbin 120 niin löysi myös tytön kartalle puolitoistaneliön +3

meillä on siis molemmilla auringon ja kuun välillä tuo kultainen keskitie/ kultainen leikkaus ja näin yhtäkkiä, pitkästä aikaa löysin astrologiasta jotain mistä ilahduin tutkimaan karttoja tarkemmin

ja meinasin nyrjäyttää jonkun aivopoimuistani kun havaitsin että meillä on sama aspekti mutta silti eri kuunvaihe  crazy2
« Viimeksi muokattu: 20.09.2022 07:15:10 kirjoittanut ikiviuh » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #36 : 20.09.2022 21:56:26 »

Kultainen leikkaus..
aattelin, jotta voisko iteltä löytyä Photographican ja  kuu leijona :n väliltä,
siinä kun tuo esteettinen harmonia löytyy rajaamalla,
ja yks ammattivalokuvaaja sanoi kerran, että joillakin se on synnynnäinen taito, jota ei välttämättä opi missään opinahjossa,
mutta joo, vähän yli meni..kvintiiliksi..ei paha olleskana.
Sitten jostain syystä kattelin Niinistön karttaa, tiijä taas miks ihmeessä,
ja bongasin sieltä  aurinko neitsyt ja  juno oinas väliltä kultaisen keskitien,
ja yllätys yllätys, Jenni Haukiolla on myös  juno rx  skorpioni ja   venus aurinko oinas välillä tuo aspekti,
elikkä oiskohan hyö etsineet ja löytäneet toisistaan tai toistensa avulla harmonisen kultaisen leikkauksen ja keskitien elämäänsä?
Niinistön midpoint golden mean on 22  kaksoset ja kirjailijan sulkakynä sanoittamassa..
Niin,
ja löysin minä yhen kultaisen leikkauksen iteltä,
MC  vaaka ja  jupiter kalat väliltä 1 asten heitolla.
Että tasapainoilu tai kultainen keskitie löydettävä vaikka kaikkien niiden runsaiden kangaspinojen suhteen.
Kun tässä oli yks oivallus, jotta  kalat on monikossa ja siihen käy sana runsaus,
mikä tuli noitten luumujen myötä, runsaasti paljon..
Esteettiseen sopusointuun pyrkien kaiken runsauden keskellä..

--
Ja meryem,
itellä on proge  kuu vaaka
ihmissuhteita, monenmoisia, rakkautta ja julkista mollaamistakin,
 vaaka merkkiinhän liittyvät myös riidat ja yhteenotot,
mutta ennenkaikkea kaikennäkösiä sopimuksia,
jotka tietenkin vaativat ensin päätöksentekoa,
mutta siis juridisia ja lainopilliesti oikeanlaisesti laadittavia,
allekirjoitettavia.
Ja kyllä sitäkin kauneuden kaipuuta,
just tuota esteettisen ympäristön halua,
mutta sen aika siirtyy pikkase sadonkorjuun tieltä..se kun ei odota.
tallennettu
ikiviuh
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Profiili
« Vastaus #37 : 22.09.2022 07:57:01 »

kävin läpi omaa karttapankkia mutta ei niitä paljoa löytynyt. siirryin synastriakarttoihin eikä sielläkään mitenkään runsaslukuinen. löysin jotain kiehtovaa mutta en varsinaisesti tiedä mikä se on  Grin
ehkä asia selvenee ajan kanssa
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #38 : 25.09.2022 19:47:25 »

Hmm, oon ehkä ymmärtänyt että perääntyvät planeetat syntymäkartalla vaikuttaa melko vahvasti. En ole niitä liiemmin ennen noteerannut, tai tiedostanut ne olen, mut nyt aloin miettiä että niitä on tosi paljon.
Muutenkin aloin miettiä 1. huonetta, siellä on Uranus  jousimies ja Neptunus  kauris, molemmat perääntyvinä. Kun se on kuitenkin minuuden huone. Haaveileva friikki?

Oon saanut kuulla hyvin erilaisia versioita siitä miten mut koetaan, usein vähän salamyhkäiseksi, ei ollenkaan perus kaksoseksi vaikka kaksososissa monta persoonallista planeettaa...
Olen valitettavasti ihminen joka on hyvin erilainen eri ihmisten seurassa, se liittyy hyvin paljon turvan tunteeseen. En tarkoita että olisin feikki. Joskus olen ihan täysin sivusta seuraaja, asiallinen viilipytty, diplomaattinen. Joillekin heti avoin hölösuu, näytän lämpimän hassun puolen. Ja sitten se on se filosofistinen minuus joka on suora ja ehkä jopa tahallaan erikoinen ja villi, jotta saadaan vähän aikaan kontrastia (se on selvästi Uranus  Grin mutta se puoli näkyy vain kun on riittävän turvallista)

No lisäksi kartallani perääntyy myös Jupiter  vesimies, se on 2. huoneessa, Saturnus  skorpioni 10. huoneessa ja  pluto skorpioni 12. huoneessa.

Voisko tämä selittää sen, että mulla on valtava sisäinen maailma jota en kovin hyvin osaa ilmentää ulospäin, koen siis vaikeutta saada ulos asioita.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #39 : 28.09.2022 07:48:07 »

Perääntyvät planeetat.
Mää tuossa hoksasin sellasen, että kun mulla  saturnus retroaa omassa huoneessaan 10 ( skorpioni ) ja  kuunsolmu on  kauris huone 2, niin nää kyllä vahvistaa ja nostaa toisiaan esiin.
Että tällä kertaa ei tosiaan kävellä  saturnus läksyistä ohi.

Työ ja ura ainakin on ollut yhtä takkua monestakin syystä, ja lasten ehdoilla meneminen ja koti on ollut se tärkein, vastuuta oon ottanut ja on annettu aivan liikaa yhdelle ihmiselle.
Omat pelot ja suvussa laahannut käsittelemätön kökkö on ainakin ollut tapetilla sekin.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #40 : 29.09.2022 21:18:08 »

Joo..
Suvussa kulkevat riippuvuudet, ajatus- ja tunnemallit ja sairaudet.
Niihin olen tietoisesti katkonut siteitä pari vuotta. Tärkein on että tiedostaa ne ja päättää, että tämä pysähtyy minuun. Meidän suvusta tulee vahvana itsensä vähättely ja marttyyrius sekä puutetietoisuus. Ja ymmärrä kyllä, sota-ajan eläneet sen koki niin vahvana et sen seuraukset siirtyi mun vanhempien sukupolveen myös.

Joku kumma kyllä, nyt iski taas akuutti alaselkäkipu. Se muuten tulee aina siinä elämänvaiheessa kun tuntuu olevan liikaa kaikkea ja tuleva muutos pelottaa. Se on psykosomaattinen juttu ihan satavarmasti, vaikka onkin ihan myös satavarmasti hyvin fyysinen iskias tai mikä nyt onkaan...

Juurichakraa se varmasti heijastelee. Sitä perusturvan tunnetta. Riittääkö tämä kaikki mitä teen, kun täytyy siihen ja siihen mennessä saada kaikki valmiiksi. Se on se tunne.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #41 : 29.09.2022 21:27:02 »

Niin ja normaalisti en kovasti stressaa perus arjesta enkä pienistä muutoksista, mut nyt on sellainen vähän isompi muutos nopealla aikataululla  Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #42 : 29.09.2022 21:52:20 »

Tää on tämmöistä yksinpuhelua nyt, mut vielä yksi havainto mitä tein niin mun kartallahan on YOD. Se ei ole astro.fi tulkinnoista tullut ilmi, eli oli mulle ihan uus löytö. Tein jollain ulkomaisella sivustolla kartan niin se oli minitulkinnassa.

Mulla se koostuu  uranus jousimies 1. huoneessa, kuunsolmu  harka 5. huoneessa ja MC  vaaka . Jännä homma! Täytyy alkaa ihmettelemään sen merkitystä.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #43 : 29.09.2022 22:58:22 »

Tiigris,
ettäkö  kuunsolmu  harka yodin kärkenä? Syntymäkartalla vai nyt transiittien myötä?
Kun tuo  kuunsolmu on nyt  harka :ssä elikkä onkos sulla sen paluu?
Alasolmu on sitten yodin kantana.
Jos on Solmun paluu, niin tuo yod on erityisen tärkee, suunta sormella osotettuna.

Ja sitten noista retroista..kun ne sulla kuitenkin monet on kosmisia, mikä on hyvin tavallista keväällä syntyneille, näin oon ymmärtänyt,
tai ainakin tavallisempaa kuin talvella syntyneillä, siis  pluto uranus neptunus rx.
Mää näkisin sun sosiaaliset suhteet  jupiter rx  vesimies :n kautta asiallinen viilipytty, 2 huoneessa, härän turvallisuutta hakien
 aspect_tri aurinko merkurius hölösuu  aspect_opp  uranus jousimies willi ja wapaa
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #44 : 29.09.2022 23:24:58 »

Turvallisuutta hakeva villi ja vapaa hölösuu...on siinäkin homma  Cheesy

Mulla suvussa kulkee vanhemmista erossa oleminen, hylkääminen, väkivaltarikokset ihan pahinta  skorpioni laatua, joskin impulsiivisuus näyttelee osassa suurta roolia. Alkoholismi on sopassa myös.

Oon aina saanu lohtua siitä, että olen ajatellut...tiennyt olevani jonkinlainen "korjaaja". Täydellistä suoritusta en ole tehnyt minäkään,  mutta toivon paikkoneeni vanhoja reikiä silti.


tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: