Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Viimeisin oivalluksesi astrologiaan liittyen  (Luettu 20101 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #45 : 30.09.2022 21:00:21 »

Nikki, jep, se kuunsolmu on kärkenä. Mutta mä en ymmärrä astroa niin paljon et tietäisin mistä näen onko sen paluu.  Grin

Jotain mullistavaa on tää koko vuosi kyllä ollut elämässä, pään sisällä ja ulkoisestikin. Tulee pian muutto ulkomaille kolmeksi kuukaudeksi koko perheen kera.
Mä mietin ihan tosissani alkavani viimeinkin opiskelemaan jotain hörhöä. Hörhöys on aina ollut mun oma juttu, mut jos alan vaikka energiahoitajaksi, pitää mun tulla siinä asiassa näkyväksi. Oon ollut ennen siihen liian nössö, mut nyt oon alkanut ymmärtää että täähän on mun elämä... Mä voin tehdä sitä mikä kutsuu, vaikka se ois monen mielestä outoa.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #46 : 30.09.2022 22:05:55 »

Mä oon miettiny samaa.
Mutta eii, oon selkeesti mieluummin piilossa kun näkyvä, ei hierrä se asia.  pluto   keskitaivas niin voisin kai olla kumpaakin kunnolla...no, eipä siitä kuitenkaan mitään tulisi, jos vaikka yrittäisinkin... se r saturnus 10. Olkoon.
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #47 : 06.10.2022 22:14:10 »

Ihanaa Kuuhilda, että tykkäät  angel

kauris on 21.1.-16.2. sitten taas nopea Googlaus antaa siiderisen  aurinko kauris ajankohdaksi 19.1.-15.2. https://www.astrologycom.com/precession2.html en nyt kyllä ymmärrä  Huh Osaako joku selittää tätä? Siis miten nuo päivät voi vaihdella noin paljon ja jos Timon laittamat ajat eroaa noin paljon niin voiko minusta vihdoin tulla  aurinko vaaka vai haluanko sitä oikeastaan, en tiedä Grin

Ei tule muuta mieleen kuin että on käytetty eri ayanaamsa'ita. Niissä muutamissa kartoissa joita olen tehnyt astro.com'issa, olen käyttänyt Lahirin ayanaamshaa* (a), koska se lienee Intiassa suosituin. Vasta nyt kävin tsekkaamassa kuinka isoja aste-eroja a:illa on. Luettelossa on huomattavan monta vaihtoehtoa. Fagan/Bradley näyttää olevan se johon verrataan. Erot ovat yli 4 astetta. Lisäksi luettelossa on miinusetumerkkisiä. -- Todettakoon että tietoni hinduastrologiasta ovat todella niukat.

*Wiki: Ayanamsa (ayanāṃśa: from Sanskrit ayana 'movement', and aṃśa 'component'), also ayanabhāga (from Sanskrit bhāga 'portion'), is the Sanskrit term for many systems used in Hindu astrology to account for the precession of equinoxes.[1][verification needed] There are also systems of ayanamsa used in Western sidereal astrology, such as the Fagan/Bradley Ayanamsa.[2]
« Viimeksi muokattu: 07.10.2022 07:03:26 kirjoittanut sideman » tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 884



Profiili
« Vastaus #48 : 08.10.2022 14:15:19 »

En ole muistanut noita komeroita siis merkkejä, joihin mikään huoneen kärki ei osu, pitkään aikaan.  Olen sen jo tiennyt, mutta hämmästelen taas, että tosiaan mulla on koko stellium komerossa. Mitä olen nyt tutkinut ja katsonut tällä komerosilmällä karttoja, joita minulla on tiedoissa niin ei kyllä tuollaista määrää ole planeettoja komerossa ollut millään muulla kartalla. Hirveän raskas taakka, samoin 6.huone painotus. Onneksi myös jupiter on 6.huoneessa niin se tuo vähän iloa siihen raskauteen.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #49 : 09.10.2022 14:15:26 »

Määkään en oo pitkään aikaan ajatellu komeroita...ykkösessä  kauris on komerossa, sen muistan...ja  saturnus pakittaa omassa huoneessaan   skorpioni
...olikos jotain hyvää keskustelua/linkkejä, jonka avulla näitä tutkia?
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 884



Profiili
« Vastaus #50 : 09.10.2022 20:06:34 »

Kuuhilda ainakin sen muistan jostain lukeneeni, että nämä komerossa olevat planeetat käyttäytyy sen huoneen kärjen merkin mukaan. Kun ehdin ja jaksan joskus niin pitää laittaa tästä ihan oma keskustelu ja kerätä kiinnostavia linkkejä.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #51 : 10.10.2022 07:28:25 »

Mulla on 8. huoneen  kuu ja  mars aspect_con härässä komerossa ja huoneen kärki oinaassa.
"supressed Energy". Jos etsii oinaan hallitsijan niin se just on siellä komerossa mars siis. Umpikuja.  Sad
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #52 : 10.10.2022 08:11:59 »

Täällä on jossain kätköissä jokin hyvä keskustelu linkkeineen, ollut ainakin, mutta minä en moista löydä.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #53 : 10.10.2022 20:05:57 »

Mielenkiintoista, en ole tuollaista komerojuttua kuullutkaan. Mutta näyttää siltä että mulla ei ole mitään komerossa. Jos osasin oikein tulkita.  idiot2

Oispa kivaa jos jaksaisi opiskella vähän tätä astrologiaa, on jäänyt aika perustasolle.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #54 : 04.11.2022 18:30:14 »

Nyt on kuulkaa erikoinen juttu!  Shocked

Kun tulee 8.11. täysikuu ja pimennys, niin silloin mun kuunsolmu ja Pallas Härässä 5. huoneessa ovat yhtymässä sen hetken kartan kuuhun, kuunsolmuun ja Uranukseen Härässä.

Samaan aikaan ne on oppositiossa  aurinko skorpioni joka on yhtymässä siihen mun kartan toiseen kuunsolmuun.

Samaan aikaan Saturnus on yhtymässä mun Jupiteriin vesimiehessä 2. huoneessa ja nämä teki sit myös jotkut aspektit kuuhun ja aurinkoon.

Itse en osaa tulkita tätä astrologisesti, mutta sen tajuan että tässä on joku aika vahva juttu. Isoja muutoksia elän, lähdetään parin päivän päästä 3 kuukaudeksi tuonne Keski-Eurooppaan asumaan, eli muutto osuu juuri täysikuulle. Tämä matka tuli ja järjestyi jotenkin "kohtalonomaisesti" eli kaikki järjestettiin ja mahdollistettiin nopeasti. Olen tietoinen menneistä elämistäni tuossa maassa ja olo on ihan kuin tämä olisi käsikirjoitettua kaikki, ja jotenkin aavistelen löytäväni ton reissun aikana itsestäni uuden puolen. Tai meneväni vahvasti sitä kohti mitä mun on tarkoitus tehdä.

Nimimerkillä: Vain vähän matkustellut kotikissa.  Smiley

Jännittää, pelottaa ja innostuttaa, silti jollain tavalla vahva ja rauhallinen olo - näin tän pitää mennä.
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 884



Profiili
« Vastaus #55 : 04.11.2022 22:47:42 »

Tiigris, kuulostaa aivan loistavalta seikkailulta  Smiley

Mulla nää pimennykset osu 5.huoneeseen ja nyt tuleva kuunpimennys osuu 12. huoneeseen. Joskus pimennys valaisee sitä mitä elämästä oikeasti puuttuu. Multa puuttuu 5.huoneen teemoja ja rx kartallakin siellä huoneessa on vain ankea  saturnus aspect_con pluto Tiedättekö ku tulee sellanen taskulampun valokeila, joka näyttää mitä täältä puuttuu. Kai se pimennys voi joskus noinkin toimia.

8.11. täysikuu osuu 12. huoneeseen, sitä nyt en ihmettele sen huoneen teemat tuntuu nousevan jatkuvasti esille muutenkin.

Tajusin, että mulla on ihan hemmetin raskas kartta.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #56 : 06.11.2022 00:12:40 »

meryem
Sulla on muutamakin kvinkunssi kuunpaluussa justika  coolsmiley
Tuo raskas kartta kirvoitti tutkimaan..
 aurinko skorpioni aspect_kvi chiron rx  oinas
 pluto  kauris  aspect_kvi  mars rx  kaksoset
 saturnus  vesimies  aspect_kvi DC
ja loppukevennyksenä  uranus rx  harka  aspect_tri  askendentti  kauris jonka asteluvut tietennii noteerasin syystä että  angel
jännitteitä vai oisko nuo vuorikiipeilijän flow-tila ja huipulla sitten tuulee ?
Muuten sun syntymäkartalta sanosin, jotta jotenkin se  vesta T-ristin kärkenä vois olla se pointti,
mitä kautta raskasta oloa purkaa, tehdä sydämellä, olla läsnä, löytää "avaimet", ja fokus.
 jupiter on kuitenkin sun  aurinko :n ja stelliumin hallitsija.
 jupiter aspect_opp chiron aspect_squ vesta -kuviota tässä niinku..
Toisaalta myös stelliumin  mars tyyppistä energiaa vois purkaa vastamerkissä, eli  kaksoset :ssa.
Löytää ilo ja kepeys, lapsen aitous, ja älyn keltainen sävy.

Tiigris
Hieno homma.
Kuinen pimennys  pallas :selle, jonka tehtävänä on löytää naisellinen puolensa ja suhde äitiinsä.
Lykkää kartalle Pallaksen äiti 9 Metis, viisas neuvonantaja, nyt transiittina 0  vesimies
Ja vinkkinä, teepä astro.comissa astro-travel kartta,
voisinpa kuvitella, että sinne minne muutat, menee myös  kuunsolmu -linja.
Että niitä sielunsirpaleita vaan sinne keräämään.
Niin minäkin kävin aikoinaan Australiassa, solmulinjalla, no en ihan Ayers Rockilla, mutta kultarannikolla kumminnii..

--
Jostain syystä mua on kiehtonu viime aikoina keskipisteet,
ja älysin jotta mun kartalla kohtalottarien vääjäämätön, elonlangan leikkaaja Atropos 11  skorpioni
on  marssaturnus keskipisteessä.
Aika osuvaa, Alasolmu on  aspect_con saturnus ja  mars taas  skorpioni :n hallitsija,
että siinä se viikatemies sitten kun Hra Aika  saturnus niin päättää.
tr  merkurius 11  skorpioni justika siinä,
kuolleitten päivänä
niinpä
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 884



Profiili
« Vastaus #57 : 08.11.2022 17:26:06 »

Nikki, kiitos taas tuli paljon oivalluksia sun kirjoituksista. Mietin noita pimennyksiä ja sitten en tajua miten asc  rapu ei ikinä muista noita kuunpaluu karttoja tutkia. Tällä edellisellä oli  skorpioni rykelmä 8.huoneessa, selittää varmasti osaltaan noita raskaita tunnelmia. Kai sitä kepeyttäkin tosiaan löytyy vastamerkki  kaksoset kautta, mutta ne ei oo mitään itsestäänselvyyksiä vaan niitä kevyitä ja iloisia asioita pitää myös huomioida. Siihen kai se 5.huoneen valaisu nyt pyrkii.

Oivalsin, että pimennykset on loistava tilaisuus tarkistaa suuntaa.

tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #58 : 09.11.2022 18:15:43 »

Oijjoi Tiigris, kuulostaa upealta tuo kaikki!
Onnea kovasti matkaan  smitten
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #59 : 31.12.2022 16:40:51 »

 kaksoset ja keuhkot, hengityselimet
retro  mars  kaksoset energia ja jaksaminen, pikkase voimat vähissä olluna..
Ja mistä ovatkaan suomalaiset kärsineet viime aikoina,
hengitystieinfektioista
Itekin taannoin pari päivää poissa töistä, proge IC 16  kaksoset.
Pienellä pojalla oli RS-virus ja yks yö sairaalassa.
Töissä koronaa ja yskää ja vuotavaa nenää.
Poissaoloja, sijaisuuksia.
Ja
retrona sitten
THL noteeraakin koronan hengitystieinfektioihin,
nyt
kaiken jälkeen.
Ja että koska koronan vuoksi olimme erityksissä,
niin
nyt
sairastamme senkin edestä,
koska immuniteettia ei ole päässyt kertymään tavanomaisesti sairastamalla.
helevata

pitää lisäämän,
koskapa otin esille retro  mars :n
yhen vitaalienergian muodon,
niin olettaisin, jotta oma köhiminen vois näkyä  mars paluukartalla,
niinku itellä..
 askendentti 12  skorpioni
ja  kuunsolmu 10  kaksoset
eli nousulla yleinen terveys ja hyvinvointi?
ja solmulla kohtaaminen (tr  mars rx  aspect_con )
ja  aspect_kvi terveysaspektina jos niikseen..

 mars rx 9  kaksoset  aspect_kvi aurinkokauris nyt
« Viimeksi muokattu: 31.12.2022 18:23:21 kirjoittanut nikki » tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: