Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Viimeisin oivalluksesi astrologiaan liittyen  (Luettu 20691 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Abelide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #15 : 27.04.2022 22:34:13 »

Voisiko joku ystävällinen kertoa, mistä karma-asteroidin löytää?

Varsinaisia omia oivalluksia ei juuri nyt tule mieleen, mutta kuuntelin suht pinnallista podcastia, jossa kuitenkin eroteltiin joka toinen aurinkomerkki ekstrovertiksi - Oinas jne - ja joka toinen introvertiksi: Härkä jne. - Sitten mietiskelin tuntemieni karttojen esim. ASC - aurinko - kuunvaihemerkki -komboa ja sitä miten ristiriitaiseksi persoona tulee, jos siellä on keskenään vastakkaisiin ryhmiin kuuluvia merkkejä.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #16 : 28.04.2022 09:44:44 »

Ainakin astro.comin asteroidi listasta löytyy.

Asteroidilista lataa kauan, mutta aukeaa kyllä.

Mä oon oivaltanu taas vaikka mitä, astrologiajumitus lähti pois.

Kuten sellasenkin asian että mun alasolmu on  oinas huoneessa...en ollu ikinä jotenkin ajatellu sitäKÄÄN, vaikka noususolmun huonesijaintia toki olenkin tarkastellut...vaikka enempi sitä on aina tainnu merkkiin keskittyä.

Mutta on se jännä miten jotain päivänselvyyksiä ei vaan oo muka tajunnu.

 kauris alasolmu  oinas huoneessa sopisi kyllä siihen, minkä kokemuksen sain edellisestä elämästä vuosia sitten. Kokemus oli jaettu, ja oli hurjan vaikuttava.

Minä olin toisessa maailmansodassa natsi, joka vastasi teloituksista, ja koin hetken jolloin havahduin siihen kauheuteen, mitä olin ollut tekemässä. Ilmeisesti loppui itsemurhaan. Ystäväni taas oli ollut juutalainen joka kuoli kaasukammiossa. Kokemus oli yhtaikainen kummastakin, ja vieläpä niin, että hän olisi kuollut minun käskyni alla.

Jokuhan se on tuokin ollut, miksen sitten minä   Huh

Ystäväni kanssa tiivis yhteydenpitomme lakkasi aika pian tuon jälkeen...oli aika pojaus.

Ja onhan mulla aika kova  saturnus, pysähtynyt  skorpioni ssa  huoneessa 10, yhtymässä onnenpisteeseen. Että kannettavaa olis.

Oikeudenmukaisuus, humanismi, oma ajattelu,  itsenä huijaamisen kammoaminen itsessä ja muissa, auktoriteettiongelma...siinä ainakin asioita, jotka voisivat tuolta kummuta.
« Viimeksi muokattu: 28.04.2022 13:59:08 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Abelide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #17 : 30.04.2022 17:43:59 »

Tällainen linkki karma-asteroidista:

https://horoscopes.astro-seek.com/calculate-print-astrology-ephemeris/?narozeni_mesic=5&narozeni_rok=2020&table=asteroidy&bg_0=&aya=&color=p&side=1&lilith_true=
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #18 : 02.05.2022 22:48:17 »

Kuunsolmuista kyselen. Kun mulla näkyy täällä kuunsolmu Härässä 5. huoneessa, niin onko se nyt sitten nousu vai laskusolmu? Onko se pohjois- vai eteläsolmu? Onko se se mikä kertoo edellisestä elämästä ja sitten se toinen solmu skorpionissa 11. huoneessa on tän elämän oppitavoite?

Yritin lueskella vanhoja ketjuja mutta en oikein löytänyt selvyyttä. Ja kartassa se on tosiaan nimettyjä vain "kuunsolmu". Mikä on epäselvää.  Wink
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #19 : 02.05.2022 22:52:07 »

Se mikä sulla täällä näkyy, on noususolmu, ja kertoo tän elämän oppivelvollisuuksista.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #20 : 02.05.2022 22:58:01 »

No höh.  Grin Kiitos.
Nyt tuli hölmö olo, oloni on vieras härän merkissä ja 5. huoneessa.  Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #21 : 02.05.2022 23:01:18 »

Kaipa musta pitäisi tulla sitten joku arvovaltainen ja rikas kuninkaallinen, joka viljelee maata ja järjestää viihdyttäviä juhlia jossa on runsaat pitopöydät. Hmm, olen kyllä taiteellinen, joten se vois istua tähän asetelmaan.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #22 : 02.05.2022 23:39:09 »

Niin munkin on vieras fiilis  ravussa  uglystupid2
7 huoneessa ei niinkään...se nyt on osa elämää.

Sun pitää luoda ja nautiskella, ei paha  Grin

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #23 : 03.05.2022 09:21:45 »

Huh, onneksi huomasin et Pallas Härässä on yhtymässä noususolmuun. Pallakseen kuuluu mieltä ja ruumista yhtäaikaisesti hoitavat tekniikat.
Niitähän mä teen ja ehkä pian opetan..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #24 : 03.05.2022 09:25:40 »

Mähän olen hyvin erakkomainen ja kotona mielellään yksin meditoin ja keskustelen oppaiden kanssa, sehän on täysin 12. huoneen skorpparijuttu enemmän..

Mutta sen kuun laskusolmun lisäksi siellä mun 12. huoneessa on Saturnus skorpionin merkissä.
« Viimeksi muokattu: 03.05.2022 13:01:07 kirjoittanut Tiigris » tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #25 : 03.05.2022 13:10:17 »

Täähän meni nyt tosi jännäksi!

Mä huomasin, et mun miehen kuunnoususolmu on kaksosissa (mun aurinkomerkki) ja laskusolmu jousimiehessä (mun nousumerkki)
Ja siten tää menee ristiin et miehen aurinkomerkki on skorpioni, niin mun laskusolmu on siellä.

Meidän pojan noususolmu on myös jousimiehessä eli vastakkainen kuin miehellä ja mun tytöllä on skorpionissa, eli päinvastoin kuin mulla mutta sama akseli.

Ihmeellistä!
« Viimeksi muokattu: 03.05.2022 13:19:54 kirjoittanut Tiigris » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #26 : 03.05.2022 17:04:57 »

Hahaa!

Sä niin oot Tiigris matkalla  Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #27 : 03.05.2022 22:34:04 »

Millä matkalla? Tallinnan risteily vai äkkilähtö Kreetalle?  :Smiley
Joo. Siis en oo vuosikausiin tutkinut astrologiaa, niin ehkä "pieni" innostus, kun tajuan alkaa tutkimaan meidän perheen karmallisia sidoksia ja muuta.

Ja oikeesti lasten ja miehen kartalta löytyy aika friikkejä juttuja - siis erilaisia kuin omalla kartalla niin tuntuu, ettei semmosta voi ollakaan.  Grin

Musta on esim aika hurja et miehen Pluto skorpionissa on 0 astetta 4. huoneessa, eli tarkka yhtymä IC:lle. Hui.

Ja musta on tosi outoa et tyttären nousumerkki on kauris. Ja siihen tarkka yhtymä Pluto kauriissa 12. huoneessa. Hui.

 Grin
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #28 : 03.05.2022 23:58:42 »

Siinäpä vasta kysymys  :Smiley

Joo, kun karmalliset yhteydet, merkkien ja akseleiden periytyvyys, ei vain esoteerinen vaan myös biologinen, kuka tarjoo, kuka ottaa, kuka oppii kuka opettaa...ihan loputtoman mielenkiintoinen karuselli.
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 890



Profiili
« Vastaus #29 : 18.05.2022 21:54:30 »

Nyt selvis minkä takia tätä nykyä risoo aika lailla ja melkein kaikki: tr.  pluto aspect_squ pluto

katselin, että mulla on nyt tr.  neptunus aspect_squ neptunus (jostain syystä tämän sivuston listaus ei tuota silti näytä, mutta kyllä se on) ja ajattelin, että se on ikäkausitransiitti. Mietin, että eipä toi nyt paljon varmaan tunnu siihen verrattuna, että on tr.  neptunus aspect_con kuu menossa, joka on kuitenkin henkilökohtaisempi.

Mutta nyt kattelin transiittilistaa, että mitä ihmettä pluto aspect_squ pluto siihen en ollu yhtään varautunu. Googlasin jo niin tuli mieleen, että tuostako ne kumpuaa aina ne jutut, että tyyppi laittoi elämänsä ihan uusiksi...

lähinnä vaan  Angry
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: