Sivuja: 1 ... 8 9 [10]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten Venus vaikuttaa?  (Luettu 80628 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kripu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #135 : 22.10.2010 09:54:12 »

Miten vaikuttaa sitten se että kasi huone osuu oinaaseen, mutta on muuten tyhjä? Miehellä venus on siellä oinaassa, liekö sitten osuus sillä, kun viihdytään peittojen alla.
tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #136 : 25.10.2010 17:38:16 »

Oon tajunnu, että toi mun venus vaikuttaa aika paljon muhun ja tuo aikamoista draamaa elämääni ja etenkin tän hetkiseen parisuhteeseen... Mulla on tosiaan pluto aspect_con venus aspect_con pallas skorpioni 7. huoneessa. Miehen pluto tekee yhtymän tälle ryppäälle ja miehen  venus leijona (myös 7. huoneessa) tekee neliön tolle ryppäälle. Mun mars tekee kolmion  ja kuu neliön. Eli huoh, pluto ja venus skorpioni energiat leviää joka alueelle sekä mun omalla kartalla että meiän synastriakartalla crazy2

Mä olen parisuhteessa ja läheisissä ihmissuhteissa todella skorpioni . Esim. exää manipuloin minkä kerkesin, mutta ei se mua kyllä onnelliseksi tehnyt. Tajusin, et tarviin miehen joka ei taivu mun "painostuksen" alla. Haluan vahvan miehen, jotta voin tuntea itseni perinteisesti naiseksi suhteessa. No, nyt on sellanen mies, että olen kohdannut vertaiseni, sitä on turha koittaa saada tekeen yhtään mitään sellasta, mikä ei tuu siitä ittestään. Mä en ihastu helpolla. Mua ei kiinnosta yhtään miehet, jotka tulee esim. kehuun mua kauniiks ym. Mä ihastun yleensä sellasiin miehiin, jotka saa mut ärsyyntymään tai jopa suuttumaan. Tai sellasiin, jotka ei osota mitään seksuaalista kiinnostusta mua kohtaan. Tuntuu et vedän miehiä puoleeni halusin tai en, mut ei onneks kaikki uskalla lähestyä mua. Jokunen tyyppi on myöntäny vasta pitkään tuntemisen jälkeen, että on ollu muhun ihastunu tai jopa rakastunu jo niin ja niin kauan mut ei oo uskaltanu tehä asialle mitään.

Minä kestän paljon paremmin parisuhteen vaikeita asioita ja niiden läpikäymistä, skorpioni :lle tutumpia, omia aiheita ( skorpioni ymmärtää inhimillisyyttä, ei pelkää niitä "pahojakaan" puolia). Mies ahistuu selvästi helpommin niistä teemoista. Rakastan todella syvästi kun rakastan, kevyet jutut ei kiinnosta yhtään. Mies on samanlainen, en sit tiiä onko se myös tota venus 7. huone sijainnin tuomaa puolta. Toisaalta meiän molempien venus merkit on vakaita laadultaan, voisin kuvitella senkin vaikuttavan siihen, että halutaan vakautta rakkauselämään. Mulla seksi kuuluu parisuhteeseen, ja kelpais kyl vaikka päivittäin.

 leijona venus oon kokenut sellasena todellakin huomiosta nauttivana näin parisuhteen alueella. Mutta ei ole kuitenkaan helppo valloitettava. Osaa olla romanttinen, mutta kuten aiemmin ketjussa joku kirjoitti, niin on sitä vain kun olosuhteet sille ovat suotuisat niin sanotusti. leijona venus tahtoo tulla valloitetuksi, hurmatuksi. Hänen kanssaan suhteen saa pidettyä virkeänä kun ymmärtää tän puolen ja tajuaa aina väliin kehasta, pönkittää sitä leijonan egoa, se kun ei oo multa pois. Sit saa nauttia yleensä itekin sen kehumisen hedelmistä.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #137 : 25.10.2010 22:29:17 »

Mulla meneillään  venus aspect_sex jupiter ja jonkun verran olen kerennyt pitämään hauskaa kavereiden kanssa, jotain freebiesejä on tippunut sieltä täältä, mikäs sen mukavampaa kun on synttäriviikkokin. :Smiley
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #138 : 30.10.2010 16:55:16 »

 venus aspect_con aurinko taas tarkkana, ei kuitenkaan tällä kertaa niin kivaa meininkiä kuin voisi luulla, katsotaan josko kolmannella ohituksella olisi parempi meininki. :Smiley
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #139 : 04.11.2010 00:09:07 »

Taas  venus aspect_con pluto tarkkana, ja tässä vaiheessa on kyllä aika selvää, että tämänkertainen Venuksen retro on tosiaankin mun kohdalla puhtaasti talouskysymys, ei mikään ihmissuhdeooppera, toisin kuin kaikki helvetin tulkinnat väittävät.
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #140 : 04.11.2010 14:29:11 »

 saturnus aspect_sex venus vaikuttaa koko kuukauden... Ainakaan tässä vaiheessa ei vielä näy missään... Kauneutta ja rauhaa ja muuta positiivista odotellen... Saisi sitä välttämätöntä pahaakin, kapitaalia, tulla, jotta päivittäinen rauhallisuudentunne säilyisi...


 tickedoff
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Jasmine
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #141 : 18.12.2011 00:15:25 »

Täältäkin ilmoittautuu vielä yksi Venus neitsyt ! Jaa, siitäkö se johtuu tää pikkutarkkamaisuus ja muutenki tämmönen 'mulle ei kelpaa mikään' - ominaisuus? Cheesy Ja joo, kaiken pitää olla aina niin justiinsa, että meinaa itelläkin välillä hermo lähtee...
tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #142 : 18.12.2011 11:58:31 »

No ei tämä venus leijonakaan kovin helppo ole, kun miehet ei ole niin aloitteellisia kuin niiden pitäisi olla...  :Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #143 : 18.12.2011 14:35:38 »

minulla on venus kalat ja olen mielestäni herkkä, uskollinen ja ihmissuhteissa syvällisyys, jatkuvuus ja turvallisuuden tunne on minulle välttämätöntä ...eli etsin aina todellista sielujen yhteyttä ...mikään sen vähempi ei kiinnosta  Smiley

varmaan aika tyypillinen venus kalat?

Varmaankin... Minulla ihan sama juttu.  smitten Mutta mikä siinä on, että sitten helposti tielleni eksyy täysin vahtakohtaisia miehiä, miehiä jotka hakevat vain hetken seikkailua ja huumaa, vain SITÄ?  Cry Ties kuinka monta kertaa on suoraan tultu ehdottelemaankin...  tickedoff
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #144 : 18.12.2011 14:43:29 »

Kai meiitä  venus kalat on niin hellpo pyöritellä semmoisten kevyiden tyyppien, kun otamme ihan tosissaan nämä jutut. Ehkä ollaan turvallisia heille, tietävät että eivät itse ole niitä jotka saavat kipeää tässä rytinässä?
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #145 : 18.12.2011 14:53:28 »

Kai meiitä  venus kalat on niin hellpo pyöritellä semmoisten kevyiden tyyppien, kun otamme ihan tosissaan nämä jutut. Ehkä ollaan turvallisia heille, tietävät että eivät itse ole niitä jotka saavat kipeää tässä rytinässä?

Niin...  Undecided
tallennettu
Ozimandias
Vieras
« Vastaus #146 : 18.12.2011 20:08:05 »

Varmaankin... Minulla ihan sama juttu.  smitten Mutta mikä siinä on, että sitten helposti tielleni eksyy täysin vahtakohtaisia miehiä, miehiä jotka hakevat vain hetken seikkailua ja huumaa, vain SITÄ?  Cry Ties kuinka monta kertaa on suoraan tultu ehdottelemaankin...  tickedoff

Pakko tarttua tähän ja myöntää, että hävettää usein olla mies, koska suurin osa miehistä ei omaa minkäänlaista itsehillintää ja on kiinnostunut naisissa suurinpiirtein vain ja ainoastaan juuri SIITÄ.
tallennettu
Serena`
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #147 : 19.12.2011 01:12:54 »

Tämä nyt ei varsinaisesti liity aiheeseen, mutta mitä mieltä olette miehen kartalla olevasta mars kaksosissa 12. huoneessa yhtymässä kuuhun ja junoon? Minun korvaan kuulostaa jotenkin jopa vähän pelottavalta, eikös monella sarjamurhaajalla ole ollut mars 12. huoneessa tai jotain.. Cheesy hui! Shocked Vai kertoisiko se epäluotettavuudesta ja selän takana toimimisesta. Mietin vain kun on tarpeeksi paha että mars on kaksosissa mutta sitten vielä 12.huonessa..  Undecided  Ja mitäs sitten tuo kuu siinä huoneessa voisi kertoa? Eräältä sukulaiseltani löytyy tällaista kartaltaan.
« Viimeksi muokattu: 19.12.2011 01:22:02 kirjoittanut Serena` » tallennettu

"You want something. Go get it. Period." - Will Smith, The Pursuit Of Happyness
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #148 : 21.12.2011 23:24:44 »

Varmaankin... Minulla ihan sama juttu.  smitten Mutta mikä siinä on, että sitten helposti tielleni eksyy täysin vahtakohtaisia miehiä, miehiä jotka hakevat vain hetken seikkailua ja huumaa, vain SITÄ?  Cry Ties kuinka monta kertaa on suoraan tultu ehdottelemaankin...  tickedoff

Pakko tarttua tähän ja myöntää, että hävettää usein olla mies, koska suurin osa miehistä ei omaa minkäänlaista itsehillintää ja on kiinnostunut naisissa suurinpiirtein vain ja ainoastaan juuri SIITÄ.

Niin... Tämä on surullista...  Sad
tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 [10]
  Tulostusversio  
 
Siirry: