Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten Venus vaikuttaa?  (Luettu 80631 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jadeliino
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #120 : 07.07.2009 14:50:27 »

Minulla on venus vesimiehessä. Olen sellaista pohtinut, että ovatko astrolaiset huomanneet vesimiehillä erityistä biseksuaalisuus taipumusta tms.? Myös saa tietenkin kertoa, jos venus jossain toisessa merkissä sitä aiheuttaisi. Itse en ole varsinaisesti biseksuaali, mutta kyllä naisvartalo kiinnostaa Wink ja muutenkin olen hyvin kokeilunhaluinen ja vapaamielinen seksuaalisella alueella. Eikös sitä ole sellainen sanonta olemassa, että "homo, homompi, vesimies"?  Grin Pitäneeköhän paikkansa?

Minulla Mars huoneessa 11. ja Adrian Duncan tulkinnan mukaan "Naiset saattavat tuntea seksuaalista vetoa johonkin ystäväänsä, miehet puolestaan viihtyvät muiden miesten seurassa välttyäkseen parisuhteen rajoituksilta."

Eli en tiedä onko niinkään bi sekusaalisuutta tai mitään vaan pelkästään rajoitusten rikkomista ja yllättämisen halua en tiedä mitä sanoisi mars vesimiehessä?


Ja ettei menisi ihan aiheen ohi niin täällä Venus Skorppiooni huoneessa 9. Eli kyllä löytyy se puoli että se on sitten kaikki tai ei mitään jos tosi rakkaudesta puhutaan. Mutta intohimoa pitää olla aina Wink

Olen mietitnyt tuota intohimoa ja seksin osuutta niin eikös 8. huone kerro sen laadusta ja tavasta ilmaista? Noh sekin täällä skorppiooni ja vaaka, eli kyllä yhden illan jutut ovat kelvanneet :p
tallennettu

aurinko jousimies h.12
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #121 : 06.09.2009 10:21:31 »

Minulla on venus ravussa joka saa minut miltein sekoamaan sukissani ja herättää ristiriitaisuuksia kun olen niin herkkä.


Minä olen kanssa niin herkkä, vaikka voi luulla muuta kun mulla  venus oinas:ssa. Kyllä mä olen nyt viime viikkoina itkeskellyt iltaisin koska sattuu niin... Toi viimeisin miestapaus oli jotain niin perkeleen paskaa kun loppuajalla (jätin miehen) tajusin kuinka shaakeli tuuliviirihöpöpää mies oli. Huomasin myös nyt kuinka tulistun ajatuksistani jälkeenpäin kun ajattelin hänen kosketuksia. Niin  oinas:sta.  Alussa tuntui, että tästähän vois tulla jotain pitkästä aikaa. Paskat! En hänenlaistaa olisi halunnutkaan elämääni. Olen tällä foorumilla kertonut aiemminkin jotain tunne-elämäni ongelmista...
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #122 : 06.09.2009 11:45:45 »

Olisi ollut, mutta kyseinen mies oli -en mää oikeen tiiä- mies.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #123 : 29.07.2010 01:12:41 »

Aika vanha aihe tämä, mutta jatketaan nyt sitten. Itselle tullut tästä omasta  venus rapu aikamoisia oivalluksia. Aikaisemmin en ole oikein löytänyt tätä rapupuolta itsestäni, enkä ehkä ole halunnutkaan. Koen jollain tapaa, että venus ravussa tekee omien pohjimmaisten tunteiden paljastamisesta erittäin vaikeaa ja usein ne tärkeät asiat tuleekin sanottua jossain oudossa tilanteessa sillä lailla vaivihkaa. Toisaalta jos jotain tunteistani sanon, niin se sitten yleensä tulee suoraan sydämestä.

Ehkä rapumainen käyttäytyminen rakkaudessa ja ihmissuhteissa tuokin tietyllä tapaa sen vaaran, että sitä helposti elää vastoin omia tunteitaan, kun niitä ei halua myöntää tai ei uskalla näyttää. Sitä saattaa esittää tuntevansa ja kokevansa asiat hyvinkin eri tavalla, koska todellisen sydämen näyttäminen tuntuu liian paljastavalta. Toisaalta oma  merkurius vaaka vielä vahvistaa sitä piirrettä, että minusta on erittäin vaikeaa ottaa selvää, varsinkin kun puhutaan tunteista. Merkurius vaaka ei halua valehdella, mutta totuuden nimissä ei voi oikein sanoakaan mitään varmaa, kun mikään ei ole varmaa, vaan suhteellista ja kaikki vähän riippuu ja roikkuu. Venus rapu sitten ei oikein halua päästää helposti lähelle, joten näiden yhdistelmä tekee itsestäni aika vaikeasti lähestyttävän lähemmissä suhteissa.

Olen myös ajatellut, että tämä venus rapu saattaa hyvinkin olla syy omaan "sitoutumiskammooni". Ehkä se on jollain tapaa sitä, että ei uskalla mennä ihan täysillä mukaan juttuun, kun siinä niin helposti satuttaa itsensä ja sitä helposti loukkaantuukin rakkaudessa. Tämän hetkisessä pitkässä suhteessakin vasta aivan pikku hiljaa on ruvennut antamaan itsestä niitä syvimpiä tuntoja ja silti välillä tuntuu, että tekisi mieli juosta karkuun. =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #124 : 29.07.2010 12:35:44 »

  venus jousimies tekee musta ainakin liberaalin ja suo silmää kaikenlaiselle eksoottiselle. Tästä huolimatta en ole kuitenkaan sitä tyyppiä, joka harrastaa eksoottisten sukupuolitautien keräilyä, olen seksuaalisesti enemmän sellainen ikkunashoppailija (en kuitenkaan mikään window licker)... katsastan mitä on tarjolla, onko se kiinnostavaa, ja tietysti tärkeintä - mikä on hinta, tosin tässä vaikuttaa mun  mars kauris. :Smiley 
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #125 : 02.08.2010 10:40:17 »

Minulla on kanssa  venus jousimies sekä  mars kauris. Minulla tämä ilmenee kokeilunhaluna ja leikkimielisyytenä seksuaalisessa kanssakäymisessä. Kauris taasen aiheuttaa sen, että taito ja tekniikka on oltava hallussa. Romanttisessa mielessä olen unelmoija ja maailma näyttää aina ihanammalta paikalta rakastuneena. Idealisti pahimmasta päästä. Herkkyyttä löytyy myös minulta ja aistiessani herkkyyden toisissa, olen aivan liian avoin ja tämän takia ihmissuhteeni ovatkin epäonnistuneet.

 venus ja  neptunus minulta löytyvät samasta viidennestä huoneesta, josta minulta löytyy myös  jousimies. Kartallani on  neptunus aspect_con venusSmiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Ave^^
Vieras
« Vastaus #126 : 02.08.2010 14:03:25 »

Minulla  venus  kauris , jäi mieleen astroTVtä joku päivä kuunnellessa kuinka kuu maamerkissä ei voi kuvitella suhteeksi jonkinlaista etäsuhdetta vaikkapa toiselle puolelle maapalloa, jossa kommunikoidaan lähinnä internetin välityksellä, kuten vaikkapa kuu ilmamerkissä voisi nauttiakin siitä. Minulla on kuu kylläkin vesimerkissä, mutta sama ihan varmana pätee venusmerkkiin. Sillä kyllä kaipaan todella paljon ihan konkreettista läheisyyttä ja ihan vain toisen kanssa olemista, ihan arkisten asioiden tekemistä, mitä vaan, ilman sitä on jatkuvasti tyhjä tunne rinnassa. Se on ihan sama vaikka soittaisi joka päivä, sillä "kun et ole täällä, niin et ole täällä". Yksinkertaista.  Tongue
tallennettu
MooOoona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 117


Profiili
« Vastaus #127 : 06.08.2010 12:25:59 »

venus oinaassa

ja todella ihastuneena koen valtavaa seksuaalista latausta. on hyvin vaikea edetä rauhassa ja antaa aikaa suhteen kehittymiselle ja tutustumiselle. en aina silloin "ehdi" ilmaisemaan että olen kiinnostunut muutenkin kun intohimo alkaa poltella. vaikka kuinka yritän keskittyä tutustumiseen ja romanttiseen puoleen, en usein kykene edes ajattelemaan kuin erilaisia villejä seksiskenaarioita! palan halusta päästä toteuttamaan niitä ja sen näkee varmasti jo naamasta, että mikä on mielessä...

pluton oppositio rakkauden planeettaan tuskin tässä viilentää...
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #128 : 31.08.2010 14:49:21 »

Minulla on venus vesimiehessä. Olen sellaista pohtinut, että ovatko astrolaiset huomanneet vesimiehillä erityistä biseksuaalisuus taipumusta tms.? Myös saa tietenkin kertoa, jos venus jossain toisessa merkissä sitä aiheuttaisi. Itse en ole varsinaisesti biseksuaali, mutta kyllä naisvartalo kiinnostaa Wink ja muutenkin olen hyvin kokeilunhaluinen ja vapaamielinen seksuaalisella alueella. Eikös sitä ole sellainen sanonta olemassa, että "homo, homompi, vesimies"?  Grin Pitäneeköhän paikkansa?

Täällä myös yksi jolla venus veskarissa. Smiley 1. huoneessa..
En ole varsinaisesti bi-seksuaali, mutta erittäin kokeilunhaluinen ja vapaamielinen olen minäkin.

Tarvitsen oman tilani ja olen välillä etäinen. Kuitenkin tuota "platonisuutta/kylmyyttä" varmasti tasapainottaa marsini härässä 4.huoneessa (jossa mieheni kuu on ) ja toki aurinko kalat.

Aspekteja löytyy myös.. kirjoitan tähän pari Sepon parisuhdetulkinnasta, näiden lisäksi on  chiron aspect_tri venus ja  saturnus aspect_sex venus .


Mars Neliö Venus

Kun tunteet ja seksuaalisuus eivät kulje samalla aaltopituudella niin silloin on opittava hyväksymään ne erillisinä ja eriaikaisina tapahtumina. Tämä on eräs sinun opinkappaleistasi tässä elämässä. Heti kun uskallat pitää tunteet tunteina ja seksin seksinä tulet huomaamaan, että ne sisältyvät aina toinen toisiinsa. Ennen tätä oivallusta saatat kokea jommankumman puuttuvan ja katsot ettei menossa olevaa suhdetta kannata jatkaa. Normaalissa elämässä on haasteenasi oppia rakastamaan tekemistä ja unohtamaan tekemisen tuottamat tulokset. Ellet opi nauttimaan itse tekemisestä et koskaan voi nauttia myöskään siitä mitä saat aikaan.

Pluto Neliö Venus

Sinulle tunne- ja rakkauselämän kuviot eivät takuulla ole käyneet liian yksitoikkoisiksi, sillä sisäinen arvomaailmasi vaatii jatkuvaa uudistumista etenkin ihmissuhteiden alueella. Sisälläsi kiehuva seksuaalisuuden energia vaatii jatkuvaa purkautumista jännityksen ja uusien haasteiden muodossa, eikä sinulla ole mitään mahdollisuuksia elää kumppanisi odotusten mukaisesti ilman kasvavaa ahdistusta, joka lopulta johtaa kipeään eroon. Ihmissuhteet ovat lujilla kunnes pystyt huolehtimaan omista tarpeistasi äärimmäisen itsekkäästi. Näin on tapahtunut silloin, kun et sanallakaan kysele kumppanisi tekemisiä etkä vaadi häntä elämään asettamasi aikataulun mukaan. Tässä on kuitenkin melkoinen urakka, sillä mustasukkaisuutesi lähentelee sairaalloisen rajaa niin kauan kun et ole tietoinen omasta seksuaalisuudestasi, jota kukaan ei pysty vahtimaan. Kun tulet tietoiseksi sisälläsi jylläävistä erotiikan voimista niin silloin ymmärrät kaikkien sääntöjen hyödyttömyyden parisuhteessa. Jos elämä kumppanisi rinnalla käy liian yksitoikkoiseksi niin sinä osaat kyllä pistää asioihin vauhtia nostamalla aiheettoman mekkalan milloin mistäkin asiasta. Jos tällainen aggressiivisen käyttäytymisen malli kuulostaa tutulta niin se on varma merkki suhteen lähestymisestä katkeraa loppuaan vain siksi, ettet sinä uskalla elää haluamallasi tavalla.

tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #129 : 10.09.2010 12:39:42 »

Itselläni venus on leijonassa, mutta en ole ihan varma miten se minussa näkyy... Aika pitkälti paikkansa pitää ehkä tämä kuvaus, jonka joku aiemmin ketjussa toi esille:

Leijona Lämminsydämmellinen, avokätinen, romanttinen. Rakastaa elämää ja haluaa tulla huomatuksi. Voi olla hyvin mustasukkainen.

Eli olen kyllä romanttinen, mutta sen esiin puhkeaminen vaatii sen, että myös kumppani on yhtä lailla romanttinen... Toisin sanoen en hirveästi tuo sitä puolta itsestäni esille, jos koen että mies pitää romanttisuutta vain tyhjänpäiväisenä hömpötyksenä. Ylipäätään rakastan kaikenlaisia huomionosoituksia... sekä niiden antamista että saamista.  Smiley Kieltämättä saatan olla myös hieman mustasukkainen silloin tällöin, mutta en yleensä näytä sitä ulospäin ellen koe, että minulla todella siihen on syytä, enkä ylipäätään pidä mustasukkaisuutta mitenkään rakentavana tunteena.

Onko täällä ketään muita venus-leijonia?  Smiley

Täältä löytyy yksi venus-leijona. 12. huoneessahan tuo möllöttää eikä tee syntymäkartalla yhden ainoatakaan aspektia :d Ja sopii muuten tuo venus-leijonakuvaus muhun hyvin (:
tallennettu
puhis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #130 : 16.09.2010 12:16:42 »

mulla kans  venus  leijona  ja miehellä  venus  oinas onko muilla pareilla sama kuvio??
tallennettu
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #131 : 17.09.2010 13:13:28 »

Hähää...  Mulla on  mars jousimies ja  venus kauris.. En paljoa jaksa innostua hetken huumasta, kestävää ja aitoa sen olla pitää. Suhteen siis, ja kun siihen päästään, niin sitten se on niin, että pitää häärätä kokoajan, joka paikassa, ihan miten päin vain, ja meno paranee suhteen vanhetessa. Ja muuttuu härskimmäksi (avoimemmaksi).  Wink  Cheesy Suhteesta pitää nauttia! Mutta sen olen huomannut, että jos kartalla erotiikan osalta pareilla mättää, niin mättää sit kunnolla.  buck2   
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
MA1KK1
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #132 : 17.10.2010 19:26:13 »

alkuperäisessä viestissä kyseltiin  venus vaikutusta sen ollessa  oinas ssa.... hm.... en osaa muuta sanoa kun että ei ole kaiheesti ollut pulaa tähän asti  buck2

vanhemmiten huomaan rauhoittuneeni ja epäilen  askendentti  neitsyt vaikuttavan
 huomaan sen vaikuttavan muuhunkin yleiseen ajatteluuni nykyisin enemän kuin ennen...
ja kun tuolla aiemmin puhuttiin siitä
 kuinka pitää tietää mitä tahtoo niin itse ainakin yleisesti olen hyvinkin tieoinen , pätee myös seksuaalisesti  Smiley

 itsellä siis
  aurinko  oinas
 kuu  kaksoset
 mars  oinas
 merkurius  oinas
 venus  oinas
 ja loput skorpparissa ja vaa'assa  Tongue

tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #133 : 19.10.2010 00:25:55 »

Näinhän tuon kappaleen pyöriminen mun omassa merkissä meinaa nyt näköjään sitä että olen pitkästä aikaa pihkassa. Vaihteeksi siis muussakin kuin lirissä tai kipsissä. Tongue
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #134 : 20.10.2010 17:02:44 »

Minusta taas tuntuu, että venus on hyvin kaukana minusta. Ja mitä tuohon 8:nen huoneen seksipuoleen tulee, niin minulta mainitusta huoneesta löytyy  kalat ja  juno . Eli kertookos se sitten sitä, että mielikuvitukseni on eroottinen, mutta myös romanttinen. Tähän kun lisää  jousimies :n filosofisuuden ja leikkimielisyyden, niin kummallinen soppahan siitä syntyy. Harmi vain, että vain pari miestä on osannut toimia oikein. Olen haasteellinen monessa mielessä, eikä se ole mitenkään mukavaa minullekaan.   


SA alias Tähkäpää linnan tornissa.  Wink
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: