Sivuja: [1] 2 3 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten Venus vaikuttaa?  (Luettu 80633 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Dorian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 155


ylämäkialamäkiylämäkialamäki


Profiili
« : 10.11.2005 12:02:06 »

Kuinka teillä, joilla on Venus Oinaassa, kyseinen "yhdistelmä" on vaikuttanut?
Meinaan tässä nyt seksuaalisuutta ja sen ilmenemismuotoja.

Oma Venukseni Oinaassa on vaikuttanut sillätavalla, että kumppaneita on ollut... vähän turhankin paljon. Shocked Ja tämä kaikki on tapahtunut jo ennen tähän astromeininkiin tutustumistani! Eli ainakaan mitenkään alitajuisesti en ole toteuttanut tätä "Venus Oinaassa" juttua.

Onpahan tuohonkin sähläämiseen tullut "järkevä" selitys!  Tongue
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
Moonpearl
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1



Profiili
« Vastaus #1 : 10.11.2005 17:36:52 »

Samoin  Wink Venus oinaassa ja aurinko kaloissa... Ja tarjontaa on nimenomaan kevyellä puolella "rakkaudessa", mutta vakavasti otettavaa ei niinkään... Huh Vaikka tarjontaan ei aina  viitsi vastatakkaan angel
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #2 : 12.11.2005 11:11:10 »

heips dorian, kylläpä varmaan tolla siun nousu jouskarillakin on osuutta kyseiseen levottomuuteen. Wink
tallennettu
Dorian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 155


ylämäkialamäkiylämäkialamäki


Profiili
« Vastaus #3 : 12.11.2005 12:10:26 »

Epäilemättä! Samoin tuo Merkurius kaloissa tuottaa hassuja asioita...  crazy2
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #4 : 12.11.2005 12:20:25 »

Dorian hei Smiley

Sulla on kyky puhua kauniisti, viittaan  merkurius  kalat :ssa :Smiley :Smiley
Ilmankos nuo naiset ovat langenneet syliisi:  askendentti jousimies :ssä ja  venus  oinas :ssa, on sulla lempileiskunut 2funny 2funny.
Missäs Marsisi on? onko sulla  aspect_sex  venus :kseen vai  aspect_tri  venus :kseen tai jopa  aspect_con  venus :kseen?Taidat olla tulisieluinen?
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Dorian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 155


ylämäkialamäkiylämäkialamäki


Profiili
« Vastaus #5 : 12.11.2005 12:26:41 »

Marsmars kaloihin... Siis mars on kaloissa, joten en varsin kamalan tulisieluinen ole. Noi muut täytyy tarkistella, siis noi  aspect_tri  aspect_sex aspect_con mitä siellä sanotaan. Saattavat aiheuttaa tiettyjä kommervenkkejä he.


Muutama hauki odottelee rappusilla perkaamista...!Että taas kalojen kanssa tekemisissä...  2funny
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
rasvapakara
Vieras
« Vastaus #6 : 12.11.2005 12:44:20 »

Minullakin mars kaloissa. Shocked Masennusta? Einsteinilla on venus oinaassa ja melkoinen pukki olikin... :Smiley Haukikeitto on hyvää. Tongue
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #7 : 12.11.2005 15:44:26 »

Minullakin on Venus Oinaassa.

Minä olen taas elänyt käytännöllisesti katsoen koko aikuisen elämäni kahdessa pitkässä suhteessa, mutta olen kyllä kova keräämään ihailijoita, ja kun olen sosiaalisesti aika aktiivinen ja tuttavapiiriini on aina kuulunut paljon miehiä, tulee kaikenlaisia flirttailujuttuja paljon.

Mutta tykkään tosi paljon seurustelusta, mihin viittaa ehkä DC Härässä. Oinas-Venuksen "ansiota" olen katsonut olevan suoruuteni esim. juuri flirtissä. En osaa keimailla jne., vaan täräytän aika suoraan sen, mitä ajan takaa (voiko sitä sitten enää kutsua flirtiksi  :Smiley). Myös esim. nykyisen kumppanin kanssa tavatessamme ja muutaman lyhyemmän tai yhden yön jutun alkaessa olen tyyliin ilmoittanut baarissa suoraan jo alkuillasta olevani tulossa heille yöksi. En nyt aina ole noin kauhea (?), mutta joskus se on kivaa. Monen miehen se varmasti karkottaisi, mutta on se usein myös toiminut hyvin.  Wink

Venus Oinaassa vaikuttaa myös varmasti siihen, että kamarin puolella pidän esim. tietynlaisesta rajuudesta ja pikasessioista. Minua ei vietellä hierontaöljyillä tai kyselemällä "mistä sä tykkäät/mitä sä haluaisit, että mä tekisin". Miehen pitää osata hommansa ja ottaa haluamansa!  knuppel2  police

Linn  angel
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #8 : 12.11.2005 16:52:31 »

Marsmars kaloihin... Siis mars on kaloissa, joten en varsin kamalan tulisieluinen ole. Noi muut täytyy tarkistella, siis noi  aspect_tri  aspect_sex aspect_con mitä siellä sanotaan. Saattavat aiheuttaa tiettyjä kommervenkkejä he.


Muutama hauki odottelee rappusilla perkaamista...!Että taas kalojen kanssa tekemisissä...  2funny

No Dorian Smiley
Jos Mars mars on  kalat :ssa, se tekee tapasi rakastaa kuitenkin pehmeäksi, eteeriseksi, ehkäpä et sitten ole "hyökkäävä" vaan enempi utuisen rakkauden kannattaja?

Siinäpä selitys Rakkauden nautintoon smitten. Siksipä naiset ovat rakastaneet tapaasi ilmaista itseäsi kauniisti ja pehmeästi; rakkautesi saattaa olla lempeää yhdessä oloa, kun se sukulaissielu löytyy, siinä sulle harmoninen liitto, jossa sopusointua on runsain määrin smitten
Nämä nyt olivat tietty heittoja Cheesy smiley6600 smiley6600
Mielenkiinnosta katsoisin karttaasi, jos annat tiedot vaikka YV:llä coolsmiley?
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
punainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #9 : 13.11.2005 22:17:47 »

Mitenköhän Jousimies Venuksessa?

 aurinko pluto - skorpioni
 askendentti jupiter - oinas
 kuu - harka
 merkurius mars - vaaka
tallennettu

Aurinko, Merkurius - Vaaka
Nouseva - Kalat
Kuu - Oinas
Venus - Skorpioni
Mars - Neitsyt

TuliJänis
Punainen Resonoiva Maa
Jasmiini
Dorian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 155


ylämäkialamäkiylämäkialamäki


Profiili
« Vastaus #10 : 13.11.2005 22:39:39 »

Stareyes, jahka tästä tokenen, laitan privaa...  Cool

Mutta nyt mars nukkumaan. Alkaa olla jo niin ventti tän päivän jäljiltä. Phuh. Ja ensi viikonloppuna risteily odottaa, pitää kerätä voimia...  Grin
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #11 : 14.11.2005 11:24:09 »

no meikäläisellä on mars jousimiehessä ja venus/merkurius kaloissa.Suutun silloin kun en osaa/ymmärrä  jotain asiaa.Levottomuus ainakin on osa minua en pysy hetkeäkään paikoillani!Venus taas näkyy kilteyttenä ja ujoutena..ehkä..
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
manjaana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66



Profiili
« Vastaus #12 : 14.11.2005 12:36:34 »

Samoin  Wink Venus oinaassa ja aurinko kaloissa... Ja tarjontaa on nimenomaan kevyellä puolella "rakkaudessa", mutta vakavasti otettavaa ei niinkään... Huh Vaikka tarjontaan ei aina  viitsi vastatakkaan angel

Mulla just toisinpäin venus kaloissa ja kuu oinaassa.. Ja tuntuupi, että lopputulos aivan sama.. Embarrassed Embarrassed

Höh, en tajua.. idiot2
tallennettu

Aurinko härkä
Kuu oinaassa
venus kaloissa
ASC leijona
DC vesimies
MC oinas
Sininen rytminen myrsky
Vesi-Jänis
Vertsu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Etsin itseäni - oletko nähnyt minut jossakin...(?)


Profiili
« Vastaus #13 : 14.11.2005 13:32:13 »

Mulla on venus kaksosissa..

Ja pätee kyllä kirjaimellisesti minuun... Embarrassed
tallennettu

Nousumerkki Neitsyt, Aurinko Kaksosissa, Kuu Kauriissa, Merkurius&Venus Kaksosissa ja vielä Mars Härässä..
manjaana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66



Profiili
« Vastaus #14 : 14.11.2005 16:08:38 »

Samoin  Wink Venus oinaassa ja aurinko kaloissa... Ja tarjontaa on nimenomaan kevyellä puolella "rakkaudessa", mutta vakavasti otettavaa ei niinkään... Huh Vaikka tarjontaan ei aina  viitsi vastatakkaan angel

Mulla just toisinpäin venus kaloissa ja kuu oinaassa.. Ja tuntuupi, että lopputulos aivan sama.. Embarrassed Embarrassed

Höh, en tajua.. idiot2

Mistäköhän mä tuon kuun tuohon, kun auringostahan oli kyse.. Embarrassed Embarrassed
tallennettu

Aurinko härkä
Kuu oinaassa
venus kaloissa
ASC leijona
DC vesimies
MC oinas
Sininen rytminen myrsky
Vesi-Jänis
Sivuja: [1] 2 3 ... 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: