Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten Venus vaikuttaa?  (Luettu 81645 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
lumineito
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #30 : 20.11.2005 20:43:14 »

Heippa kaikille!

Haluaisin tietää mikä merkitys on sillä että minun venus on ravussa h9 ja
miehen mars on ravussa h12.

Tämmönen satunnainen voi tehä vähä hölmöjä kysymyksiä, koittakaa kestää. :Smiley
tallennettu
Outolintu
Vieras
« Vastaus #31 : 21.11.2005 03:15:01 »

Venus Oinaassa ja Mars Skorpionissa... Niin kuin noista yhdistelmistä voi arvata, kiirettä on joskus pitänyt...  Embarrassed Onneksi ei enää juoksuta kylillä mutta ukko kyllä anoo välillä armoa.  Cheesy  Cool  Wink
tallennettu
helinä
Vieras
« Vastaus #32 : 21.11.2005 10:20:49 »

Venus ravussa eli "jumalattereni" on aika hoivaavalla puolella. Miehet kyllä löytävät tän helpostikin ja "sontamagneettina" imen äitiä etsivät ikuiset kakarat tukehduttamaan omat tarpeeni....
Tuliko siis selväksi! Kukaan ei tätä jumalatarta tee tyytyväiseksi. :Smiley
Siitä pitää kuu  ja mars vesimiehessä huolen!

Pahus ku pitäis muuttua lepsoksi!!! Kuviot olis vähän lempeämmät siten...? Grin

 askendentti aspect_con pluto neitsyt
 aspect_squ
 keskitaivas aspect_con venus rapu
huone 5:  kuu aspect_con mars vesimies
tallennettu
Henja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 71



Profiili
« Vastaus #33 : 21.11.2005 16:26:28 »

Täällä jälleen yksi lisää ilmottautuu eli Venus oinaksessa sekä aurinko-Oinas, onneksi on tuo kuu kaloissa. Onko immeisillä tietoa tälläisestä kombinaatiosta?
Vauhtia on piisannut, mutta ah nyt niin rakastunut smitten
tallennettu

Aurinko*OInas***Kuu*Kalat***Nouseva*Skorppiooni
Punainen Kristalli Lohikäärme
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #34 : 21.11.2005 22:31:32 »

Hehehe! Grin
Täällä ois yksi Kaksonen nousevalla Skorpionilla ja Venukset just sopivissa kohdissa...  Cheesy
Kaikki huoneet, paikat, asemat ja jopa planeetat käy... eri asennoissa... miljoonilla eri tavoilla... kaikissa Kama Sutra-asennoissa... ja muutamassa omassa...  :Smiley 2funny
Taidan olla aika vaativa kumppani.... :Smiley

Hei Asterix Smiley

Hauskaa sanailua,  2funny 2funny 2funny, mikä ois parempaa, kun on niin pimeetäkin ulkona ja mun päässä uglystupid2 uglystupid2 2funny 2funny 2funny

Tulin taas iloseksi smitten smitten, kiitos coolsmiley
Stareyes Wink
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
panthera
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


<3


Profiili
« Vastaus #35 : 22.11.2005 19:01:58 »

venus oinaassa en tiedä mutta venus vaa'assa on tuttu juttu... lyhyitä ihastumiseen perustuneita suhteita on ollut mutta 3kk on pisin aika...  Undecided
tallennettu

<3
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #36 : 22.11.2005 19:54:35 »

Venus vaa'assa yhtymässä plutoon, joka myös vaa'assa...Tuota pluto-venusyhtymää olen ihmetellyt, kuten Dark Rock...

Jossain mainitaan että tällanen yhtymä meinaa sitä että ihminen ihastuu /rakastuu vaarallisiin ihmisiin tai asioihin.
Hmmm...

Tää tarkoittaa tietty että venuksen luovuus on yhdistetty pluton intensiteettiin. Beethovenilla oli kait tämä yhtymä. Ai joo, ja Antonio Banderasilla! Wink
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
aurela
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #37 : 26.11.2005 22:03:14 »

Pakko kysäistä tähän väliin että mitenkäs venus leijonassa?
tallennettu
Dorian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 155


ylämäkialamäkiylämäkialamäki


Profiili
« Vastaus #38 : 28.11.2005 21:29:24 »

Kyllä tässä on pakko sanoa, että tuon venuksen asema olisi joskus aikanaan saanut olla vaikka ulkohuoneessa.  tickedoff Kuten tuossa aloituksessani kerroin, on vauhtia piisannut, eikä nuo merkuriuksen ja aurinkomerkkini sijainnit ole asiaa ainakaan helpottaneet. Sontamagneettinakin on tullut oltua, ajai.   uglystupid2
Nyt pitkässä suhteessa, ja aika hyvä ratkaisu näin "vanhoille päiville"! smitten
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
Pia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #39 : 14.12.2005 10:11:24 »

Minulla on venus vaássa... ja myös MC:llä ja vielä 10 huoneessa, vaaán omassa huoneessa... ja nautin äärettömästi omasta naisellisuudesta ja niin myös mieheni..olen sekä ladylike kuin myös ruoska tyttö, riippuu päivästä, mutta ikuinen kameliontti, ja mieheni ei koskaa tiedä mikä olen minäkin päivänä.

Ainut, joka ei ole minulle vielä kokonaan auennut on se, että minulla ei ole ainuttakaan aspektia venukselle, vaan se on aivan tyhjä.   Undecided
 On tärkeää oppia olemaan nainen naisen ehdoilla..ei miesten maailmassa pärjää sillä , että me yritetään olla naisia miehekkäinä.  smitten

 angel Ariel
tallennettu
helinä
Vieras
« Vastaus #40 : 14.12.2005 12:52:29 »

Ai että Venus MC:llä vaa'assa olisi nainen naisen ehdoilla.

Ilmeisesti Venus MC:llä ravussa on nainen lapsen ehdoilla... idiot2

t. YH-äiti
tallennettu
Pia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #41 : 14.12.2005 13:09:46 »

hih, hih... toi oli hyvä... pistetään korvan taakse... smitten
Onnea sinulle Helinä, alatko löytää itsesi vasta sisäisen lapsen herättyä... Smiley
 angel Ariel
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #42 : 14.12.2005 14:24:20 »

Minulla aurinko Oinas ja Venus Kaloissa.Romanttinen haaveilija jolla ei aina ole helppoa, mutta vuosien myötä kyllä on helpottanut.Pitkä kestävä parisuhde on auttanut asiassa paljon  Smiley
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Mimoosa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #43 : 14.12.2005 14:31:41 »

Joo, täällä yksi venus vaa"assa myös ilmottautuu. Lady, ilman muuta, rakastan pukeutua tyylillä, yksinkertaista ja kaunista. Korut ehkä vaatimattomia ja karuja mutta ehdottomasti tyylikkäitä. Usein ihmiset juhlissa kehuvatkin minua tyylikkääksi.. se venus vaa"assa. Mutta kotioloissa  crazy2 vähät välitän pukeutumisesta, ihania mukavia ryysyjä arkivaatteina. Myös sisustamisesta pidän kovasti. Rakastan taidetta, kaunista musiikkia .. esteetikko ehdottomasti. Tanssiseuraa löytyy mutta koti ja perhe ovat ehdottomasti tärkein (venus 4.huone). Venus on yhtymässä uranukseen ja tämä välillä hämmentää... Venus vaa"assa tuo lämpöä ja ystävällisyyttä.
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #44 : 14.12.2005 22:09:53 »

Hei Mimoosa ja muut
tuo venus on mullakin Mimoosan tavoin nelosessa, joten koti on ehkä sitten se retriitti, joka ajoittain kuvaa myös pääni sisäistä meininkiä ( Pluto h12 kolmioi venusta).. Mutta se hämää tuo merkki eli venus Kauriisssa. Pitäiskö tulkita niin, että ulospäin ollaan hirmu jäykkiksiä, kunnes opitaan luottamaan johonkuhun. Siis että vain harvat ja valitut näkevät sen pohjimmaisena olevan intohimon palon.. Ikuna en tuota venus-merkkiäni ole osannut omakseni käsittää..(sama sen sideerisessäkin muuten)
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: