Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten Venus vaikuttaa?  (Luettu 80629 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
wilma
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #15 : 14.11.2005 17:59:18 »

hei Vertsu!
mulla kans venus kaksosissa ja vielä työn huoneessa, vois luulla vaikka mitä..  2funny  2funny  2funny  2funny
tallennettu
kaapokisu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119



Profiili
« Vastaus #16 : 14.11.2005 19:23:03 »

Venus neitsyessä...

Olen kumppanini tunteita kohtaan usein epäileväinen, ilman syytä. Tai mistäs sen tietää.. Wink Minun on myös vaikea luottaa kanssaihmisiini.  Lips Sealed

Eikös neitsyessä ole myös vähän frigidin vikaa  Smiley
tallennettu

Aurinko vaaka
Nouseva skorpioni
Kuu vaaka
outituulikki
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #17 : 15.11.2005 18:17:06 »

Täällä kanssa venus kaksosissa...ja monia harmillisia rakkaussuhteita sen seurauksena(!?) Embarrassed

Voisimme tosin myös ajatella, että se on lisännyt elämänkokemusta (tuo venus kaksosissa, nimittäin).
tallennettu

Ole mielummin omaa valoasi hohtava pieni lyhty kuin auringon lainavaloa loistava suuri kuu.  -Mori Ögai-
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #18 : 16.11.2005 15:14:27 »

Mitäs kun venus on jousimiehessä? Seikkailunhalua? Tuntuu ettei löydä ketään vakavasti otettavaa vai eikö kukaan halua ottaa minua vakavissaan..?   idiot2
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Miisu67
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Voimariimu: Fehu


Profiili
« Vastaus #19 : 16.11.2005 16:01:03 »

Hmm...

Tällä täällä on myös Venus Oinaassa, Aurinko ja Merkurius Kaloissa. Pisti ihan oikeasti miettimään, mites toi Venus näkyy/tuntuu/vaikuttaa.

Minulla on ollut yksi piiiiiitkä suhde, josta eronnut muutama vuosi sitten. Ja oho, oinasmieheen! No, se oli hienoa, niin kauan kuin sitä kesti - energiaa ja touhua kyllä piisasi.

Minut saa kyllä vieteltyä tuoksuöljyin ja hieronnoin, mutta se on totta, että kyllä miehen määrätietoinen olla pitää  Wink Täytyy tietää mitä tahtoo! Ja maskuliiniset miehet ovat minua aina viehättäneet. Ei niitä partnereita myöskään kovin vaihtuvasti ole ollut - en saa kicksejä yhden yön jutuista.

Mutta *hih*, viihteellä ollessa koen olevani sellainen "sontamagneetti"... Usein yli 3 promillen örvelöt, hörhöt tai muuten hoivaa vailla olevat jotenkin löytävät tiensä luokseni - tähän oliskin hauskaa etsiä, löytyisikö astrologinen selvyys...

Kotona nykyisin onneksi on elämää nauttimassa ja viekussa nukkumassa kanssani sellainen ukkeliini, joka minun Venustanikin osaa ruokkia - ja minä hänen  Cheesy
tallennettu

Aurinko kalat ,  AC vesimies , Kuu ja MC jousimies , Venus oinas , Mars skorpioni
Punainen Kristalli Kuu
Tuli-Vuohi
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #20 : 16.11.2005 19:50:06 »


Mutta *hih*, viihteellä ollessa koen olevani sellainen "sontamagneetti"... Usein yli 3 promillen örvelöt, hörhöt tai muuten hoivaa vailla olevat jotenkin löytävät tiensä luokseni - tähän oliskin hauskaa etsiä, löytyisikö astrologinen selvyys...


Hei Gebardi
Toinen "sontamagneetti" ilmoittautuu. Minulla myös merkurius kaloissa ja neptunus ykkösessä. Luulisin, että kalalilluttelusta onpi kysymys... Wink
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #21 : 17.11.2005 20:12:02 »

Itselläni myös venus oinaassa, niinkuin myös aurinko, kuu ja marskin.
Itselläni ei ole ollut monia kumppaneita. Olen aina ollut seurustelevaa sorttia joten irtosuhteita ei ole tullut harrastettua kun on aina ollut vakituisessa suhteessa  Smiley
Flirttailen tosin mielelläni monienkin kanssa.
Jäykkää miestä en huolisi, tai siis mieleltään jäykkää  Wink
Ylimuodolliset miehet tuntuvat tylsiltä. Miehen pitää voida yllättää minut ja saada minut nauramaan.
tallennettu
punainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #22 : 17.11.2005 20:22:17 »

Welhotar, samaa asiaa minäkin pohdin kun ei ketään oikein tahdo löytyä.
En sit tiedä onko Vaa'an paljous kartallani vai Härkä kuussa vaikutamassa asiaan, mutta tuo Jousimiehen seikkailunhalu ei nouse rakkausasioissa pintaan minulla. Seppo Tanhun tulkinnassa ja muissakin astrologiajutuissa sanotaan et just venus kertoo sen meidän jumalattaren olemuksen, johon miekkonen sit rakastuu. Ei mua innosta leikkiä vaikeeta sen takia, että mulla on jouskari venuksessa! Olen kyllä siinä mieles kumma tyyppi, että en haluu et joku rakastuu muhun mun ulkoisten seikkojen takia. En siis halua korostaa yhtään naisellisuuttani, koska haluan että minusta pidetään sieluna/henkenä/pienenä ydinminänä Grin Mutta en kyllä osaa siis sanoa mikä on pelkän venusjousimiehen vaikutusta...
tallennettu

Aurinko, Merkurius - Vaaka
Nouseva - Kalat
Kuu - Oinas
Venus - Skorpioni
Mars - Neitsyt

TuliJänis
Punainen Resonoiva Maa
Jasmiini
helen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 419



Profiili
« Vastaus #23 : 18.11.2005 09:31:16 »

venus kaksonen ,  ei ihmeempää sälää nousu leijona pitää ehkä siitä
huolen  tarkoittaa että, turo teilorit käytsä usein täällä   :2funny:pysyy
loitolla!
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
Dorian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 155


ylämäkialamäkiylämäkialamäki


Profiili
« Vastaus #24 : 19.11.2005 12:11:47 »

Cool

Pyhät pyssyt, kyllähän kolisi tuo kuolleen kalan juttu...  Shocked
Siinä tuli justihin niinkuin meikäläisen olemus.
Ei syvin kuitenkaan!

Ja sitä paisti:  tickedoff  punkku, ei varmaan ole suhteella kummempaa pohjaa, jos vain ulkoisiin seikkoihin tuijotetaan! Ne saattavat olla kyllä avittavana tekijänä, mutta eivät saa olla se kaikkein tärkein asia. My opinion. Siinä olet ihan oikeassa, mielestäni.

Minnehän se Kuollut Kala katosi...Huh  Tongue
« Viimeksi muokattu: 24.11.2005 13:21:19 kirjoittanut Dorian » tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
yonnahh
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9

Back to Australia


Profiili
« Vastaus #25 : 19.11.2005 18:32:00 »

Mullakin on venus oinaassa. Ehkä se siten vaikuttaa, että tuntee monia ihmisiä ja on niitä ihailijoita. Monet sanovat minua ihanaksi ihmiseksi, ja eräs astrologi sanoi sen johtuvan ehäkäpä siitä, että mulla on sekä aurinko että venus oinaassa. Shocked En tiedä tuleeko se juuri tosta, mutta olen myös seksuaalisesti suht voimakas. Tai miten sen sanoisi. Anyway. Cool

kuolleen kalan kuvaus sopii muhun paremmin ku hyvin, tosin kyllä mietin muiden tunteita, johtunee ehkä nousevasta ravusta? Cheesy Enpäs tiedä.
« Viimeksi muokattu: 19.11.2005 18:34:59 kirjoittanut yonnahh » tallennettu

Au, Venus: oinas Nouseva: rapu Kuu: leijona Merkurius: härkä Mars: kaksoset
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #26 : 20.11.2005 10:18:41 »

no voih smitten
Täällä vaaka venus ja tunnen itseni usein (silloin kun on hyvä päivä) tosi naiselliseksi ja tyttömäiseksi. Toisaalta tunnen itseni myös kunnon nahkaanpukeutuvaksi seireeniksi  2funny Aiemmin tunsin olevani tosi voimakas, miehekäs ja juuri tuollainen dominamainen... Nykyisin vaakani on saanut enemmän otetta ja olen oikein ladylike. Mulla siis arska vaa´assa, nouseva skorpioni ja pluton ja venuksen yhtymä niin, että pluto skorpparissa ja venus vaa´assa... Tarkoittanee juuri sitä, että puoliksi sellainen kiltti nainen ja sitten puoliksi kunnon syöjätär coolsmiley

Anyways... Vaikken mikään missi olekkaan, niin ihan kivasti on miesseuraa riittänyt. Lisäksi mun kanssa voi kuulemma keskustella, että se on ollut bonuksena  Wink
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #27 : 20.11.2005 10:21:00 »

Pluto-venusta olen tässä ihmetellyt. Osaisiko joku valaista asiaa miten se vaikuttaa ihmiseen ja hänen maneereihinsa...? :Smiley

Sekä miehillä, että naisilla...
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
hellen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


vaakanainen


Profiili
« Vastaus #28 : 20.11.2005 12:02:37 »

Minulla on venus skorpionissa ja flirttiä riittää. Vaakana kai harvinainen Yksi pitkä suhde näyttäisi olevan katkeamassa ja toinen kai aluillaan.... Tänä päivänä olen enemmänkin tyylikäs ladylike enemmänkin kun flirttaileva vauhtiminmmi smitten smiley6600
tallennettu

aurinko vaa`assa
kuu skorpionissa
merkurius neitsyessä
veenus skorpionissa
mars vaa`assa
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #29 : 20.11.2005 12:44:20 »

Minulla on Aurinko Oinaassa,Merkurius ja Venus Kaloissa ja kyllähän minä sellainen romanttinen "höppänä" sisimmässäni olen  Cheesy.Minulla se ei kuitenkaan vaikuta näkyvästi, koska se mitä päässäni liikkuu ei kyllä useinkaan kuulu muille  Smiley.Yksi pitkä ihmissuhde on edelleen voimissaan (25 v) , mutta kyllähän minä flirttailuun olen tietenkin syyllistynyt  Smiley, koska se on niin himskatin mukavaa ja mieltä piristävää  smitten Minun päässäni liikkuu niin paljon ajatuksia ja kaikkea mahdollista, että olen miettinyt liekö kellään muulla niin "hupaisa" aivotyöskentely ?Ei tule aika pitkäksi edes yksin  2funny
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: