Sivuja: 1 ... 55 56 [57]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto III  (Luettu 580875 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #840 : 12.09.2026 20:06:28 »

Omalla kohdalla tulee ensin henkinen muutos josta seuraa fyysinen muutos ja  uranus pluto saturnus heiluu menemään kartalla tavalla tai toisella.
Välillä tarvitaan Godzillaa ja välillä Platonia
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

Baby, I'm astray within the colours of your night
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #841 : 12.09.2026 21:07:07 »

Mulle tuli ihan sama ajatus kun Elwynille, kun luin Meryemin viestiä.
Jotta ensin se muuttuu sisällä ja energiassa, sitten siitä vasta voi tulla totta, konkreettista.
Jotta ehkäpä se nyt sitten jo kohta alkaa konkretisoitua siellä Meryem.
Viimevuosi ja tämäkin on ollu multa niin sankarillinen sisäinen  muutostarina, että jos ei tämäkään kanna hedelmää, niin ei sitten mikään. Se kai siinä onkin turhauttavaa? Semmonen vähän uhmakas, eikö mikään riitä!?!

Mulla se piti olla kyllä just tämä vuosi, kun pimeys loppuu ja se työ mitä oon tehny, alkaa kantaa hedelmää.
Mietin jo että oonko möhliny jotain sieluni polulla, kun en vaan pääse eteenpäin  Undecided Cheesy

Josko se  uranus olis kiva ja tois apua tähän.

Just noin se spiraali tuo niitä juttuja... ja jos et osaa tai tajua niin turhauttaahan se kun se sama skökkö on siinä liki taas. Ei ehkä ihan yhtä hankala kuin viimeksi, mutta onpahan taas.

Turhauduin tähän syklisyyteen ja samojen, muka jo korjattujen asioiden kanssa painimiseen eilen oikein kunnolla arjessa... se taitaa nyt ihan olla tapetilla mulla joka puolella.
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #842 : 12.09.2026 21:19:12 »

Totta, joillakin ihmisillä tuntuu muutokset tulevan ihan puskan takaa ja sitten se henkinen puoli tulee perässä. Mulla taas tuntuu aina menevän niin, että ensin se henkinen puoli muuttuu ja se on niin turhauttavaa kun on jo itse muuttunut niin ympäristö ei vastaa sitä ollenkaan. Siis se odottelu, että myös ulkoinen ympäristö vastaa sitä uutta. Ja siinä just meinaa usko loppua pitää yllä uutta energiaa.

tr.  uranus rymistelee  aspect_opp mun  jousimies stelliumiin seuraavat pari vuotta, että eiköhän niitä muutoksia jossain vaiheessa tule.

Mutta Kuuhilda, just noinhan se usein menee, että se spiraali tihenee ja samaa asiaa tule joka puolelta, just kuin viimeinen testi ennen kuin pääset eteenpäin. Sen oon huomannut monesti omassa elämässä. Koita vaan jaksaa! Toi samojen asioiden toistuminen eri puolella on just sen merkki, että olet ihan olennaisen äärellä.
tallennettu

"Tomorrow never knows what it doesn't know too soon" (Morning glory - Oasis)
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #843 : 13.09.2026 00:21:13 »

Meikäläinen elää karmisten asioiden&ihmisten äärellä ja homma vaan tuntuu paranevan koko ajan. Things happen for you not to you ja silleen.
Yliopistolla oli aikoinaan tyyppi jotka kutsuttiin Poirotiksi ja kävi hauska juttu että onnistuin just joku aika sitten paikallistamaan ihan samanoloisen ja tyylisen tyypin. Aika cosy Cool

Noista karmisista asioista pakko sanoa, että se on varmaan omalla kohdalla ns. tilattua koska olen hyvä miettimään vanhoja juttuja ja no, usein kyllä tekee terää kokea tiettyjä asioita uusiksi jotta muistaa miksi valitsi aikoinaan tietyllä tavalla ja nimenomaan miksi.
Olisi myös erittäin helppo turvautua tuttuihin juttuihin, oli ne hyviä tai ei, joten onpahan tässä yhdenlaista mietittävää.
tallennettu

Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #844 : 21.09.2026 15:43:20 »

Jaaha.
Meitsi muuttaa lopultakin!

Siellä on kaikkea useammalla kartalla osoittelemassa, mutta oisko loistavin täys  kuu  aspect_con nataali  kuu  smitten

Muutos...tai kyllä se kaiken tämän jälkeen on Muutos, konkretisoituu vihdoinkin.

Just hyvin kuvattu Meryem tuo, että meinaa usko loppua ylläpitää sitä uutta energiaa, kun todellisuus raahaa perässä.

Ihan valotyöntekijällekin sopiva ajatus....tai minä oon pimeen työn tekijä enempi, mutta anyway  Grin
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #845 : 21.09.2026 17:26:07 »

Että muutto, lycka till Kuuhilda!

Muutto ja avaimet käteen..  vesta

Kuuhilda, ap  mars vesta vesimies
tr  jupiter leijona  aspect_opp ap  mars vesta
nyt  mars 26  rapu  aspect_squ  vesta rx 25  oinas
ja sun viimesimmässä kuunpaluussa  vesta 27  oinas  aspect_con natal IC.
Et silleen uuden kotilieden ääreen.. angel

--
Oli tuo tr  jupiter  leijona  aspect_con oma  mars leijona
ja joo, tein reissun tyttären ja pienten kanssa ja tuli koluttua Helsingin leikkipuistot.
Leikkipuistot sopinevat hyvin tuohon transiittiin,  leijona leikkisyyttä,  mars aktiviteettia ja  jupiter julkisia paikkoja.
Pojannaskali 5-vee on taitava kiipeilijä ja kiipeilee ihan missä vaan, liekö  jupiter aurinko vesimies hällä yläILMOIHIN viejä?
Sää oli vihmovan sateinen välillä ja mereltä tuuli,
niin nyt sitten nokka vuotaa..niinku monella muullakin töissä.

Syksy etenee ja lehdet putoo puista.
Tekee mieli jo polttaa kynttilöitä sisällä.
Ja joo, oli jo joulusuklaatkin kaupassa...

kasvava  kuu 28  kauris  aspect_tri  aurinko 28  neitsyt
Aamu oli sumuinen, mutta nyt  aurinko paistaa.
Josko keräis vähän aronioita ja tekis viinihapolla mehua,
ja omppujen kanssa sosetta.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #846 : 21.09.2026 18:40:00 »

Kiitos.
 Karmeeta hommaahan se muutto on, mutta tervetullutta. Yhtä  mars ja  vesta meininkiä oli juu joka puolella...progellakin  mars  aspect_con IC.
Jotenkin tosi kiva, luulis muutosta selviivän suht helposti, kun kehissä ei oo esim.  saturnus
Sellainen muutto, missä se oli vahvasti mukana, oli todella vaikea ja rankka, ja asuminen oli sekin täynnä ongelmia. Muutin yksin korpeen lasten kanssa.
Ja  merkittävä uranus toi hässäkkää, sähellystä, hermojen menetystä, kaaosta.... ja sitä samaa se oli asuminenkin. Muutin keskelle kylää kerrostaloyhteisöön.

Väitän siis, että muuton aikaiset kuviot kertovat siitä, millainen siitä kodista tulee.
  mars ja  vesta ovat oikein hyvä energia. Varsinkin kun ovat syntymäkartallakin yhtymässä, ja IC ja  kuu on  oinas... jotain omaa?

Kunhan se ei tarkoita riitoja.

Se  uranus hivelee jo sitä mun DC:tä, tiä mitä sieltä tulee.

Tää on  kuu n kierto niin voi puhua muutosta!  Grin

Btw on kyllä ollu kiva tuo  uranus 6 huoneessa! Todella hyviä muutoksia arjessa, päivittäisissä jutuissa, elämäntavoissa...mm. tupakoinnin lopetus, kuntoilu, ravinto, siivoaminen, ruuan laitto.

Olisko se ollu tuohon tyttärenpoikaan focusoituminenkin sitä   jupiter mars leijona menoa vielä?

Minä en oo voinu kauheesti kerätä ja säilöä juttuja, kova homma vesimies rahjata niitäkin sitten ympäriinsä.
Ensi vuonna sitten!

« Viimeksi muokattu: 21.09.2026 18:56:16 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #847 : 21.09.2026 23:58:10 »

Se  uranus mitään hivele sun DC:tä ennenku ens elokuulla  coolsmiley Kuuhilda.
Astrocomissa on hyvä kirjoitus  saturnus :sta:

https://www.astro.com/astrology/in_cdp_saturn_e.htm

ja sen
olennainen vihje,
varsinkin sinulle,
on
että
ODOTA!
sulla Kuuhilda on joku turbo-hötkyilyvaihe syntymästäsi tuon  uranus jupiter jousimies myötä. angel

saturnus on hyvä tyyppi, tekee kestäväksi sen minkä tekee, AJAN kanssa.
Ehkä sen kauneuden ymmärtää näin valkohapsisena paremmin.
Ja että sullahan on  saturnus ONNENPISTE kartallasi,
joka on oikeestaan tässä ollut yodin kärkenä  neptunus aspect_sex uranus myötä,
ja  skorpioni venus:kin sen vasta yhytti kun tuolla pähkäilit  uranus aspect_opp uranus teemaa.
 neptunus saturnus ap-kartalta unelmista totta.
proge onnenpiste  aspect_con proge IC

Sitten mun piti etsiä sulle "kotia"
4950 House ja sehän on sulla syntyjään  aspect_con aurinko
henkinen koti, turva itsessä, mitä liekään muutakin kuin konkreettiset seinät ympärillä.
Ja kuunpaluussa on House  aspect_opp saturnus ja kun  saturnus on 8 huoneen kärjellä,
niin ehkä se muutto / koti on ollut tämmönen syvempi prosessi,
missä myös taloudelliset asiat on pitäny miettiä tyyliin omat ja toisten rahat ja mihin sitoudutaan 8 huoneessa?
Ja sitten ens syksynä kun se  uranus retroilee siellä sun DC:llä niin se  saturnus rakentaa pysyvyyttä sun IC:llä
ja House  aspect_con askendentti haahaa.
Sun rakennuspalikat siinä, legolandia valamis..
Älä hötkyä.

No, piti mun sitten etsiä itelle lääkettä tähän nokka tuhisee-hommaan,
paitsi että kävin apteekistakin, oli ennestään reseptilläkin,
niin lykkäsin myös hoitohenget kartalle,
2878 Panacea 22 vaaka aspect_con sitten tuo House 21  vaaka
ja osuvat mulle 10 huoneeseen
että suomeksi: pysy kotona,  :vaaka:tasossa  Smiley, ei seurustelemaan räkänokkana immeisten ilimoille.
Panacea on kyllä just vähän semmonen heti just nyt ongelma et vaiva hoijetuksi,
mutta joo, drugs apteekin purkista oloa helpottamaan jos oikein kolottaa sieltä sun täältä.

kasvava  kuuvesimies
 aspect_con mun alasolmu
ja yhteisöllistä velkaa maksettu

öitä
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #848 : 22.09.2026 09:47:39 »

Älä nyt nikki väitä, että minä juuri koskaan menisin asioiden edelle  angel  Grin

Joo. Se voi olla helmasynti. Turbohötkyily  Grin Odottaminen ei oo koskaan ollu vahvin puoli.
Samalla kyllä löytyy myös pitkäjänteisyys. Ihme combo.
Sopisko se  vesimies energiaan?

Oh, kiitos, en ollut huomannut tuota yodia!

saturnus on luotettava, perusteellinen, rehellinen ja totta. Oon aina pitänyt siitä ulkoplaneetoista eniten, vaikka se ankara ja vaikea onkin.

Oho, kotiasteroidikin löytyy.

Ja mikä sijainti, mielenkiintoista. No, koti on siellä, missä sydän?

On on, tää on ollu pitkä juttu, omat voimavarat on ollu isosti mietittävänä, toisten omaisuus vs. oma, ja ihan sisällään on pitänyt kasata yhtä sun toista, ennenkö on ollu valmista.

Eikä nyt sitten vissiin ole vieläkään  Cheesy
Täytyy siis jatkaa  saturnus rakentamista... voihan House.

Pysy nyt kotona vaan, Panaceasoi ja ennen kaikkea parane  smitten

Ite just yskäsin limayskää ekan kerran...nyt näkee, tuleeko jokasyksyinen keuhkokuume, kun oon korjannu mun elämäntavat, vai selviänkö normi flunssalla?

tallennettu
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #849 : 22.09.2026 21:29:22 »

No ei se ihme kun meikäläisen elämä ja asuminen on mitä on kun house 25 skorpioni aspect_con uranus 28 skorpioni 2. huoneessa ja toki  aspect_opp  chiron 21  harka myöskin siellä.
Meinasin kirjoittaa, että life in the middle of disruption, mutta on se moottoritiekin kuuma ja silleen kun 4. huone vesimies

Jospa se olis kohta aika ottaa uus ulkomaanreissu kun olis tiedossa eläkettä (teoriassa ainakin) nyt kolmesta eri maasta ja target on hoitaa niitä eläkkeenmaksajia mahdollisimman monta Grin Muutenkin tekis terää vaihtaa maisemaa joksikin aikaa.
tallennettu

Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #850 : tänään kello 05:27:14 »

Kappas Elwyn  Grin

Onpa tuo House nyt osoitteleva.
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #851 : tänään kello 16:44:34 »

Tarkennan tähän, että siis tuo House on nyt 22  vaaka
ja muuten täydenkuun aikaan 26.9. näkyis olevan  merkurius  aspect_con House  vaaka yhtymä,
että olisiko siinä talokauppojen aika,
tai kun on  vaaka niin tuota yhteisöllistä asumista (uutisointi Varkauden hotellista, yksi kerros yhteisölliseen asumiseen..)
ja se oma House on 1  skorpioni.
Sitten löysin på svenska 1840 Hus ja vaikka asteroidi onkin nimetty teologin Jan Hus (1369 - 1415) mukaan,
kritisoi katolista kirkkoa ja poltettiin lopun viimeksi roviolla,
niin voipi tuon yhistää kirjoitusasun mukaan taloonkin, eikö? angel
Voiskohan tuon kautta tutkia muuten talojen paloa?
Hus nyt 1  kaksoset
ja oma Hus 13  leijona  aspect_con onnenpiste, oisko se kuolinpesän ulkohuussi, jos ei muuta  skorpioni:n 8 huoneessa...

joopati
taas karmasta tietämättä, kun yhteisöllistä velkaa maksoin  vesimies Alasolmulla, tätä astrologista naputtelua siis,
niin laitoinpa vähän vahingossa 3811 Karma asteroidin kartalle
ja hupsis,
tr  jupiter 18  leijona  aspect_con oma Karma
josta myös sitten oivallus, jotta mun miessuhteet on oikeesti olleet karmallisia,
 aspect_con mars leijona ja se  aspect_squ venus rx  skorpioni
ja että nyt sitten vielä tr Karma 24  skorpioni  aspect_con mun  aurinko skorpioni.
Mitä karmallista tänään tapahtui?
entiijä, mutta kun istuin kahvilassa ja mun vastapäätä istui vanhempi pariskunta,
niin olin mielessäni satavarma, että he ovat erään tuntemani miehen vanhempia,
niin samat elkeet miehellä kuin pojallaan, samaa näköä
ja että hänen vaimonsa oli kuin vanhempi kopio tuon miehen puolisosta,
ja ajattelin, että kait se pitää paikkansa, että mies valitsee alitajuisesti äitinsä kaltaisen puolison.
Jo ulkoiselta olemukseltaankin.
Ja etten sitten millään ilennyt kysyä, jotta ootteko sukua..?
Ehkä mä en halunnut tuoda ilmi, kuka ite oon,  aurinko skorpioni vaikeni..kunhan tarkkaili vaan  coolsmiley

Ihana aurinkoinen aamu kääntyi sateiseksi iltapäiväksi.
Kattelin aamulla ruskan värittämiä haapoja tien varressa, sitä, miten kivasti sen lehdet havisevat.
Ehkä se   aurinko :n siirtyminen  vaaka :aan,
ja kauneuden ja estetiikan kaipuu, nauttiminen ennen lakastumista.
Ja sitten,
toinen puihin liittyvä kokemus,
työmatkan varrella on ihana lehmuskuja pyörätien vieressä,
valo siivilöityi sen alaoksien läpi,
niin nyt ne peijakkaat olivat sahanneet ne alaoksat poies, jättäneet pitkät oksatyngät,
ja että kun nyt on vielä kasvava  kuu ja nestevirtaus ylöspäin,
niin hitto vie, hyvä etteivät antaneet hidasta kuoliniskua koko puille. knuppel2
Tää kuunkierron seuraaminen ja kuun vaikutus pitäs laittaa oppiaineeksi noillekin kunnan sahankäyttäjille.
Oisvat vaan oottaneet ens viikkoon.
Minä niin mieleni pahoitin................. Sad

joopati joo,
kasvava  kuu 22  vesimies
ja nuhaan on käytetty sen seitsemää karkotetta, hunajaa, kuusenkerkkää, yrttilikööriä yms..
josko se tästä
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #852 : tänään kello 18:03:29 »

Kuuhilda, onnea muuttoon! Sun viesteistä paistaa muutenkin nyt sellainen hyvä flow ja meno. Asiat etenee  Smiley

Kiinnostava tämä House keskustelu, teillä on niin  skorpioni uranus mars meininkiä. Pitihän se kans tutkia ja mun House on 25  kauris  aspect_con mars 7.huoneessa eli liittynee jotenkin puolisoon(kin)  aspect_squ pluto saturnus vaaka 4.huoneessa. Ilmankos mun asuntoasiat on hieman haastavia. Oon yrittäny edistää asuntoasioita, mutta kun EI ETENE. Tuo tr. House siis liikkuu mun 4.huoneessa ja tulee jossain vaiheessa  aspect_con pluto saturnus kanssa. On varmaan edelleen jotain henkistä työtä ton 4.huoneen ja  pluto saturnus yhtymän kanssa, että joskus löydän sen unelmien kodin, talon. Oon kattonu ohjelmaa A place in the sun, noilla mun house kuvioilla mun koti ei taida sijaita auringossa, mutta kuka tietää...

En löytäny edes tulevalta ap-kartalta mitään viittausta muuttoon.  uranus perhana on 7.huoneessa ja viimeksi tuolla kuviolla erosin. Mutta katsotaan mitä nyt tapahtuu. Uranuksen  aspect_opp transiitit päällä ja ilmankos nukun huonosti, ei meinaa millään iltaisin saada unta. Hermosto kierroksilla.

Tänään on syyspäivän tasaus. Nyt mennään kohti pimeyttä.  aurinko vaaka

Huomaan tuijottavani säätiedotuksia ja aina jos on aurinkoinen päivä niin otan kaiken irti. Imen itseeni upeita värejä. Ulkoilen ja nautin. Nyt loppuviikko näyttää siltä, että ei tarvi pahemmin nauttia auringosta tai luonnon väreistä, joten jos sitten jotain taidetta.

kuu kasvaa 23  vesimies ,just mun rx  vesta kohdalla ja kaipaan omaa kotiliettä. Kerrostalossa ei sellaista ole, nyyh.

tallennettu

"Tomorrow never knows what it doesn't know too soon" (Morning glory - Oasis)
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #853 : tänään kello 18:31:36 »

Mulla on Hus 15 harka aspect_con  kuu 15  harka 8. huoneessa ja sain diagnoosin kroonisesta sairaudesta HUS:n sairaanhoitopiiriin kuuluvassa sairaalassa. Huonesijaintikin on osuva, koska tää sairaus on niitä ns. näkymättömiä sairauksia.  saturnus on 13  vaaka
Hyvin voisi taloon liittyviäkin markkeerata, joten ei nyt kuvitella että olis tiedossa kaikkien kohdalla pelkkiä diagnooseja noilla aspekteilla Grin

Meikäläisen elämä on kyllä hyvin karmista kun miettii näitä kaikkia mahdollisia tapahtumia ja virstanpylväitä.
tallennettu

Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #854 : tänään kello 19:29:36 »

Oi jestas, mahtavaa!
Jengi höpöttää niin, ettei perässä tahdo pysyä.

Olisoa ihanaa kun tämäkin taas aktivoituisi, edes meidän neljän osalta  smitten

Kiva Meryem, jos se pikkuhiljaa välittyy energiassa ympärillekin, että pimeys on ohi.

Mä iskin tuon Housen synastriaan yhden kohtalokkaan oloisen ihmisen kanssa, ja siellähän se hänen Housensa istui mun tuvassa IC:llä.

Nikki se vaan nappasee jonkun taivaankappaleen tuulesta, ja sillä olikin sitten asiaa useammalle. Ei oo ihan yks tai kaks kertaa.

Ohh, mulla on tunteet tosi pinnassa tänään... tuossa kylällä on yksi tyttöriepu, joka muistuttaa mun edesmenneestä pikkusiskosta, ja aiheuttaa kaikenlaisia ristiriitaisia tunteita hänkin sitten.

tallennettu
Sivuja: 1 ... 55 56 [57]
  Tulostusversio  

Siirry: