Sivuja: 1 ... 6 7 [8]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Viimeisin oivalluksesi astrologiaan liittyen  (Luettu 27548 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 197


Profiili
« Vastaus #105 : 20.06.2024 20:15:11 »

" selektiivinen mutismi. en tiedä löytyisikö tuo jollain ilveellä kartalta"

Mulla on todettu estynyt persoonallisuus. En kaikkien seurassa mut valinnaisesti joidenkin. En vaan halua puhua. Mulla on traumoja siitä että olin joskus mielipiderikkaampi niin nyt en uskalla sanoa mitään. pohjimmiltaan tuntuu että mua ei ymmärretä.
Joskus mietin myös et olis kiva olla puhumatta kokonaan. Mut ikää myöten oon huomannut, et seura vaikuttaa paljon. Kun löytää oikeet hengen heimolaiset niin niiden kanssa voin avata suuni.

mulla on  askendentti neitsyt ,  merkurius leijona 11. huone.  aspect_squ pluto ,  mars
« Viimeksi muokattu: 20.06.2024 20:22:46 kirjoittanut downtempo » tallennettu
ikiviuh
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


Profiili
« Vastaus #106 : 24.06.2024 09:44:24 »


Downtempo, mielenkiintoista, sulla on siis myös
pluto kova aspect_squ leijona

ja mites rapu vaikutus, sullahan on siellä aurinko , persoona ja mulla kuu
oma puhumattomuus on ollut tiedostamaton lapsuuden suojamekanismi, kun sulla se on tietoista.
mulla on rapu kuulta puolitoistaneliö merkuriukselle, se jyrkkäluontoinen aspekti, joten ravun äärimmäinen sulkeutuminen merkuriuksen kanssa voisi ollakin se selektiivinen mutismi
tallennettu
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 197


Profiili
« Vastaus #107 : 24.06.2024 11:28:38 »

 rapu aurinko  aspect_opp saturnus , sulkeutuminen tapahtuu kyllä ajoittain.
Jos tuota oppositiota ei olisi olen miettinyt että varmasti olisin erittäin sosiaalinen butterfly... varsinkin kun  jupiter aspect_con aurinko 10. huone...
aina välillä kurkistelen sieltä saturnuksen varjoista, mut tuntuu että oon "liikaa esillä" sitten ja taas vajoan johonkin kritiikin pelkoon...
mulla on myös  merkurius aspect_squ kuu
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8]
  Tulostusversio  
 
Siirry: