Sivuja: 1 ... 55 56 [57]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto III  (Luettu 577593 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #840 : 12.09.2026 20:06:28 »

Omalla kohdalla tulee ensin henkinen muutos josta seuraa fyysinen muutos ja  uranus pluto saturnus heiluu menemään kartalla tavalla tai toisella.
Välillä tarvitaan Godzillaa ja välillä Platonia
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

Baby, I'm astray within the colours of your night
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #841 : 12.09.2026 21:07:07 »

Mulle tuli ihan sama ajatus kun Elwynille, kun luin Meryemin viestiä.
Jotta ensin se muuttuu sisällä ja energiassa, sitten siitä vasta voi tulla totta, konkreettista.
Jotta ehkäpä se nyt sitten jo kohta alkaa konkretisoitua siellä Meryem.
Viimevuosi ja tämäkin on ollu multa niin sankarillinen sisäinen  muutostarina, että jos ei tämäkään kanna hedelmää, niin ei sitten mikään. Se kai siinä onkin turhauttavaa? Semmonen vähän uhmakas, eikö mikään riitä!?!

Mulla se piti olla kyllä just tämä vuosi, kun pimeys loppuu ja se työ mitä oon tehny, alkaa kantaa hedelmää.
Mietin jo että oonko möhliny jotain sieluni polulla, kun en vaan pääse eteenpäin  Undecided Cheesy

Josko se  uranus olis kiva ja tois apua tähän.

Just noin se spiraali tuo niitä juttuja... ja jos et osaa tai tajua niin turhauttaahan se kun se sama skökkö on siinä liki taas. Ei ehkä ihan yhtä hankala kuin viimeksi, mutta onpahan taas.

Turhauduin tähän syklisyyteen ja samojen, muka jo korjattujen asioiden kanssa painimiseen eilen oikein kunnolla arjessa... se taitaa nyt ihan olla tapetilla mulla joka puolella.
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #842 : 12.09.2026 21:19:12 »

Totta, joillakin ihmisillä tuntuu muutokset tulevan ihan puskan takaa ja sitten se henkinen puoli tulee perässä. Mulla taas tuntuu aina menevän niin, että ensin se henkinen puoli muuttuu ja se on niin turhauttavaa kun on jo itse muuttunut niin ympäristö ei vastaa sitä ollenkaan. Siis se odottelu, että myös ulkoinen ympäristö vastaa sitä uutta. Ja siinä just meinaa usko loppua pitää yllä uutta energiaa.

tr.  uranus rymistelee  aspect_opp mun  jousimies stelliumiin seuraavat pari vuotta, että eiköhän niitä muutoksia jossain vaiheessa tule.

Mutta Kuuhilda, just noinhan se usein menee, että se spiraali tihenee ja samaa asiaa tule joka puolelta, just kuin viimeinen testi ennen kuin pääset eteenpäin. Sen oon huomannut monesti omassa elämässä. Koita vaan jaksaa! Toi samojen asioiden toistuminen eri puolella on just sen merkki, että olet ihan olennaisen äärellä.
tallennettu

"Tomorrow never knows what it doesn't know too soon" (Morning glory - Oasis)
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #843 : tänään kello 00:21:13 »

Meikäläinen elää karmisten asioiden&ihmisten äärellä ja homma vaan tuntuu paranevan koko ajan. Things happen for you not to you ja silleen.
Yliopistolla oli aikoinaan tyyppi jotka kutsuttiin Poirotiksi ja kävi hauska juttu että onnistuin just joku aika sitten paikallistamaan ihan samanoloisen ja tyylisen tyypin. Aika cosy Cool

Noista karmisista asioista pakko sanoa, että se on varmaan omalla kohdalla ns. tilattua koska olen hyvä miettimään vanhoja juttuja ja no, usein kyllä tekee terää kokea tiettyjä asioita uusiksi jotta muistaa miksi valitsi aikoinaan tietyllä tavalla ja nimenomaan miksi.
Olisi myös erittäin helppo turvautua tuttuihin juttuihin, oli ne hyviä tai ei, joten onpahan tässä yhdenlaista mietittävää.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

Baby, I'm astray within the colours of your night
Sivuja: 1 ... 55 56 [57]
  Tulostusversio  

Siirry: