Sivuja: 1 ... 48 49 [50]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto III  (Luettu 392827 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #735 : 29.12.2025 15:47:35 »

Nyt liikkuu!
Aivan kaikki. Valoa kohti, uusivuosi, myrsky, oma arki, oma olo, kollektiivi... Hyvästi vanha, masennus ja möröt.

Aika lailla the fool.

Hyppää, hyppää beibi, hyppää.
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #736 : 29.12.2025 22:06:02 »

Jep, näin tekee. Tuntuu tosiaan, että jotain etenee, jotain tapahtuu. Jännä tunnelma.

Täällä on ollut joulun aikaan paljon mielenkiintoista keskustelua. Hyvä oivallus tuo  kauris johtavana merkkinä. Iso muutos on siinäkin kun  neptunus ja  saturnus vaihtaa  kalat muuttuva vesi energiasta johtavan tulen merkkiin  oinas
Tämä tapahtuu siis helmikuussa. Veritaksen valkoinen ja vuoden 2026 pilviväri kyllä, mutta huomasin, että ensi vuodelle on myös toinen väri: teal. Siis sinivihreä eli voisiko ajatella turkoosi. Vihreä on ollut mun voimaväri tänä vuonna. Sellainen oikein tumma sammalenvihreä. Tai metsänvihreä. Ehkä ensi vuonna kevyempi turkoosi.

Ihan nolotti, kun selititte näistä tyylikkäistä  kauris ihmisistä. En ole tosiaan viime vuosina panostanut vaatteisiin tai minkäänlaiseen laittaitumiseen tai kauneudenhoitoon oikeastaan mitenkään. Joo, olen käynyt välillä sillä kampaajalla, mutta muuten tajusin, että kun puhutaan usein kauneudenhoitorutiineista niin ei mulla ole sellaisia. Siksi olikin mahtavaa, että kävin tänään kasvohoidossa. Siis oli aivan valtavan ihanaa hemmottelua ja nyt iho näyttää oikeasti kosteutetulta ja kaikki voiteet ja seerumit vielä imeytyy ja tekee taikojaan. Tätä haluan ensi vuonna lisää. Itseni hemmottelua tuollaisilla kivoilla hoidoilla. Jostain instasta osui ennuste Ravun ensi vuodelle, että opettelee vielä laajentamaan rakkautta itseään kohtaan. Se oli jotenkin tosi hienosti sanottu ja kolahti just tähän hetkeen. Jos tämä vuosi on kuorinut jotain pois, niin ehkä se on kuin kuollutta ihoa, jotta iho voi uudistua. Katsoin loppuun uuden Taylor Swift dokumenttisarjan. Taylor on kiinalaiselta merkiltään käärme ja minulle kolahti, että tietenkin! Kuka muu meille voisi paremmin opettaa "era" ajattelua kuin käärme, joka tajuaa, että aina välillä pitää uudistaa nahka, kun vanha nahka ei enää sovi. Elämässä on erilaisia aikakausia ja se on ok.

Lunta pyryttää sakeasti, uuttavuotta vietetään pakkaskelissä. Etelässäkin on oikeasti talvi, ensimmäistä kertaa tänä vuonna. Ja Lapissa turistikaaos...

kasvava kuuharka
tallennettu

"Tomorrow never knows what it doesn't know too soon" (Morning glory - Oasis)
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #737 : 29.12.2025 23:57:23 »

Sellainen oikein kunnon turkoosi on mun yksi lempiväreistä. Mietin itse asiassa just yhtä hametta mikä mulla oli joskus teininä missä oli päällikerros mustaa kimaltavaa hämäkinseittikangasta ja alin kerros turkoosi. Sellaisen mekkoversion voisin huolia jos sattuis jostain pongaamaan.

Suunnitelmia, ajatuksia, pohdintaa ja muutosta ilmassa kyllä. Mulla on ollut jemmassa ns. noitakengät jotka satuin löytämään joskus ehkä 2010? ja eivät ole oikein istuneet jalkaan, mutta nyt istuu kun kokeilin niitä -> time of the witch.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

Baby, I'm astray within the colours of your night
Sivuja: 1 ... 48 49 [50]
  Tulostusversio  

Siirry: