Sivuja: 1 ... 44 45 [46]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto III  (Luettu 366070 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #675 : 07.09.2025 19:13:29 »

Voi se liittyä myös keski-ikään, että miettii 20 vuotta sitten tapahtuneita juttuja  Grin mutta joo, todellakin olen itsekin muistellut vuosituhannen vaihdetta. Liitän sen proge  kuu skorpioni joka mulla oli edellisen kerran silloin kun olin nuori gootti. Proge kuu kulkee tällä hetkellä niin ikään 5.huoneessa  coolsmiley On tosiaan sellainen olo, että saa olla oma itsensä. Mitä pidemmälle  skorpioni tuo proge kuu pääsee niin sitä enemmän mun kartalla helpottaa. Nyt se on vasta vaihtanut merkkiä eikä ole vielä päässyt kunnolla irtautumaan  saturnus pluto kuviosta.

Mieli vaikuttaa terveyteen ja fyysinen terveys vaikuttaa mieleen, todella paljon. Olen sen huomannut ihan konkreettisesti viimeistään tänä vuonna. Siksi paranemisessa on tärkeä ottaa huomioon myös mieli ja antaa aikaa, että kaikki tapahtumat saa myös henkisesti käsiteltyä. Mietin tätä nuoren kansanedustajan itsemurhaa. Todella surullinen tapaus. Ilmeisesti sairauksien takia tehdään enemmän itsemurhia kuin uskoisikaan. Tässä oli vielä epäily siitä, että mielialan romahdus johtui lääkkeestä. Ihmisen elimistö on niin herkkä ja hienovireinen kokonaisuus, että joskus on todella vaikeaa nähdä mikä vaikuttaa mihin ja saati tietää etukäteen miten kenelläkin mikäkin vaikuttaa.

Olen tutkaillut kuupaluukarttoja ja tulevaa ap-karttaa. Niitä kirjekuori kuvioita on nyt joka kartalla! Jännä, en osaa noita erikoiskuvioita niin hyvin tulkita, mutta kai nää kuviot kuunpaluukartoilla valmistelee tuohon tulevaan ap-karttaan.

Mun länsimaisella kartalla on tulta, mutta kiinalaiselta kartalta taas tulta puuttuu ja sitä tarvisi lisää. En tykkää kuumasta kelistä, vaikka se olis todella hyvä, kun mun kartta on aika karu ja kylmä sieltä puuttuu valoa ja lämpöä. Olen kyllä alkanut haaveilla asunnosta ja elämästä jossain lämpimässä maassa. Jotain ihan muuta. Saa katsoa. Tässä niitä suunnitelmia voi hioa ja toivottavasti ensi vuonna alkaa konkreettisesti tapahtua coolsmiley

tallennettu

"Tomorrow never knows what it doesn't know too soon" (Morning glory - Oasis)
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #676 : 07.09.2025 19:45:07 »

Mä mietin paljon vanhoja asioita muutenkin kun tietyt teemat näyttävät toistuvan elämässä ja myös ihmiset toistuu mikä on aika mielenkiintoinen ilmiö. Vois kuvitella, että eletään jossain matrixissa kun katsoo ulkopuolisena jotain tapahtumaa joka on kuin suoraan omasta menneisyydestä.

Kaveri ehdotti, että mennään all-in kun tulee yksi tapahtuma tuossa loppuvuodesta ja pukeudutaan kuin silloin joskus eli hämähäkin seittiä, verkkosukkaa ja samettia päälle. Siitä tulee hyvä juttu Cool
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

Baby, I'm astray within the colours of your night
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #677 : 08.09.2025 00:10:02 »

Vanhoja asioita hyvinkin, tai kaihoisia muistoja edesmenneestä miehestä..
osui tuo pimennyksenkin  aurinko 15  neitsyt  aspect_con mun  juno
..olit puolisoni ja silleen, painotusta  juno :lla, koska myös tr  juno asteen päässä  aspect_con mun  aurinko skorpioni
ja huomenna sitten vielä tr  venus leijona aspect_con mun  mars leijona haa haa .

tr  mars 20  vaaka liki MC :tä ja oli tässä ikävä nenäverenvuoto,
ja tuota verenvuotoo oli viime viikonlopun flunssassakin.
Piti potea kunnolla muutama päivä, levätä ja katella kaikki Murhalaakson jaksot.
Sieltä jäi mieleen veikeitä enkun sanontoja, niinku joku to get leg over - päästä pukille
tai nuhkupylly -sleeping bag..
joopati  jupiter 19  rapu tekee  aspect_tri mun  merkurius skorpioni :lle
vierasta kieltä ja  skorpioni .

jupiter 19  rapu  aspect_opp Suomi 19  kauris ja t-ristinä eli  aspect_squ mars 20  vaaka ja se  aspect_con SF  vertex
Onks tuo asevarustelua vai diplomatiaa, turvatakuita vai mitä lie?
Sitten yks kentauri,
kuulus varmaan tuonne höpinäketjuun, mutta laitan tähän,
kun tuli pistettyä merkille pimennysajankohtaan liittyen.
Siis pimennyksissähän on tuo solmuakselin läheisyys tärkeä huomata,
ja siinä on 121725 Aphidas 19  neitsyt  aspect_con Alasolmu 18  neitsyt
Aphidas, kentauri oli mukana Lapithien taistelussa, nukahti ympäripäissään,
ja tuli tapetuksi nukkuessaan. "not sparing" -ei säästynyt kuolemalta nukkuessaan.
 merkitys: unawarness, ignorance..jos et tiedä mitä ihmiset ympärilläsi tekevät, et myöskään tiedä mitä he tekevät sinulle..

--
Komia oli kuutamo toissa iltana, punertavan kukertava.
Olin maalla ja kävin yöllä ulkona ja täysikuu oli keskellä yöpilveä,
joka näytti ihan isolta silmältä ja kuu siinä keskellä iiriksenä.
Veikee, valvova, kaiken näkevä silmä..

Sadonkorjuuta, lähiruokaa kasvimaalta.
Sipulit ylös kuivumaan.
Luumuja ja karhunvatukoita, joita on tullut hyvin tänä vuonna.
Tein jo yhen satsin hilloa aiemmin.
 Kasvin varsi on vaan hiton piikikäs, tarttuu kiinni ja raapii,
mutta joo, hyvä ei tuu helpolla.

Viime yön unessa oli mun eka kummilapsi, nuorena poikana,  aurinko kaksoset,
ja menossa harjoitteluun päiväkotiin ja minä pähkäilin, jotta miten hän sieltä maaseudulta pääsee,
ensin pyörällä ja sitten linja-autolla..
Ihan on luonnonläheisessä ammatissa nykyään, maata mittaamassa.
Ehkä uni muistutti, jotta ois hyvä joskus tavatakin vuosien jälkeen.
Joo, ehkä hänen  aurinko kaksoset osuu t-ristiksi pimennykselle, pitääkin tarkistaa. angel
Toisessa unessa mun piti hyvästellä joku mies ja meille annettiin vain tunti aikaa.
Onks se hra Aika,  saturnus
aikajana

ja muuten
aphid tarkoittaa kirvaa

vähenevä  kuu 16  kalat

öitä
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #678 : 22.09.2025 10:34:33 »

Onko toi pimennysten välinen aika tai sen loppuminen vai ihme nyt väsyttää jotenkin niin paljon?  crazy2

Eilen oli auringonpimennys  29  neitsyt tänään syyspäiväntasaus ja illalla  aurinko siirtyy  vaaka

Oli viikonloppu, mutta silti on jotenkin niin väsynyt, että tuntuu ettei mitään viikonloppua edes ollut. No, unirytmi meni ihan sekaisin kun valvoi myöhään ja nukkui yli 10. Se se varmaan on mikä nyt väsyttää ja tekee vetämättömän olon.

Mun unet on ollut tosi sekavia. Viime yönä näin jotain unta, että tein gradua (oikeasti havahduin, että siitä on 18 vuotta kun sitä aloin tekemään) ja olin raskaana siinä unessa. Mietin mitä teen raskauden kanssa kun gradu piti saada valmiiksi. Niin ja sitä edellisenä yönä olin koulussa jossain tunnilla. Olin ihan sen ikäinen kuin nyt olen ja vähän ihmettelin mitä siellä koulussa teen, mutta kuuntelin kuitenkin opetusta ja ihailin sitä miten itsevarma ja sujuvasanainen opettaja oli.

Jännä että toi koulu ja opiskelu nyt tunkee jostain alitajunnasta.

kuuvaaka
tallennettu

meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #679 : 19.10.2025 22:24:07 »

Ihmeellisen hiljaista  kuu seuranta täällä, mutta laitetaan vähän päivitystä.

Ensi viikolla siis 21.10. uusikuu 28  vaaka

Sunnuntai  leijona päivä ja TTK. Johannes ja Katri on mun suosikkeja. Tutkin jo, että Johannes on  aurinko oinas mutta onko sitten opettaja Katri  kalat koska heidän tanssiesitykset on niin koskettavia ja tunteisiin meneviä. Olen oikeasti aina ihan pillittämässä liikuttuneena  Cry Cry Onko teillä veikkauksia kuka kisan voittaa? Ehkä astrologiasta jotain vihjeitä?

No tän olisi voinut laittaa kahvitupa höpinöihin, mutta koska olen  kuu kalat  ja tanssi kai liittyy kaloihin niin menköön nyt tänne.

kuuvaaka

tallennettu

Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #680 : 21.10.2025 00:27:40 »

Mulla on menossa fyysinen ja sitä kautta henkinen tyhjennysoperaatio kun pistän tavaraa kiertoon. En muistanutkaan, että siihen jää koukkuun vaikka olen tehnyt näitä siivousoperaatioita jo monia vuosien mittaan. Saapa nähdä, että mitä tästäkin sitten seuraa, mutta ei tuu roikuttua niin paljon netissä mikä hyvä asia.

Täällä kehtaan sanoa yhden jutun Grin Kauppasin Puolaan yhden Annabellea muistuttavan esineen, joten testataan tässä sitten samalla että tuleeko takaisin tai turpaan angel Enemmänkin menneisyyden haamuja kuin demoneita, mutta jotain kuitenkin.

kuu 20  vaaka
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

Baby, I'm astray within the colours of your night
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #681 : tänään kello 00:59:06 »

Hiljaiseloa, juu.
Piti sitten tutkailla astrofoorumin karttaakin  angel
Siellä proge  kuu möllöttää astrologian opettajanakin tunnetun  chiron :n kanssa yhdessä  kauris loppuasteilla
eli täällä selataan ja tongitaan astrologisia varastoja eli luetaan vanhoja topikkeja, oma villi veikkaus.

No, astrofoorumilla oli 18.10. auringonpaluu ja siellä ois  askendentti 7  kaksoset (sama muuten kuin Suomella)
eli josko tuo vilkastuttaisi keskustelua, vaikka sitten Suomen tilasta..
 Suomen muuttuvassa ilmatilassa lentelee helikopteri vähän väliä näillä seuduin.
Astologian muusa 30 Urania 6  aspect_con pallas 7  vesimies yhteisöllisessä 11 huoneessa
(astroystävät armaat kalliit) vois antaa astrologisia oivalluksia, ihan omasta päästä  Smiley
 kuu 23  neitsyt analysoi ja erottelee jyvät akanoista tai vie keskustelun suolenmutkaan eiku ruokavarantoihin,
eikös Suomi varustaudu sotaan, leikataan sieltä ja täältä että saadaan tykinkuulia,
vaikka kansa tarviis voita leivälle.
Nonii, viimesenä sitten  merkurius 17  aspect_con mars 18  skorpioni
josta Astologyking tais mainita, jotta valitse taistelusi.
Eiku syväluotaavaa keskustelua, lyhyestä virsi kaunis.
On vieläkin tuo yhtymä taivahalla ja oli muuten  aspect_con mun  merkurius skorpioni,
ja täälläpä sitä sitten.

Hiljaiselo omalta kohdalta lie jotain innostuksen puutetta,
yleistä väsymystä töitten jälkeen,
ja kaiken sadonkorjuun hillojen, mehujen jne
eli naattien jälkeen ihan naatti.
Astrologia vaatii kuitenkin jonkin asteista perehtymistä, intuitiota,
ja oma aivotoiminta on ollut lähinnä säilöntäreseptien lukua ja sanaristikoitten täyttöä aamukahvilla.
Ärsytystä ristikon sanoille, niinku joku ureta ois sama kuin lähteä, ei oo, en urkene lähtemään,
en saa aikasiksi lähteä, selittää lähtemisen vaikeutta,
taitaa olla just  mars merkurius skorpioni meininkiä mulla..

Maaliman tilanteessa ei näytä eripura loppuvan ihan kohtsillään,
on tuo Eris rx 24 oinas, eripura, sodan lietsoja; vallanpitäjät peilin eessä tivaamassa ken on maassa kaunehin eiku vahvin,
 aspect_con chiron rx 25  oinas ja kuolevaisia riittää.
Eläimen vaistolla touhuuvat kun pitäs käyttää päätään,
vai toisinpäinkö se onkin, unohtavat inhimillisyyden ja juonittelevat?

Elwyn
hyvään aikaan harrastat hävitystä, vanhan kuun viimeset päivät olivat otollisia siihen, sanoi Yläkuun kirjoittaja.
Meillä kaadettiin laho omenapuu.. se puu kaadettakoon, joka ei tuota hedelmää..ei omenan omenaa viime kesänä.
Ja muutama poppelin alku, se kun leviää ku rutto juurivesoista. Ei silti, hieno tuoksu siinä on sateen jälkeen ja tervaset siemenet paljaissa jalkapohjissa..
Mutta siis vielä onnittelut, eiks sulla ollu  aurinko paluu hulinaviikkokin?
Hävityksiin sopii tutkailla myös 10 Hygiea asteroidia. Nurkat puhtaiksi ja silleen.

meryem
Tanssin muusa 81 Terpsichore rakastaa nyt tanssia, eleganssia ja kauniita pukuja, TTK 10  vaaka  aspect_con  venus vaaka.
Miten sieltä tuleekin suosikkeja ja toisten kestohymyä ei sitten jaksais katella ollenkaan..
Lakko, Johannes..finaalissa? Ehkä, tiijähäntä.
Mukava siellä on katella mörkötanssiakin, mikä ettei.

Lomaviikko.
Viikonloppuna pienten piiperoisten tykö URKENEN kyllä lähtemään.
Venyvät illat ja kellottomat aamut.
Nyt yölukemisiksi Veden muisti,
tr   jupiter 24  rapu aspect_tri mun  aurinko skorpioni ja  aspect_tri saturnus rx  kalat
eiks siinä ole vedelle muistia yllin kyllin..

kasvava  kuu 4  skorpioni

öitä
« Viimeksi muokattu: tänään kello 01:06:12 kirjoittanut nikki » tallennettu
Sivuja: 1 ... 44 45 [46]
  Tulostusversio  

Siirry: