Sivuja: 1 ... 39 40 [41]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto III  (Luettu 310008 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #600 : 05.05.2025 22:21:46 »

Tämä  jousimies on myös reissannut. Piipahdin vappuna Oslossa. Minulla menee Norjassa  neptunus dc linjalla astro travel kartan mukaan ja ajattelin, että se olisi jotenkin tylsä tai hähmäinen kuvio, mutta ei! Aina Norjassa mun mielikuvitus lentää ja oikeasti se tuntuu niin hyvältä. En osaa norjaa yhtään, mutta vitsi miten tuossa maassa tuntuu kuin kala vedessä. Ja niin sopivaa, että taide liittyy mulla Norjaan. Tykkään norjalaisesta taiteesta ja tälläkin kertaa kävin taidemuseossa. Nautin taiteesta aivan täysillä. Hyvästä ruuasta ja upeista maisemista (miten Norjassa voikin olla niin kaunista joka paikassa) ja siitä miten keväistä Oslossa oli ja lämmintä.

En tiedä miksi mun  askendentti rapu välillä nihkeilee matkojen kanssa ja ei oikein meinaa päästä sohvalta mihinkään kotikulmia kauemmas, mutta sitten kun lähtee niin on vain todella iloinen. Harmitti tulla takaisin Helsinkiin. Suomessa mulla menee  mars linja astro travelin mukaan ja kun pääsi tuon  neptunus kanssa hetkeksi juttelemaan niin  mars tuntuu painostavalta. Ja ikävältä. Painostukseen tottuu, mutta kun pääsee hetkeksi pois niin sitten sen huomaa taas niin selvästi. Miten sitä sanotaan, että joskus pitää mennä kauas, että näkee lähelle.

Oli sitten mukavaa kotimaan lomailuakin pääsiäisen jälkeen mökillä ja näin todella jänniä unia. Mulla on ollut nyt ristiä ja kirkkoja unissa todella paljon. Ja yhtenä yönä oli ihan selvästi Ad Astra. Ja siinä unessa oli myös risti sellaisen kukkulan päällä. Silloin uutisoitiin paavin kuolemasta, en tiedä vaikuttiko se, vai mistä nämä uskonnolliset symbolit ja latina yhtäkkiä tuli mun uniin?

Mun unet on sellasia, että arkena en stressaa yhtään, jos ei niitä edes muista. Pääasia, että on saanut levätä, mutta sitten joskus on sellaisia unia, jotka todella jää mieleen ja niitä pohtii.

jousimies kaipaa lomaa ja reissuja, mutta toisaalta töiden kannalta hyvä, että nyt on ihan tavallisia työviikkoja edessä. Viime päivien jäätävää viimaa manaillessa ja odotellessa, että kevät etenee ja tulisi tännekin lämmintä.

kuu 29  leijona ihan justiinsa vaihtuu  neitsyt
tallennettu

"Like any great love, it keeps you guessing
Like any real love, it's ever-changing
Like any true love, it drives you crazy
But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #601 : 08.05.2025 22:21:59 »

kuu 5  vaaka

Tullu nataali  kuu n yli oppositiossa hiljan.

Nataalikuulla ollu vähän... kaikki.
1  oinas

Helvetinmoista kyytiä kuulkaa.

pluto juttuja?

Rakkauspaskojen kautta käsitelly lapsuuden seksuaalista hyväksikäyttöä, häpeää, syyllisyyttä... raskaita lasteja.

Rakastun myös usein pedofiileihin, oikein oon tosissaan holisti.

12 huoneen korkeudet, tai syvyydet, auttaneet tässä helvetissä vellomisessa. Johtaneet tähän, miten vain.

neptunus on perseestä, mutta  saturnus on tukeva.
Ei helppo, mutta luotettava.

Sukukarmaakin tämä. Murhaajia, pedoja ja raiskaajia sun muita rikollisia sukusaaga täynnä... jonkun täytyy tehdä työt, josko joskus loppuis?

ADHD, PTSD, tottakai dissosiatiivinen persoonallisuushäiriö ja viimosena kaverina tajusin listassa olevan autismin. Syytä ja seurausta siinäkin vaikka mille.

nikki mainitsi jossain sen muistin... juu, tapetilla on ollut.
« Viimeksi muokattu: 09.05.2025 22:55:31 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #602 : 11.05.2025 00:16:55 »

Ootpahan myllyn läpikäynyt, raskaita lasteja, Kuuhilda. Voimia sinne.
tr  pluto Antivertexillä, kohtalonomaista ja pakollista,
tr  mars leijona aktivoinut  aspect_con vertex
proge  kuu pluto  vaaka ihmissuhteita
oli muuten justika  kasvava kuu 29  vaaka taivahalla, taitas olla jo  kuu 0 skorpioni nyt.
ap  kuu aspect_con Alasolmu  neitsyt analysoi?
 kuu herkin reagoija,  pluto tomumajan tomuttaja crazy2
ja sitten vielä näkyis olevan 4580 Child Oinaassa, lapsuusmuistot, nyt 5  oinas aspect_con venus 6  oinas
ja tuosta  saturnus :sta, sehän on se selkäranka, t-ristinä sun  vertex akselille, onnenkantamoinen vielä  angel
Ehkä se läpikäynti joskus helpottaa, suunta tulevaisuuteen.
Kiitos kun avauduit, voimia sulle.

meryem
risti,  saturnus :n symbolissa on risti ylhäällä, muilla maallinen.
kuunpaluussasi  kuunsolmu  venus saturnus kalat
kirkko  jupiter, tr  jupiter kaksoset aspect_kvi  jupiter skorpioni
 chiron  oinas kristillisyys  aspect_sex jupiter kaksoset ja yodin kärkenä sun  jupiter
voithan tuota ajatella myös -risti-päätteisiä sanoja
tai oikeestihan se on Etelän risti ohjaamassa navigointiasi.. coolsmiley
Acrux 12  skorpioni
 aspect_con vesta skorpioni fokus ja kirkkaus Brasilian kukkulalta asti..

https://www.constellationsofwords.com/acrux/

--
Kuuhildan  vertex on mun  aspect_con kuu kuunsolmu leijona
ja tr  pluto on siellä Alasolmulla  vesimies
Ei noin rankkoja juttuja kuin Kuuhildalla.
tr  mars aspect_con kuu kuunsolmu toi runsaan nenäverenvuodon parina päivänä
ja tuhounen,jossa uuden ja vanhan valtatien välissä oli kaunis hirsinen 2-kerroksinen talo,
näkyi vähän puiden lomasta. Julkisivu vanhalle tielle päin (oisko se Alasolmun puoli?) oli kunnossa,
mutta toinen puoli oli täysin palanut, hiiltynyt jo, ja sieltä roikkui valtavasti sähköjohtoja ja kaapeleita, vanhoja sulakkeita jne,
( mars aspect_con kuu kuunsolmu tulipalo) tais olla tuolloin vielä planeettoja  oinas  aspect_tri tulikolmiona.
Mutta siis mulle tuli aivot mieleen niistä sähköjohdoista..

No, viime yön unessa oli tytär tyttönsä kanssa,
ja pienellä tytöllä oli nenän sivussa lävistys, joka vuoti,
ja keskellä otsaa silmien yläpuolella naula, josta roikkui joku kettinki,
ja minä raivona tyttärelle, että mitä helevettiä oot menny tekemään. uglystupid2
Tyttö täyttää kesällä 2 vee...
 kuu vaaka kauniita unia...

Tänäänkin piti sitten ottaa päiväunet, kun väsytti niin.
Joku välinpitämättömyys ja innottomuus vaivaa.
Progekartan nousulla on natalin  saturnus vesimies
niin ja joo oma  kuu  aspect_con proge DC.
ilmankos? vätystää.

Äitienpäivää kaikille,  merkurius 0  harka
kuunkumotusta  kuu skorpioni
ja päivänpaistetta  aurinko harka

öitä

« Viimeksi muokattu: 11.05.2025 00:19:29 kirjoittanut nikki » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #603 : 11.05.2025 08:23:44 »

Kappas, tokikin  pluto sopii hyvin olemaan antivertexillä, jäänyt huomaamatta.

Kiitos nikki.
Avautuminen helpottaa, ja lie ensi askel kohti parempaa huomista.

Tein asiasta myös ilmoituksen poliisille. Tuskin itselleni enää mitään oikeutta saan, mutta josko auttaisi jotakuta muuta. Tiedä, vaikka rahanteko  jatkuisi yhä.

Nyt ylös, ulos ja lenkille, ja opettelemaan uuden väristä, kirkkaampaa elämää... vähän, kuin opettelis kävelemään 42 vuotiaana <3

tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #604 : 11.05.2025 23:56:19 »

Kuuhilda, kiitos kun avauduit. Se, että tiedostaa asioita ei ole helppoa, mutta se on ensimmäinen askel siihen, että niitä pääsee käsittelemään ja pääsee eteenpäin. En tiedä miksi tuntuu, että aika monella meidän ikäisellä nelikymppisellä on vaikeaa. Jos elämä ei ole koskaan mennyt niin kuin strömsössä niin sitten on ollut todella vaikeaa. Minullakin, vaikka eri tavalla ja eri syistä kuin sinulla. Osui muuten silmiin Johanna Vilénin uusin blogikirjoitus tällä sivustolla aiheesta täysikuu  skorpioni

"Jupiterin ja Khironin kvinkunssit Kuulle saavat aikaan Jod suurkuvion, jonka kärkenä on Kuu skorpionin merkissä. Jod toimii kuin "kosminen osoitin": energiat puristuvat yhteen pisteeseen, joka vaatii kasvua ja syvää sopeutumista. Se on kohtalokas muuntumispiste, jossa vanhaa täytyy säätää, päästää irti ja uudistua – vaikka se ei tule helposti tai loogisesti. Tämä Jod osoittaa kohti emotionaalista transformaatioita. Se voi tuntua epämukavalta, hämmentävältä ja pakottavalta, mutta sen tarkoitus on paljastaa alitajuiset ohjelmoinnit ja haavat (Kuu skorpionissa). Se haastaa uskomukset, jotka eivät enää toimi. Johtaa syvään tunne-eheytymiseen ja uuteen ymmärrykseen, kun vastustuksesta päästetään irti. Tämänkertainen Jod herättää alitajuisia tunnehaavoja, erityisesti liittyen turvattomuuteen, hylkäämiseen tai kontrolliin. Vanhojen sukupolvien tunneperintö voi nousta pintaan puhdistettavaksi. Tämä Jod on kuin alitajunnan herätyskello, joka osoittaa kohti sitä, mitä ei voi enää ohittaa. Se haastaa katsomaan syvälle, tuntemaan rehellisesti ja uskaltamaan muuntua – vaikka se vaatisi kipua tai epävarmuutta."

Tulit mieleen tuosta vanhojen sukupolvien tunneperintö kohdasta. Kannattaa lukea se blogikirjoitus kokonaan, uskon, että saisit siitä ajatuksia. Voimia!

Nikki, Etelän risti ohjaamassa. Miksei. Kun Googlasin niin selvisi, että "Etelän ristin tähdet kuuluvat Kentaurin tähdistöön." Haha  Cheesy  jousimies ottaa tuon tietenkin hyvänä merkkinä. Jännä muuten kun oli edellinen tr.  saturnus aspect_squ mun stellium menossa ohi niin näin unessa kerrostalon, jossa oli  jousimies merkki. Otin sen hyvänä enteenä. No nyt sitten tämän tr.  saturnus  aspect_squ stellium  aspect_con kuu koettelemuksen jälkeen näen Etelän ristin, joka opastaa ja antaa toivoa. Ristiä on kannettu, mutta ehkä tässä ollaan menossa parempaan suuntaan.

Tämä äitienpäivä oli haikea, mutta onneksi oli myös mukava viikonloppu läheisten kanssa ja sai reissata upeassa kelissä ympäri Suomea.

kuu 12  skorpioni ja aika isosti tuo mollotti jo taivaalla, vaikka virallisesti huomenna illalla vasta täysikuu.
tallennettu

"Like any great love, it keeps you guessing
Like any real love, it's ever-changing
Like any true love, it drives you crazy
But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #605 : 15.05.2025 00:26:05 »

Onpahan kuvio omalla kartalla,
 chiron 24  oinas  aspect_sex  jupiter 24  kaksoset  aspect_kvi oma  aurinko skorpioni
eli yodin kärkenä, ja yodin kantana on  aurinko 24  harka eli  aspect_opp oma  aurinko
ja vielä  juno rx  aspect_con oma  aurinko
Pitäiskö loistaa?
Sain kiitosta työstä, unohin yhen homman, vilutti pihalla,  aurinko ei lämmittänyt,
muistelin kouluaikaisia muistovihkoja ja värssyjä, tyyliin:
muista silloin minua kun kirppu puree sinua,
jos se puree kovasti, sinusta tulee rovasti..
jne
oikeesti
taitas olla paikallaan värssy:
uupunut olen ah sydänjuurihin saakka, liikaako lienee pantukin maallinen taakka..
 saturnus ceres 29  kalat
tuntee ittesä vanahaks ja raihnaseks
selässä joku jumi
kankeeta menoa
vaikka nyt sitte peiton alle

vähenevä  kuu 18  jousimies

öitä
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #606 : 15.05.2025 04:43:58 »

Kiitos Meryem, oli hyvä teksti  smitten

Nyt menee aika sumussa. Sitä on ihan hukassa hetken, kun on syntynyt uudelleen. Ei osaa ottaa askeleita mihinkään suuntaan. Hämmennys.

Voi kai sitä nikki peiton allakin uupuneena loistaa... niinku joku yövalo?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 39 40 [41]
  Tulostusversio  

Siirry: