Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 29
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto III  (Luettu 73494 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #120 : 01.12.2021 22:13:20 »

Pakkasta, lunta, viimaa..
Kakarat rakastavat lunta; heti olivat lapioineen ja liukureineen isolla lumikasalla,
posket punasina innoissaan  smitten
Jag tycker också, ei yhtään haittaa viima eikä hyötyliikuntana lumityöt.

 kuuskorpioni
yhtymä transneptunian planet Apollonskorpioni
http://theuranianastrologer.com/apollon-1
viisautta, joo,
tuolta oli hyvä linkki uranian astrologiaan, johon kantsis tutustua, ajalla jollain joskus..
meryem, sieltä vinkkinä meridian MC oiskin iha ite, minä tai minun eli MC  kuumy emotions
joo
sitten ois kuitenkin myös asteroidi 1862 Apollo ja 21  kalat   aspect_con neptunus 20  kalat
ja  mars 21  skorpioni tekis vesikolomioo.
Apollosta, nää auringon kultapojat, jäi mieleen sellasta, jotta jätät helposti huomiotta jotakin, mitä pidät itsestään selvänä
että pitäskö tiedostaa,
ärripurrit  mars skorpioni
vai miettiä uusiks elokuvan juoni,
eiku
älä pidä itsestään selvänä kynttiläillallisen jälkeen, jotta mies on aina valmis.. coolsmiley
eiku,
nauttikaa niin kauan (siitä miehestä) kun  mars on  skorpioni .ssa,
sitten se lähtee matkoihinsa kuitenkin kun  mars siirtyy  jousimies :een..

..ja mun pitää vaan pullottaa karpalotuoremehua,
 kuu aspect_kvi  ceres kaksoset
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #121 : 02.12.2021 01:36:35 »

Voihan karpalotuoremehu  Grin

Aattele että saat pullottaa sitä, niin on mukavampaa.

Sanon minä erittäin viisaana täältä.
 saturnus :aspect_con:onnenpiste 4  skorpioni

Huomaamatta Itsestäänselvästi  tiedostamatta venus 21  kalat  mars 22  kalat

Mutta kyllä pakkanen ja lumi on ihanaa. Mieli voi paljon paremmin kaikilla varmasti kuin pimeässä ja kurassa tarpoessa.


tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #122 : 02.12.2021 22:48:21 »

joo,
 skorpioni skippaa  mars :t karpalomehuksi yksityisasioinaan.....sain pullottaa  Cool
joo
 kuu 20  skorpioni
yhtyy yöllä  mars :n 22  skorpioni  kanssa

                      -märkiä unia
öitä
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #123 : 03.12.2021 18:35:51 »

Ei ollu märkiä, kun ei ollu unia ollenkaan...oli vähän kiire  Grin

tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #124 : 04.12.2021 01:08:05 »

yötyöläinen  :kuu:hilda, joo,
tiijäkkönä, jotta sulla on kreikkalaisten postilaitoksen tunnuksen ja  aurinko:n välinen noviili,
ja olluna justika sen paluukin  :Smiley
-että semmottinen harmoninen parisuhde  Smiley
Ja yö on antivertexilläsi..
suomeksi :
https://fi.wikipedia.org/wiki/Hermes
nyt 17  kauris
ja
3908 Nyx, nyt  vaaka :n lopuilla, kohta sun MC:llä.
Tuo Hermes antoi mielenkiintoisen kartan, kun kirjoitin hauksi hermes astro,
elikkä World Wide Web www vuodelta 1991, 6.8.
 kuu kaksoset ja  askendentti jousimies

 kuu kuus  jousimies
huomenna eiku tänään uusikuu ja auringonpimennys asteissa 12  jousimies
Yhen jouskarin synttäreillä käytiin tänään,
ja tajusin, jotta kyllä se tahtoo niin olla, jotta  jousimies :n kotona on suurpiirteistä,
sillain tahtoo kertyä ja jäädä tavaroita vähän tinnetänne,
vaikka kuinka ois järjestyksen ystävä.
Ite  askendentti jousimies

tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #125 : 04.12.2021 14:57:21 »

Voisko sanoa, että mun kartalla toi auringonpimennys 6.huoneessa nyt valaisi terveysasioita ja aika moni asia sai selityksen ja nyt tietää mihin pitää kiinnittää huomiota. Harmittaa, että ei ole tajunnut aikaisemmin, mutta minkä sille mahtaa. Ei näy tuo auringonpimennys Suomessa vaan aurinko on paistanut kirkkaasti pakkaspäivässä. Mutta vaikka se paistaa aika lyhyen aikaa tähän aikaan vuodesta niin kyllä ku johonki tiettyyn asiaan se valokeila osuu niin kyllä selkenee. Ehkä se vaati ton pimennyksen ympärille, että tajuaa jotkut asiat paremmin...

Päätin, että keskityn nyt terveyteen enkä ota mitään paineita mistään jouluvalmisteluista. Ihan sama, mitä rauhallisempi joulu ilman hössötystä sen parempi. Viimeinen mitä nyt kaipaa tai jaksaa niin kauhea säätäminen. Kattelen sitten somesta muiden leipomuksia ja koristeluita ym. ja nautin niistä. Nyt ei omat voimat riitä sellaseen.

Asc.  rapu kyllä saan joka paikasta tehtyä kodikkaan pienillä jutuilla ja tykkään sisustamisesta. Mutta IC merkki kertoo myös jotain kodista ja mulla on proge-kartalla IC  neitsyt vihaan pölyä ja likaa ja kaikenlaisia tavarakasoja ja yleensäkin vähemmän tavaraa on parempi ja helpompi löytää kaikelle oma paikkansa. Pysyy järjestys.

 kuu 15  jousimies  aspect_con merkurius 15  jousimies

ja tässä alkaa jo olla sellainen juhlan tuntu viikonlopussa kun maanantaina itsenäisyyspäivä.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #126 : 04.12.2021 16:39:21 »

yötyöläinen  :kuu:hilda, joo,
tiijäkkönä, jotta sulla on kreikkalaisten postilaitoksen tunnuksen ja  aurinko:n välinen noviili,
ja olluna justika sen paluukin  :Smiley
-että semmottinen harmoninen parisuhde  Smiley
Ja yö on antivertexilläsi..
suomeksi :
https://fi.wikipedia.org/wiki/Hermes
nyt 17  kauris
ja
3908 Nyx, nyt  vaaka :n lopuilla, kohta sun MC:llä.
Tuo Hermes antoi mielenkiintoisen kartan, kun kirjoitin hauksi hermes astro,
elikkä World Wide Web www vuodelta 1991, 6.8.
 kuu kaksoset ja  askendentti jousimies

 kuu kuus  jousimies
huomenna eiku tänään uusikuu ja auringonpimennys asteissa 12  jousimies
Yhen jouskarin synttäreillä käytiin tänään,
ja tajusin, jotta kyllä se tahtoo niin olla, jotta  jousimies :n kotona on suurpiirteistä,
sillain tahtoo kertyä ja jäädä tavaroita vähän tinnetänne,
vaikka kuinka ois järjestyksen ystävä.
Ite  askendentti jousimies



No jopas.
En oo vissiin pääsemässä Postihommista eroon sitte...enkä haluakaan, kunhan en tee liikaa. Onneksi hyvin saa itte määrittää tekemisensä nyt  smitten
Ja osaa...meinas ahneus iskeä ja sitä mukaa uupumus. Ei mitään rajaa.

Tuo hemmetin Hermes se taasen tuossa huutelee, että kirjoita, kirjoita!  Grin

Yöllä senkin varmaan tekis.

 kuu kaksoset ja  askendentti jousimies...tykkäisin kovasti, mutta ei paranis liiaksi luottaa  Undecided

Joo. Pimennystä pukkaa.
Voiskin käydä tarkastelemassa sitä aapeeta että miten sinne pojahti, oisko suuntaviivoja.

Mää sanoisin kanssa, että kaikilla   kuu , aurinko ja  askendentti  jousimies jotka tiedän, on koti ja vaikkapa auto vähän hujan hajan ja höpsällään.
Ja juuri huolimatta siitä, vaikka mitä tekis ja miten haluais sitä järjestystä, ei vaan voi mitään  uglystupid2

No niin Meryem...hyvä kun selvisi asia ja tuli näkyviin kun auringon valo ei hetkeen päässyt häikäisemään.

Tsemppiä asian läpikäymiseen ja prosessoimiseen  smitten

Itte oon vaan tehny tallilla asioita joista nautin, ja nukkunu.
Samaa tein  kuu pimennyksenkin ohi.
Ehkä se on sitten se mun the thing nyt hetken aikaa  Cheesy

*
Kattelin yhtä videoo, joka liittyis mun suunnitelmaan novellin tahi kirjan kirjoittamisesta. Niin yllättäin siellä kekkuloi Hermes vastaan.

* Kirsi Halla-Seppälä tuumii näin 7 huoneesta. Ja no juu, parikin oikeudenkäyntiä tulossa, toinen pojan, toinen oma.

" Pimennys oman syntymäkartan seitsemännessä huoneessa / 7. huone

Pimennys ihmissuhteiden huoneessa voi tuoda merkittäviä oivalluksia parisuhteessa tai muiden läheisten ihmisten kanssa. Yhteistyö, kompromissit, toisen näkökulman ymmärtäminen ja vastaantuleminen voivat olla nyt ajankohtaista, tai sitten aivan toisinpäin, riippuen siitä mikä on itsellesi tyypillisin toimintamalli ihmissuhteissasi. Tämä voi tarkoittaa isoa aloitusta jollakin ihmissuhteisiin liittyvällä alueella (naimisiinmeno, asiakastyön aloittaminen, oikeidenkäynti), jossa olet joko vastatusten tai liittyneenä yhteen toisen ihmisen tai ihmisten kanssa. Syvemmällä tasolla elämä haluaa tehdä sinut tietoiseksi siitä mitä sellaista mitä et voi hyväksyä itseässäsi projisoit muihin. Jokin toimintamalli, uskomus tai asenne, joka toimii koko ajan käsikirjoituksena ihmissuhteittesi pohjalla on tullut nyt tiensä päähän. Ehkä on aika antaa joidenkin ihmisten mennä, mutta pidemmän tähtäimen hyötyä siitä ei ole, jollet itse muutu sen myötä.

peilisuhteet, projisointi, omien sisäisten ristiriitojen näkeminen muissa, parisuhde, sosiaalinen elämä, asiakkaat, yleisö, oikeusjutut, yhteistyö, avioliitto, vastuunottaminen omasta roolista suhteessa muihin"

Kauheesti olis vissii viimosen vuoden aikana sekä astrologia että tarot että kaikki tunkemassa parisuhdejuttuja ja <3 <3 <3 mutta ei oo kyllä oikein näkösällä kun ei oota  Undecided

Ehkä tää on ollu jotain valmistelua ja prosessointia ja salamarakastun ja pojautan saman tien naimisiin viä ennen vuodenvaihdetta  Grin
« Viimeksi muokattu: 04.12.2021 19:43:55 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #127 : 05.12.2021 12:29:41 »

Kuuhilda, hienoa, että olet löytänyt oman juttusi! Nyt on jotenkin niin raskaat tunnelmat, että se on todella tärkeää pitää kiinni tuollaisista asioista elämässä, jotka tuo iloa.

Kiitos myös vinkistä, kävin heti tutkimassa Kirsi Halla-Seppälän sivuilla tuota 6.huoneen pimennystä

Pimennys oman syntymäkartan kuudennessa huoneessa / 6. huone

Miten on arjen laita? Hyvinvointi, terveys, ravitsemus ja elämää ylläpitävät arjen rutiinit kaipaavat nyt huomiota. Jos suhtaudut kehoosi kuin robottiin, joka vaatii maksimaalista, funktionaalista, pikkutarkkaa säätöä ja hypersuperfoodeja sekä kymmeniä erilaisia harjoitteita – eli jos kehostasi on tullut sinulle projekti olla koko ajan parempi ja parempi ja tehokkaampi ja terveempi, pimennys tällä alueella saattaa palauttaa sinut tosiasioiden äärelle. Ihmiskehosi kaipaa ensisijaisesti sen rakastamista ja hyväksymistä juuri sellaisena kuin se on. Se kaipaa intuitiivistä kuuntelua ja sallivaa suhtautumista sen todellisiin tarpeisiin, sekä lempeää, rakastavaa huolenpitoa. Keho ei ole kone, jonka voi säätää ja virittää huippulukemiin, jotta siitä saisi maksimaaliset tehot ja hyödyn. Voi toki olla, että tilanteesi on juuri päinvastainen, ja arjessasi ei ole mitään rakennetta eikä rutiinia. Pimennys tällä alueella tulee tekemään sinut kovin tietoiseksi siitä, mikä nyt kaipaa muutosta ja minkä suhteen olet mennyt liian pitkälle oman aidon hyvinvointisi kustannuksella.

terveys ja hyvinvointi, ravitsemus, arjen rutiinit ja tottumukset, aikataulut, asiat joita teet päivittäin, työhön liittyvät asiat ja ihmiset, lemmikkieläimet, organisointi, järjestys, puhdistus ja selkeys


En oo kiinnittäny omaan hyvinvointiini tarpeeksi huomiota ja äitini totesi puhelimessa aika hyvin, kun ihmetteli miten olen tällä terveydentilalla jaksanut kaikkea niin totesi, että oot menny ihan sisulla. Kyllä. Ja nyt pitäisi opetella olemaan lempeämpi itseään kohtaan ja kuunnella mitä keho kaipaa. Sitä just nyt prosessoin.

Niin ja toi 6.huone varmaan selittää myös mun pajatuksen järjestyksestä  Grin Niistä leipomuksista ja koristeluista jo puhuinkin, mutta pitää muuten muistaa, ettei joulusiivous lähde ihan lapasesta, siinäkin pitäisi muistaa nyt ottaa rauhallisemmin  angel

Muoks. pitihän se kurkata myös mihin auringonpimennys osui juuri alkaneella ap-kartalla ja huh huh, kyllä osui tämäkin niin hyvin

Pimennys oman syntymäkartan toisessa huoneessa / 2. huone

Omanarvontunto, se mitä rakastat ja arvostat, ja minkä arvoisena pidät itseäsi, kaipaa nyt rehellistä näkemistä ja perinpohjaista muutosta. Omat resurssit – voimavarat, aika, raha, osaaminen, energia – mitä ja miten paljon panostat sinulle arvokkaisiin asioihin, ja miten paljon pystyt ottamaan vastaan? Parhaimmillaan arvomaailmasi on kokemassa syvällistä päivitystä, joka tulee rakentumaan aiempaa rakkaudellisemmalle pohjalle. Alitajuiset ohjelmoinnit sen suhteen miten arvokas uskot olevasi voivat tulla nyt näkyviksi. Tietoinen mieli voi sanoa tästä mitä tahansa (“totta kai olen arvokas, tietenkin rakastan itseäni”), todellisuuden paljastaa kuitenkin oman elämän kriittinen tarkastelu. Se miten paljon saat sinulle merkityksellisiä asioita (esim. raha ja rakkaus, kunnioitus, arvostus, huomaavaisuus, lempeys, sallivuus) kertoo suoraan ja kaunistelematta sen, minkä arvoinen uskot olevasi.

arvot, rakkaus, talousasiat, itseluottamus, turvallisuus, vauraus, sen vastaanottaminen mitä arvostat ja rakastat
« Viimeksi muokattu: 05.12.2021 12:33:54 kirjoittanut meryem » tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #128 : 07.12.2021 21:57:05 »

Oliskoha joku  neptunus ja  mars  aspect_squ vai mikä asialla...aivan kaikki tuntuu turhalta eikä asioihin saa kiinni...päämäärätön olo. Siis laajemminkin kuin vain vaikkapa tiskejä koskien  Grin
Ei kyllä pitäs olla mulle mitenkään erikoista energiaa tuon, on se nataalillakin jonkinmoisena ja  kalat  mars

Saattaisin tarvita jotakuta järjestyksestä pajattajaa  Grin
Tupla  neitsyt tyttäreltä se on täysin kielletty laiskan, tosin jo kotoa muuttaneen tupla  harka n ja kahden haahuilevan  vesimies en taloudessa  uglystupid2

Juu Meryem, oon aina tienny mikä se mun juttu on...en oo vaan antanu itelleni mahdollisuutta tähän aiemmin  Smiley

Sieltä 2 huoneesta sulle nyt sitten vaan konsteja ja keinoja lähteä pönkittämään niitä omia voimavaroja, jaksamista ja terveyttä  smitten

tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #129 : 08.12.2021 00:14:37 »

Kuuhilda
sullahan pitäs olla buustia ja energiaa tehä,
 tr mars aspect_squ  tr jupiter aspect_con aurinko
vai onks se vaan liika on liikaa jupiter
eikä luoja ei  estä SUURIA haaveilemasta..
Sun pitää mennä halailemaan puita;
löysin sulle puunymfin kartalle angel
jonku 198 Ampella, joka vois olla satyyri Dionysoksen kainalossa viinihuuruissaan,
TAI se puunymfi..
Miks, noku se on sun progella  aspect_con jupiter  jousimies
ja  aspect_squ proge  kuu neitsyt
ettei ne tiskit kiinnosta, kun vois vaeltaa mielikuvitusmetsään..
entiijä
alotin AAsta, sattu silimään

ei mulla muuta
 kuu kuus veevalaja
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #130 : 08.12.2021 08:45:40 »

No täys osuma taas.
Puunhalaaja  smitten
Ei ne tiskit kiinnosta, kun mielikuvitusmaailmassa olis paljon jännempää  Cheesy

Siinä varmaan ongelman ydin, että energiaa olis aivan toisin kun aikoihin, mutten oikein osaa laittaa sitä mihinkään. Ei mulla oo vuoteen ollu ylimäärästä virtaa tai aikaa, mitä tällä tehdään?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #131 : 19.12.2021 02:27:04 »

Nonnii.
Sieltä tuli sitte pimennysmies.
Nopeesti ja varmasti ja jotenkin itsestään selvästi.
Poissa on kaikki pähkäily ja puntarointi että panikointi.
Nyt mennään   Smiley

Toivottavasti nyt ei sentään tuo mun oma ennustus toteudu enkä päjäytä naimisiin ennen vuodenvaihdetta  Grin
« Viimeksi muokattu: 19.12.2021 02:29:38 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #132 : 19.12.2021 11:39:55 »

Oho Kuuhilda! Tule sitten kertomaan pitikö sun oma ennuste paikkaansa  Cheesy

Voin sanoa, että tässä 6.huoneen pimennyksessä ei ole mitään mukavaa tai jännää. Ihan #¤##(/%(¤/(&  tickedoff

Terveyden kanssa sitä prosessointia riittää. Olen nähny unia, joissa mulla on lähteny hiuksia. Jostain muistelen, että se tiesi huonoa. Elinvoiman hupenemista, sairastumista? Liittyköhän se nyt tähän nykyiseen tilaan vai onko jotain vielä ikävämpää tulossa  Undecided Muutenkin unet ollu ihan yhtä pimeitä ku toi keli ulkona. Toivottavasti tosiaan 2.huoneesta löytyis niitä positiivisia voimavaroja tähän tilanteeseen.

Jos jaksan niin väsään jossain vaiheessa taas miniefemeridit ensi vuodelle.

Tänään on jo ollut täysikuu, nyt  aurinko 27  jousimies ja  kuu kriittisesti 29  kaksoset

Kohti talvipäivänseisausta
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #133 : 19.12.2021 13:10:24 »

Joo. Löysin itseni yllättäin  kuu tamo kävelyltä todennäköisesti elämäni miehen kanssa  uglystupid2
Lähdin tallille ja päädyin tuonne.

Eikä se ahdista tai aiheuta hillitöntä ylikelaamista tai mitään.
Näin se vaan on.

Hiukset liitetään usein henkiseenkin aspektiin. Amerikan intiaanit ainakin. Että saattaishan se mennä sinnekin puolelle...henkiset voimavarat koetuksella myös kovasti?  Undecided

Toivon paljon voimavaroja sulle löytyväksi  smitten
« Viimeksi muokattu: 19.12.2021 13:12:05 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #134 : 23.12.2021 17:23:16 »

Jaahas.

Sen verran sitten tietoa miekkosen tähtikartasta, että  neitsyt ttä riittää.
 aurinko  venus  saturnus Lilith
 merkurius ja  kuunsolmu
Stelliumia on.

Jokunen näistä tekee   aspect_squ mun  askendentti  jousimies
Tarkoittaen että  aspect_squ  jupiter  aspect_con  uranus myös.
Hankalaa voi olla.

Kaverin  kuu  on  vesimies
Todennäköisesti väljä  aspect_con mun  merkurius

Sitten siellä on  jupiter  aspect_opp mun  aurinko

 juno  aspect_con mun  kuunsolmu

Ja  pallas  aspect_con mun  juno
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 29
  Tulostusversio  
 
Siirry: