Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 30
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto III  (Luettu 77638 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #90 : 04.08.2021 00:46:31 »

 uranus 14  harka  aspect_squ  merkurius 14  leijona
And it makes me wonder..

 kuu 17  kaksoset
a nine days`wonder
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #91 : 04.08.2021 16:57:49 »

Ihmettelen miten voi olla jo elokuu ja sitä miten lomalta töihin paluu on aina niin nihkeää. Jotain liikuntaa pitäis keksiä ihan jumissa paikat ja nukkuminenkin ollut liian huonoa ku rytmi siirtynyt tai sitä ei ole...

 kuu 26  kaksoset liikaa ajatuksia ja pää tuntuu raskaalta
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #92 : 05.08.2021 00:56:13 »

Niinpä, helle vei tuntuviksi päiviä heinäkuulta johkii olemattomiin, kuivuivat kokoon kuin pihanurmikko..
Lämmössä se hyvä puoli, että sai kutalehtia hellekutaleessa ja olla paljain jaloin,
 mistä pidän kiinni niin kauan kuin varpaat sietää..
Jotenkin semmonen haikee olo, kun vaihtuu syksyn puolelle, että joko se meni, kesä,
siis tuntee jo kypsyvän viljan tuoksun pellon laidassa,
pihlajanmarjat punertuu..mutta nuo marjahommat onkin etuajassa,
keräsin tänään jo mustaherukoita, ei ihan vielä paras aromi, mutta joo,
yleensä vasta elokuun puolenvälin jälkeen tuokin homma ollut.
Monta pensasta kuivunut niille sijoilleen, marjat ku mustapippureita  Grin makukin byäh

Joo, töihin palattu,
ihan mukavaa, eka päivä aina semmonen..ääääh,
mutta sitten sinne vaan loksahtaa,
mieleinen työ, mukavat työkaverit,
ja ne keskenkasvuset etoeläjät, ihanat venkulat ja vonkulat  smitten
Tosin tänään pääsi yks voimasanakin, tr  merkurius aspect_con  mars leijona
mutta sen kuuli vain työkaveri..ehkä... angel
Niin ja  merkurius maksuväline tuli postissa...

 kuurapu
piti olla jo nukkumassa
mut vielä pitää selvittää Nesserin sivuilta murhaaja..
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #93 : 12.08.2021 15:25:11 »

En oo lukenu dekkareita, mutta paljon muuta kyllä ja olen löytänyt äänikirjat. Ne on tosi hyviä kun ajaa pitkiä matkoja.

Tuolla toisessa ketjussa jo purnasinkin, että ei oo nyt elokuu jotenki ennallaan. Eikö  leijona uudenkuun pitäny tuoda uutta hienoa energiaa? No äh. Tai sitten mun oma progekuu  neitsyt  ja 4 vuosi energia puskee nyt läpi joka paikasta eikä  leijona energiat pääse yhtään esille. Ens vuonna toivottavasti eri meininki, toivotaan, toivotaan...

Nyt vinkit mistä sitä uutta virtaa oikein saisi?

Tällä hetkellä  kuu vaaka 9 astetta.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #94 : 16.08.2021 00:24:59 »

Uutta virtaa rosmariinista  angel
Rosmariinissa on  mars :n tuoksu, tais tuo olla Halla-Seppälän luennolla ammoin, kun  mars "virtaa" käsiteltiin.
Ite kasvatan joka kesä ruukussa, tuossa kuistilla oven pielessä, mistä on helppo tartuttaa tuoksu käteen ohikulkiessa,
ja eteerisenä öljynä lykkään siivousveteen..että enämpi tuoksuna itellä kuin ruuissa käytettynä.
Mutta siis  chiron :han oli yrttilääkinnän mestari,
 chiron rx 12  oinas aspect_sex 2057 Rosemary 12  kaksoset
ja sinne sun rutiinien huoneen kärelle, arvaapa mille akselille angel sellanen jumalan hyppysellinen (= yod)
Eikö?

Joo, ite taijan tarvita yhellä viisiin,
samalla lailla aattelin, jotta nyt uudenkuun myötä virtaa,
koskapa syntyi tuo oman  mars leijona :n lukemissa.
Höpön löpön,
 iha o vaa olluna arkee ja etikkoo, ja mustoo ja herukkoo..
 mars ja  venus  neitsyt :ssä, ja  aspect_kvi sosiaalisilta retroilta,  jupiter ja  saturnus vesimies,
ja oppositiot sitte olluna jellona  aurinko :lle,
ettei oikein niinku hekumoija eikä oo jellonalla hoviaan ympärillä.

Pimenevät illat ovat tuoneet tähtitaivaan  smitten
maalla voi pällistellä iltakusella käyvessään, siis taivasta.
 pluto  kauris aspect_sex neptunus pallas kalat  aspect_kvi aurinko 23  leijona
että energiana vähän sama kuin sadussa Keisarin uudet vaatteet
että mitä sitä ihtiään  pluto kaunistelemaan  neptunus, oivalla totuus pallas, tuo julki, sanoi  jupiter rx  vesimies väkijoukosta.
Joo,
 venus siirtyy kohtsillään  vaaka :aan,
ja oikeesti tuo ilmaisu kusella tuli käytöstapojen mietinnästä,
että jos kakarat kuulevat kotona monenmoista ilmaisua, niin eivät he osaa esittää sen sivistyneempää koulua aloittaessaankaan,
että joo, kasvatustehtäväkin on koululla..hyvät käytöstavat vievät kyllä menestyksen tiellä pitkälle.

Mun piti vielä mainita perusuomalaiset,
eiku se, että  kuunsolmu 7  kaksoset on justika Suomen  askendentti :lla,
ja Alasolmu tietennii DC:llä 7  jousimies,
jossa on myös Pholus 7  jousimies tarkasti,
laulamassa Topi Sorsakosken äänellä nyt tää saa jo riittää
eiku
Purra viilaamassa pilkkua sanojen maahanmuutto ja maahanmuuttaja välillä,
 merkurius 7  neitsyt solmuakselin kärjenä,
ja että sitten vielä kaiken lisäksi Suomen ONNENPISTE 7  kalat
tekee tuosta suurristin  idiot2 smiley6600
jag vet ja inte vad menar det
mittee meile ettee oikee tulloo

 kuu 25  skorpioni
oli kasvava puolikuu


tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #95 : 28.08.2021 23:46:46 »

 kuu 19  :harka
 aurinkoneitsyt
 aurinko on  aspect_con oma  uranus ja kuukin oli  aspect_con  uranus rx 14  harka kun eka kertaa lämmitin leivinuunia maalla ja eihän se mokoma heti vedä ja sitten annoin happee sellasella tohottimella ja onneton idiootti otin kiinni siitä tohottimen metallisesta tulikuumasta päästä ja sain rakkulapalovammat sormiin.
Eiku pakastimen jäähuurukerrokseen käsi hetimiten. No, kuumotti vähän saunoessa mut ei paha.
Veetuttaa vaan oma ääliöimäisyys,
toimintaa ennen ajattelua.
Oisko hyvinkin Chironia Oinaassa..
Joopati,
oli tässä yks operaatio, ei kummosempi, mutta kirjaanpa, jotta  silloin oli 
tr  mars  aspect_con   pluto  ja  lisääntymiselimet  siinä kyseessä näyttäisi olevan, siis yleisemminkin.

Puutarhamarjat alkais olla kerättynä, syksy tulloo ja kynttilöitä poltellaan. Josko huomenissa puolukkaan ja kanttarellejakin mieli halajais, josko löytyis.

Seuraava uusikuu osuu Suomen kuu-Lilith yhtymälle ja tr  kuunsolmu   aspect_con Suomen  jupiter rx  kaksoset
Liekö etusivun juttu, niinku Manninen sanos.. Politiikkaa, julkista propagandaa, mitä liekään, kun  uranus rx  aspect_tri uusikuu samalla.
Maassa maan tavalla.. niinkös, jupistaan vaan.

Puolikkaana mollottaa  kuu kirkkaana taivaalla, maalla olemisen iloja, ei o valosaastetta.
JA eiku öitä.
Höpiskäähän  kuu lumisia
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #96 : 29.08.2021 12:50:47 »

Hauska kuulla bonemooneja  Smiley

Mä onnistuin myös saamaan palovamman, huulesta leukaan. Söin uunileipiä liian kuumana, tomaatti ruiskahti pitkin poikin.
Sinällään tekeminen ennen ajattelua on toki tuttu juttu, mutta tuota ei vielä ollu ikinä käyny.

Mikä se on tänkin maan tapa?
Saunan taa tai siperiaan kaikki jotka on "toisella puolella"  Undecided

tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #97 : 05.09.2021 11:22:49 »

Ulkona on aurinkoinen, no just meni pilveen, syyskeli,
pihlajanmarjat punertaa ja puolukat ovat kypsyneet.
Maalle ja metsään tästä joutuin,
mutta sitä ennen tutkin Outi Mäenpään karttaa.
Aina tykänny ja arvostanu, ja ylen sivuilla oli hyvä artikkeli siitä, kuinka naisesta tulee näkymätön ylitettyään 45-v.
Ellei sitten satu näyttämään nuoremmalta..tai on  kuu aspect_con askendentti ikuinen lapsi, karrikoiden,
tai Hebe  aspect_con venus vaikka, tai ei, ehkä siinä otetaan silkonia tinnetänne..ihanteena nuoruus
mutta siis ja joo,
Mäenpää (24.2.1962 ) sopii ajankuvaan kuin nenä päähän,
eli hällä on sekä  saturnus että  jupiter  vesimies,
( muutenkin  vesimies painotteinen  saturnus merkurius mars  aspect_con Alasolmu ja  jupiter  vesimies)
eli molempien paluu ollut ja moninkertaisesti, kun nuo peruuttavat,
hra Aika  saturnus ja hän tietää mistä puhuu,  merkuriusvesimies ,
ja ehkä myös tietämisen viisautta,  aurinko chiron kalat ja  venus siinä likellä myös

https://yle.fi/uutiset/3-12084679

Vähenevä  kuu 21  leijona,
tulee  aspect_opp  jupiter rx 25  vesimies
ja on ohittanut Mäenpään  kuunsolmu 17  leijona
.. kuu ajoittaa... Smiley jututkin
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #98 : 21.09.2021 22:55:17 »

Täysikuu  kalat loistaa upeasti ikkunasta  Smiley Jaa no  kuu on tällä hetkellä jo 8  oinas (miten se meneekin niin nopeasti) mutta tänään aikaisin aamuyöllä oli täysikuu  aurinko neitsyt kuu kalat Tykkään tästä syksyn  kalat täysikuusta ja jos elokuu olikin nääh, niin yleensä tässä vaiheessa alkaa olla kaikenlaista säpinää ja suunnitelmia jo syksylle. Niin myös nyt.

Aamulla oli vain 3 astetta lämmintä ulkona. Hyr. Löysin kirjastosta Johanna Karpovin kirjan Astrologian lähteillä uudistettu painos vuodelta 2020 ja olen selaillut sitä koko illan. Laskenut kuunvaiheita! Aina välillä unohdan tämän tärkeän tekijän kartalla, mutta minulla on siis  aurinko jousimies kuu kalat kuunvaihe  rapu tuo on niin ristiriitainen asetelma, ettei tosikaan. En varmasti todellakaan ole tyypillinen  jousimies noilla kuvioilla. Oletteko te tutkineet kuunvaiheita omilta kartoiltanne? Todella mielenkiintoista miten se antaa taas ihan eri näkökulmaa. Jopa neliömerkit antaa jotenkin tietyllä tavalla potkua toisilleen, mutta  jousimies rapu on vaan ihan että mitä? Niillä on niin erilaiset sävelet, että pakko vaan oppia elämään kakofonian kanssa. Vesi sammuttaa tulen innon, mutta toisaalta ei ole niin vetinen kuin ehkä välillä kuvittelee. Hämmentävää.

Mutta syysloma alkaa huomenna. Ai niin ei tämä ollutkaan kahvitupa, mutta ei se mitään. No kuitenkin vuodenaikaan liittyviä tapahtumia: huomenna on syyspäiväntasaus ja  aurinko vaihtaa iltakymmeneltä vaaka, syksyä ja pimeintä vuodenaikaa kohti, vamos.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #99 : 05.10.2021 19:42:01 »

 Huomenna uusikuu  vaaka klo 14.05

 kuu vaaka ja uusikuu saa katseet kääntymään ihmissuhteisiin. Ihmissuhteiden valot ja varjot, antaminen ja vastaanottaminen ja miten tämän kaiken saisi tasapainoon.

Myös pluto kääntyy etenemään.

Onko pimenevät illat lannistaneet astroilijat tai peruuttavat planeetat jyränneet? Tulkaa höpisemään  kuu lumisia
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #100 : 23.10.2021 12:13:11 »

Tais itelläni ns. itsesensuuri iskeä tuon kaiken koronakeskustelun myötä;
 meni halut pohtia suuntaan jos toiseen, asettumatta minkään puolelle.
Tuli vähän tunne, että jospa sitä ihan hukkaan heittää aikaansa, tutkimalla ja pohtimalla,
linkkejä kaivamalla, uutisointia kriittisesti tutkimalla,
astrologisia kuvioita ja ennen kaikkea monia karttoja tutkimalla..
mutta joo,
 aurinko siirtyi justika omaan merkkiini 0  skorpioni
ja  kuukaksoset tekee kivaa kvinkunssia, luo jännitettä,
että tasapainoillaan,
mennään hurtilla huumorilla pintaa syvemmälle..ehkä.

Täällä on satanut ensilumet ja sulaneet loskaksi.
Harmaata, sateista, kylmää.
Pihlajassa punertaa vielä marjat
ja viimeset omput oottavat soseuttamista.
Ikkunat pitäs pestä ja antaa niille talvinen ilme verhoilla.
Mutta joo,
alkoi syysloma, olkoon keli mikä hyvänsä. smitten
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #101 : 23.10.2021 15:32:47 »

Kyllä vain, nukuin aamulla vielä makeasti kello 7.51, mutta silloin  aurinko siirtyi  skorpioni

Sen kunniaksi Etelä-Suomessakin vesi saa kiinteämmän olomuodon, tulee räntää ja lunta. Kova tuuli on vienyt jo viimeisetkin lehdet puista ja luonto alkaa olla valmis talveen. Aika hienoa muuten kun tuntuu, että olo keveni tämän  aurinko merkkivaihdoksen myötä. Jotenkin se  aurinko mars vaaka teki tästä lokakuusta erityisen painostavan, vaikka ei omalla kartalla tarkkaan osunutkaan niin yleinen tunnelma. Just sitä "häslinkiä" Nyt kun  merkurius ja moni muu jättiläinen on siirtynyt etenemään niin on jotenkin helpompi.

Nikki, ihan mahtavaa, että tulit takaisin. Olen kaivannut sun mahtavia astrologia analyysejä. Oikeastaan ihan mistä tahansa aiheesta. Hämmästelen aina miten taitava olet  Smiley ja muuten hyvää syyslomaa!
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #102 : 25.10.2021 14:09:43 »

mercii boguu tai jotain  angel

Tutkailin tänä aamuna keskipisteitä, ehkä syystäkin, joku impulssi taas alitajunnasta,
ja nimenomaan tämän foorumin keskipisteitä,
ja omia osumia sille, vähän tyyliin miksi olen täällä ja mikä rooli,
ja että selittääkö jokin tätä hiljaiseloa astrologian saralla;
suurin osa kun on vierailijoita ja ns. kuluttajia eikä tuottajia..

Foorumin kartta, 18.10.2005 klo 22.42 ja Tampere ?
 aurinko 25  vaaka 32
 askendentti 28  rapu 09
 jupiter 28  vaaka 25
eli on  jupiter aspect_squ askendentti oppia ikä kaikki julkisella foorumilla
keskipiste tuolle parille  jupiter /  askendentti 13  neitsyt 17 ( noin ne merkitään, aste, merkki ja kaariminuutit)
             -analysointia, palvelua, moderointia?
 mars 21  harka 17
             -energia, aktiviteetti, aloitukset ?
 saturnus 10  leijona 13
             -pysyvyys, luovuus symboliigan rajoissa? henkisyys!!

Ja niitä omia osumia:
 aurinko /  kuu  4  leijona 01
Tämähän ois yksilön kartalla se merkittävin, joku sopusointu, parisuhde, mikä liekään,
 kuu heijastaa  aurinko .n valoa ja  aurinko antaa energiansa, valonsa, elinvoimaa.
Oma  kuu leijona tuossa ja mistä täällä just raapustelen,  kuu :nkiertoa tutkaillen..
 saturnus /  askendentti 4  leijona 11
Tarkalleen  aspect_con oma  kuu leijona.. saturnus jatkumo ja minähän pysyn täällä kuin täi tervassa.. Grin
(no omalla kartalla on se  kuu kuunsolmu leijona aspect_opp saturnus vesimies yhteisöä palveleva ja tuntemuksia kirjaava, karmana ihan..)
ja
oma  kuu /  mars keskipiste osuu tuohon foorumin  saturnus :lle..enkä lähde kulumallakaan.. coolsmiley

 mars /  pallas 16  leijona 57
-osuma omalle  mars :lle, oivallusta pukkaa, tahto ja aktiviteetti naputella, ehkä joku jopa kokee liiankin päällekäyvänä  Embarrassed
ja pysyttelee lurkkijana?Huh

no, oikeesti aattelin ekana tutkailla osuuko  kuu 24  kaksoset
nyt mihinkään foorumin keskipisteeseen ja osuuhan se ,
 mars /  askendentti 24  kaksoset 43
ja nopeasti liikkuva  kuu, kohta sitten
 kuu /  saturnus 26  kaksoset 22 keskipisteessä.
Tuon  mars :n otin siksikin, kun aattelin sen kuvaavan aktiivisuutta täällä,
vaikka nyt sitten vierailijoiden määrää..
ja sideman vois tietty tarkistaa omat osumansa.....................................................  smiley6600 coolsmiley Wink

 chiron opettaja, astrologiankin opettaja, haavoittuneisuus ja täällä foorumillahan on yks ja toinen kertonut tarinaansa ja ennen kaikkea etsinyt vaikka luontaishoidon muotoja,
unien symboliikkaa jne.
tr  chiron rx 9  oinas 42
ja  aspect_con foorumin  kuu /  uranus 9  oinas 51
surprise..täällä on astrologiaakin, vai mitenkä, omituisten otusten kerho kokoontuu netin välityksellä
ja mitä täältä haetaan? Tuntemuksille selitystä?

tr  mars 26  vaaka 32
ja  aspect_con foorumin  aurinko /  jupiter 26  vaaka 58
mars mars ilmaisemaan ittiänsä..vähän on kyllä sodankäynnin elkeetkin..avoimet yhteenotot kuuluvat  vaaka .n piiriin,
ja kun  mars etenee niin se yhyttää foorumin  jupiter :n
ja jossain joskus mainittiin, jotta se  jupiter julistaa sodan alkavaksi tai jotain..

Onko  uranus astrologiaa, taivas rajana..
foorumin arvomaailma ja astrologia/ nettiselain/ johtajuus / erilaisuus
 venus /  uranus 24  kauris 29
ja mikäs se siellä muu kuin  pluto transiittina,
muutos ja pakko, alotus ja lopetus, lopetuksen alotus.. vähän niinku  skorpioni tulkintaa..

Foorumin astromuusa 30 Urania 4 vaaka 17

Että mikä sun osuma / rooli foorumilla..

 kuu varmaan jo kohta kaks ja kuus kaksosii
ja mä unohuin tähä istuu
vaik mun piti
ikkunoit pyyhkii
harmaa maisema poistaa
ja lumimarjat roikkuu laittaa

-tihuttaa vettä-

ja tutkailut keskipisteistä:
astro. com
chart drawing style
Ebertin style ( midpoints)
PDF additional tables
Midpoints in zodiacal order
« Viimeksi muokattu: 25.10.2021 14:20:09 kirjoittanut nikki » tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #103 : 26.10.2021 23:15:29 »

Nyt laitoit kyllä aika pahan. Ettäkö miksikö olen täällä ja mikä rooli minulla on foorumilla?

Keskipisteet on ihan hepreaa mulle, en ymmärrä, mutta kiitos selkeistä ohjeista löysin ne kuitenkin ja tutkailin, josko jotain sieltä osuisi.

En nyt löytänyt  saturnus mutta olen itse ollut foorumilla mukana ihan tuolta 2005 lähtien ja foorumi oli niin erilainen silloin. Paljon pienempi ja aktiivisempi, tietyllä tavalla. Yhteisöllisempi, jopa tunsi oikeasti joitain foorumilaisia. Olin myös silloin itse nuorempi ja ihan eri elämäntilanteessa.

Mutta niihin kuvioihin
 aurinko/ kuu 28  kauris 23  aspect_opp foorumin asc. Tämä on varmaan se syy miksi itse olen täällä viihtynyt niin pitkään. Välillä on ollut hiljaisempaa, mutta ei se haittaa. Tämä on silti tärkeä paikka. Tosi harva ihminen, jonka tapaan tosielämässä haluaa keskustella astrologiasta saati ymmärtää sitä. Siksi tämä on ihan mielettömän tärkeä sosiaalinen kanava vaihtaa ajatuksia tästä aiheesta ja ennen kaikkea oppia. Samaan asteeseen osuu muutama muu myös kuu/ pallas 28  kauris 31 ilmankos minäkin tykkään täällä  kuu liikkeitä seurata
 



Muutama keskipistee osuu omalla rx kartalla Dc:lle

 uranus / MC 10  kauris 47
 kuu/ pluto 10  kauris 59


Tr.  pluto osuu mun  neptunus/ vesta 24  kauris 40

Olen nykyään foorumilla myös moderaattorin roolissa, mutta kaikista tärkeintä on jakaa ajatuksia astrologiasta ja se antaa minulle eniten täällä. Just toi 1/7 huone minä sinä kommunikaatio.

 kuu tällä hetkellä 11  rapu 27

jos joskus ehtisi ja jaksaisi niin olisi mielenkiintoista tutkia minkä kuunvaiheen aikana on ollut täällä aktiivisin. Mutta jotenkin ajattelen, että olen täällä niin kauan kun tämä foorumi antaa minulle. Sitten kun ei enää anna niin poistun. Pahoittelen, en hirveästi mieti sitä mitä annan itse / annanko tänne foorumille. Tämä muuten on lähes filosofista, mutta tuollainen tuntuu olevan nykyään aika monen asenne aika moneen asiaan. Mistä tuo asenne sitten tulee? Vaikka toisaalta olen aina itse niin mukana tunteella, että en osallistu mihinkään ilman, että annan samalla itsestäni, mutta joskus se on vaikea määritellä mitä se on mitä annan. Energiaa? Tätä aihetta voisikin pohtia lisää, toisella kertaa. Nyt rauhoittumaan ja sitten nukkumaan  kuu
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #104 : 11.11.2021 16:02:45 »

 aurinko 19  skorpioni aspect_squ kuu 19  vesimies

Eilen oli mielenkiintoinen uutispäivä. Jopa valtakunnallinen veropäivä meinasi jäädä Wolt kaupan varjoon. Jos olisin parempi astrologi niin haluaisin kyllä tutkia tuota Wolt tapausta, ihan huikea kauppa suomalaiselle start up firmalle.

Pimeetä ja harmaata, tuntuu, että jää kaikkien taivaalla olevien neliöiden kulmiin jumiin ja aika paljon ahdistaa kaikenlaiset asiat.

Toisaalta kaikki pienet arkiset asiat ilahduttaa. Kävin eilen pimeästä ja sateesta huolimatta lenkillä. Ainakin sai happea.

 merkurius ja  marsskorpioni
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 30
  Tulostusversio  
 
Siirry: