Sivuja: 1 ... 44 45 [46]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto III  (Luettu 359016 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #675 : 07.09.2025 19:13:29 »

Voi se liittyä myös keski-ikään, että miettii 20 vuotta sitten tapahtuneita juttuja  Grin mutta joo, todellakin olen itsekin muistellut vuosituhannen vaihdetta. Liitän sen proge  kuu skorpioni joka mulla oli edellisen kerran silloin kun olin nuori gootti. Proge kuu kulkee tällä hetkellä niin ikään 5.huoneessa  coolsmiley On tosiaan sellainen olo, että saa olla oma itsensä. Mitä pidemmälle  skorpioni tuo proge kuu pääsee niin sitä enemmän mun kartalla helpottaa. Nyt se on vasta vaihtanut merkkiä eikä ole vielä päässyt kunnolla irtautumaan  saturnus pluto kuviosta.

Mieli vaikuttaa terveyteen ja fyysinen terveys vaikuttaa mieleen, todella paljon. Olen sen huomannut ihan konkreettisesti viimeistään tänä vuonna. Siksi paranemisessa on tärkeä ottaa huomioon myös mieli ja antaa aikaa, että kaikki tapahtumat saa myös henkisesti käsiteltyä. Mietin tätä nuoren kansanedustajan itsemurhaa. Todella surullinen tapaus. Ilmeisesti sairauksien takia tehdään enemmän itsemurhia kuin uskoisikaan. Tässä oli vielä epäily siitä, että mielialan romahdus johtui lääkkeestä. Ihmisen elimistö on niin herkkä ja hienovireinen kokonaisuus, että joskus on todella vaikeaa nähdä mikä vaikuttaa mihin ja saati tietää etukäteen miten kenelläkin mikäkin vaikuttaa.

Olen tutkaillut kuupaluukarttoja ja tulevaa ap-karttaa. Niitä kirjekuori kuvioita on nyt joka kartalla! Jännä, en osaa noita erikoiskuvioita niin hyvin tulkita, mutta kai nää kuviot kuunpaluukartoilla valmistelee tuohon tulevaan ap-karttaan.

Mun länsimaisella kartalla on tulta, mutta kiinalaiselta kartalta taas tulta puuttuu ja sitä tarvisi lisää. En tykkää kuumasta kelistä, vaikka se olis todella hyvä, kun mun kartta on aika karu ja kylmä sieltä puuttuu valoa ja lämpöä. Olen kyllä alkanut haaveilla asunnosta ja elämästä jossain lämpimässä maassa. Jotain ihan muuta. Saa katsoa. Tässä niitä suunnitelmia voi hioa ja toivottavasti ensi vuonna alkaa konkreettisesti tapahtua coolsmiley

tallennettu

"Tomorrow never knows what it doesn't know too soon" (Morning glory - Oasis)
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #676 : 07.09.2025 19:45:07 »

Mä mietin paljon vanhoja asioita muutenkin kun tietyt teemat näyttävät toistuvan elämässä ja myös ihmiset toistuu mikä on aika mielenkiintoinen ilmiö. Vois kuvitella, että eletään jossain matrixissa kun katsoo ulkopuolisena jotain tapahtumaa joka on kuin suoraan omasta menneisyydestä.

Kaveri ehdotti, että mennään all-in kun tulee yksi tapahtuma tuossa loppuvuodesta ja pukeudutaan kuin silloin joskus eli hämähäkin seittiä, verkkosukkaa ja samettia päälle. Siitä tulee hyvä juttu Cool
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

Baby, I'm astray within the colours of your night
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #677 : 08.09.2025 00:10:02 »

Vanhoja asioita hyvinkin, tai kaihoisia muistoja edesmenneestä miehestä..
osui tuo pimennyksenkin  aurinko 15  neitsyt  aspect_con mun  juno
..olit puolisoni ja silleen, painotusta  juno :lla, koska myös tr  juno asteen päässä  aspect_con mun  aurinko skorpioni
ja huomenna sitten vielä tr  venus leijona aspect_con mun  mars leijona haa haa .

tr  mars 20  vaaka liki MC :tä ja oli tässä ikävä nenäverenvuoto,
ja tuota verenvuotoo oli viime viikonlopun flunssassakin.
Piti potea kunnolla muutama päivä, levätä ja katella kaikki Murhalaakson jaksot.
Sieltä jäi mieleen veikeitä enkun sanontoja, niinku joku to get leg over - päästä pukille
tai nuhkupylly -sleeping bag..
joopati  jupiter 19  rapu tekee  aspect_tri mun  merkurius skorpioni :lle
vierasta kieltä ja  skorpioni .

jupiter 19  rapu  aspect_opp Suomi 19  kauris ja t-ristinä eli  aspect_squ mars 20  vaaka ja se  aspect_con SF  vertex
Onks tuo asevarustelua vai diplomatiaa, turvatakuita vai mitä lie?
Sitten yks kentauri,
kuulus varmaan tuonne höpinäketjuun, mutta laitan tähän,
kun tuli pistettyä merkille pimennysajankohtaan liittyen.
Siis pimennyksissähän on tuo solmuakselin läheisyys tärkeä huomata,
ja siinä on 121725 Aphidas 19  neitsyt  aspect_con Alasolmu 18  neitsyt
Aphidas, kentauri oli mukana Lapithien taistelussa, nukahti ympäripäissään,
ja tuli tapetuksi nukkuessaan. "not sparing" -ei säästynyt kuolemalta nukkuessaan.
 merkitys: unawarness, ignorance..jos et tiedä mitä ihmiset ympärilläsi tekevät, et myöskään tiedä mitä he tekevät sinulle..

--
Komia oli kuutamo toissa iltana, punertavan kukertava.
Olin maalla ja kävin yöllä ulkona ja täysikuu oli keskellä yöpilveä,
joka näytti ihan isolta silmältä ja kuu siinä keskellä iiriksenä.
Veikee, valvova, kaiken näkevä silmä..

Sadonkorjuuta, lähiruokaa kasvimaalta.
Sipulit ylös kuivumaan.
Luumuja ja karhunvatukoita, joita on tullut hyvin tänä vuonna.
Tein jo yhen satsin hilloa aiemmin.
 Kasvin varsi on vaan hiton piikikäs, tarttuu kiinni ja raapii,
mutta joo, hyvä ei tuu helpolla.

Viime yön unessa oli mun eka kummilapsi, nuorena poikana,  aurinko kaksoset,
ja menossa harjoitteluun päiväkotiin ja minä pähkäilin, jotta miten hän sieltä maaseudulta pääsee,
ensin pyörällä ja sitten linja-autolla..
Ihan on luonnonläheisessä ammatissa nykyään, maata mittaamassa.
Ehkä uni muistutti, jotta ois hyvä joskus tavatakin vuosien jälkeen.
Joo, ehkä hänen  aurinko kaksoset osuu t-ristiksi pimennykselle, pitääkin tarkistaa. angel
Toisessa unessa mun piti hyvästellä joku mies ja meille annettiin vain tunti aikaa.
Onks se hra Aika,  saturnus
aikajana

ja muuten
aphid tarkoittaa kirvaa

vähenevä  kuu 16  kalat

öitä
tallennettu
Sivuja: 1 ... 44 45 [46]
  Tulostusversio  

Siirry: