Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Teinkö oikein/ välit poikki  (Luettu 24298 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« : 16.08.2006 15:32:52 »

kun katkoin välit exään enkä aio olla se joka ylläpitää suhdetta toiseenkaan? Miksi minulla on näin mielettömän vaikeita suhteita tunnetasolla ja herrojen käytöksen suhteen? Onko olemassa ihmisiä jotka vaan odottaisi että toinen nöyristelee?

Voiko joku olla niin vaikea, että ei muutu vaikka päälläni seisoisin? Esim. töissä ihmiset on ihan inhimillisiä, ymmärretään mitä toinen sanoo ja sopimukset pitää, mutta ei eräiden kanssa.

En olisi halunnut tätä tehdä mutta kun kummankaan kanssa ei onnistu. Ihme joko tai meininkiä ja peliä. Serkulla esim suhteet alkaa hitaasti, loppuu hitaasti ja moni pysyy kaverina. Olen yrittänyt sitä nyt kauan mutta ei. Tulipa tuplamestariluku 22 22.

Mitä minä teen väärin kun ei kai voi olla että toiset tekee koko ajan törkeästi. Mitä oletatte ystävyydeltä?

Onko nämä jotenkin vääriä odotuksia?

Jakaminen
Tukeminen
Keskustelu
Sovituista asioista pitäminen
Aito välittäminen sydämestä
Mukavat yllätykset toiselle
Omien tuttavien esittely
Hauskanpito
Tekeminen
Matkailu
Ei pelejä eikä valtapelejä


Mitä sitten pitäisi odottaa? 5-30 min keskusteluja vuodesta toiseen toisen ehdoilla ja ehdottamissa paikoissa ja aikoina? Vihaako ihmiset toisiaan suhteen jälkeen?


Millaisissa tilanteissa laitatte välit poikki?
« Viimeksi muokattu: 16.08.2006 15:39:12 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 16.08.2006 19:23:08 »

Meinasin samaan syssyyn aloittaa keskustelun tunteettomuudesta mutta kun kovuudesta on jo puhuttu, niin ehkä en jaksa enää. Luulen että tein oikein jos olisi vain tullut ikävä fiilis jonkun lähellä. Jos jotain mystisiä kokemuksia haluaa kokea, niin muiden kanssa. En jaksa olla sellaisten kanssa tuttava, jotka tekevät mitä lystäävät vailla vuorovaikutusta.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
maallikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 377



Profiili
« Vastaus #2 : 16.08.2006 21:13:35 »

Oletko kysynyt itseltäsi; "Miksi haluan tätä paskaa?" Jos on vaikeaa jonkun kanssa niin miksi ihmeessä siinä suhteessa pitää roikkua ja aktiivisesti yrittää muuttaa toista tai sitten seisoa vaikka päällään, että toinen muuttuisi. Miksi ei voi antaa toisen olla sellainen kuin se on? Ja jos toinen on sellainen, ettei tule hänen kanssaan toimeen niin hyväksyy sen ja menee pois.
tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
Freelancer
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 82



Profiili
« Vastaus #3 : 16.08.2006 21:16:07 »


Voiko joku olla niin vaikea, että ei muutu vaikka päälläni seisoisin? Esim. töissä ihmiset on ihan inhimillisiä, ymmärretään mitä toinen sanoo ja sopimukset pitää, mutta ei eräiden kanssa.

En olisi halunnut tätä tehdä mutta kun kummankaan kanssa ei onnistu. Ihme joko tai meininkiä ja peliä. Serkulla esim suhteet alkaa hitaasti, loppuu hitaasti ja moni pysyy kaverina. Olen yrittänyt sitä nyt kauan mutta ei. Tulipa tuplamestariluku 22 22.

Mitä minä teen väärin kun ei kai voi olla että toiset tekee koko ajan törkeästi. Mitä oletatte ystävyydeltä?

Onko nämä jotenkin vääriä odotuksia?

Jakaminen
Tukeminen
Keskustelu
Sovituista asioista pitäminen
Aito välittäminen sydämestä
Mukavat yllätykset toiselle
Omien tuttavien esittely
Hauskanpito
Tekeminen
Matkailu
Ei pelejä eikä valtapelejä


Mitä sitten pitäisi odottaa? 5-30 min keskusteluja vuodesta toiseen toisen ehdoilla ja ehdottamissa paikoissa ja aikoina? Vihaako ihmiset toisiaan suhteen jälkeen?


Millaisissa tilanteissa laitatte välit poikki?

Hankala asia johon ei ole yksiselitteistä vastausta, vaan se mikä on oikein ja mikä väärin missäkin ihmissuhteessa ja elämäntilanteessa nivoutuu siihen mitä sielullisesti on tarkoitus opetella.

Jos kuitenkin ajatellaan tämän ajan "tunnusmerkkejä" niin tosi moni ihmisyksilö opettelee tällä hetkellä aidon rakkauden merkitystä, pyyteetöntä rakkautta. Jos tuon kautta ajatellaan, niin kaikki odotukset aiheuttavat silloin hankaluuksia ja ristiriitoja ihmissuhteissa. Valtavan tärkeää on toisen hyväksyminen sellaisena kuin on, ihan kaikkine ominaisuuksineen. Jos odotat häneltä mukavia yllätyksiä, tarkoittaa se toisin päin ajateltuna sitä että et rakasta häntä jos hän ei riittävästi tuota haluamiasi mukavia yllätyksiä. Jos odotat toiselta aitoa välittämistä sydämestä, et voi saada sitä koska et itse aidosti välitä hänestä, juuri näiden odotuksien takia.

Ihmisten parisuhteet ovat täynnä odotuksia, ehtoja, vaatimuksia. Ne luo energiatasolla suuria keskinäisiä jännitteitä, jotka tavalla tai toisella purkautuu riitana, hankaluutena, pettymyksinä yms. Jos parisuhteessa elävien ihmisten aurakenttien keskinäisiä energioita tarkkailee, niin ne ovat täynnä näitä jännittyneitä energiakytköksiä, jotka vain odottavat purkautumistaan. Ei ole muuta keinoa saavuttaa aitoa onnea, sydämeniloa ja tasapainoa parisuhteessa kuin oppia toisen täydellinen hyväksyminen sellaisena kuin on, jonka oppiminen onkin taas ihan oma lukunsa.

Yksi keino alkaa sitä opettelemaan on oman vastuun ymmärtäminen sen oman todellisuuden luomisessa. Ihminen on loppujenlopuksi itse absoluuttisen vastuussa kaikesta mitä hänelle täällä fyysisessä todellisuudessa tapahtuu, siis ihan kaikesta. Ihmisen ulkoinen maailma heijasteleen sisäistä maailmaa, eli minkälaisia asioita, tapahtumia ja ihmisiä omilla energioillaan vetää puoleensa, on täysin kiinni jokaisen omista uskomuksista, ajatuksista, toiveista, peloista, minäkuvasta, maailmankuvasta ymsyms. Esimerkiksi jos jatkuvasti vetää puoleensa hankalia ihmissuhteita, tulee silloin miettiä mikä omissa ajatuksissa, odotuksissa, uskomuksissa jne on sellaista että se vetää juuri tällaisen ihmisen puoleensa.

Puhdista ajatukset, puhdista teot ja motiivit, ymmärrä että olet  itse vastuussa kaikesta äläkä syytä koskaan sitä toista ihmistä hänen teoistaan vaikka ne eivät miellyttäisikään, se ihminen on vain peili sinulle ja kertoo sinusta itsestäsi.

Tuo kaikki ei ole mitenkään helppoa, itsekin painin ongelmien kanssa jossa kohtaan rakkaudettomuutta, hyväksikäyttöä eikä vielä ole hajuakaan mistä kaikki johtuu, sen tiedän kuitenkin että jokin psyykkinen "haava" tai sisälle padottu aiempi kokemus minussa on käsittelemättä koska näitä tilanteita kohtaan.

Rakkaudella Free  smitten

 
tallennettu

~~~ paras mitä voi rukoilla on, että tapahtuu mikä tapahtuu - sanoo eräs Kreikkalainen tietäjä ~~~~
Freelancer
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 82



Profiili
« Vastaus #4 : 16.08.2006 21:26:25 »

Oletko kysynyt itseltäsi; "Miksi haluan tätä paskaa?" Jos on vaikeaa jonkun kanssa niin miksi ihmeessä siinä suhteessa pitää roikkua ja aktiivisesti yrittää muuttaa toista tai sitten seisoa vaikka päällään, että toinen muuttuisi. Miksi ei voi antaa toisen olla sellainen kuin se on? Ja jos toinen on sellainen, ettei tule hänen kanssaan toimeen niin hyväksyy sen ja menee pois.

Olen myös samaa mieltä, vaikka toisen hyväksyminen sellaisena kuin on, on aidon rakkauden löytämisessä tärkeää, ei se silti tarkoita sitä että kaikille teoille tulisi alistua. Ihmiset ja teot olisi kyetä erottelemaan toisistaan, silloin myös ristiriisoista on paljon helpompi keskustella rakentavasti. Silloin on myös helpompi rakkaudella tehdä päätös suhteen lopettamisesta, jos kokee että keskinäiset tarpeet ja teot ei suhteessa vain kohtaa toisiaan.

Free
tallennettu

~~~ paras mitä voi rukoilla on, että tapahtuu mikä tapahtuu - sanoo eräs Kreikkalainen tietäjä ~~~~
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5 : 17.08.2006 07:41:26 »

No tämä nyt on sanottu tarpeeksi monta kertaa, mutta kun ihmisellä on vapaa tahto valita myös pimeä ja itsekäs suunta, niin vaikka olisin miten rakastanut, hän olisi imenyt sen kuin musta aukko ties miten monta vuotta eikä olisi palauttanut mitään takaisin niin että tuntisin olevani rakas ystävä.

Aika muuttaa ja hänen sielunsa oma valinta, mutta toistaiseksi ei ole valinnut henkisyyttä, uskoa, rakkautta vaan vallanhalun, menon, itsekkyyden jne kaikki jo 1000 kertaa listatut negatiiviset ominaisuudet.

En ole halunnut sitä paskaa aikoihin mutta olen antanut miehen pitää tekstiviesti ja tapailuyhteyttä, mutta miksi enää jos koen hänet esim energiasyöpöksi. Kaikki vaurioituneet sielut ovat saaneet ongelmansa karman tai opetuksen takia, mutta kaikki eivät opi eivätkä kaikki ole psyykkisesti epätasapainossa. Häntä ei paranna mikään, on sen verran mestarien ja energiahoitajien luona käynyt. Tosi piintynyttä.

Ja se toinen tapaus myös, jotenkin psykopaattisia oireita. No ainakin tiedän mihin pystyn ja mihin ei, joku asia pakko jättää Luojalle (tosin meidän kaikkienhan piti olla Luojia?): joillain menee monta inkarnaatiota.
« Viimeksi muokattu: 17.08.2006 07:45:53 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #6 : 17.08.2006 09:36:24 »

Miksi pitäis olla exien kans ystäviä?  idiot2 Ei ymmärrä..
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
poNpula
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 112


Nauti elämästä ja sen tarjoamista pienistä iloista


Profiili
« Vastaus #7 : 17.08.2006 11:01:59 »

Mielestäni parisuhteessa/ystävyyssuhteessa toinen hyväksytään sellaisenaan kuin se toinen ihminen on. Ketään kun ei voi väkisin muutta. Jos tunnet olosi tukalaksi tuossa tilanteessa niin miksi jatkat siinä tilanteessa olemista? Se ei kannata, et saa mitään iloa siitä kun tuhlaat energiasia siihen toisen ihmisen muuttamiseen tai sen yritykseen jos siitä ei ole mitään hyötyä.

Itse olen yrittänyt keskustella ihmisten kanssa jotta tukalista tilanteista on päästy. Joskus se on ollut mahdotonta, toinen lupaa muuttaa toimintatapojaan mutta sama vanha vain jatkuu. Siinä tapauksessa olen nähnyt parhaakseni katkaista välit ko. henkilöön.

Avain kaikkeen on keskustelu ja omien asioiden miettiminen. En tarkoita että vain sen toisen ihmisen ehdoilla. Kaivakaa kaikki teitä vaivaavat asiat ja yrittäkää etsiä niihin ratkaisuja, tehkää joskus kompromisseja. Aina se vika ei ole siinä toisessa ihmisessä, ehkä hänen käytöksensä heijastaa vain asioita jotka johtuvat sinusta itsestäsi. Niiden asioiden ei tarvitse olla tapahtunut vuosi tai kaksi sitten vaan monia vuosia aikaisemmin. Ehkä teillä on joku ongelma joka heijastuu nykytilanteeseen ja siksi sinua kohtaan ollaan mahdottomia.

Oli puhetta, että kuinka moni pitää entisiin yhteyttä eron jälkeen. Tunnustan pitäväni kumpaiseenkin yhteyttä ja onnekseni he tulevat nykyisen kanssa toimeen. Sama pätee toisinpäin. Olemme kaikki ystävyksiä keskenään ja teemme sellaisia ystävien välisiä juttuja. Jos ei toinen erotessaan loukkaa niin miksi sitä välejä katkaisemaan, eri asia on jos toinen loukkaa pahasti. Jotkut karttavat tuota eksän kanssa väleissä olemista, mutta itselläkin ex-kihlattuni on ehken paras ystäväni, on paikalla ja tukemassa aina kun siihen on tarvetta. Kuinka moni teistä on väleissä vielä entiseen? Jos ette ole, onko se vain joku periaate, että entiset on entistä elämää ja niitä ei pidetä omassa elämässä läsnä tulevaisuudessa.



tallennettu

Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #8 : 17.08.2006 11:29:46 »

Lainaus
Kuinka moni teistä on väleissä vielä entiseen? Jos ette ole, onko se vain joku periaate, että entiset on entistä elämää ja niitä ei pidetä omassa elämässä läsnä tulevaisuudessa.

Minä! Cheesy

Olen seurustellut kolmesti. Kaikki suhteet ovat päätyneet siihen, että mies jättää. Kaksi heistä jätti toisen naisen takia, kaksi petti. Itse olin suhteissa mukana 150 prosenttisesti.

Ensimmäinen exäni on edelleen parhaita ystäviäni. Hän on minulle kuin oma veli ja pidimme kimppakämppää kaksi vuotta, kunnes hän muutti opiskelemaan toiseen kaupunkiin. Aina kun olen seurustellut, hän on tullut hyvin toimeen poikaystävieni kanssa. Viimeisemmän exän kanssa he ovat oikein hyviä ystäviä ja pitävät paljon yhteyttä toisiinsa.
Toisen exän kanssa tulen toimeen, mutten ole hänen kanssaan ihmeemmin tekemisissä. Hän on ihmisenä hyvin vaikea ja käydessäni eräässä harrasteryhmässä, jossa hän on jäsenenä, kuulin kaikilta muilta jäseniltä pelkkää pahaa. Miten hän on hankala, itsekeskeinen ja höylää ryhmän teinityttöjä, vaikka seurustelee samaan aikaan toisen tytön kanssa... No, kukin tyylillään.
Viimeisimmästä erosta olen vielä toipumassa, se oli aivan helvetinmoinen ja täysin arvmaataon isku vasten kasvoja, jopa minunlaiselle nujertamattomalle Oinaalle Cry Olemme kuitenkin hyvissä väleissä ja hän on toivottanut minut tervetulleeksi Tampereelle ihan milloin vain. Lupasi majoittaa minut, kun tulen kaupunkiin etsimään asuntoa ja kuullessaan, että minulla menee henkisesti vielä erittäin raskaasti lupasi ehdottomasti kuunnella, jos vain haluan jutella jonkun kanssa. Viimeksi tavatessani hänet sain todella vilpittömän, lämpimän halauksen häneltä. Niin lämpimästi hän ei ole halannut minua kuin seurustelun alkuaikoina.

Ensimmäisen poikaystävän kohdalla ero on vain parantanut keskinäistä ystävyyssuhdettamme ja hän on yksi harvoja henkilöitä, jonka olen tuntenut vuosi kausia.
Nyt näyttää siltä, että kunhan saan itseni ihan kokonaan puhtaaksi ja kasaan viimeisestä erosta, myös tämän miehen ja minun välinen suhde tulee paranemaan ystävyyssuhteena uusiin mittoihin.



tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9 : 17.08.2006 16:30:07 »

Minulla on edelleen se olo että tää henkilö ei muutu. Miten monta kertaa olen yrittänyt kysyä miten ystävyyttä voisi parantaa, välitätkö, tehdäänkö jotain yhdessä. Äijä saa seurustella, mennä ja tulla mutta ei osoita mitään arvostusta ystävälle ja kynnysmattona en aio olla (on NIIN eri tavoitteet tuttavapiireille). En usko että hän ottaa yhteyttä jos minä en. On se sen verran kovis (helpotuksen huokaus; tähän pisteeseen on lopulta tultava, se putsaa jotain tavalla tai toisella). Huvittavaa kyllä taas tuli asiaa josta VOISI hyvinkin puhua sen kanssa, erittäinkin paljon häntä koskettavaa mutta miksi.

Ei se usko muuten, ja vaikka kuukausien kuluttua ottaisin yhteyttä, se vain korostaisi miten kiire on, miten tulee uusia ihmisiä, miten on paljon vanhoja tuttuja ja töitä ja rahaa ja muuttoa. Minä minä minä.

Luultavasti halusin pitää välejä että kuulisin erilaisesta elämästä kuin itse tällä hetkellä elän, oliko kyse jännityksestä? Halusin ymmärtää erilaista mutta raja tulee vastaan jos ihminen on epämiellyttävä.


August 18, 2006
You are so upbeat and optimistic by nature, j, that it is difficult for you to accept certain failures. That may be what you are thinking today as you reflect on your recent humanitarian efforts. Try not to take such a short-term attitude. You are making a difference, even though it may not always be readily apparent. Continue on this path; ultimately you will see how worthwhile the journey is.

*Niin ja en kai enää tiedä miksi exien kanssa pitäisi olla ystävä. LUULIN että jos rakastaa niin paljon että seurustelee ja on seksiä, että joku hitunen siitä jäisi rakkautta sieluun. Ovat kovia pelaamaan toisen tunteilla, don´t like it. "Osa minusta rakastaa sinua aina" sanoo toinen ja minuutin kuluttua on v*mainen. Voishan pelejä pelata tai olla pelaamatta. Tällä tasolla.. "anteeksi, olen loukannut, tehdään jotain" eikä tehdä. Ihme avuttomuutta!

8v sitten panin viimeksi välit poikki toisen kans ja on sekin ystävyys ihan.. toivoton..
« Viimeksi muokattu: 17.08.2006 17:10:55 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sawotar
Vieras
« Vastaus #10 : 18.08.2006 08:52:59 »

Minusta teit itseäsi kohtaan oikein, kun laitat sellaisesta suhteesta välit poikki mikä ei viljele sinun tarkoitusperääsi enään angel aikansa kutakin, minusta aika harvoin toimii suhde exiin ystävän tasolla enään, koska siinä taustalla aina kummittelee se mennyt muisto hyvistä ja huonoista ajoista  :Smiley minun ex roikku milloin minkin varjolla minussa ja olin henkisesti totaallisen väsy ja melkein hermoraunio buck2 nyt olen päässyt siitä eroon ja voin paljon paremmin smitten nyt on neutraalit välit ja miehen puolelta yhteydenotot on minimaallisia''onneksi''
Itse en ainakaan koe syyllisyyttä siitä kun erosin vaan päinvastoin ehkä pelastin oman mielenterveyteni ja se on minusta tervettä itsekkyyttä, kun tietää mitä itse tahtoo ja missä kohdassa osaa sanoa..Kiitti mulle riitti...Adios....Next!!! coolsmiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11 : 18.08.2006 17:42:07 »

Ei voi kuin toivoa että hän oli se viimeinen kurimus ja sitten kävisi niin onnellisesti kuin sinulle sawotar. Sympatiseeraan sinua varmaan tuon oinas-joukkarikombinaation takia niin paljon.  angel

Huh oinasmiestä, ehdotti heti jotain vakavampaa, onkohan se päissään, kun kuuli että pistin välit poikki ja hän teki tahollaan saman. Elämä on kummallista. Montako välipalamiestä tarvin ennen sitä oikeaa. Onkohan tämä nyt viisasta. Shocked


Niin ja, olisin minä kaiken muun antanut exälle anteeksi paitti sen että se muuttuu yhä ikävämmäksi.
« Viimeksi muokattu: 18.08.2006 19:01:41 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Holly Fruit Cake
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138


Profiili
« Vastaus #12 : 18.08.2006 21:15:04 »



En ole halunnut sitä paskaa aikoihin mutta olen antanut miehen pitää tekstiviesti ja tapailuyhteyttä, mutta miksi enää jos koen hänet esim energiasyöpöksi. Kaikki vaurioituneet sielut ovat saaneet ongelmansa karman tai opetuksen takia, mutta kaikki eivät opi eivätkä kaikki ole psyykkisesti epätasapainossa. Häntä ei paranna mikään, on sen verran mestarien ja energiahoitajien luona käynyt. Tosi piintynyttä.

Ja se toinen tapaus myös, jotenkin psykopaattisia oireita. No ainakin tiedän mihin pystyn ja mihin ei, joku asia pakko jättää Luojalle (tosin meidän kaikkienhan piti olla Luojia?): joillain menee monta inkarnaatiota.

Olen sitä mieltä, että ihan oikein teit kun laitoit välit poikki. Meni kylmät väreet kun luin tekstiäsi; itse seurustelin energiasyöpön kanssa pari vuotta. Yritin pitää ystävyyssuhdetta yllä eron jälkeen, mutta ei se onnistunut, ja vasta astrologilla käynnin jälkeen sain jotain tolkkua asiaan. Olin entisessä elämässäni tappanut exäni kaksintaistelussa ja hän oli ennen kuolemaansa vannonut kostoa. Hiukan teatraalista ehkä, uskokoon ken tahtoo, mutta minulle se kertoi paljonkin.
Sanouduin siis irti koko tyypistä, jopa tekstiviesteistä, sillä jopa niiden välityksellä hän sai minut kaatumaan vuoteenomaksi. Taitava tyyppi, mutta energiasyöpöt ovat.

Ole siis kiitollinen siitä ajasta jonka hänen kanssaan vietit, sillä jotain hyvääkin hän varmasti on elämääsi tuonut. Mutta ole myös kiitollinen että pääsit hänestä eroon  smitten
tallennettu

Nouseva Vaaka
Aurinko Neitsyessä
Kuu Kauriissa
Merkurius Vaa'assa
Venus Neitsyessä
Mars Leijonassa
Keltainen resonoiva tähti
Tuli-hevonen
Oliivipuu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #13 : 18.08.2006 21:41:41 »

Joo... hän alkaa olla jo niin kaukaista mennyttä ja toimimaton kontakti, vaikka aina mieleen tupsahtaa muistoja, niin niihin ei liity tunnetta enää kovin paljon. Kummaa tässä on se että en usko tehneeni hänelle pahaa vaan että hän meni jossain elämässä vähän väärään suuntaan. Ja jatkaa sitä rataa minne jatkaa; tervemenoa vaan roudaamaan jne. By- bye. Cool Angry knuppel2

Luonnossa tyhjiö täyttyy, toivottavasti jollain hyvällä nyt. Vois vaikka ihastua erääseen..  Cheesy
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sawotar
Vieras
« Vastaus #14 : 18.08.2006 22:11:14 »

Ei voi kuin toivoa että hän oli se viimeinen kurimus ja sitten kävisi niin onnellisesti kuin sinulle sawotar. Sympatiseeraan sinua varmaan tuon oinas-joukkarikombinaation takia niin paljon.  angel

Kiitoksia symppaamisesta  smitten Ja toivotaan todellakin, että olisi sinun viimeinen kurimus angel mun edellinen kauris persoona oli se mun kurimus, ja onneksi jäi lyhyeen, huomasin miten voi eroja olla kauris tyypeissä Shocked se edellinen oli kuin jäävuori ja ajatteli materialisesti..ensin työ, sit raha ja muut perässä, ei olisi se kaveri ollut mun juttu buck2 nykynen kauris on vastakohta täydellisesti Huh ei voi kun ihmetellä Cheesy ota GS oinas mies Wink et tule ikävystymään ja saat kyllä hellyyttä ja uskollisuutta ja perhe on oinaalle numero 1 aina knuppel2
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: