Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Teinkö oikein/ välit poikki  (Luettu 24299 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aniel
Vieras
« Vastaus #30 : 19.08.2006 19:45:10 »

Vielä parempi! Ota onni vastaan.  Grin Ihanaa jos ei itse tarvitse olla se aloitteentekijä. Tosin oinasmiehet ei varmasti kauaa aloitteekasta naista ehkä katselisikaan. Niiden pitää saada itse päättää ja hallita.  Kiss
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #31 : 19.08.2006 19:57:34 »

Kauanko olet tuntenut? En tosissani sotkeennu enää alkoholiongelmaisiin. Joskus heitä tulee tielle ja on ne kovapäisiä. angel Tämä joka nyt toimii äkkiä on todellakin seurannut karmean suhteeni läpi. Pöh. Miksi piti tavata koko ukko. :Smiley
« Viimeksi muokattu: 19.08.2006 20:01:28 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aniel
Vieras
« Vastaus #32 : 19.08.2006 20:16:00 »

Pakko myöntää oinaana, että valloittaminen on kivaa.

Luulisi kyllä, että jouskari on yhtä vapaudenkaipuinen kuin oinas, siis ei sitoutumiskammomielessä vaan luottamusmielessä. Että saisi tarpeeksi tilaa luottamuksen kautta. Tiiä tuota.
« Viimeksi muokattu: 20.08.2006 20:37:37 kirjoittanut Intimaria » tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #33 : 19.08.2006 20:22:34 »

 uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2
..Siis varmaan olen pudonnut näistä keskusteluista kärryiltä..

Mutta GS haluat siis pelata ja esittää rooleja miehen kanssa
sitten haluat kuitenkin jonkun mystisen kokemuksen, sielunyhteyden tvs
kolmanneksi miehen pitäsi vielä palvoa sinua
ja taisipa olla jotain muutakin: seksiä, rahaa, valtaa, ulkonäköä jne..?

Että minulle ei ainakaan aukea tuo logiikka noista vaatimuksistasi, joten saattaa se itse kohteellekin olla hieman hankala toteuttaa noita kaikkia..
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #34 : 19.08.2006 20:27:08 »

Pelaan niin kauan  kuin joku toinenkin tykkää pelata samoilla panoksilla, jos panokset kovenevat ikäänkuin, otan asian tietty enemmän todesta. Miksi muuten. Oinas on ainakin laittanut ihan avoimet kortit pöydälle ja luetellut naisjuttunsa.

Ok, ymmärrän, kritiikin täytyy tulla, mutta siksi on parasta leikkiä niiden kanssa jotka on itsen kaltaisia.. kieltämättä vaadin ehkä jonkin verran enemmän kuin moni muu--miehellä täytyy olla asiat kunnossa, en kai ole missään tosissani sanonut että pitää palvoa?

Minäkin voin palvoa toista tietyssä määrin. Cool

no comprendo vieläkään idiot2 idiot2
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #35 : 19.08.2006 20:38:22 »

Jaa mutta ethän sinä olekaan minun mieskandidaattini, niin että ole ihan rauhassa ulalla. Me tunnistamme toisemme kumppanien kanssa.. coolsmiley

Niinpä mitä suotta. Kaikesta päätellen hyvin, suorastaan loistavasti on tunnistettu ja toista ymmärretty.. Varmaankin siitä syystä ovat ongelmitta menneet nuo miesjuttusi tähänkin asti. 2funny 2funny
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #36 : 19.08.2006 20:40:05 »

Niin mikäs sinulla nyt nyppi tuossa selityksessäni?

Pitääkö minun ottaa oinasmies todesta, joka puhuu monista muista naisista?

Olisiko minun pitänyt ruveta yhtä tunteettomaksi kuin kauris?

Ahh.. uskon ettei kalat toimi kuin jousimies, mutta onko sinun miessuhteesi sitten täydellisiä? Minua ei suoraan sanoen nyt edes haittaa tämä tilanne, se on aika ok! Olen tarpeeksi kauan taistellut edellisten suhteiden rakentamisen kanssa, että nyt jaksaisin ottaa ketään todesta, varsinkin kun ei tässä mistään elämää suuremmasta ole kyse. Kiss


TUNNISTAMINEN

Huolehdi itsestäsi tunnistaen haaveesi ja tarpeesi,
ottaen askelen kerrallaan kohdataksesi ne.
Tutki ja huomaa lahjasi, kykysi ja saavutuksesi.
Kun hyväksyt kaikki puolet itsessäsi, olet ehjä ja luottavainen,
voit rehellisesti tunnustaa toisetkin.
Huomaa ja ravitse muiden ihmisten hyviä puolia niin,
että he tuntevat itsensä rentoutuneiksi ja onnellisiksi kanssasi.
« Viimeksi muokattu: 19.08.2006 20:42:17 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
enska
Vieras
« Vastaus #37 : 19.08.2006 21:06:31 »


Äh..ehkä ollaan liian eri sfääreissä, mutten vaan aina löydä sitä punaista lankaa kirjoituksistasi...esmes nyt..
et siis ole ottamasta oinasta tosissasi eikä mistään elämää suuremmasta ole kyse. Mutta silti samassa viestissä kiellät olevasi yhtä tunteeton kuin joku kauris..Niin, eli onko sinulla tunteita vai pelaatko nyt?

Sen olen tajunnut että kanssasi eri muotteja ollaan, muttei kai se estä yrittämästä tajuta itselleen vieraampaa näkökantaa ja asennoitumista? Vai estääkö?
Tietenkin jos haluaa olla vain omankaltaistensa ymmärtämä, olkoot sitten niin. Se ei ole vaan kovinkaan joukkarimaista..

Ja ihmettelen miksi olet valinnut tuollaisen siteerauksen, oletko mielestäsi huomannut ja ravinnut toisten ihmisten hyviä puolia, vai asettanut heille vaatimuksia siitä mitä hyvää sinä heiltä odotat?

Niin, eikä miessuhteitani ole missään pleasantvillessä solmittu, mutta eipä haittaa minuakaan nyt tämä tilanne  2funny 2funny
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #38 : 19.08.2006 21:44:48 »

ARKKIENKELI GABRIEL

Olet siunattu saadessasi tämän viestin, joka tuo suopeutta ja puhdistautumista.
Kutsu Gabrielia, kun haluat luopua vanhoista tavoista,
negatiivisista muistoista
ja pinttyneistä tavoista sekä mielen malleista.
Gabriel tuo sinulle järjestystä ja kurinalaisuutta.
Voit kutsua häntä kun haluat iloa ja selkeyttä.

Gabriel työskentelee valkoisella säteellä.
Visualisoi itsesi puhtaassa valkoisessa valossa.
Pyydä Arkkienkeli Gabrielia kehittämään juuri- ja sakraalichakrojasi.

*Ei voi olla tunteita jos suhde ei ole kunnolla alkanutkaan.. emme odota toisiltamme muuta kuin hauskanpitoa, luulen että hän päätti ehdottaa suhdetta kun muuten olen niin vaikea pala tms. mutta olikohan se oikea veto, ainakin sain hymyillä. En ole muuta tehnytkään kuin ravinnut miesten korkeampia ominaisuuksia ja nyt tekee mieli vain pitää hauskaa.

On ehkä hyvä että kalat on tunteellisempi kuin joukkari mutta en olisi kala.. :-*Se on ainakin selvinnyt että ihmis-ja henkiauttajia on paljon. Kiitos kaikille kommenttien erilaisuudesta!

2006 ei ole ihan pystyyn kuollut ja 2007 ei varsinkaan.
« Viimeksi muokattu: 19.08.2006 21:51:18 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #39 : 13.12.2006 17:08:10 »

4.5 kk kulunut eikä halaistua sanaa..  Cool  siinähän sen näkee..  knuppel2
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Nomadi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 241



Profiili
« Vastaus #40 : 13.12.2006 17:26:23 »

Toi kuujouskari, joka on mullakin, voi olla yksi avain tässä. Siitä tulee idealismia ja auttamishalua, joka tietenkin on tosi hyvä juttu. Nurja puoli vaan on se, että sitten tulee oppportunisteja jotka käyttävät sitä hyväkseen.

Yksi munkin eksä edelleen yrittää ystävyyttä koska sitten hän voisi pyytää minulta koodausta ja muuta teknistä apua. Lipsauttikin jokus ääneen että alkoi tapailla mua koska arveli, että siitä voi olla hyötyä hänelle. Pistin välit poikki. Sattumalta törmättiin ja heti oli taas ajatus mielessä mitä kaikkea voisin koodailla muille.  Angry

Toinen eksä on samaa rataa. Häntä ei enää ystävyys kauheasti kiinnosta kun on löytänyt uuden, paitsi silloin kuin tarvii taas hänkin sitä koodinpätkää tai kopioita joistain leffoista joita olen hankkinut.

tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #41 : 13.12.2006 17:46:26 »

Hui! Onpa tylsää. No tänä vuonna samalla kun pistin sen poikkaisun, sanoin että olen ollut 4 ulkomaanmatkalla. Hän on roikkunut täällä. Ongelma oli tietty se että tää mies, joka oli edellisen elämän mies, alkoi tuntua parisielulta, kaksoisliekiltä ja ties miltä. Mutta minua tietty huvittaa se koko prosessi esim tänä vuonna.

Ensin olen 2 kk mykkäkoulussa hänen todella ilkeän meilinsä jälkeen. Ja laitoin lopulta itse samanlaisen sinnepäin.. no siis anyway ihme silmä silmästä hammas hampaasta meininkiä se oli. Ja toisaalta pyysimme toisiltamme muka anteeksi ja annoimme ja silti se ei muuttanut mitään, mikä alkoi todella raastaa sielua..

Minkä jälkeen hän kutsuu minua Lähi-Itään. Minne hän ei mene, poliittisen tilanteen takia. Ja minne voisin mennä sukulaisteni luo, mutta hekin ovat muuttamassa sotaa pakoon tänne.  Kiss

Olimme kuitenkin ties miten kauan suunnitelleet mystistä matkaa naapurimaahan. Hän ilmoittaa että jos menee, ei jää yöksi, kun tyttöystävä estää.

Siis se tyttöystävä, joka piti hankkia tarpeeseen, kun "piti olla yksin eikä voinut jatkaa suhdettamme". Niin hän esti.

Minkä jälkeen kumpikin lähti eri teilleen ja matkoille.

Matkan jälkeen MINÄ otan yhteyttä. Hän mainitsee lämpötilat matkalla, minä Suomessa, koska keväällä olikin tosi lämmintä.

Hän kutsuu minua paikkoihin joissa on yötöissä! Kuten hampurilaispaikka, en mene lapsenhoidon takia. Kutsuu vkl jonnekin tapaamiseen, jonka peruu kun on toisaalla. Ilmoittaa, kenties näen hänet tv:ssa (narsisti). Mihin minä siis, että kenties hän näkeekin minut. Ei hänen kanssaan enää voinut puhua mistään mikä ei sivuaisi HÄNEN harrastustaan. Ego.. ja taas perutaan, kun piti mennä ulos, tai leffaan, tai, jne. Joku "estää", siis työ, kun se on tärkeämpää kuin ystävyys. Tai ne ystävät on, jotka voi liittää omiin intresseihin.

Harmi että jostain rakkaasta pitää löytää niin paljon sitä itteään. Tavallaan ymmärrän nyt että jos hän koki suorituspainetta ja vapauskaipuuta kanssani, kaikki piti lopettaa niin raa´asti. En tiedä. Yhtaikaa jonkun kanssa pystyi puhumaan jotenkin työasioista, sukuasioista jne ja sitten ei kuitenkaan.. mutta niin..puhun sitten muiden kanssa!

Eikä hän vastannut kun tekstailin hänen OMASTA kotipaikkakunnastaan eräästä tapahtumasta. Eikä kun tulin taas matkalta. Kun oletti vaan että minä ylläpidän. Enpä tehnyt ja se siitä.  Tongue Ja oli muka soittamassa minulle, kun tavattiin, mitä en usko hetkeäkään. Kun on niin kiire ja tärkeää. Toivon ettei egoni paisu koskaan niin, että tärkeilisin missään firmassa tai asemassa tuolla tavalla.

Se oli ihan sama kuin suhteen aikana. Yksinkertaista; jos ei ystävyyteen anna mitään, niin poikkihan se menee.

Lisäksi ne rahajutut, mistä hän syytti, enpä ole kertonut sen jälkeisistä bisneksistä. Jotkut jakaa miehen/ystävien kanssa kaiken, itse olisin todella varovainen, vaikka eräässä bisneksessä parit sitä kovasti tekevätkin. Tai eräissä.. on omia firmoja, toimistoja jne. En luottaisi mieheen enää jotenkin.  Sad Wink

Mutta muuten on ollut kiva tutustua uusiin pareihin ja kuulla miten ihmiset vielä löytää toisiaan..  Wink  smitten Winkcoolsmiley

Pääasia että matkalaukkuni avaimet löytyi, ihme, pienet kultaiset avaimet. Kun on elämässä nähtävästi 15 avainnippua eikä aavistustakaan mihin suurin osa niistä sopii hehhe.. jonkun elämään vai..   
« Viimeksi muokattu: 13.12.2006 19:06:14 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
enska
Vieras
« Vastaus #42 : 13.12.2006 18:16:04 »

Tuli muuten mieleen, että tässä päivänä muutamana taaksepäin mietiskelin jotta ohoh, mulla taitaa olla paha muistikatkos... uglystupid2

Mikäs se nyt olikaan se idea siinä parisuhteessa siis? Miksi ihmiset on yhdessä sillai? Miten se eroaa tavallisesta ystävyyssuhteesta?

Onko se vaan siitä rakkauden määrästä kiinni, noin niinkuin ytimeltään tämä juttu?
Siis jos on jo perus-ystävyyssuhteita, niin mitä sillä varsinaisella parisuhteella tekee? Voiskos joku muistuttaa?  Cheesy
Tarkoitus ei ole kuulostaa kyyniseltä tvs. mutta oikeasti mikäs juju niissä parihommeleissa olikaan, oon vaan jotenkin sen punaisen langan kadottanut? ..vai tarviikohan mun sitä ees löytää  2funny 2funny
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #43 : 13.12.2006 18:58:41 »

Se oli se LOVE-juttu, äläs nyt viitti (nousuvaaka kyl muistaa sen sitten), en minäkään sentään ihan NIIN pihalla ole vaikka välillä epäilenkin.. se se on..  smitten niin ja parisuhteen etuja on estää miekkostaan tekemästä exien kans JOTAIN EPÄILYTTÄVÄÄ..   2funny 2funny 2funny Grin niinku esim VIETTÄÄ YÖN JOSSAIN.. kun siihen taas liittyi se yks juttu, mikäs se taas olikaan..  laugh knuppel2

December 13, 2006
You're likely to find yourself entering into a new cycle of social events. New friends may be made, business contacts could prove invaluable, and numerous social invitations could be on the way. There is no limit to the number of interesting people you can meet over the next month. The Moon's transit promises a busy social life, and all the benefits of meeting new people. Enjoy!       
   
      Asiasta viidenteen luin eilen kiintoisaa vanhaa astrokirjaa ja siinä sanottiin aivan oikein, että joukkari  jousimies  pitää rakkautta vapautuksena arjesta. Sitä vasten oli vaikea ymmärtää että se on jollekin kahle.  Angry

« Viimeksi muokattu: 13.12.2006 19:43:43 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #44 : 14.12.2006 09:42:12 »

Ihana enneuni seuraavasta-- KAIKKI mennyt kuona tuntui häviävän onneen ja valoon.. eikä tapahtumapaikka todella ollut kotikaupunkini/ kotimaani..  smitten


December 16, 2006
Don't continue to play along with the games and role-playing if you no longer want to see the same drama repeated over and over again. By placing yourself in a victim role, you are opening yourself up to manipulation and control by others. To cease a repetitive pattern, it is crucial for you to stand up and recognize that you have an important part in the healing process. Recognize the fact that you have the power and courage to change.       
« Viimeksi muokattu: 15.12.2006 12:39:04 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: