Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Teinkö oikein/ välit poikki  (Luettu 24296 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #15 : 18.08.2006 22:26:29 »

Totta puhut kuomaseni, voisin harjoitella seurustelua oinaan kanssa vaikka heti jos haluaisin, ja niin, hassua kyllä heti kauriin jälkeen tutustuin häntä siis tasan 7v nuorempaan erilaiseen kaurismuusikkoon, joka ei napannut eli kauriit ei sitten ole se kohtalo.

Parasta vointia sinulle, voimia ja suhdeonnea sawotar!  angel

Ja Intimaria, missä raja menee? Miten monta kertaa sen on osoitettava että hän ja hänen bisneksensä menevät sinun edelle, tai se kaikki okkultismi? Sinä pistät rajat.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #16 : 18.08.2006 22:37:45 »

Kumpi oli niinku ihanampi?

Hetkonen sinäkin yritit vesimerkkejä pöhkö. Pysy tulessa vaan se on parasta nimim oinasta hakkaileva smitten

Sinulle sopisi;  au leijona/joukkari, kuu veskari/kaksonen, nousu skorppari/ kalat, kuten tiedät.

Ihminen ei vähällä usko! heh- 2funny
« Viimeksi muokattu: 18.08.2006 22:41:02 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aniel
Vieras
« Vastaus #17 : 18.08.2006 22:41:22 »

 2funny

Kumpi oli niinku ihanampi?

Hetkonen sinäkin yritit vesimerkkejä pöhkö. Pysy tulessa vaan se on parasta nimim oinasta hakkaileva smitten

Sinulle sopisi;  au leijona/joukkari, kuu veska

Muttakun vesimerkit on NIIN... niin...  smitten tunteellisia. Aistillisia.  :Smiley  Huh

Ajattelin, että skorppionimiehet on ihanimpia.  smitten
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #18 : 18.08.2006 23:00:45 »

Juu, mutta se oli niin tajuton sielunyhteys, että hän on edelleen parhaimpia kavereitani.  smitten

Meinaatko, ettei aurinko vesimerkki vaan sovi tulelle? Oispa tylsää jos niin pitää todeta.  Sad

Enpä tiiä. Käännytin leijonan juuri pois, kun jotenkin ei... (
Kuka nyt sitten kohtalo tuo.  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 20.08.2006 20:39:48 kirjoittanut Intimaria » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #19 : 18.08.2006 23:02:24 »

No minä en vois kuvitellakaan kaloja, rapua tai skorpparia au merkkinä. Eikä neitsyt härkä kauris. 1) oinas 2) leijona 3) veskari 4) joukkari 5) vaaka 6) kaksonen suurin varauksin.

Kenen kanssa tajuton sielunyhteys? Juuri tajuttoman sielunyhteyden lopetin ja jätin asiat Luojalle. Ei elämä siihen loppunut nythän se vasta alkaa..  Cheesy

Jaahas luku 23-00 taisi olla merkittävä päätös.. coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 18.08.2006 23:05:46 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aniel
Vieras
« Vastaus #20 : 18.08.2006 23:06:22 »

No itse asiassa kaikkien kolmen.  2funny

(editoitu varmuuden vuoksi, ettei henkilöt paljastu...)

Kalamies halusi pelkkää seksiä. Oletettavasti.  Embarrassed
Hän juuri on okkultismiin niin seonnut, että paha olla hänen kanssaan sielunyhteydessä, koska en pysty käsittelemään niitä viboja.

« Viimeksi muokattu: 20.08.2006 20:39:25 kirjoittanut Intimaria » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #21 : 18.08.2006 23:09:49 »

Kauris jouskari kalat skorppari.

Hm, niin, jouskari skorppari kauris (skorppari, kauris, oinas ..) minäkin tapasin liian paljon juovan nuoremman skorpparin, mutta se kun ei uskonut mitään, oli sekin jonkinlainen sielunveli, väittäisin, ei vaan vois kuvitella seurustelua mutta vetoa oli. Vähän hassua ehkä kun emme nyt sitten tapaile. Pikaintohimo.

Joukkarista kun erosin ei kyllä tullut ketään tilalle heti kuten ei nyt, hyvä niin.

Minuun vetoaa intensiiviset tyypit (Pluto neliö Kuu), joilla joku urheilullinen harrastus ja mystiikkataipumusta (valitettavasti usein Pluton alaista) ja kunnianhimoa + haluja.
« Viimeksi muokattu: 18.08.2006 23:14:19 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aniel
Vieras
« Vastaus #22 : 18.08.2006 23:14:48 »

Minulle taas tuo mystiikkajuttu on parempi, että toinen ei sitä tee. Skorppari on uskossa. Minulle riittää se, että uskoo. Hän ei pidä edes astrologiaharrastuksestani  Huh Mutta sehän ei minua haittaa.

Urheilu ja taiteellisuus vetoaa minuun. Luonnonläheisyys ja lapsirakkaus. Tahdonvoima ja päättäväisyys. Päämäärät mutta joustavuus.
 smitten
« Viimeksi muokattu: 20.08.2006 18:05:47 kirjoittanut Intimaria » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #23 : 18.08.2006 23:16:07 »

Mystiikkahommassa on se hyvän-pahan äärimmäisyyden ongelma. En voi kieltää sitäkään mitä tiedän, mutta olen kuitenkin valinnut hyvän.  angel Johtuneeko Venuksesta. Mutta nyt hyvää yötä ja palataan uudemman kerran! Irtaannu siitä jätkästä tavalla tai toisella. Ja tee jotain kivaa.  Wink  smitten smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aniel
Vieras
« Vastaus #24 : 18.08.2006 23:18:04 »

jep.

 kuu
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #25 : 19.08.2006 10:38:48 »

Exä kysyi aikanaan tossa syksyllä että olemmeko puheväleissä jne mitä teen. No nyt emme ole puheväleissä ja pystyn keskittymään vähän korkealentoisempiin asioihin.  Kiss
« Viimeksi muokattu: 19.08.2006 19:57:59 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aniel
Vieras
« Vastaus #26 : 19.08.2006 18:42:43 »

Muuten kalat oli sinulle aika paha erehdys astrologisesti ja uskomusten erilaisuuden kannalta, vai mitä?

Jotkut sanoo että erehdyksiä ei ole, eli opit jotain siitä mistä et pidä. coolsmiley



opin nauttimaan seksistä!  2funny
Olen itse sideraalinen kala, joten yhteys kyllä löytyi sitä kautta. Henkimaailma on se, joka yhdistää, arki ei toimisi kalan kanssa. En pysty luottamaan niin utuiseen ihmiseen...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #27 : 19.08.2006 19:39:05 »

Huh. Joku sanoi että kalat-joukkari ei toimi. Minulla oli lapsuudenystävä kalat ja kauan tehtiin hommia kaiken läpi, komea jätkä mutta riidat ei koskaan (toistaiseksi) ole selvinneet. Yhden kalamiehen kanssa pystyin jotenkin juttelemaan tänä syksynä.

Mutta anyway, merkkinsä kullakin, pysyn tulessa. Nam-- coolsmiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aniel
Vieras
« Vastaus #28 : 19.08.2006 19:40:33 »

Oinasmiestä vikittelet? Hih, tsemppiä!  Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #29 : 19.08.2006 19:42:47 »

Oliskohan vikittely toisinpäin.. hän on päättänyt ryhtyä tositoimiin..iik onko minulla tunteita jäljellä edes pikkuihastukseen.. luulen että vois olla hauskaa, tosin ei tästä elämänkumppani tule. Moni kritisoi oinaita täällä, minä pidän siitä merkistä eniten miehet tai naiset. Kunnianhimo, intohimo, matkailu, aloitteellisuus (ne on aina uudestaan aloitteel- lisia). Kannatti pitää häneen yhteys aika kauan..  Kiss
« Viimeksi muokattu: 19.08.2006 19:44:39 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: