Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 33
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuun Progressio!  (Luettu 424561 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #60 : 13.08.2006 21:07:40 »

Kiinnitin huomiota tässä ketjussa mainittuun Proge -Kuu Oinaassa/ opiskeluiden aloittamiseen... Itse olen juuri aloittelemassa Avoimen Yliopiston opintoja jälleen kerran (kolmas kerta jo ja kolmas appro) ja myös Kansalaisopistossa ajattelin aloittaa Espanjan opinnot nyt syksyllä... mutta minun proge -Kuuni on kyllä Vaa'assa. Joten kaipa se toimii myös noin vastamerkissä...  Huh
tallennettu

Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #61 : 13.08.2006 22:28:51 »

Jos nyt oikein katsoin, niin kun muutin kotoa, minulla oli proge-kuu Kaloissa (sain tarpeekseni äitini juopottelusta) ja otin ohjat omiin käsiini. Sitä ennen oli ollut todella rankka vuosi äitini kanssa yksin asuessa ja silloin proge-kuu oli Vesimiehessä.

Nyt on proge-kuu Oinaassa 12.huoneessa ja sen kyllä henkisellä tasolla huomaa - olen aktiivisesti kiinnostunut jälleen näistä henkisistä asioista, uudet opiskelumahdollisuudet ja tulevaisuus innostavat uudella tavalla ja haluan suunnata toiveeni ja tunteeni siihen. Tunnen itseni itsevarmaksi ja voimakkaaksi ja tuntuu, että ihana kiinnostava ja innostava maailma vain odottaa minua. Cheesy
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
IN
Vieras
« Vastaus #62 : 26.08.2006 21:22:22 »

Kirjoittelinkin tossa jo "väärälle" osastolle aiheesta...En nyt tajua paljoa mitään tästä "progekartasta"  tickedoff Kävin astro.com:ssa vilkaisemassa karttaani, mutta en osaa tulkita sitä. No, se ei ole kysymykseni, vaan;

Mitä meinaa "uusi kuu, edistetty kuu askendantissa"? Mulla on  kuu neitsyt huoneessa 11. ja  askendentti vaaka

Voisiko joku ystävällinen sielu suomentaa, minkälaisia teemoja tässä olisi odotettavissa  smitten
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #63 : 28.08.2006 17:08:44 »

Mitä meinaa "uusi kuu, edistetty kuu askendantissa"? Mulla on  kuu neitsyt huoneessa 11. ja  askendentti vaaka

Voisiko joku ystävällinen sielu suomentaa, minkälaisia teemoja tässä olisi odotettavissa  smitten

Uusi Kuu näyttää jonkin uuden alun ja energioiden tiivistymän alueella joka yleensä lisää innostusta. Sen merkki ja huone antavat tarkempaa tietoa ja mikäli ei ole haitallisia aspekteja tähän kuvioon, se on yleensä suosiollinen.
  Usein tunne nuorentumisesta tai elähtymisestä Uuden Kuun alueella ja erityisen voimakas jos se on huoneen kärjellä.

Tätä tulkintaa voidaan käyttää kaikilla kartoilla (progressio-, radix- ja paluu -kartoilla) https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=2554.msg77906#msg77906
tallennettu

IN
Vieras
« Vastaus #64 : 28.08.2006 18:30:33 »

Kiitos Emelia... smitten Hieman tuli selkoa asiaan  Smiley

Uuh, tuntuu, että on aika paljon opittavaa ja tutkailtavaa näissä astro-asioissa, ennen kuin alkavat kunnolla aueta  Smiley

Mulle "ennustettiin" toi juttu kymmenen vuotta sitten, ja siitä asti oon oottanut, että mitähän jännää silloin tapahtuu. No, nyt sitten tuntuu, ettei mitään ihmeellistä ookaan tapahtunut...Samaa oravanpyörää...Eräät asiat ovat tällä hetkellä HIEMAN jumissa, mutta vähän enemmän on valoa näkyvissä tunnelin päässä kuin jokin aika sitten Undecided

tallennettu
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #65 : 30.08.2006 17:15:57 »

Minkälaisia kokemuksia teillä on muuten prog.kuun paluusta? Siis se kun kuu saavuttaa progressiivisella kartalla saman sijainnin kuin syntymäkartalla, tuntuuko missään? Minkälaisia asioita olette kokeneet? Mainitkaa kuumerkkinne myös. Smiley

Itse odottelen innoissani prog.kuun siirtymistä oinaaseen, vaikka siihen on vielä 6 vuotta. Josko vaikka sitten olo olisi emotionaalisesti luontevampi, jouskari-vaihe tuntui ihan hyvältä, mutta nyt kärvistellään kauriissa. Jännä sattuma että proge-kartalla kuu siirtyy oinaaseen samana vuonna kun mayojen kalenteri päättyy. Wink
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
valo76
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 78



Profiili
« Vastaus #66 : 31.08.2006 00:01:32 »

Hei
Kertokaa, mitä tarkoittaa, kun prog kuu tekee tarkka yhtymää MC.lle härässä..  idiot2
tallennettu

aurinko oinas kuu oinas nouseva leijona venus kalat
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #67 : 31.08.2006 13:11:16 »

Hei
Kertokaa, mitä tarkoittaa, kun prog kuu tekee tarkka yhtymää MC.lle härässä..  idiot2

Viitannee siihen, että työssä ja uralla eteneminen tulee nyt tärkeäksi asiaksi elämässä. Kannattaa siis panostaa uraan, ja ehkäpä joudut tekemisiin julkisuuden tai isojen ihmisjoukkojen kanssa.

Härkä taas tuo painotuksen materiaalisiin arvoihin ja vakauteen. Tuohon MC:hen yhdistettynä voisi kuvata juuri sitä, että vakiinnutat paikkasi urallasi ja teet työtä, joka tuottaa myös jatkossa.

Sitten se voi myös nostaa seksuaalista halukkuutta, vilkaisin tuosta opuksestani että joskus proge-Kuu Härässä saattaa nostattaa seksuaalisuuden uudelle herkkyystasolle...  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
valo76
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 78



Profiili
« Vastaus #68 : 31.08.2006 14:18:36 »

Kiitos Kaurisenergiaa..

Olen juuri tällä viikolla aloittanut koulutustani vastaavan työn. Valmistuin jouluna 2005..
Työtarjous tuli kuin salamana kirkkaalta taivaalta. Heti tuntui kuin uusi sivu olisi käännetty ja kohta matkaan Ranskaan työmatkalle, joka liittyy ihmisjoukkoihin, vaikka työkuvani onkin erilainen.. ehkä siellä minut jotenkin huomataan..

Tai rakastun ranskalaiseen rikkaaseen mieheen.. jonka kanssa on mukavaa sillä saralla..  Wink
tallennettu

aurinko oinas kuu oinas nouseva leijona venus kalat
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #69 : 29.04.2007 19:49:49 »

Nostanpa tämän wanhan ketjun pysyväksi, koska se sisältää paljon tietoa kuun progressiosta ja aihe oli lisäksi juuri esillä eilisessä Helsingin-miitissämme. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #70 : 30.04.2007 23:31:13 »

Onko jollain kokemuksia siitä, kun Kuun progressio ylittää ASC:n? Minulla on nyt progressoitu kuu Oinaassa, ja tässä odottelen että se tuossa vuoden-parin päästä menee tuon ASC:ni yli (ASC Härkä). Olisi mielenkiintoista kuulla, mitä muille on tapahtunut sen aikana.

Minuun tuo Oinas on vaikuttanut todella paljon, olen todellakin aloittanut ihan uusia juttuja elämässäni, mm. intensiivisen liikuntaharrastuksen, vaikka en koskaan ole ollut erityisen liikunnallinen. Nyt jotenkin sitä energiaa tuntuu olevan ja tuntuu tosi hyvältä ja oikealta! Muutenkin paljon muutoksia elämässäni on tässä varmasti vielä Oinaan aikana tiedossa, varmastikin muutan jossain vaiheessa ja olen tehnyt paljon valintoja itseni suhteen. Minulla on tosissaan tuo Proge Kuu-Oinas nyt 12.huoneessa ja mielenterveysasioita ja sairaaloita on todellakin ollut tässä ihan riittämiin ja kaikenlaista ongelmaa, jonka vuoksi olen nyt mm. joutunut päättämään, että en tee töitä vähään aikaan ollenkaan (12.huoneen Oinas Kuu oppositiossa 6.huoneeseen ja 12.huoneessa Noususolmu on yhtymässä prog. noususolmuun), mikä on tällaiselle suorittaja-Kauriille ollut rankka paikka - mutta varmasti sen arvoista tulee olemaan ja uskon tehneeni oikean ratkaisun. Hiljentymistä ja omia pohdintoja nyt tarvitsen, aikaa hengittää.

Suurimmalle matkalle pääsee, kun pysähtyy.  Smiley 
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #71 : 01.05.2007 17:09:05 »

Suurimmalle matkalle pääsee, kun pysähtyy.  Smiley

Näinhän se on, eivätkä monet uskalla sille matkalle edes lähteä. Smiley

Minulla on myös progressiivinen kuu parhaillaan Oinaassa ja 12. huoneessa kuten Ebenialla ja onpa tullut aloitettua mm. se opiskelu ja järjesteltyä työkuvioita uusiksi. Kuitenkin kiinnostaisi kuulla sellaisestakin jutusta kuin uusikuu progressiivisella kartalla, nimittäin prog. aurinkoni on myös Oinaassa ja kuu saavuttaa sen syksyyn mennessä. Täsmälleen samassa asteessa ne tulevat olemaan lokakuun alussa. Merkitseekö tämä jotain erityistä (lisää uusia aloituksia?), vai onko sellainen "uusikuu" tärkeämpi, jossa progressiivinen kuu saavuttaa radix-auringon? Proge-kartan tekijöitähän yleensä verrataan nimenomaan radix-karttaan.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #72 : 02.05.2007 00:56:32 »

minulla  chiron 7 astetta, jupiter 8 ja  kuu 9 astetta  kalat
1 huone progekartalla,
kuun ja auringon tarkka sekstiili,aurinko  :askendentti:lla  kauris:ssa likimain,
what shall I think about this?
oppositiot natal  ceres pluto?
minne liukenisin nahkaani luomaan,jos en kykene itsestäni huolehtimaan?
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #73 : 02.05.2007 18:56:19 »

Lainaus käyttäjältä: Ebenia
Onko jollain kokemuksia siitä, kun Kuun progressio ylittää ASC:n?   

Maaliskuun alussa proge-Kuu tuli Rapu-Askendentilleni. Ehkä jonkinlaista erityistä tunneherkkyyttä on ollut, mutta mitään sangen radikaalia tai näkyvää tapahtumista ei ole ollut.
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« Vastaus #74 : 02.05.2007 20:31:55 »

Voi eii.. tää kiinnostaisi todella paljon, mutta oon ihan käsi tekeen omia tulkintoja tai lukemaan mitään karttaa!! Ei riitä kärsivällisyys lukea ja opetella  Cry

Koska oon ollut ihan solmussa viime aikoina, niin voisiko joku katsoa tuota karttaa minulle??
Tuntuisi jotenkin tärkeältä, kun en saa mitään selkoa tämän hetkisiin juttuihin!
syntymäaikani on 23.5.1983 22:37 Oulu. Näitä tietoja ilmeisesti tarvitaan?  :Smiley
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 33
  Tulostusversio  
 
Siirry: