Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tyhjät 4 ja 7 huoneet  (Luettu 29452 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #15 : 14.08.2006 21:59:18 »

Musta tuntuu, etten löydä mitään pysyvää tai järkevää. Olen kateellinen niille, ketkä elävät tasapainosessa suhteessa tai ovat jo eläneet siinä kauan. Kun tutustun uuteen ihmiseen, aluksi hän vaikuttaa todella jännittävältä ja ihanalta, mutta muutaman päivän kuluttua kaipaankin jotain uutta. Nämä ovat näitä ärsyttäviä ihastuksia... Kaipaan haastetta ja rakastun sellaisiin, keissä sitä on, mutta haluan suhteen joka kestää ja toinen ei kohtele mua kuin ilmaa ja välillä kuin jotain kunkkua. Ne suhteet, joissa olen tosissani rakastanut, ovat olleet onnettomia. Milloin löydän pitkäkestoisen tai edes RAKASTAVAN kumppanin jonka kanssa seurustelua ei tarvitse katua?  Cool
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #16 : 15.08.2006 12:49:33 »

Lainaus
onko sinulla sisäinen kello joka sanoo että joskus pitäisi tapahtua? Uskon kuitenkin että 2007 tulee joku taas, en sano missä vaiheessa vuotta, ja tässä vain kulutetaan aikaa jutellen ja töitä tehden ennen sitä.


*Mulla ei ole sisäistä kelloa paitsi näiden ihastumisien suhteen. OSaan jotenkin arvata että milloin niitä tulee ja keiden ihmisten kanssa... Toisaalta tämä on helppo tietää koska tunnen hyvin itseni. Kunnon rakastumiset tulevat yleensä yllättäen ja olen ihan hämilläni.. mutta jotenkin tuntuu että -06 vuoden lopussa tai ensvuoden alussa tulee löytymään jotain,,

Lainaus
Esimerkiksi kun puhuttelin exän ja se näytti miettivän asiaa kauan (eikä ole sen jälkeen inahtanutkaan) niin ehkäpä sekin välillä muistaa mitä meillä oli. Se ilo ja onni kun tapasi menneen elämän rakkaan. Olen varmaan lukenut kirjoista liikaa siitä kun he vain tapasivat toisensa ja happy end.

*Existä ja menneistä elämistä tuli mieleen, että jokaisen entisen kanssa on aina ollut jotain säpinää varsinaisen eron jälkeen. Mun entisen kanssa rakastuttiin molemmat ensisilmäyksellä ja se suhde oli sellasta pilvilinnojen rakentelua eikä nähty todellisuutta...sitten se loppui yhtäkkiä ja jätti pahat arvet. Noh, sitten törmättiin ja juteltiin ja taas seurustelimme. Tällä kertaa piti kohdata todellisuus sellasena kuin se oli ja lopetin suhteen tajuttuani ettei siinä ole mitään järkeä. Rakastan jokaista exääni mutta en samallalailla miten ennen. Se tunne on jotain mitä en osaa kuvailla...  Huh

Lainaus
*Minua ei haittaa vaikeuksien kohtaaminen ja voitto, miehiä kyllä.
-mulla on sama asia. KAikki tekee virheitä ja itse olen valmis aina taistelemaan loppuun saakka pelastaakseni kaiken, mutta sitten tajuan ettei toinen osapuoli pelaa samoilla panoksilla ja on jo heti antamassa periksi. Suhteeseen kuuluu riitoja ja joskus vaikeuksia mitkä aluksi vaikuttavat ylitsepääsemättömiltä, mutta jos oikeasti näkee suhteen arvokkaana jne.,niin mielestäni kaikki on korjattavissa. Harmi että mun kohdalle ei ole osunnut sellasta joka ajattelee samoin...  coolsmiley
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #17 : 15.08.2006 14:36:35 »

jotain säpinää varsinaisen eron jälkeen

*Minulla ei koskaan, se loppuu veitsellä leikaten. Ekan tapauksen kanssa jatkettiin eri maissa, tokan kanssa eri kaupungeissa, kolmannen kanssa sama ja eri elämäntavoissa. En tosiaan tiedä, luulin että olisimme samanlaisia samankaltaisten tarpeiden kanssa, mutta näin ei ollutkaan. Kaikki meni aivan.. vinks vonks. Enkä oikeestaan tällä hetkellä edes rakasta niitä, näin jälkeenpäin, kun en toimi yksipuolisesti ja oikeastaan inhoan pelejä suhteissa, epämääräisiä sanoja ja lupauksia ystävyydessä.

Mutta jatketaan. Onnea!
« Viimeksi muokattu: 15.08.2006 14:38:54 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Winona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #18 : 15.08.2006 15:47:12 »

R. Nikula huoneiden merkityksestä: "....jos jokin huone on tyhjä, huoneen asiat tulevat vähän polttopisteeseen. Mutta on syytä myös katsoa, missä on tyhjän huoneen hallitsija, sillä se välittää huonemerkitystä eteenpäin omalla merkki- ja huonesijainnillaan sekä muilla tulkinnallisilla tekijöillä." Oliskos tästä apuja  Smiley

Itsellä 4 ja 5 huoneet tyhjät, 7. huoneessa  pluto, kuu neptunus saturnus
tallennettu
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #19 : 15.08.2006 16:22:29 »

Lainaus
R. Nikula huoneiden merkityksestä: "....jos jokin huone on tyhjä, huoneen asiat tulevat vähän polttopisteeseen. Mutta on syytä myös katsoa, missä on tyhjän huoneen hallitsija, sillä se välittää huonemerkitystä eteenpäin omalla merkki- ja huonesijainnillaan sekä muilla tulkinnallisilla tekijöillä." Oliskos tästä apuja

7.huonetta hallitsee kalat ja mulla on myös tyhjänä 8. ja 12. huone, 8 huonetta hallitsee oinas ja 12 jellona. Miten näitä tyhjiä huoneita voi tulkita muutenkin kuin pelkän hallitsevan merkin perusteella?  Smiley
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Lion paradoxal
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Leijona & nouseva Skorpioni


Profiili
« Vastaus #20 : 15.08.2006 16:45:23 »

Hm... jotenkin hassua, että minulla tyhjänä ovat huoneet 3,5, 6 ja 11, joiden merkitykset ovat minulle juuri nimenomaan tärkeitä. (Eli kommunikointi, luovuus, työ ja uudistuminen.) Öh. Minä en juurikaan ymmärrä tätä juttua. öööö  Shocked  hih Grin

SuPi
tallennettu

Aurinko, Kuu, Venus - Leijona
Nouseva, Saturnus, Mars - Skorpioni
Uranus, Neptunus - Jousimies
Jupiter - Kauris
Merkurius - Neitsyt
Pluto - Vaaka

En ole käynyt täällä foorumilla pitkään aikaan, olen siirtynyt muihin maisemiin...
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #21 : 15.08.2006 18:28:05 »

Lainaus
Hm... jotenkin hassua, että minulla tyhjänä ovat huoneet 3,5, 6 ja 11, joiden merkitykset ovat minulle juuri nimenomaan tärkeitä. (Eli kommunikointi, luovuus, työ ja uudistuminen.) Öh. Minä en juurikaan ymmärrä tätä juttua. öööö    hih

SuPi

Juuh, same here. Rakkaus, asioiden syvällinen pohtiminen ja muiden auttaminen ovat mulle tärkeitä asioita... JA juuri ne huoneet on tyhjiä enkä osaa sanoa mitään siitä, että oinas hallitsee 8.huonetta. Can't understand  uglystupid2
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #22 : 15.08.2006 19:25:48 »

4 huone vesimies, kalat
7 huone oinas, härkä

eli mitä?  Kiss
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Winona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #23 : 15.08.2006 21:56:05 »

Meikäläinen vasta opettelee näitä astrologian alkeita, ja jatkuvasti pitää kaivaa tietoa ja yrittää muistaa ne, välillä tuntuu että kävelee suolla Kontiot(saappaat) jalassa, mutta toivottavasti jotain aina tarttuu tiedon haaviin. Kaikilla (aurinko)merkeillä on oma hallitsija:
Kaurista hallitsee Saturnus
Vesimiestä Uranus
Kaloja Neptunut
Oinasta Mars
Härkää Venus
Kaksosia Merkurius
Rapuja Kuu
Leijonaa Aurinko
Neitsyttä Merkurius
Vaakaa Venus
Skorpionia Pluto
ja Jousimiestä Jupiter, jos en ihan metsässä ole! 
 
Siten GoldenSphinxin 4. huonetta rulettaa Uranus ja Neptunus, ja 7 huonetta Mars ja Venus, sekä em. planeetoiden aspektit ja em. planeetoiden omat huonesijainnit syntymäkartalla.
Esim. oma 4. huone tyhjä, Kaksoset-Merkurius,  merkurius on 1. huoneessa oppositiossa 7. huoneen  kuu.
Hyvä linkki alla,lukaiseppa sieltä polku astrologia/huoneet/tulkinta/vastamerkki http://www.aumanet.fi/~kaarina.paakkonen/
toinen hyvä http://koti.welho.com/rnikula/12-h.htm  Smiley Smiley smitten




tallennettu
Drial
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Elämä on valintoja


Profiili
« Vastaus #24 : 15.08.2006 22:08:23 »

Mulla tyhjiä huoneita ovat 6, 7, 10, 11 ja 12.  idiot2

Neloshuonetta hallitsee vesimies ja siellä on aurinko, merkurius ja pallas.
tallennettu

~Aurinko Vesimies  Nousu Vaaka  Kuu Härkä~

"I hear the sound of my heart. I know I´ll never sleep again.
I hear the sound of my heart. I know I´ll never dream again."
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #25 : 15.08.2006 22:25:18 »

Mutta jos ei ajatella yhteiskarttaa, mitä pitää Uranuksesta ja Neptunuksesta päätellä? Rakkauselämä on yllätyksellistä/arvaamatonta ja unelmoivaa/epärealistista vai että sellainen mies? Ja Mars Venus avioliittohuoneessa, seksiä rakkautta ja aktiviteettiä miehekkyyttä? Hm?

Uranus Neitsyessä 11 huone
Neptunus Skorpparissa 2 huone
Venus Vaa´assa 1 huone
Mars Veskarissa 3 huone
« Viimeksi muokattu: 15.08.2006 22:48:36 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Camisha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #26 : 17.08.2006 14:50:59 »

Sinulla on siis 7-huoneessa kuitenkin jotain? Onko 4-ja 5-huoneiden tyhjyys vaikuttanut suhteisiin/ vaikeuteen tai jopa niiden puutteeseen. Tajusin eilen että vakavaan suhteeseen olen kelpuuttanut vain 3v vanhemman tapauksen ennen (ulkomainen) mutta nyt kyllä 5+ v ikäero ylöspäin olis haussa. Cheesy

Selvästi Mars 3-huoneessa vaikuttaa aktiiviin kommunikointiin tosiaan myös serkkujen kanssa, matkoihin, jne.

Ja mitä True Node seiskassani tarkoittaa? yhtään mitään?
True Node   Aries   27°16'19   07   retrograde

Nyt vasta käsitin mistä kiikastaa, kun nousuvaakana pitää suhteita tärkeinä ja 4, 7 ja Saturnus 5 tökkii. Siispä panen toivoni yhteiskarttaan. Olenpa ihmetellyt myös miten näin matkailevalla henkilöllä 9 voi olla tyhjä.


Huoneiden merkitys:

1. huone: Henkilö itse, hänen luonteensa ja käyttäytymisensä
2. huone: Henkilön hankkima varallisuus
3. huone: Opinnot, matkat, sisarukset, naapurit, serkut (joo, serkkujen kanssa toimintaa ja keskustelua 4-5-7 vaikeuksista sekä 2-10 asioista)

4. huone: Koti, isä, elämän päättyminen
5. huone: Lapset, rakkausasiat, taide, leikit
6. huone: Työ, lyhytaikaiset sairaudet
7. huone: Avioliitto, sopimukset, seurustelu, tapahtumasarjat, tunnetut viholliset
8. huone: Perinnöt, eläkkeet, kuolema
9. huone: Muukalainen, pitkät matkat, filosofia
10. huone: Yhteiskunnallinen menestyminen, henkilön äiti
11. huone: Tuki, sukulaiset, suunnitelmat
12. huone: Koettelemukset, yksinäisyys, krooniset sairaudet. salaiset viholliset, vankilat, sairaalat.


Kyllä, 7 huoneessa on  oinas ja aurinko Huoneiden 4 ja 5 tyhjyydet kyllä on jollaintapaa vaukutteneet suhteisiini; isä mulla on puuttunut elämästäni ja nyt tänhetkisessä elämässäni puuttuu parisuhde joka saattaisi olla ihanan tervetulluttta. Ainakin tunne on voimakas sen suhteen. Smiley
tallennettu

Nouseva: Neitsyt
Aurinko: Oinaassa
Kuu: Ravussa
Merkurius: Oinaassa
Venus: Oinaassa
Mars: Kaloissa
Camisha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #27 : 18.08.2006 16:30:43 »

Tää parisuhde sana ottaa minua edelleen hermoon  smiley6600 2funny tickedoff kun sen pitäisi olla rakkaussuhde. Johtunee siitä että parisuhde kuulostaa parittelusuhteelta tai parisuhdeterapialta.. angel Kiss

Ahaa, no ihan miten vaan. Cheesy
tallennettu

Nouseva: Neitsyt
Aurinko: Oinaassa
Kuu: Ravussa
Merkurius: Oinaassa
Venus: Oinaassa
Mars: Kaloissa
Aya Nuit
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 162


I connect and detach, push and pull, like a tide


Profiili
« Vastaus #28 : 20.08.2006 15:44:50 »

Nelosessa on ainoastaan Chiron ja seiska ammottaa isona huoneena tyhjyyttään. En kyllä ymmärrä tästä mitään..

Olen kyllä aika kaksinainen, kaipaan syvällisiä ihmissuhteita, mutta todellakin tarvitsen omaa rauhaani.. välillä esim. ajatus (oletetun) rakastetun kanssa yhdessä asumisesta ahdistaa. Olen asunut nuorempana vuoden silloisen poikaystäväni kanssa, ja täytyy sanoa että olo oli ajoittain todella tukahdutettu, tuntui kuin menettäisin palasen omaa yksityisyyttäni/itseäni/syvintä olemustani..  toki tässä tapauksessa suhde ei toiminut muutenkaan vaan oli kokonaisuudessaan suorastaan järkyttävä (lue kasvattava..  knuppel2 ) kokemus. Kämppäkaverin kanssa asuminen puolestaan ei tunnu lainkaan ahdistavalta ajatukselta, ja sitäkin on kokeiltu. 
tallennettu

aurinkovaaka askendenttijousimies kuuvesimies venusskorpioni marsskorpioni merkuriusvaaka

Punainen Planetaarinen Käärme
Puu-Hevonen
Taroteissa Erakko
Numerologiassa 7&9

"And I'd been born restless..the dreamer, the angry one, the complainer."
Anne Rice:The Vampire Lestat
Aniel
Vieras
« Vastaus #29 : 20.08.2006 17:37:09 »

Minä en pystyisi asumaan kämppisten kanssa. Asuin aikoinani, toinen heistä oli kuuro ja toinen sekoboltsi turkkilainen mimmi, joka toisinaan heitti minua puhelimella.  Shocked  Grin

Opiskellessani asuin joskus asuntolassa - ruuat varastettiin, astiat aina likaisina, joka paikka yleensä likaisena... uuh.

Kotini on linnani.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: