Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tyhjät 4 ja 7 huoneet  (Luettu 29457 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aya Nuit
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 162


I connect and detach, push and pull, like a tide


Profiili
« Vastaus #30 : 20.08.2006 17:47:24 »

Noh, ei minullakaaan tuosta kämppisajasta ole ainoastaan positiivisia muistoja. Joskus kuvittelen että voisin asua kommuunissa, mutta sellaisina päivinä kun kaipaan omaa aikaani huomaan kuinka tyytyväinen olen yksin asumiseen.. Lopulta se taitaa olla paras.. en tiedä sitten miten käy jos/kun löytyy se pitkäaikainen kumppani.. huh, siinä tulee sopeutumista.
tallennettu

aurinkovaaka askendenttijousimies kuuvesimies venusskorpioni marsskorpioni merkuriusvaaka

Punainen Planetaarinen Käärme
Puu-Hevonen
Taroteissa Erakko
Numerologiassa 7&9

"And I'd been born restless..the dreamer, the angry one, the complainer."
Anne Rice:The Vampire Lestat
Aniel
Vieras
« Vastaus #31 : 20.08.2006 17:55:25 »

Mutta kun SE OIKEA löytyy, ei sopeutuminen ole niin vaikeaa...  Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #32 : 20.08.2006 18:00:06 »

Ja huoneet täyttyy porukalla. Grin
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aniel
Vieras
« Vastaus #33 : 20.08.2006 18:17:24 »

Ja huoneet täyttyy porukalla. Grin

 2funny
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #34 : 20.08.2006 20:54:32 »

Nyt vasta tähän topiciin (kaikkiin kun ei aika riitä, tai ne huomaa vasta myöhään  :Smiley)

Minulla on kartta "täynnä" tyhjiä huoneita (en ota tässä huomioon asteroideja,  ceres 3. huoneessa ja  vesta 9. huoneessa), mutta silti näiden huoneiden edustamat asiat ovat elämässäni läsnä, joko merkkien tai huoneiden hallitsijoiden aspektien kautta. Tyhjä huone ei suinkaan merkitse, että sillä alueella ei elämässä tapahtuisi mitään! 

Tyhjät huoneeni ovat 1-4 ja 7-9
1. huone: Henkilö itse, hänen luonteensa ja käyttäytymisensä
2. huone: Henkilön hankkima varallisuus
3. huone: Opinnot, matkat, sisarukset, naapurit, serkut
4. huone: Koti, isä, elämän päättyminen
---
7. huone: Avioliitto, sopimukset, seurustelu, tapahtumasarjat, tunnetut viholliset
8. huone: Perinnöt, eläkkeet, kuolema
9. huone: Muukalainen, pitkät matkat, filosofia

Stellium (Vaa'assa) tuo "oinasmaista" latausta ja senhän sanotaan vaikuttavan kuin 1. huoneessa. 2. huone: Varallisuutta ei kenties ole (eikä Härässäkään ole planeettoja), mutta en luule, että tyhjä kakkoshuone tuomitsisi minut ikuiseen köyhyyteen Smiley. 3. huone: Olen opiskellut ja matkustellut paljon ja sisaruksiakin minulla on. 4. huone: Lapsuudenkotikin minulla oli Smiley. 7. huone: Olen myös naimisissa ja sitä ennen useita suhteita, pitkiä ja lyhyitä, tähän tosin vaikuttanee tuo Vaaka-painotteisuus  Wink 8. huone: Kuolemaakin on elämässä ollut, samoin perintö. 9. huone: Filosofiaa cumun verran (tosin Jupiter omassa merkissään).

Jossain sanottiin, että tyhjät huoneet tarkoittavat sitä, ettei meidän enää tarvitse oppia niiden edustamista asioista, ne ovat ikäänkuin läpi käytyjä koululuokkia. Enemmän pitäisi sitten keskittyä niihin huoneisiin, joissa on tavaraa Smiley
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #35 : 20.08.2006 20:56:33 »

Minusta minulla on todella paljon opittavaa juuri koti, perhe, avioliitto-osastoilla, kun taas yhteiskunta, filosofia, ulkomaat menee lonkalta. Cheesy Sekä itsetunto, ura, resurssit..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« Vastaus #36 : 21.08.2006 21:00:44 »

Laitanpa kommenttia minäkin  Grin
enemmänkin yleensä taustailijan roolissa täällä astro-palstalla  Smiley
keskustelut ovat tosi mielenkiintoisia ja osuvia useasti täällä, mutta harvemmin saan laiskuudessani kommentoitua mitenkään. (aurinko härkä  Grin) Tähän on kuuuitenkin pakko kommentoida, huoneet kiinnostavat!

4 huone on minulla tyhjä. Suhteeni ovat aina tosi lyhyitä, oikeastaan vakavaa pitempää suhdetta en ole kokenut laisinkaan! Eikä siitä ole kyse ettenkö haluaisi. Ei ne vaan näytä toimivan... Olen aika itsenäinen, mutta luultavimmin sen takia, että olen tottunut olemaan yksin.  Undecided Myös 5 huone tyhjä mutta 8 ja 9 huoneessa ruuhkaa. Elämääni liittyvät 9 huoneen teemat aika tarkasti. Mutta eipä näistä ikinä voi tietää Smiley





tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #37 : 22.08.2006 07:41:26 »

Ei sekään ole välttämättä hyvä jos seiskahuone on täynnä ja vielä kaikki planeetat ailahtelevaisessa kaksosessa... Tuntuu ettei itsekään oikeen pysy mukana omissa suhteissaan kun niitä tulee ja menee... Hirveen moni kaveri (miespuolinen) on sanonut että mä oon ihmissuhdeihminen niin perinjuurin, et eikö mun kannattais välillä ajatella jotain muutakin... Koulua, harrastuksia, töitä. Mut ne vaan jää sivuun mun elämässä. Mä haluan ihmisiä!

Se on se suuri tarve tulla toimeen monien ja erilaisten ihmisten kanssa, jotta tuntisi elämän rikkaaksi ja itsensä arvostetuksi...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #38 : 22.08.2006 18:40:41 »

Tulen kyllä toimeen mutta toimin jotenkin organisaatiotasolla paremmin nyt kuin tunnekuohuissa. Vaihtelua sekin viimeiseen 4 vuoteen nähden. Kiss Huoneet 10, 11, 12.  Cool

Eipä se varmaan haittaa jos porukkaa löytyy (kun sinulla paljon 7 huoneessa) mutta minulle ei löydy. Töissäkin kattelen miehiä lounastauolla tai soittelen työasioissa miehille, mut kukaan ei niin sanotusti "tule kenttääni".  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 22.08.2006 20:53:35 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #39 : 08.09.2006 22:33:44 »

He hei. Tulipa erään kanssa 7 huoneeseen tavaraa yhteiskartalla, jopa suotuisa Jupiter. Vaikkei suhde todellakaan ole edes seurustelua, pidän tästä henkilöstä jotenkin. Tutkailen tässä juuri miten, eli Merkuriusten sijainti, hänen Venuksensa, komposiittikartta kaiken kaikkiaan, eli sekstiilit ja kolmiot jne. Mielenkiintoista.

At its highest, this aspect indicates that there is a strong spiritual bond between you. An invisible thread links the two of you together, so that without having to say very much, you each can feel what the other is thinking. You would be willing to do almost anything for each other.

In such an idealistic relationship, however, the emphasis is on a spiritual bond. This aspect can be an indication of a platonic relationship.

Jupiter in the Seventh House    7th hs

Jupiter in the seventh house of a composite chart is very favorable for most relationships. It means that the two of you are likely to feel that being together is your most important means of growth. You feel that you both can grow faster through the relationship than without it. In fact you probably idealize your relationship, but not to the extent that it becomes impossible to live up to the ideal.
« Viimeksi muokattu: 08.09.2006 22:35:32 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #40 : 09.09.2006 00:11:38 »

Minullakin on aika monta huonetta tyhjillään. Näitä huoneita ovat 1,2, (3 vain chiron), 5, 6, 8 ja 11.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #41 : 09.09.2006 07:20:41 »

No sitten sinulle varmaan sattuu ja tapahtuu kun on 4,7 tavaraa. Mietin mihin juttu jäi keväällä erään kanssa kun ei sitten tehnyt mieli tavata. Ja sitä mietin miten minussa olisi vieläkin niin paljon Rakkautta ja rakkautta, pitääkö se todella sublimoida ja muuttua henkiseksi viisaaksi riippumatta miehistä ja suhteista. Niin.

Aina pitää vähän lisätä mielikuvitusta ja tunnetta tilanteisiin, että edes jonkun kanssa olisi. Jos tapaan eräät 1, 2 herraa tänä vuonna niin kummankaan kanssa ei ole tarpeeksi voimakas tunne, sielunyhteys, rakkaus tms.
No siihen asti seikkaillaan yksin tai pintasuhteissa. Se vain tuntuu erilaiselta kuin rakastaa. En haluaisi ajatella että miehet on jotenkin aina alemmalla tasolla ja kaikki on vain seksiä. No, niitä on harvoja viisaitakin olemassa. Ja joitakuita viehättäviä. Äitini muistutti että kyllä niitä vapautuukin, naiset heittää ne pellolle. Heh mutta otanko sellaisen käytetyn enää.  Kiss

Minulla se Saturnus 5 edelleen vaikuttaa suhteet/itseilmaisu osastolla jarruttavasti. Enpä tiedä mitä asiasta oppia.
« Viimeksi muokattu: 09.09.2006 07:24:32 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
heguli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 175



Profiili
« Vastaus #42 : 09.09.2006 07:42:47 »

Siis ei kellään muilla palstalaisilla tätä? Kaikilla kamaa näissä huoneissa? Lucky you.

Tässä yksi onneton jolla tyhjät nelos ja seiska huoneet, seiska on pikkiriikkisen kapea siivu. Undecided

No, miehistä on vain riesaa  coolsmiley
tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #43 : 09.09.2006 07:50:59 »

Tuo bissehoroskooppi tuolla saa nauramaan heille kyllä, kiitos Liljan.  smiley6600 coolsmiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #44 : 09.09.2006 11:43:45 »

No sitten sinulle varmaan sattuu ja tapahtuu kun on 4,7 tavaraa.

En tiedä tarkoititko minua, mutta minulla on 4.huoneessa  kuu aika vaikeiden aspektien kanssa ja samoin 7.huoneessa  mars  skorpioni ja  pluto  skorpioni, joten en tiedä kertovatko nuo nyt niin paljon hyvää. Ei sekään aina tarkoita, että jos huoneissa on tavaraa, että asiat sillä asialla olisivat hyvin. Ne aspektit voivat olla niin huonoja kuin hyviäkin. Ei se aina tarkoita, että jos mitä tahansa huoneessa on, niin sitä parempi. Ei se ihan niin ole. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: