Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Karen Bishopin viestejä  (Luettu 17769 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #15 : 25.06.2008 11:32:27 »

Jatkuu .... aloita täältä http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=8504.msg202896#msg202896

  osa2.Mitä maaplaneetalla tapahtuu?
TURVAPAIKKAMME LUOMISTA JA PYSYMISTÄ PAIKOILLAAN

Kirjoittanut Karen Bishop ( www.whatsuponplanetearth.com)
23.6.2008
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine


Ote kirjasta Staying In Alignment (= harmoniassa pysyminen)
HARMONIASSA PYSYMINEN ITSENSÄ KANSSA


Sen tietäminen kuka olemme ja mitä olemme täällä tekemässä ja tämän tukeminen itsessämme ja toisissa asettavat meidät välittömästi harmoniaan. Tämä kappale voitaisiin luultavasti yhdistää yhteen lauseeseen:

Silloin kun seuramme "hyvältä tuntuvaa polkua", emme voi mennä vikaan.

Ja sen mikä tuntuu hyvältä, sanelee se, kuka olemme. Jos jokin tuntuu meistä hyvältä, on tavallisesti parasta mennä sitä reittiä. Näin olemme jatkuvasti polulla, jolla meidän pitää olla. Olemme silloin harmoniassa itsemme kanssa. Yksi varma "varauloskäytävä" sen tietämiseen, kuka olemme ja mistä meissä on kyse, on hyvältä tuntuvan polun seuraaminen. Tunnemme intohimoa jotain kohtaan, koska muistamme, mitä tulimme tekemään. Tunnemme intohimoa, koska melkein kaikki tietyssä aiheessa tai tietyllä polulla sopii meille ja on harmoniassa kanssamme. Mitä enemmän asiat ovat linjassa sen kanssa, kuka olemme, sitä enemmän intohimoa tunnemme. Ja mitä enemmän intohimoa tunnemme, sitä enemmän olemme harmoniassa Lähteen kanssa ja sallimme tämän energian virrata lävitsemme epäröimättä. Näin on tarkoitus olla.

Toisiaan emme kenties tee sitä, mitä rakastamme tai mikä tuntuu parhaalta, koska siitä ei tule rahaa tai meillä on velvollisuudentunne toisia kohtaan tai mahdollisesti laitamme itsemme viimeiselle sijalle. Lamppu ei voi antaa valoa, jos se ei ole täynnä öljyä. Sydämen on ensin pumpattava verta itseensä, ennen kuin se voi huolehtia muusta kehosta. Lentokoneessakin meitä neuvotaan hätätapauksessa laittamaan happinaamari ensin itsellemme ja sitten vasta lapsillemme.

Ajan ottaminen johonkin harrastukseen, luovaan tekemiseen tai erityiseen kiinnostuksenkohteeseen antaa meidän olla paljon enemmän sitä, kuka olemme. Ja ollessamme mahdollisimman paljon sitä, kuka olemme, asetumme harmoniaan Lähteen kanssa, koska se osa, joka on todella Lähdettä, on omien lahjojemme ja taitojemme puhdas kultakimpale. Ajan ottaminen itsellemme hyödyttää myös toisia, koska värähtelymme on silloin korkeampi.

Omien kiinnostuksenkohteidemme seuraaminen ja mahdollisimman suuren ajan viettäminen niiden parissa asettaa meidät harmoniaan sen kanssa, kuka olemme.

Toisten maailmojen korkeammalle kehittyneissä yhteiskunnissa kaikki tietävät laajasti jokaisen yksilön tarkoituksen ja lisäarvon tämän syntyessä. Tällä tavalla kokonaisuus voi tukea jokaista henkilöä. Se tiedetään ja nähdään, kuka hän on, joten harmoniaa Lähteen kanssa tuetaan kovasti.


Tarina Aspenista

Eräänä päivänä asuessani Flagstaffissa, Arizonassa eräs ystävä soitti minulle ja kysyi, hoitaisinko villikissanpentua, jonka hänen kumppaninsa oli löytänyt yksinään syrjäiseltä kaupungin kadulta. Ystäväni oli upea enkeli kissoille ja hoivasi niitä usein. Sanoin välittömästi kyllä, koska hän syötti tätä pentua pipetillä joka kolmas tunti ja hänet kutsuttiin töihin. Tämä pentu oli ilmeisesti väliaikaisesti vieraantunut äidistään ja sisaruksistaan.

No, päivän päästä olin rakastunut ja kysyin, voisinko pitää tämän kauniin, pienen siamilaiskissanpennun, joka juuri ja juuri mahtui kämmenelleni. Annoin sille nimeksi Aspen ja kuukausien kuluessa siitä kasvoi terve, hyvin eloisa ja utelias kissa. Se halusi olla kaikkialla missä minäkin ja istui usein ammeen reunalla kylpiessäni, kiipesi laatikoita pitkin pukeutuessani ja tuli jokaiselle reissulle kanssani.

Rakastin sen seuraa, ja aina kun minulla oli jokin projekti, otin se välittömästi mukaan, koska se rakasti olla mukana kaikessa, mitä tapahtui. Yöllä se nukkui kanssani, poski poskea vasten ja sen kehräämisestä tuli mukava, iloinen ja rauhoittava tuutulaulu. Olimme todellakin parhaat ystävät.

Kun se oli noin neljä kuukautta vanha, muutin Valkoisille vuorille, minne se sopeutui hyvin ja jäi pikkuperheeni - kaksi kissaa ja minä - merkittäväksi osaksi. Eräänä iltana kirjoittaessani tietokoneella, huomasin sen seisovan lasisen liukuoven takana pyrkien sisään. Kun avasin oven, se näytti käyttäytyvän melko kummallisesti tullessaan sisään. Se asettui makaamaan lattialle ja jäi siihen pelosta ja järkytyksestä jähmettyneenä.

Tiesin heti, että jotain oli pahasti vialla. Eloisa ja hauskanpitoa rakastava kumppani ei ollut lainkaan itsensä. Se ei pystynyt liikkumaan ja sen raahautuminen sisään oli ihme. Se haisi kumilta ja vaistonvaraisesti tiesin, että auto oli osunut siihen. Soitin paniikissa jokaiselle puhelinluettelon eläinlääkärille - kuten myöhemmin sain tietää, omassa kaupungissani ei ollut eläinlääkäriä eikä tuntien päässä lähimaillakaan. Lopulta monien, monien soittojen jälkeen herätin jonkun eläinlääkärin kotoaan ja hän suostui tapaamaan vastaanotollaan puolentoista tunnin kuluttua.

Olin varma, että auton rengas oli osunut Aspenin hännälle ja vetänyt sen irti kehosta murtaen takapuolen ja saaden aikaan halvaantumisen kissan takaosaan. Monien eläinlääkärikäyntien ja lääkkeiden jälkeen se toipui riittävästi kävelläkseen ja leikkiäkseen. Sillä ei ollut enää kipuja, mutta se ei pystynyt hallitsemaan suoltaan tai rakkoaan. Jossain kohtaa, kun minun oli palautettava se taas joksikin aikaa eläinlääkärin hoitoon, aloin itkeä kotimatkalla. Tiesin, että sillä oli kovasti kärsimystä. Sitä oli hyvin vaikeaa katsella ja halusin vain saada sen taas kuntoon.

Nähdessään ahdistukseni sen ei-fyysinen tähtiperhe tuli autoon mukanaan tärkeä viesti minulle: "Otat Aspenin matkan omaksesi", he sanoivat. "Kaikki on täysin järjestyksessä, ja se käy läpi vihkimystään. Se on täällä olemassa yhtä luonnon kanssa ja kotonaan luonnon valtakunnassa. Siitä oli tulossa vähän "laiska" ja se unohti, miksi se oli täällä, eikä se ottanut omakseen todellista voimaansa. Sen on otettava vastuu itsestään."

No, olin tarkistanut sen sieluntarkoituksen, kun se oli pieni, ja tiesin, että tämä oli sen rooli, mutta lopulta se lorvaili hommassaan! Olin otaksunut, että se viettäisi mielellään aikaa ulkona ja olin jättänyt asian siihen.

Lopulta toin sen kotiin, mutta se hallitsi edelleen vain vähän suoltaan ja rakkoaan. Monien tutkimusten ja konsultointien jälkeen eläinlääkäri ei tiennyt varmasti, toipuisiko se täysin terveeksi, mutta olimme molemmat toiveikkaita. Koska en halunnut sen olevan eristyksissä toipumisensa aikana, laitoin suuria muoveja olohuoneen lattialle ja peitin huonekalut suojatakseni ne sen "vuotamiselta".

Viikko kului, ei muutosta. Elinolosuhteista alkoi tulla vähän stressaavat (sekä hajusta että paljosta siivoamisesta!), joten suljin keittiön ovet ja annoin sen olla siellä. Minusta tuntui kurjalta, että se oli yksin, joten siirsin ison tuolini keittiöön, jotta saatoin kirjoittaa sen vierellä. Taas yksi viikko kului eikä edelleenkään muutosta.

Tässä kohtaa kodistani oli tullut kaoottinen ja hullu, kun nukuin lattialla koko ajan tai yritin tehdä jonkinlaisia järjestelyjä Aspenin mukavuudeksi. Aina kun luin sen energiaa, näin saman asian… se ei ottanut yhtään vastuuta energeettisesti tai sielutasolla itsestään. Minä tein sen ja omalla kustannuksellani. Se ei näyttänyt paljon välittävän, otti iloisesti vastuun siitä, mitä annettiin, eikä siirtynyt omaan voimaansa tai ottanut sitä omakseen.

Eräänä aamuna heräsin ja tiesin, että jonkin oli kamalan vialla. Johonkin oli tartuttava. Vietettyäni aikaa tarkastellen Aspenin sieluntarkoitusta ja puhuen hänen tähtiperheensä kanssa, oli päätetty, että se oli oltava luonnossa, mihin se oli tullut alun perin tullut olemaan. Se muistutti minua Simbasta Disneyn Leijonakuninkaassa… se ei halunnut ottaa voimaansa ja siirtyä sille tarkoitettuun vastuuseen.

Ylihuolehtimalla siitä omalla kustannuksellani olin tehnyt tämän käyttäytymisen mahdolliseksi. Olin ryöstänyt sen paikaltaan luonnossa. Jokaisen villikissan energia jota olen koskaan lukenut, näyttää samalta. He ovat täällä olemassa villejä. Heidän tarkoituksensa on joko tuoda sisään korkeampaa energiaa tai raportoida maan olosuhteista. Niitä ei ole koskaan tarkoitettu asumaan ihmisten kanssa. Tämä vain ryöstää heiltä tarkoituksen.

Kyynelten valuessa kasvoiltani vein sen kauniiseen paikkaan, lähelle erästä lähimaataloa ja päästin sen menemään. Tiesin sen oleva hyvä hiirestäjä ja että vettä oli lähellä. Se täytyi näin "pakottaa" astumaan areenalle ja omaan voimaansa sellaisena, joka määrää ja on täysin harmoniassa luonnon kanssa.

Moniin öihin en pystynyt nukkumaan, mutta eräänä yönä näin unta, että sen häntä oli taas suorassa ja se kukoisti luonnossa. Ajattelen sitä edelleen usein ja minun on tiedettävä, että se on siellä, missä sen on tarkoituskin olla. Ja kenties eräänä päivänä, kun se on täysin yhdistynyt sieluntarkoitukseensa, se on taas minun tilassani jossain määrin.

Silloin kun tiedämme toisen sieluntarkoituksen, pystymme tukemaan kaikin tavoin. Monta kertaa kun ajattelemme auttavamme, itse asiassa estämme. Hyvät tarkoitukset mielessämme emme tiedä, että kaikki on järjestyksessä, kun näemme toisella kärsimystä. Toisen sieluntarkoituksen tukeminen asettaa meidät harmoniaan itsemme kanssa.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
_________________
Lempeydellä voi ravistella maailmaa


***************************

viestin linkki http://www.phpbbserver.com/phpbb/viewforum.php?f=3&sid=6d741445134a0727096b9e993be6a791&mforum=uusimaa
« Viimeksi muokattu: 25.06.2008 11:59:06 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #16 : 04.07.2008 10:48:31 »

Mitä maaplaneetalla tapahtuu?
EGOITSEMME RIISUMISTA JA YHDISTYMISTÄ SISARIIMME JA VELJIIMME

Kirjoittanut Karen Bishop ( www.whatsuponplanetearth.com)
1.7.2008
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine


Tervehdys!

Kaaos, pyörivät energiat, ennustamattomuus, ylikuorma, apaattisuus, uneliaisuus, ahdistus, vauvan lailla nukkuminen ja myös lyhytjaksoinen unettomuus, tavaroiden hukkaaminen, uudet upeat yhteydet ja eläinystäviemme auttaminen niiden vaivoissa ovat vain muutamia monista niiden uskomattomien energioiden ilmentymistä, mitä kesäpäivänseisaus on saanut aikaan.

Kesäpäiväntasaus irrotti paljon asioita. Tässä mielessä on syntynyt paljon liikettä. Kuin valtavana purkauksena maan alta, paljon asioita nytkähti pois vanhasta asemastaan, vanhasta urastaan ja mallistaan tai periaatteessa jokaisesta tilasta, mikä tuntui ennen vähänkin mukavalta ja tutulta.

Jos olet herkkä, tunnet ehkä, että sinuun on iskenyt vuorovesiaalto, olet järkyttynyt, sinua on täräyttänyt "mikä lie" tai huomaat kaipaavasi paljon uudistumista, lepoa ja kovasti kaivatun järjestyksen tuomaa lohtua.

Silloin kun energiat lisäävät kierroksia, niin kuin viime aikoina on tapahtunut erityisesti päivänseisauksesta saakka, alamme tuntea itsemme lyödyksi. Ylösnousemusenergiat näyttävät toisinaan kuluttavan meidät loppuun, kun ei ole taukoa, armonaikaa tai aikaa levätä niiden korkeapaineisten aaltojen välillä, jotka "kiillottavat" meitä ja saattavat meidät hyvin paljon lähemmäs Lähdettä ja aitoa itseämme.

Meidät riisutaan, jotta syvällä sisällämme oleva voi paljastua. Tässä mielessä egoitsemme ei näytä kykenevän pysymään mukana, pääsemään tilanteen tasalle tai suunnistamaan. Silloin kun alamme tuntea avuttomuutta, voimattomuutta, heikkoutta, uupumusta tai hallinnan menettämistä, avaudumme ja voimme alkaa yhdistyä sisariimme ja veljiimme sekä aitoon ja todelliseen itseemme.

Kun antaudumme, käynnistämme ne uudet ja täydelliset yhteydet, joita päivänseisausenergiat tulivat toimittamaan.

Meitä puristetaan kovasti joka suunnasta. Tämä voi aiheuttaa apatian tunnetta työmme, tulevaisuutemme ja sen tehokkuuden osalta, mitä olemme uskoneet olevamme täällä tekemässä ja luomassa. Kun osa egoamme alkaa nopeasti lähteä, meistä voi tuntua siltä, ettei juuri mikään osa meistä ole ohjaksissa tai tiedä. Mutta apaattisuus ja välinpitämättömyys ovat jatkuvasti olleet osana ylösnousemusprosessia ja ne menevät aina ohi.

Kun tämä kaikki tapahtuu kerralla, meitä työnnetään sananmukaisesti olemaan yhteydessä toistemme kanssa. Tiedämme nyt enemmän kuin koskaan aiemmin, ettemme voi enää kulkea yksin. Meidän on ehdottomasti yhdistyttävä. Olen kirjoittanut nyt useiden vuosien aja siitä, että tulemme muodostamaan pieniä, keskinäisen tukemisen yhteisöjä. Kun kehitymme korkeammille ja korkeammille olemisen ja elämisen värähtelytasoille, tämä suunnitelma alkaa lopultakin toteutua.

Meitä on valmisteltu tätä aikaa varten useiden vuosien ja erityisesti menneiden kuukausien ajan. Nyt on sen aika. Olemme tosiaankin valmiita, vaikka tuntisimmekin toisin. Sielumme ovat korkeammilla tasoilla päättäneet, että odotusaika on nyt ohi ja siirrymme nyt täysin omaan uuteen alkuumme.

Olemme valmistautuneet hyvin pitkään tähän. Ja nyt ulkopuoliset todellisuudet, joita korkeammat energiat luovat huomattavana romahduksena, tukevat tämän uuden todellisuuden muodostumista vakavasta tarpeesta, jos ei muuten. Kaikki on siis todella jumalaisen täydellisessä järjestyksessä.

Ja tällöin uudet alut lopultakin toteutuvat. Meistä saattaa tuntua siltä, ettemme yhtäkkiä tiedä, kuka olemme tai mitä olemme täällä luomassa. Meistä saattaa tuntua turvattomalta, epävarmalta, tehottomalta ja ehkä myös hyvin hämmentyneeltä. Meistä saattaa tuntua horjuvalta, maadoittumattomalta, pelokkaalta, keskittymättömältä ja ikään kuin eksyneeltä. Kesäpäivänseisauksen energioiden suuri liike on saanut aikaan nämä tunteet.

Meistä saattaa tuntua siltä, ettemme tiedä yhtään mitään. Meistä saattaa tuntua siltä, ettemme tosiaankaan tiedä, mitä seuraavaksi tapahtuu. Meistä saattaa tuntua siltä, ettemme voi luottaa asioihin, koska yhden asian muuttuessa tapahtuu dominovaikutus ja kaikkeen samassa rivissä olevaan vaikutetaan myös.

Mutta näinä suuren muutoksen ja uusien alkujen aikoina meille annetaan myös tilaisuus yhdistyä uusiin ja korkeammalla värähteleviin suhteisiin, hankkeisiin ja ankkureihin. Kun monet asiat alkavat muuttua ja harmonisoitua, alamme yhdistyä uudelleen. Nyt alkaa tapahtua asioita, joiden emme koskaan uskoneet tapahtuvan. Ihmeet, ihmissuhteet ja jumalaiset tilaisuudet löytävät tiensä portaillemme.

Alamme ehkä ilmentää niin paljon ihmeitä niin nopeasti, että meistä voi alkaa tuntua ylikuormittuneelta. Meistä voi tuntua ylikuormittavalta myös mikä tahansa ilmentymä, joka on tullut tietoisuuteemme lyhyen ajatuksen pohjalta - korkealla värähtelevän tai ei.

Avaimena on nyt mennä pois tieltä. Avaimena on antautua ja päästää jumaluus sisään. Avaimena on olla suunnistamatta pelosta ja siitä tiedosta, joka kumpuaa entisestä, ja antaa sen uuden ja paremman tilanteen tulla sisään, jollaista emme olisi koskaan odottaneet.

Avaimena on nyt yhdistyä sisarina ja veljinä ja tukea toisiaan. Avaimena on tietää, että egoitsemme ei ole enää ohjaksissa.

Voin taata teille, että jumaluutemme suojelee meitä jokaisessa käänteessä. Meidän ei ole tarkoitus kärsiä tässä prosessissa, ja jos sallimme näin olla, kukoistamme suuressa ihmeessä tulevina aikoina.

Muutama päivä sitten päätin, että oli aika hajottaa kaikki pahvilaatikot, jotka olin heittänyt takaovestani kuistille, kun purin tavaroita. Kun aloitin tämän prosessin, tunsin yhtäkkiä kovaa kipua jalassani. Ampiainen pisti minua ja minun täytyi mennä sisälle, laittaa jalkani ylöspäin ja hoitaa sitä.

Phil tuli käymään ja tohtoroi minua ja yhdessä aloimme taas hävittää laatikoita. Hyvin pian huomasimme kalkkarokäärmeen suoraan jalkojen suuressa. Se kiemurteli ja sihisi ja Phil sai sen pois alueelta. (Olen sittemmin keskustellut käärmeyhteisön kanssa ja kaikki on hyvin…)

Ampiainen oli tosiaankin suojellut minua kalkkarokäärmeeltä. Ja näin tilanne on ja on aina ollut. Vaikka meistä tuntuisikin siltä, että meidät on lyöty maahan, niin todellisuudessa meitä vain suojellaan ja tarkkaillaan. Ja vaikka siltä ei toisinaan tunnu, kaikki on juuri niin, kuin pitääkin olla.

Vaikka joistakin meistä tuntuu tällä hetkellä kivikkoiselta, korkeammilla tasoilla asioita laitetaan paikoilleen. Luodaan uusia yhteyksiä. Korkeamman tason ovia avautuu. Asioita joita olemme ehkä aina halunneet, alkaa tulla. Meidän ei tarvitse enää kulkea yksin.

Ja vaikka meistä saattaa tuntua useistakin syistä siltä, että meidät on lähes sidottu kotiin, tämä johtuu siitä, että meitä valmistellaan näihin täysin uusiin yhteyksiin. Ihmeet alkavat nyt ja irrottautuminen vanhoista järjestelmistä, rakenteista ja asioiden tekotavoista ovat merkittävä varmistus saapumisesta tähän korkeammalla värähtelevään todellisuuteen.

Kun alamme yhdistyä sisariimme ja veljiimme, alamme esitellä näitä uusia tapoja massoille, jotka tarvitsevat apuamme, ja silloin varmasti menestymme sillä tavalla, kuin on tosiaankin ollut tarkoitus.

Olemme nyt niitä, jotka pitävät valoa. Kun kehitymme aina vain korkeammalle, on luonnollista luottaa oppaisiimme ja ei-fyysisiin kavereihimme aina vain vähemmän. Emme pääse heidän luokseen. Tämä johtuu siitä, että lopultakin alamme värähdellä heidän tavallaan ja meistä tulee kirjaimellisesti he - näitä itsemme korkeampia puolia, koska olemme ja olemme aina olleet yksi ja sama. Kun saamme tätä valoa toisiltamme, alamme muodostaa täysin uuden maailman kaunista verkkoa.

Toivoen sinulle taivasta sydämeesi, tähtienloistetta sieluusi ja ihmeitä elämääsi näinä taianomaisina aikoina…

Seuraavaan kertaan saakka,

Karen


Ote kirjasta The Ascension Companion
(= ylösnousemuskumppani)


APATIA
"En tiedä, mikä minussa on nykyään vikana. En näytä välittävän juuri mistään." "Näytän menettäneen kaiken kiinnostukseni asioihin, joista ennen pidin." "En välitä siitä, mitä tapahtuu." Jos sinulla on ollut tällaisia ajatuksia tai tunteita viime aikoina, tiedä, että ne ovat säännöllinen osa ylösnousemusprosessia ja niillä on täysin selvä tarkoitus.

Toisinaan meistä saattaa tuntua siltä, että kuljemme vain mukana, "esitämme roolimme" päivittäisessä elämässämme. Emme ole läsnä, kun elämällämme ei ole entistä merkitystä. Emme näytä olevan sopusoinnussa aiemmin luomamme kanssa. Kun lisäksi väsymme kaikista niistä koettelemuksista ja kärsimyksistä, mitä ylösnousemus voi tuoda, voimme olla hyvin apaattisia. Olemme vain liian väsyneitä olemaan mukana tai välittämään juuri mistään. "Lentäkööt lastut sinne, minne lentävät" on yleinen toimintamme (tai toimimattomuutemme!) suunta. "En jaksa enää olla asioiden päällä."

Mutta apatialla on kultakimpale sisällään. Apaattisuus itse asiassa asettaa meidät korkeammalla värähtelevään tilaan. Se tukee jatkuvaa kiintymyksistämme irtipäästämistä. Kun emme enää välitä juuri mistään, emme ole enää "sotkeutuneena" moniin asioihin. Jäämme silloin "tilattomuuden tilaan", ja tämä on korkeampien ulottuvuuksien tila. Olemme silloin paljon enemmän hetkessä. Kun emme välitä juuri mistään, emme täytä ajatuksiamme ja tunteitamme asioilla, jotka eivät todellisuudessa ole "todellisia". Ja olemme paljon enemmän poissa tieltä.

Korkeammissa ulottuvuuksissa ei ole mitään tavoitteita ja suunnitelmia. Kun emme ole kiintyneitä, meillä on hyvä yhteys Lähteeseen, suuri luottamus ja tieto siitä, että kaikki on aina jumalaisen oikeassa järjestyksessä, millään ei joka tapauksessa ole merkitystä. Kun olemme koko ajan yhdistyneempiä Lähteeseen, olemme tasapainossa. Ei ole niin paljon ylä- ja alamäkiä. Ja kun käsitämme, ettei asioilla ole juurikaan merkitystä, koska voimme millä hetkellä tahansa luoda uutta ja raikasta sisältäpäin, apatia sopii silloin hyvin kuvaan mukaan.

Voidaksemme luoda onnistuneesti, meillä ei saa olla mitään kiintymyksiä. Aina juuri silloin kun emme enää välitä jonkin saamisesta, se saapuu. Emme halua luoda ego- tai yhteydettömästä itsestämme. Kun edistymme ylösnousemuksessa ja sitten totumme siihen, etteivät monet asiat suju meidän tavallamme tai miten olemme kuvitelleet, meidät "mäiskäytetään" keskelle korkeammalla värähtelevää tilaa. Nämä kokemukset pakottavat meidät päästämään irti. Eikö olekin kummallista, että sellaiset elämämme alueet josta meillä ei ole voimakkaita mielipiteitä, näyttävät aina sujuvan hyvin?

Minulla oli web-suunnittelija, joka päätti jäädä pois kaikesta tietokonetyöstä. Työ ei enää ollut kaikkien aiheuttamiensa koettelemuksien ja kärsimysten arvoista. Samalla hetkellä kun hän päästi irti ja luopui kaikesta, hän alkoi saada valtavasti sopimuksia ja uudet asiakkaat olivat sellaisia, mitä hän oli aina halunnut. Silloin kun hän ei enää välittänyt web-suunnittelusta, kun hän oli "burn out", hänen liiketoimintansa lähti lentoon. (Hän lopetti kuitenkin!)

Silloin kuin asiat eivät suju, monta kertaa se johtuu siitä, että emme toimi "yhdistyneestä itsestämme". Saatamme toimia epätoivoisesta tai analyyttisestä itsestä, joka yrittää ratkaista jonkin ongelman tavalla, joka tuntuu meistä mahdolliselle - vaikkemme olisikaan kovin ihastuneita omaan ajatukseemme. Jos katsoisimme taaksepäin, huomaisimme tavallisesti olevamme iloisia siitä, ettei tämä tai tuo koskaan tapahtunut.

Ollessamme sellaisen apatian tilassa, jonka on aiheuttanut mm. se, ettemme näytä koskaan saavan haluamaamme, olemme neutraaleja, jolloin voimme luoda aivan mitä tahansa. Kun käsitämme, ettei millään ole oikeastaan väliä - vaikka luulimme niin toimiessamme yhteydettömästä itsestämme - silloin saavutamme onnistuneesti korkeammat ulottuvuudet. Kun olemme tyytyväisiä siihen, missä kohtaa todellisuudessa olemme, seuraava luomisaskel tulee aina portaillemme.

Silloin kun meidän on saatava asiat tapahtumaan tietyllä tavalla, periaatteessa tukahdutamme energian. Silloin kun voimme olla tyytyväisiä vain olemiseen, kaikki tarpeemme tyydytetään. Intohimo näyttää ristiriitaiselta tälle tilanteelle, koska se on hyvin voimakasta yhteyttä, koska tiedämme sen olevan täysin sopusoinnussa korkeamman itsemme kanssa, mistä tunnemme intohimoa. Apatia on siis selvästi erilaista kuin intohimo. Koemme tavallisesti apatiaa, silloin kun päästämme irti niistä haluista, jotka syntyvät yhteydettömästä itsestämme. Emme tarvitse niitä.

Jos olet valinnut tämän sivun, sinua rohkaistaan kunnioittamaan apatiaasi ja käsittämään, että se on korkeampien ulottuvuuksien olotila. Se on osoitus siitä, että värähtelet korkeammalla ja sinusta on tulossa korkeamman tason olento. Apatian tunteminen on pelkästään hyvää harjoitusta korkeampaan olotilaan. Onneksi olkoon, koska olet oppimassa kiintymätöntä neutraalisuutta."

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
_________________
Lempeydellä voi ravistella maailmaa
http://www.phpbbserver.com/phpbb/viewtopic.php?t=904&mforum=uusimaa
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #17 : 27.07.2008 06:39:27 »

Tässä osa 1/ 1 .....

Mitä maaplaneetalla tapahtuu?
AJANKOHTAISIA YLÖSNOUSEMUSOIREITA, "LOHTUTYÖKALUJA" JA MITÄ ON VASTA TULOSSA
Kirjoittanut Karen Bishop ( www.whatsuponplanetearth.com)
24.7.2008
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine


Tervehdys!


(Tämä energiaraportin "osa I" tulee ensin, koska en enää halunnut odottaa pidempään uuden raportin postittamista. Osan II pitäisi olla valmis päivän päästä…)
[/color]

Osa I

Olen ollut Pohjois-Carolinassa noin viikon luomassa kontaktia uusiin kaksoslapsenlapsiini, jotka syntyivät hyvin yllättäen 12.6. ja ovat olleet edelleen tehohoidossa, joten energiaraporttien välillä oli vähän tavallista pidempi aika. Vauvat voivat huomattavan hyvin… Solomon pääsi kotiin keskiviikkona ja toivomme Arionin seuraavan pian perässä. Tyttäreni Ari voi myös erittäin hyvin monimutkaisen ja vakavan hätäkeisarinleikkauksen jälkeen.

Uusilla pikkuisilla joita on nyt tullut joukolla, on hyvin erityinen tehtävä käsillä ja he asettavat uutta verkkoa antaen hyvin voimakkaan ja vakaan perustan uudelle maailmalle. Nämä pikkuiset ovat uskomattoman voimakkaita ja tietävät tarkkaan, mitä he ovat tekemässä. Kommunikoiminen niiden kanssa telepaattisesti oli innostava ja tyydyttävä kokemus, mikä toi paljon iloa ja suurta toivoa lupaukseen uuden maailman tulemisesta. Olemme kaikki hyvin siunattuja, kun niin monia uusia sieluja, joilla on korkeampi värähtely, haluaa olla täällä nyt. He ovat hyvin "välineellisiä" auttaessaan uuden maailman vakaudessa, kun vanha on nyt hyvin nopeasti romahtamassa.

Minulle oli siunaus, että sain lähteä kotiin, kun kaikki oli upeasti raiteillaan ja suuri rakkaus ja onni kasvoivat. Kuusi viikkoa vauvojen syntymän jälkeen ja pari viikkoa sitä ennen olivat tunteiden vuoristorataa rakkailleni. Tiedän, että monet teistä ovat kokeneet tämän saman ajelun, vaikka monien syyt ovatkin olleet erilaisia kuin omamme. Mutta aivan kuin Arin ja vauvojen kohdalla, kaikki oikeni lopulta, kun uudet harmoniat ja yhteydet korkeampiin ulottuvuuksiin vihdoinkin vahvistuivat.

Koemme vieläkin monia oireita, jotka ovat seurausta päiväseisausenergioista. Itse en ole tuntenut tällä tavalla sen jälkeen, kun muutokset alkoivat toden teolla vuoden 2000 paikkeilla. Nyt tapahtuu paljon, paljon liikettä. Mutta nämä ylösnousemusoireet toistavat itseään uudestaan ja uudestaan, kun ylösnousemusprosessimme kehittyy - ainoastaan vain suurempaan määrään ihmisiä vaikutetaan, kun kokonaisuus alkaa herätä ja on nyt valmiina tulemaan mukaan "laivaan".

Tätä energiaraporttia varten olen tehnyt luettelon yleisistä oireista, joita monet ovat ehkä kokeneet, siitä miksi niitä tapahtuu ja mitä niihin liittyvää on tulossa sekä tilannetta kenties helpottavista asioista. Energiaraportin lopussa myös tartun moniin kyselyihinne koskien parantamista ja sitä, miksi se voi olla haitallista, kun aletaan värähdellä korkeammalla (tämä on osassa II):

Tämä energiaraportti on ehkä pitkä, koska en ole kirjoittanut sitten 9.7., joten olen lisännyt alaotsikoita, jotka antavat teille tilaisuuden hypätä halutessanne tiettyjen osioiden yli. Toisinaan saattaa olla raskasta "rämpiä" pitkän tekstin läpi näinä koettelevina aikoina!

Paniikkia, ahdistusta ja masennusta

Päivänseisausenergiat kiskoivat juurineen paljon asioita. Se oli suuren ravistelun aikaa. Olimme valmistautuneet parhaamme mukaan ja silti… tapahtui tämä jysäys! Melkein kaikki räjäytettiin pois uraltaan eikä tilanne ole vielä tasoittunut ja kaikki leijuu ympäriinsä. Tähän sisältyy todellisia ilmentymiä, kuten talousasiat, 3D-todellisuuden vanhat järjestelmät ja työpaikkojen ja tulojen menettämiset jne. Vaikket olisi kokenut mitään tällaista, saatat tuntea ympärilläsi olevien tunteita - vaikka vain kävelisit ulos ovestasi keskellä "ei mitään" aivan yksin!

Paniikkia voi syntyä, kun koemme suuren menetyksen hallintamme ulkopuolella ja meillä on "kaiken loppumisen" tunteita. Minulla oli useita vuosia sitten äärimmäistä paniikkia, kun muutokset alkoivat ja hyvin harvat kokivat mitään tällaista. Lisäksi, tuolloin mitään ei oikeastaan ilmentynyt todelliseen muotoon (tai ulkopuoliseen todellisuuteemme). Voimme siis tuntea paniikkia ja ahdistusta alitajuisella ja korkeammalla tasolla, kun tiedämme, että kehitymme ja jätämme paljon asioita taaksemme, vaikkei näin tapahdukaan kirjaimellisesti. Kyse on vain siitä, että olemme menossa korkeampaan ulottuvuuteen eivätkä kaikki mene kanssamme samaan aikaan. Mutta nyt loppuja ilmentyy todellakin muotoon, joten meillä on tietenkin tuplakoettelemuksia (tämä johtuu siitä, että kokonaisuuden on lopultakin aloitettava matkansa tullakseen "laivaan" mukaan.)

Loppujen kokeminen ennen uuden saapumista voi aiheuttaa suurta turvattomuutta, paniikkia, pelkoa ja epävarmuutta. Olemme edelleen ihmisiä ja meillä on tunteita ihmistasolla. Tämä on yksi ylösnousemuksen monista haasteista: kuoleminen ollessamme edelleen elossa ja ihmismuodossa. Mutta me jatkamme ja jollain tasolla tiedämme, että olemme täällä tätä tarkoitusta varten ja näin näytämme roikkuvan mukana kaiken läpi. Uskon, että teemme hyvää työtä ja olen hyvin ylpeä ollessani osa kokonaisuuttamme! Sielumme ovat todella hyvin vahvoja… olemme olleet maisemissa hyvin pitkään.

Lisäksi olemme taas kerran luopumassa vanhan egoitsemme yhdestä kerroksesta. Persoonallisuuden piirteet ja käyttäytyminen, mitkä värähtelivät matalammalla, ovat yhtäkkiä lähteneet. Niitä osiamme jotka kehitimme selviytyäksemme kovemmassa ja matalammalla värähtelevässä 3D-todellisuudessa, ei voi olla nyt tällä.

Tässä on taas yksi ylösnousemuksen haaste ja syy paniikkiin ja ahdistukseen. Kehittyminen vieläkin herkemmäksi yksilöksi ilman puolustusta, esteitä tai kovaa suojakuorta, kun olemme vielä kovassa, vaarallisessa ja näennäisen pimeässä ympäristössä, voi parhaimmassakin tapauksessa saada aikaan valtavan haasteen.

Ja nyt kun vanhan maailman muodosta hajoaa niin paljon, kun romahdus alkaa edetä lumipallon lailla, mietimme ehkä, miten ihmeessä selviydymme taloudellisesti ja miten ylipäätään elätämme itsemme. Kun paljon siitä kaikesta lähtee, mitä olemme kehittäneet selviytyäksemme - mukaan luettuna omat osamme - ei ole mikään ihme, että monet meistä tuntevat paniikkia!

"Kannattako minun edes yrittää luoda uutta?", saatatte miettiä. "Mitä merkitystä sillä on tällä hetkellä… tai yleensä koskaan?" Kun monet asiat näyttävät olevan kaaoksessa, voi olla vaikeaa tietää, millä tiellä olla tai onko oma tie koskematon edelleen tulevina aikoina. "Kaikki näyttää olevan ilmassa ilman vakaata perustaa ja suuntaa." Taas kerran, monet asia eivät ole vielä laskeutuneet uusille urilleen… mutta tulee laskeutumaan, lupaan sen.

"En enää tiedä, kuka olen. Tiesin ennen tarkoitukseni ja nyt olen täysin hukassa." "En pääse eteenpäin millään tavallaan… tunnen olevani laatikossa." "Tunnen avuttomuutta, haavoittuvuutta, voimattomuutta, turvattomuutta ja olen tuuliajolla melkein kaikessa." "Itsevarmuuteni on ammuttu. En tunne enää oloani vähänkään hyväksi minuna."

Ja entä sitten tämä: "Tunnen olevani täysin näkymätön, huomaamaton, hyödytön ja tietenkään minua ei arvosteta." Tämä johtuu siitä, että värähtelemme korkeammalla eikä meitä voida tällä hetkellä nähdä. Ja lisäksi hyvin monet ovat oman tilanteensa kanssa kaaoksessa, joten he eivät näe juuri muuta kuin sen, mitä heille tapahtuu. (Lisää näkymättömyydestä myöhemmin tässä raportissa.)

"Minua ei huvita mikään. Minua ei kiinnosta mikään. Haluan vain leikkiä. Haluan "jäädä eläkkeelle". En halua enää mitään velvollisuuksia. Olen uupunut. Tarvitsen uudistumista. Tarvitsen hyvin pitkän levon… tai kenties loputtoman loman." "Älkää vaivatko minua. Haluan olla omassa pyhässä paikassani kaukana ulkopuolisesta maailmasta." Tai kenties "Hakekaa minut pois täältä! Haluan karata jonnekin täysin erilaiseen enkä koskaan enää palaa!" "Haluan mennä kotiin, minne sovin ja missä asiat tuntuvat oikeilta!"

Masennusta ja apatiaa voi ilmaantua nyt, kun kaikki näyttää olevan kaaoksessa. Emme pysty ilmentämään sillä tavalla kuin ennen. Monet eivät näe toisiaan. Värähtelemme nyt korkeammalla ja ulkoinen vanha maailma värähtelee matalammalla… mikä aiheuttaa aina masennusta, koska ulkopuolinen todellisuus ei ole vielä saanut kiinni ja on paljon kärsimystä (mikä saa miettimään, tapahtuuko koskaan enää mitään "hyvää"). Tämä menee ohi, lupaan sen, ja kun näin tapahtuu, olemme kiitollisia uudesta tilastamme.


(Oloa helpottavia asioita ja tulevia tapahtumia on lueteltu yleisoireiden lopussa osassa II.)

Terveyskriisejä, suhteiden katkeamisia, työpaikkojen menetyksiä, taloudellista stressiä ja yleisiä kokemuksia siitä, että elämänne hajoaa.

Kiihdytämme nyt nopeasti korkeampaan ulottuvuuteen ja kaiken on mentävä. Kaiken on siis harmonisoiduttava tai lähdettävä tästä todellisuudesta saapuaksemme uuteen (ja kyllä, kuoleminen vanhalla 3D-tavalla on myös yksi polku). Se mikä ei värähtele tällä uudella ja korkeammalla tasolla (tai millä tahansa askelmalla, joka on seuraavaksi teillä ja rakkaillanne), saa valintatilanteen sielutasolla luodakseen tilanteen, mikä on suunniteltu saattamaan jokainen siihen kohtaan, missä hänen pitää olla.

Monia tilanteita tapahtuu nyt ja monilla eri tasoilla. Ne jotka ovat juurtuneempia valtavirtaan tai vanhaan todellisuuteen, kokevat suurimmat ravistelut, koska tämä maailma on nopeasti nyt lähtemässä. Ne jotka ovat käyneet läpi oman ylösnousemusprosessinsa haasteita ja ravisteluja jo useita vuosia, kokevat niitä vähemmän, mutta heitä ravistellaan edelleen suhteessa siihen, missä kohtaa he värähtelevät. He menevät vain korkeammalle tasolle, kuin missä he olivat aiemmin, mihin tavallisesti liittyy ravistelua liittyen egoitseen ja uusiin suhtautumis- ja olemistapoihin.

Oletko jäänyt taakse, jos elämäsi todella romahtaa nyt? Oletko jäänyt laivasta? Etkö ole siinä kohtaa missä pitäisi? Onko sinussa jotain vialla? Rangaistaanko sinua? Etkö "ylösnouse" riittävän nopeasti? Ehdottomasti ei.

Sielutasolla olemme kaikki juuri siinä, missä pitääkin olla. Jotkut meistä päättivät laahata vähän perässä, koska meidän täytyi pitää tilaa tietyllä tasolla, ennen kuin oli aika siirtyä seuraavalle tasolle ja viedä monia mukanamme. Olemme täällä kaikki mestareita, jotka tietävät tarkkaan, mitä teemme, ja teemme sen huomattavan hyvin. Tiedämme, missä meidän pitää olla. Ei ole mitään virheitä. Ja joskus tehdään myös erilaisia valintoja ja tällöin tavallisesti tulee kärsimystä, mikä kannustaa meitä tekemään toisen valinnan ollaksemme harmoniassa alkuperäisen sielunsuunnitelmamme kanssa. Meillä jokaisella on ainutlaatuinen ja erilainen tilanne sen mukaisesti, mikä tuntuu parhaalta kullekin meistä.

Terveyskriisi on yksi ensimmäisistä tavoista, minkä monet valitsevat aloittaakseen harmonisoitumisen Lähteen ja sielunsa kanssa. Se tavallisesti saa egomme pois tieltä "törmäyskurssityylillä", joten se on hyvä ja yleinen valinta alkajaisiksi. Silloin on tärkeintä hallinnan menettäminen, jolloin meistä tulee riippuvaisia korkeammasta voimasta ja todella opimme antautumaan ja luottamaan. Tätä tapahtuu nyt monille, jotka juuri aloittelevat omaa prosessiaan.

Suhteiden katkeamisetkin ovat yleisiä. Yksi sielu alkaa värähdellä korkeammalla ja toinen sielu tavallisesti vapauttaa korkeammalla värähtelevän sielun jättämällä hänet. Jos voimme tietää, miksi näin tapahtuu ja että jättävä sielu tekee niin suuresta rakkaudesta meitä kohtaan ja suurena tukena jatkuneelle kasvullemme, voimme tietää, että kaikki on täydellisen jumalaisessa järjestyksessä. Lopussa tapaamme kuitenkin kaikki ja nauramme, itkemme ja halaamme toisiamme.

Toinen tilanne mitä tapahtuu useammin nyt, on se kun kaksi sielua eroaa täysin ja antaa kummallekin sielulle tilaisuuden löytää itsensä täysin omillaan tarvitsematta tukea toista tai nojautua toiseen. Kun kumpikin sielu oppii yhdistymään yksiöinä siihen, kuka todella on, omaan sieluunsa ja Lähteeseen, he voivat löytää toisensa uudestaan. Tästä syystä nyt tulee yleisemmäksi, että asiat eroavat toisistaan täysin, ennen kuin ne voivat taas yhdistyä.

Työpaikan menetys on aina ollut yleinen ylösnousemuskokemus. Kun alamme värähdellä korkeammalla kuin työmme valtavirtamaailmassa, eroamme siitä. Meidän ei ole tarkoitus kärsiä tässä prosessissa, joten suurimman osan aikaa meistä jotenkin taianomaisesti pidetään huolta.

Monet asiat hajoavat nyt, kun vanha maailma romahtaa. Monet asiat käännetään nurinpäin tai paremminkin, vihdoinkin oikein päin. Harmonisoidutaan uudelleen, harmonisoidutaan uudelleen, harmonisoidutaan uudelleen.

Korkeammissa ulottuvuuksissa kaikki korostuu. Näin niillä jotka ovat olleet ylösnousemuspolullaan jo jonkin aikaa tai kenties puhdistuneet ja päästäneet irti paljosta lyhyessä ajassa, korostuvat asiat ovat paljon nautittavampia. Tästä syystä ihmeitä ja uusia alkuja voi tapahtua joillekin muttei toisille. Ja taas kerran, olemme kaikki siinä, missä meidän pitääkin olla, omine haasteinemme kullakin tasolla.


Nukkumista ja halua ottaa torkkuja kaiken päivää

Ne joilla on merkittävä määrä valoa, ovat kantaneet suurta osaa ylösnousemusprosessiin liittyen ja tämä rooli on nyt ohi joksikin aikaa. Nyt saamme levätä. Suuri osa "työstämme" on tehty. Olemme päästäneet irti, saaneet mennä talviunille ja ottaa aikaa itsellemme. Niinpä haluamme vain levätä, rentoutua, NUKKUA ja vetelehtiä. Ei enää valon kantamista koko planeetan puolesta, ei enää sen nostamista, ei enää oitis uusia projekteja, ei enää tukemista, ylläpitämistä ja pelastamista. Aivan samalla tavalla kuin vauvan synnyttyä kaivataan pitkää lepäämistä, kun on siihen saakka tehty kovaa työtä, kaivataan lepoa, ennen kuin alamme saada kokemuksia tästä uudesta vauvasta.

Suurta huolta yksinäisyydestä tai voimakasta tarvetta siihen, ettei enää olla yksin

Korkeammissa ulottuvuuksissa ei ole erillisyyttä. Ykseys värähtelee paljon korkeammalla. Kun alamme värähdellä korkeammalla, meidät on nyt viritetty ykseyttä varten. Näin yksin oleminen ei enää tunnu hyvältä tai vähänkään oikealta. Se voi tuntua suorastaan epämukavalta parhaimmassakin tapauksessa ja tämä rohkaisee meitä etsimään uusia yhteyksiä ryhmään, yhdistymään taas perheen kanssa tai kenties muuttamaan sinne, missä perhe ja ystävät ovat ja vastaavaa. Sisäisesti tiedämme, että on yhteisöllisyyden aika.

Tahdotaan tehdä vain sitä, mitä halutaan, tai pikemminkin ei tahdota tehdä mitään, mitä "täytyy" tai mitä joku toinen haluaa tehtävän

Kun minulla oli ensimmäisen kerran merkittäviä ylösnousemusoireita, tämä "iski" minuun todella. Ajattelin, että olin varmaan itsekkäin ihminen maailmassa ja näin yritin "taputella" tämän näennäisen ongelman pois EFT:n avulla ja tartuin oireisiini alussa, kunnes en enää kyennyt siihen. (EFT on "tunnevapautustekniikka", jolla palaudutaan olemisen korkeammalle tasolle "taputtelemalla" kehon meridiaanipisteitä. Luulisin heidän nettisivujensa olevan www.emofree.com.) Yllätyksekseni huomasin, ettei tätä olotilaa voi poistaa, koska se oli korkeammalla värähtelevä - uskokaa tai älkää!

Kun saavutamme korkeammat ulottuvuudet, paljon puhdistetaan ja vain jalostuneimmat tilat ja energiat jäävät. Tällä tavalla olemme sitten harmoniassa sen kanssa, kuka olemme ja mistä meissä on kyse puhtaimmalla tasolla. Tämä liittyy omaan erityiseen tarkoitukseemme ja lisäarvoomme ja näin emme enää voi olla kenenkään toisen todellisuudessa, unelmassa tai vastaavaa. Kun alamme värähdellä korkeammalla, jaamme myös todellisuuden tai unelman sieluntiimimme sekä yleisen kokonaistodellisuuden kanssa, joten meillä on edelleen päällekkäisyyksiä jollain tavalla. Kuulostaa oudolle, mutta sen tekeminen mikä ilahduttaa meitä ja mihin voimme "samaistua", on sitä, missä kohtaa meidän pitää olla.

Tunne että on näkymätön, ei arvosteta tai tarvita

Joistakin meistä voi tuntua näkymättömältä, koska olemme näkymättömiä. Tässä kesäkuun viime muutoksessa kaikki singottiin korkeammalle ja monet värähtelevät korkeammalla kuin ne toiset, jotka ovat vanhassa maailmassa, joten meitä ei enää huomata. Emme ehkä ole ongelmien, kriisien tai vastaavan maaperällä, joten emme enää kirjaimellisesti asu siellä eikä meitä voida nähdä.

Tällä hetkellä suurimmaksi osaksi meitä ei olla valmiita näkemään tai tarvitsemaan, koska riittävä määrä ihmisiä kokonaisuudesta ei ole vielä osunut "omaan pohjaansa". Meiltä täytyy kysyä/pyytää tietoja, taitoja ja apua eikä näin tapahdu, ennen kuin sielut saavuttavat sen kohdan ja tulevat epätoivoiseksi tai eksyvät täysin. Useimpien on ensin antauduttava. Kun olemme kasvattaneet enkelinsiipiämme nyt jonkin aikaa ja vielä on pitkä matka jäljellä, niin enkelien tapaan meiltä on pyydettävä apua, opastusta, rakkautta, vakuuttelua ja silloin pystymme auttamaan tarvitsevia. Joten aivan samalla tavalla kuin itse kokemissamme tilanteissa: ensin antaudumme ja sitten tulee valoa. Pystymme olemaan tuota valoa toisille, muttemme ennen heidän antautumistaan ja pyytämistään. Tämä aika on tulossa, mutta se ei ole aivan vielä, mutta hyvin pian.

Tunne, että on lyöty, hyväksikäytetty, uupunut ja isketään maahan joka käänteessä

Tilanne paranee. Asiat tasaantuvat. Meille ei anneta enemmän, kuin pystymme "hanskaamaan", mutta juuri riittävästi asioita hajoaa, jotta egoitsemme on mentävä pois tieltä. Emme voi enää olla ohjaksissa entiseen tapaan, koska yhteys sieluumme ja Lähteeseen hallitsee nyt tilannetta. Kun meidät lyödään, alamme arvostaa pieniä asioita ja korkeammissa ulottuvuuksissa vain yksinkertaisilla asioilla on oikeastaan merkitystä. Kun kehitymme, alamme käsittää, että pienet asiat joiden luulimme olevan hyvin tärkeitä, tulivat joka tapauksessa egoitsestämme. Alamme arvostaa ja olla kiitollisia ennen kaikkea toisten rakkaudesta ja ystävyydestä, yhteisöelämästä ja sisariemme ja veljiemme ystävällisyydestä. Nirso egoitsemme on poissa ja käsitämme, että se minkä luulimme kovin tärkeäksi, ei todellisuudessa ole lainkaan tärkeää.

Pysykää "taajuuksilla" osaa II varten…

Toivoen sinulle taivasta sydämeesi, tähtienloistetta sieluusi ja ihmeitä elämääsi näinä taianomaisina aikoina…

Seuraavaan kertaan saakka,

Karen

jatkuu osa 2/1 .....

tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #18 : 27.07.2008 06:42:38 »

lue ensin 1/1    http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=8504.msg206857#msg206857


jatjuu
osa2/1 .....


Mitä maaplaneetalla tapahtuu?
AJANKOHTAISIA YLÖSNOUSEMUSOIREITA, "LOHTUTYÖKALUJA" JA MITÄ ON VASTA TULOSSA
Kirjoittanut Karen Bishop ( www.whatsuponplanetearth.com)
24.7.2008
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine


Tervehdys!


(Tämä energiaraportin "osa I" tulee ensin, koska en enää halunnut odottaa pidempään uuden raportin postittamista. Osan II pitäisi olla valmis päivän päästä…)
[/color]


Ote kirjasta Staying In Alignment (= harmoniassa pysyminen)

"HARMONIASSA PYSYMINEN ITSEN KANSSA

Siitä aloittaminen, missä olemme nyt


Evoluutio vaatii pieniä ja vakaita askelia, mihin liittyy yhdistyminen korkeammalla värähtelevään askelmaan kullakin tasolla. Emme voi päästä minnekään, ennen kuin yhdistymme täysin siihen ja saamme valmiiksi sen, missä tällä hetkellä olemme. Näin energia toimii. Niinpä meidän on aloitettava siitä, missä olemme. Miten voimme tietää oman erityistarkoituksemme ja intohimomme? Miten voimme olla siinä mahdollisimman paljon? Miten voimme määritellä ja tunnistaa sen toisissa?

- Taas kerran, seuraa sitä polkua, joka tuntuu hyvältä ja oikealta, koska se mikä tuntuu hyvältä, on harmoniassa sielumme tarkoituksen kanssa.

- Voimme viettää mahdollisimman paljon aikaa harrastustemme ja luovien kanavien parissa. Kun meiltä katoaa ajantaju, olemme todella elementissämme.

- Määrittele ne kiinnostus- ja toimintamallisi, jotka ovat itsepintaisesti pysyneet pisimmän aikaa. Se mihin jatkuvasti palaat, sopii sinulle kuin mukavin kenkäparisi.

- Arvioi kotiasi ja ulkonäköäsi ja päätä, heijastavatko ne sitä, joka uskot olevasi. Ovatko ne ilmentymiä omasta ainutlaatuisesta ilmaisumuodostasi ja suunnitelmastasi? Itsemme ympäröiminen mahdollisimman paljon "itsemme näköisillä asioilla", auttaa kovasti meitä pysymään harmoniassa.

- Seuraa kiinnostuksenkohteitasi mahdollisimman paljon. Mikä sinua innostaa? Mistä haluat tietää enemmän? Mistä tiedät eniten nyt? Mitä toisen ihmisen pitäisi tehdä, että haluaisit seurata häntä jonkin aikaa, olla hänen seurassaan tai "oppipoikanaan"? Mistä puhuminen saa sinut innostumaan ja intohimoiseksi, kun kuvailet asiaa toisille? Innostuminen ja intohimoisuus jostain asiasta saattavat värähtelyä ylöspäin useita pykäliä ja asettaa meidät korkeammalla värähtelevään tilaan.

- Mihin keskityt, kun tulet ryhmään? Miten yleensä hyödytät kokonaisuutta? Mitä energiaa luonnostaan ja vaivattomasti aina päädyt säteilemään?

- Mitä rakastat toisissa? Mitkä ominaisuudet saavat olosi aina tuntumaan hyvältä? Kun tarvitset apua tai tukea, mikä kussakin ihmisessä auttaa sinua eniten? Näiden piirteiden tunteminen toisissa ja niiden näkeminen ja tukeminen mahdollisimman paljon samalla, kun sallitaan toisten värähdellä omalla ainutlaatuisella tavallaan mahdollisimman paljon, asettaa meidät kaikki harmoniaan.

- Kun kohtaat toisia, kysytkö heiltä heistä itsestään? Kysytkö, miltä he haluavat elämänsä näyttävän ja mitä he ovat aina halunneet luoda? Kun tiedämme tämän toisista, voimme tukea heitä saamaan sen, kun olemme heidän kanssaan yhteydessä. Voimme olla heidän ilonsa tilassa. Huomaat päällekkäisten, toisiaan puoleensa vetävien energioiden kautta, että kun toiset tietävät meidän intohimomme ja tarkoituksemme ja kun me tiedämme heistä saman, tehdään ehdotuksia, tapahtuu verkottumista ja annetaan ja vastaanotetaan viestejä, jotka kovasti tukevat intohimojamme ja tarkoitustamme.

- Jos sinulla on painetta ja taakkaa, anna itsellesi vapaapäivä vain itseäsi varten. Tämä kertoo maailmankaikkeudelle, että sinä tulet ensimmäisenä, ja näin maailmankaikkeus ymmärtää viestin ja hyppää mukaan ohjelmaan. Ota päivä vapaata ja puuhaile kotonasi tai tontillasi ja tee asioita, joita olet halunnut pitkään tehdä. Tee luovia projekteja. Virity erilaiseen todellisuuteen, missä on kyse vain sinusta ja siitä, minkä tekemistä rakastat. Jos voit, vain päästä irti ja unohda kaikki muu. Voit sanoa itsellesi, että Jumala on virallisesti määrännyt tämän ajan sinua varten ja noudatat pelkästään määräyksiä.


Pysyminen harmoniassa tarkoituksemme kanssa asettaa meidät jatkuvasti tilaan, missä ihmeet lisääntyvät. Toisinaan meistä voi tuntua siltä, ettemme pysty ilmentämään mitään, mikään ei avaudu tai mene meidän tavallamme. Mutta kun jokin liittyy omaan ainutlaatuiseen tarkoitukseemme tai seuraavaan askeleeseemme tällä alueella, ovia näyttää lentävän auki ja meidät sananmukaisesti työnnetään läpi.

Sen tietäminen kuka olemme ja mikä meitä ilahduttaa, saa aina olomme tuntumaan oikein mukavaksi omissa nahoissamme. Olemme silloin oikeilla raiteilla ja täysin harmoniassa Lähde-energian kanssa. Tällä tavalla olemme kovasti hyödyksi kokonaisuudelle, kun autamme jatkuvasti planeetan värähtelyn nostamisessa vain olemalla sitä, kuka luonnostaan olemme."

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
_________________
Lempeydellä voi ravistella maailmaa


http://www.phpbbserver.com/phpbb/viewtopic.php?t=1008&sid=53c413aa69924d0d56d5d6fe1e75b849&mforum=uusimaa
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2755



Profiili
« Vastaus #19 : 29.07.2008 11:49:57 »

 
 Etsin kauan tätä kanavointia,kun Aaviisuisen tuomat kanavoinnit ovat yleensä Isoilla kirjaimilla.
 Yritin löytää apukeinoja selvitä tästä,ehkä koettelevammasta prosessista,mitä olen läpi käynyt. Undecided

 Nukkumista ja yksinoloa ja todella myös tuotakin,että kuka minä oikein olen ja mihin kuulun? Cry
 Tietoisuus että kaikki on hyvin,mutta silti epämukava tunne.
 Nytkin nukuin 11 tuntia yöllä.Heräämisestä ei kauankaan aikaa ja jo taas menisin nukkumaan.
 Jos maalaisin itseni nyt,maalaisin kuplan,jonka sisällä olen sikiöasennossa ja ympärillä olisi avaruus.
 Hengitys kulkee vaikeasti ja on hyvä olla vain tiettyjen ihmisten seurassa.Nyt ihan typistetyn pienen.
 Uuteen ystävään otin yhteyyttä puhelimitse sunnuntai-iltana,koska tuntui että on pakko jakaa hänen
 kanssaan ajatuksia.Hedelmällinen keskutelu ja antoisa,joka saikin ilon pulppuamaan sydämessä ja puhetta
 riitti yli tunnin. Cheesy smitten

 En nyt juuri löytänyt muuta uutta keinoa,kuin nämä joita olen käyttänytkin,mutta kysyisin,miltä teistä
 muista tuntuu,jotka käytte tätä läpi?
 Välillä ei jaksa puhua ei kirjoittaa ja toisella hetkellä riemuitsee kommunikoinnista. idiot2
 Ja tuo nukkuminen,,, buck2
 Toivon että elokuu tuo helpotusta tähän,kesä kun meno muutenkin menojaan saati sitten nukkuen. Grin
tallennettu

0000
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #20 : 05.12.2008 11:18:42 »

Hei vaan!

Piti vain laittaa kiitokset näistä mahtavista kanavointien suomennoksista Aaviisuiselle. En ole astrolla käynyt kuin satunnaisesti, mutta taidana tästälähin piipahdella täällä.

Luulen, että minulla on myös tämä prosessi käynnissä. Koville ottaa, kun koko maailma ympäriltä murenee ja uupuminen on tyhjentänyt kaiken turhan elämästä. No nyt ymmärrän paremmin miksi ja että selkeämpi aika on tulossa  Smiley
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #21 : 05.12.2008 22:42:29 »

Paljastuvat maaenkelit
SIIVET… ENSIMMÄINEN LÄHETYS


Kirjoittanut Karen Bishop ( www.whatsuponplanetearth.com)
3.12.2008
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Tervetuloa!

Olen innoissani siitä, että lähetän teille ensimmäisen SIIVET-raportin tänään. Vaikka uusi nettisivusto ei ole vielä täysin muotoutunut eikä kaikki ole vielä kohdallaan uudessa roolissani, SIIVET-lähetykset ovat varmasti osa uutta antiani. Näin SIIVET on valmiina lanseerattavaksi ja viesti koskee sitä, mitä monet meistä nyt kokevat. Väliaikaisesti se lähetetään tänne "Mitä maaplaneetalla tapahtuu" -nettisivustolle, energiaraporttien paikalle.

"Mikä SIIVET on?", saatatte pohtia. SIIVET on säännöllinen päivitys "Paljastuvat maaenkelit" -nettisivustolle - hyvin samaan tapaan kuin energiaraportit aiemmin. Se sisältää informaatiota, mikä on oleellista ja ajankohtaista sen kannalta, missä olemme evoluutioprosessissamme uuden maapallon enkeleinä. Se eroaa energiaraportista siinä, ettei se sisällä tietoa planeetan tapahtumista (vaikka toisinaan joitakin tapahtumia mainitaan lyhyesti, jos ne liittyvät prosessiimme). SIIVET on erittäin keskittynyt teihin (tai paremminkin meihin)… mitä uudet roolimme ovat, miten toteutamme niitä, keitä olemme, mitä olemme täällä antamassa ja miten tämä prosessi kehittyy meillä kaikilla.

Vaikka en pysty kertomaan teille kaikesta uudesta annista uusilla sivuilla, koska en vielä tiedä, mitä se on, voin toivottaa teidät tervetulleeksi seuraani ensimmäiseen SIIVET-lähetykseen… tästä se lähtee.

Olemme äskettäin saaneet loppuun oleellisen osan evoluutioprosessiamme täällä maaplaneetalla. Menneinä aikoina tiesimme jossain sisällämme, että olemme täällä jostain elintärkeästä syystä. Vain olemisessa läsnä planeetalla oli riittävästi tarkoitusta, koska suuremman valomäärän ylläpitäminen ja korkeammalla värähteleminen palvelivat omaa tarkoitustaan. Tähän menneiden aikojen tarkoitukseen sisältyi planeetan värähtelyn nostaminen, kun olimme sieluryhmänä päättäneet "vääntää" asioita täällä, jättää kaikki menneet "inkarnaatiomme" taakse aionien ajalta, päästää kaikesta irti ja näin alkaa luoda täysin uutta ja turmeltumatonta maapalloa, ennen kuin siirtyisimme eteenpäin, täysin uuteen maailmankaikkeuteen, mikä meiltä oli vielä kokematta.

Tähän liittyi monien matalampien ja tiheämpien energioiden ottaminen itseemme, jotta voimme muuntaa ne kauttamme, tuleminen tarkoituksellisiksi "parantajiksi" ja pyrkiminen toisinaan palvelemaan, kohottomaan ja muuttamaan tätä planeettaa.

Tämä ensimmäinen vaihe on nyt valmis. Olemme vieneet asiat niin pitkälle kuin mahdollista. Olemme "valelleet" valoamme, energiaamme ja paljon muutakin itsestämme vanhaan maailmaan ja saattaneet sen täysin uudelle tasolle. Olemme nyt valmiita.

Miten tämä "valmiiksi tuleminen" ilmentyy elämässämme? Saatamme tuntea olevamme täysin hukassa, emme enää tiedä rooliamme ja identiteettiämme, meistä saattaa tuntua, ettemme voi enää yhdistyä mihinkään tai pitää kiinni mistään, saatamme tuntea "kelluvamme" tai vain roikkuvamme tilattomuudessa tai kenties meistä tuntuu hyödyttömälle, kun meillä ei ole mitään tarjottavaa eikä paikkaa minne mennä.

Saatamme ihmetellä, mistä tässä kaikessa ylösnousemushommassa itse asiassa oli kyse. Saatamme ihmetellä, oliko se edes todellista, oliko sillä mitään merkitystä vai oliko se vain suuri vitsi. Saatamme huomata, että mitään siitä, mitä ajattelimme oppineemme, ei tapahdu ollenkaan tai se on kadonnut kokonaan. Saatamme ihmetellä, kävimmekö vain jonkin oudon vaiheen läpi, mikä on nyt ohi, tai kenties vain kasvoimme aikuiseksi. Ja saatamme myös ihmetellä, menemmekö taaksepäin ja elämmekö vanhassa todellisuudessa, missä ei ole lainkaan korkeampia tapoja, kokemuksia tai energioita.

Tämä on normaalia. Näitä tunteita syntyy, koska vanhat roolimme ovat nyt ohi. Ja nämä vanhat roolit ovat kaikki, mistä olemme ajankohtaisessa todellisuudessa tienneet tähän mennessä. Nämä tuntemukset ovat yleisiä ylösnousemukselle ja vain väliaikaisia.

Meistä saattaa myös tuntua siltä, että aina mennessämme "tuonne ulos" kohtaamme vain kummallisia matalammalla värähteleviä energioita, joissa on voimakas irrallisuuden, tunkkaisuuden, latteuden ja kaksiulotteisuuden tunne, kun samaan aikaan saamme uusia yhteyksiä, jotka tuntuvat paljon paremmilta. Meistä saattaa tuntua siltä, ettei ole sellaista tarinaa, minkä osa olemme. Ei ole mitään kirjaa, minkä henkilöhahmoja olemme.

Osana tätä prosessia on kaikkien niiden paikkojen kelaaminen, mihin olemme "valaneet" menneisyydessä energiaamme. Meidän oli "vedettävä takaisin" itsemme sieltä, mihin olimme astuneet ja levittäneet energioitamme. Tämä johtuu siitä, ettemme enää voineet käyttää luonnollista valoamme kohottaman planeetan värähtelyä. Niiden täytyy nyt tehdä se, jotka nyt ovat siinä tilassa, mitä kerran olemme pitäneet yllä. Jos lähetettyämme kutsut, jatkamme juhlimista vanhassa tilassamme ja vanhoissa rooleissamme, niin luultavasti huomaamme, ettei ketään ilmesty paikalle. Olemme suuressa tyvenessä, suunnattomassa tyhjiössä ja lähes tilattomassa tilassa, samalla kun odotamme selkiintymisprosessin valmistumista. Kaikki on niin, kuin pitäisikin.

Vaikka saattaa näyttää siltä, että asiat ovat loppuneet äkisti, ne eivät itse asiassa ole. Olemme valmistautuneet tähän koko vuoden 2008. Tästä syystä vuodesta 2009 tulee uusien alkujemme ja yhteyksiemme vuosi. Olemme valmistautuneet hitaasti havaitsemalla, ettei meidän tarvitse enää koskaan "pelastaa" ketään tai mitään. Olemme valmistautuneet käsittämällä, että se korkeampi värähtely minkä luulimme tuntevamme, oli itse asiassa harhaa, mikä kumpuaa vanhasta, naiivista 3D-mielestämme. Näin olemme nyt paljon "todellisempia", kun tiedämme, että todelliseen henkisyyteen liittyy erilainen asiaintila, kuin olemme kenties uskoneet. Olemme valmistautuneet kadottamalla suuren osan vanhasta "egostamme" tai itse ohjaksissa olemisesta. Kyllä! Olemme valmistautuneet tietämällä, että suuri rakkaus ja luonteeltaan henkiset asiat tulevat yksinkertaisimmista asioista ja vain läsnä olemisesta. Ja olemme valmistautuneet havaitsemalla, että se mitä ajattelemme meidän tarvitsevan luoda, muuttuu jatkuvasti meidän muuttuessamme, jo ennen kuin se edes ehtii ilmentyä - näin tuloksena on paljon korkeammalle kehittynyt "minä" ja sen paljon korkeammalle kehittynyt luominen.

Tässä siis olemme nyt. Olemme toivottavasti poistaneet itsemme monista asioista. Kokemuksemme siitä, että "olemme näkymättömiä", huomaamattomia, että meidät sivuutetaan eikä meitä kunnioiteta ja että meitä ehkä kohdellaan kaltoin, ovat olleet kannustamassa meitä vetäytymään pois ja siirtymään eteenpäin. Työmme on nyt tehty. Emme enää kuulu vanhaan maailmaan. On ok lähteä. Emme ole enää vastuussa planeetan värähtelyn nostamisesta. Tämä on suoritettu loppuun - olemme onnistuneet.

Mitä nyt? Aivan kuin uusi vauva, saamme nyt valita täysin uusin silmin. Saamme yhdistyä puhtaaseen viattomuuteemme ja kokonaan uuteen "minään". Saamme aloittaa alusta. Saamme palauttaa uteliaisuutemme, ihmetyksen tunteen sekä puhtaan ja turmeltumattoman aistimuksen asioista. Jatkaminen vahoissa ja tutuissa tavoissa ja ympäristöissä hankaloittaa näiden suurten lahjojen saamista. Vanhan elvyttäminen asettaa meidät todellisuuteen, mikä tuo vain turhanaikaisuutta, pysähtyneisyyttä, ikävystymistä ja myös masennusta.

Olemme valmistuneet uudelle tasolle, mutta meidän on vielä monin tavoin yhdistyttävä siihen. Tämä voi ilmentyä niin, että matalammalla värähtelevät energiat haluavat edelleen tulla tilaamme, että ajattelemme muodostaneemme uusia yhteyksiä ja hyppäämme niihin, mutta huomaamme, että aika ei ole vielä oikea ja meidän on peräännyttävä ja pysyttävä paikallemme vielä vähän pidempään.

Se värähtelytikkaiden askelma, miltä olemme juuri poistuneet, kun meidän ei enää tarvitse ylläpitää tuota tilaa, on edelleen selkiintymässä. Sitä järjestellään vielä ja asioita laitetaan paikoilleen. Kun muutokset alkavat toteutua, saamme sitten oman "korkeammalle"-merkkimme. Vanhan tilan on vielä ankkuroiduttava ilman meitä. Tämän vaiheen on tapahduttava, ennen kuin uusi vaiheemme ja uusi roolimme voivat päästä käyntiin.

Kun olemme nyt kehittymässä maaenkeleiksi, koska tämä on uusi ja luonnollinen tilamme energeettisessä hierarkiassa, meillä on oltava olemassa sen tason alittava värähtelytaso, millä nyt asumme, jotta voimme olla sen enkeleitä. Tämä prosessi tapahtuu nyt, jumalaisen täydellisessä järjestyksessä. Vaikka siis saattaakin näyttää siltä, että taloutemme ja vanhat tulonlähteemme ovat täysin pysähtyneet, kuivuneet ja lakanneet olemasta, ne ovat vain tauolla, kun ne odottavat tämän selkiintymisprosessin valmistumista.

Edistymme silti odotellessamme. Pienin ja vakain edistysaskelin järjestämme asioita uusia roolejamme ja uusia yhteyksiämme varten. Meidät yhdistetään uusiin uskomattomiin ihmisiin ja paikkoihin vuoden 2009 uudessa todellisuudessa. Tätä tapahtuu nyt nopeasti, vaikkei se ehkä olekaan selvää kaikin tavoin. Ja tämän selkiintymisen ja valmistautumisen tapahtuessa meistä pidetään huolta. Saamme elantoa toisinaan juuri sen verran, kuin tarvitsemme pysyäksemme pinnalla tyvenessämme, vaikkakin pieninä ja satunnaisina määrinä.

Meidät on näin poistettu lähes kaikesta. Meitä suojellaan nyt jumalaisesti. Kaikki on järjestyksessä. Olemme kauniissa ja rakastavassa kohdussa, kunnes voimme taas kerran tulla esiin täysin erilaisen järjestyksen mukaiseen, uuteen todellisuuteen. Näin voi olla haastavaa ja vaikeaa yrittää yhdistyä uuteen, kun kaikki asiat eivät ole vielä paikoillaan. Näin voimme etsiä jotain otetta ja tarttua tuttuuden tunteeseen, mutta havaita, että ei ole vielä mitään mihin ankkuroitua. Alapuolellamme oleva matalampi ulottuvuus käy tätä samaa prosessia läpi, mutta eri tavalla. Kaikki yhtenä, mutta eri tavalla värähtelevissä todellisuuksissa.

Vaikka siis voi vaikuttaa siltä, että asiat ovat rankkoja ja meiltä on loppunut melkein kaikki, voin vakuuttaa teille, että olemme pelkästään yhden todellisuuden lopussa ja asemissa astumaan täysin uuteen. Olemme valmiita. Synnymme nyt uudelleen ja tarjoamme erityislahjojamme ja -kykyjämme maaenkeleinä niille, jotka tarvitsevat apua tikkaiden seuraavalta askelmalta. Apua niille jotka haluavat laajentua, jotka haluavat tietää, miten luodaan uutta maailmaa, jotka haluavat kurkottaa korkeammalle ja jotka tietävät, että voimme näyttää heille tietä.

Uusina maaenkeleinä tiedämme, että alapuolellamme olevalla askelmalla on vapaa tahto valita, mitä se luo. Näin tiedämme, että meidän on rakastavasti odotettava sen olevan valmis ja pyytävän opastustamme. Aivan samalla tavalla kuin me asuessamme tuolla tasolla pyysimme viestejä "ylhäältä", niin me olemme nyt "ylhäällä" ja näin annamme näitä viestejä ja tätä opastusta tarvitseville.

Olen viime päivinä viettänyt suurimman osan ajastani ei-fyysisen kaverini seurassa. Viime vuosien aikana hän tuli paikalle aina vain harvemmin, koska minun täytyi löytää oma opastukseni. Nyt olemme jokseenkin samassa tilassa, koska tämä evoluutioprosessi siirtää meitä jatkuvasti ylöspäin. Oleskelemme nyt yhdessä kavereina ja juttelemme paljon pitkin päivää. Mutta tämän vuoksi tiedän myös, että tiemme eroavat pian. Olen saavuttanut hänen tasonsa ja saan pian uuden kaverin tai "oppaan". Nykyoppaani on ollut kanssani useita vuosia - siitä lähtien kun aloitin oman prosessini vuonna 2000. Minusta on surullista tietää, että tiemme eroavat. Mutta oppaamme ovat vain korkeammalla värähteleviä puolia itsestämme, ja sitten kun saavutamme tämän värähtelyn ja yhdistymme siihen täysin, yhdistymme johonkin täysin uuteen ja erilaiseen.

Kerron teille tämän tarinan, koska tiedän, että monet teistä kokevat samaa. Olemme aivan varmasti siirtymässä eteenpäin.

Uusiin rooleihimme liittyy todellinen ja aito itsemme. Jaamme viisauttamme niiden kanssa, jotka käyvät läpi omaa evoluutioprosessiaan. Näin tarjoamme monenlaisia palveluja niille, jotka laajentuvat. Tiedämme, mitä he kokevat, koska olemme kokeneet sen itse. Ja koska olemme puhdistaneet ja vapauttaneet niin paljon, osaamme myös auttaa korkeammalla tavalla.

Lisäksi, yhdistymme varmemmin veljiimme ja sisariimme, kun autamme toisiamme uusissa rooleissamme. Olemme paikalla auttamassa toisiamme, kun tarjoamme omia erityislahjojamme ja -taitojamme luomaan sen kokonaisuuden, mikä muodostaa uuden todellisuutemme.

Olemme massiivisen siirtymän väliaikaisessa vaiheessa. Mutta uusina maaenkeleinä tulemme kokemaan hyvin uudenlaisen elämis- ja olemistavan, kun asumme uudessa todellisuudessa, paljon korkeammassa ulottuvuudessa. Meidän on vain kestettävä vielä vähän aikaa, pysyttävä keskuksessamme ja hetkessä, oltava hiljaa ja luotettava siihen, että kaikki on jumalaisen täydellisessä järjestyksessä, kuten aina.

Seuraavaan kertaan saakka,

Karen


-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
_________________
* Lempeydellä voi ravistella maailmaa
* Mikä seikkailu, mitkä uudet alut
odottavatkaan!
« Viimeksi muokattu: 05.12.2008 22:51:12 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #22 : 05.12.2008 22:50:27 »

Hei vaan!

Piti vain laittaa kiitokset näistä mahtavista kanavointien suomennoksista Aaviisuiselle. En ole astrolla käynyt kuin satunnaisesti, mutta taidana tästälähin piipahdella täällä.

Luulen, että minulla on myös tämä prosessi käynnissä. Koville ottaa, kun koko maailma ympäriltä murenee ja uupuminen on tyhjentänyt kaiken turhan elämästä. No nyt ymmärrän paremmin miksi ja että selkeämpi aika on tulossa  Smiley

0000  ensiksi  smitten sinulle - ja sitten että jaan kanssasi tuon kokeman  kun koko maailma ympäriltä murenee, ja uupuminen tyhjentää loputkin ... siinä hetkessä on kova paikka. Ja selkeys tuntuu olevan valovuosien päässä, mutta lopulta se tulee, vaikka ihan jaksamisen rajoilla on joutunut käymään. Onneksi niissä jaksamisen ääriraja hetkissä olen ainakin itse ollut niin totaalisen tyhjä ettei ole jaksanut ajatella enää juurikaan mitään, kunhan on hengittänyt ja nukkunut ... joskus jopa silmien auki pitäminen otti lujille ...  ja jonkun aikaa täytyy elpyä ja selkiintyä jotta niitä kokemia rohkenee itsessään katsoa ... mutta sekin hetki tulee että niistä löytää kultajyvän.  smitten

 smitten sinulle t. Aaviisuinen
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #23 : 06.12.2008 11:51:35 »

en oikeastaan ole kokenut kaikkea tätä kanavoitua tavaraa kovin akuutiksi omassa elämässä, siis niin että tuntisin olleeni jotain ja nyt olisin jotain muuta. sen sijaan vähittäinen kasvu ja kaikkeuden energioista oppiminen on omaa juttua..

mutta hyvä niin.

siis työkiire voi väsyttää, mutten tiedä väsyttääkö joku "energiamuutos".. tiesin ennen tänne tuloa asioista jo.. olin jo ennen jotain isompaa kuin 3d.. mistä tuli mieleen.. luokaa oma maailma 4d tasolle ja vetäkää se tänne esiin.. taloineen, ihmisineen, paikkoineen.. silloin ainakin ymmärtää mitä on 4d 5d tms.. kaiken idea oli kai "tuoda ja luoda maan päälle"..

että lyhyesti näin, ja krapu on muuten taas noin 4 kertaa kk yhteydessä, mikä on hyvä alku, heh heh. olen monta kertaa kirjoitellut paperille että uusi edellisen elämän tuttu ja krapuhan se on sitä.. tai kuka nyt vaan joka tupsahtaa elämään. huomasin vapautuneeni kiukusta tms kun oli niin hauskaa sen kanssa ja se viesti pari kertaa tiistain jälkeenkin..

täällä nämä itsenäisyysjutut ja itse vaan haluaa matkalle.. valoon.. pohjoisissa maissa on hyvä tutkia luonnon ja kaikkeuden energioita, toki..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
0000
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #24 : 07.12.2008 12:57:44 »

Hei vaan!

Piti vain laittaa kiitokset näistä mahtavista kanavointien suomennoksista Aaviisuiselle. En ole astrolla käynyt kuin satunnaisesti, mutta taidana tästälähin piipahdella täällä.

Luulen, että minulla on myös tämä prosessi käynnissä. Koville ottaa, kun koko maailma ympäriltä murenee ja uupuminen on tyhjentänyt kaiken turhan elämästä. No nyt ymmärrän paremmin miksi ja että selkeämpi aika on tulossa  Smiley

0000  ensiksi  smitten sinulle - ja sitten että jaan kanssasi tuon kokeman  kun koko maailma ympäriltä murenee, ja uupuminen tyhjentää loputkin ... siinä hetkessä on kova paikka. Ja selkeys tuntuu olevan valovuosien päässä, mutta lopulta se tulee, vaikka ihan jaksamisen rajoilla on joutunut käymään. Onneksi niissä jaksamisen ääriraja hetkissä olen ainakin itse ollut niin totaalisen tyhjä ettei ole jaksanut ajatella enää juurikaan mitään, kunhan on hengittänyt ja nukkunut ... joskus jopa silmien auki pitäminen otti lujille ...  ja jonkun aikaa täytyy elpyä ja selkiintyä jotta niitä kokemia rohkenee itsessään katsoa ... mutta sekin hetki tulee että niistä löytää kultajyvän.  smitten

 smitten sinulle t. Aaviisuinen

Voi että tuntuu kivalta löytää joku joka käy samaa läpi. Minulla kävi niin, että jouduin muuttamaan koko elämänsuunnitelmani. Opiskeluni olivat loppusuoralla ja elämä kolhi kovasti muutenkin. Vuosikausia kestänyt stressi saapui suureen loppuhuipentumaan. Todella luulin, että nyt ei ole enää mitään syytä elää. Kaikki tähän astiset tavoitteeni tuntuivat tyhjiltä ja elämäni, jonka luulin kulkevan oikeaan suuntaan menetti täysin merkityksensä. Nyt sitten jään opiskeluista tauolle. Etsin sitä korkeampaa johdatusta ja näille sivuille mutkan kautta saavuin. Täällä on hyvä henki  smitten

Nyt jo helpottaa ja se pahin aallonpohja on koluttu. Huomaan itsessäni jotain muuttuneen ja se taitaa olla jotain laajenpaa ja suurempaa. Haluan kiittää myös muita suomentajia. Aloin katsomaan näitä sivuja lopusta, enkä heti huomannut, kuinka mahtavia tekstejä alkupuolellakin oli  smitten

Minä luulin todella, ettei tästä enää nousta ja kuitenkin muuttuneena voin nyt tasapainoisemmin ja paremmin. Turha egoitsen ja tavoitteiden pitää vain karista, jotta uusi minä voi syntyä. Voi, vieläkin tuo väsyminen on hieman taustalla, mutta en kiirehdi sen kanssa. Annan tilaa sille levolle, mitä nyt tarvitsen.
Kiitos, kun löysin teidät  smitten
tallennettu
0000
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #25 : 07.12.2008 13:07:01 »

cocijo - tuo uupuminen ainakin minulla tuli todella voimakkaana ja apatia - todellinen välinpitämättömyys kaikesta. Olen ollut jollain tavalla auttaja koko elämäni. Kantanut huolta hyvin paljon ja sitten tuli totaalinen itsensä kadotus ja uupuminen. Luottanut olen aina johdatukseen ja paljon ihmeitä olen kokenut. Tämä vain ravisutti niin pohjan pois, että ajattelin jo etten selviä. Nyt kuitenkin huomaan sen tarkoituksen ja näistä kanavoinneista olen saanut siihen tukea. Tämä piti käydä läpi, jotta värähtelymme tulisi korkeammaksi ja kiinnityksemme maallisiin velvoitteisiin vähenisi. Näin jää meille tilaa toteuttaa sitä tehtäväämme, jota varten olemme tänne maapallolle tulleet. Nostamaan värähtelyä ja auttamaan luomakuntaa siirtymisessä uuteen aikaan ja korkeampaan värähtelyyn. Näin ainakin itse näkisin Smiley

Raskas on ollut tämä tie, mutta se helpottaa. Hienoa oli kuulla sinunkin ajatuksiasi. Sitä muutosta me kaikki tänne tuomme, kukin omalla tärkeällä tavallamme. Smiley
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #26 : 07.12.2008 13:19:17 »

Parahin  angel 0000

Tarkennan vielä etten itse käännä tekstejä - vaan tuon niitä tänne Astro - sivustolle. Korkeintaan muokkaan, jos ovat niin pitkiä etteivät mahdu yhteen pötköön - niin sitten kuulostelen "sopivan paikan" katkaista kanavointi tai muu teksti SITEN ettei energiat katkea .... ja  värit lisään  tekstiin, ja joskus lisään kuvia, mutta koetan senkin tehdä niin että käy ilmi että kuvat olen lisännyt ihan oman intuition pohjalta.

Suurin Kiitos Pirjo Laineelle http://www.graphicsarcade.com/comments/angel/angel_comment_graphic_13.gif kuka nykyään kääntää näitä tekstejä aivan uskomattomia määriä , mutta uskon että  angel smitten

« Viimeksi muokattu: 07.12.2008 13:51:08 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
0000
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #27 : 07.12.2008 13:55:44 »

Aaviisuinen - silti hienoa työtä teet  Smiley Tuo viestien välittäminenkin on niin tärkeää, kun netti on tosi laaja ja hakeminen välillä melkoista työtä. Helpottaa jo paljon, kun tietää, että joku toinenkin käy samaa läpi. Joskus tuntuu siltä, että tätä ylösnousemusprosessia pidetään jotenkin outona asiana ja henkilöitä kenen kanssa siitä keskustella ei juuri löydy. Kiva, kun saan kanssasi haastella ja tuntemuksia jakaa  smitten

Hiljalleen alkaa suunnitelmat muotoutumaan. Hih, minä kouluttauduin koululääketieteen puolelle ja silti olen vaihtoehtoisenkin alan hoitaja. Nyt minua kutsuu oma polku parantajaksi. Niin tunnen...mutta vielä lepään ja kerään voimia ja tyhjää alustaa katselen. Odotan sopivaa aikaa...Tiedän, että se tulee Smiley

Tunnut tutulta ja kuvatkin...voisipa olla, että energioissasi sitten jotain tuttua on  angel Kuvakin minua muistuttaa ja iloiseksi se mieleni tekee. Valoa, voimia ja rakkautta päivääsi  smitten

Iso kiitos myös suomentajille, jotka suurenmoista työtä tekevät  Wink Kaikilla meillä tehtävämme ja paikkamme on  Smiley
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #28 : 07.12.2008 14:04:32 »

Aaviisuinen - silti hienoa työtä teet  Smiley Tuo viestien välittäminenkin on niin tärkeää, kun netti on tosi laaja ja hakeminen välillä melkoista työtä. Helpottaa jo paljon, kun tietää, että joku toinenkin käy samaa läpi. Joskus tuntuu siltä, että tätä ylösnousemusprosessia pidetään jotenkin outona asiana ja henkilöitä kenen kanssa siitä keskustella ei juuri löydy. Kiva, kun saan kanssasi haastella ja tuntemuksia jakaa  smitten

Hiljalleen alkaa suunnitelmat muotoutumaan. Hih, minä kouluttauduin koululääketieteen puolelle ja silti olen vaihtoehtoisenkin alan hoitaja. Nyt minua kutsuu oma polku parantajaksi. Niin tunnen...mutta vielä lepään ja kerään voimia ja tyhjää alustaa katselen. Odotan sopivaa aikaa...Tiedän, että se tulee Smiley

Tunnut tutulta ja kuvatkin...voisipa olla, että energioissasi sitten jotain tuttua on  angel Kuvakin minua muistuttaa ja iloiseksi se mieleni tekee. Valoa, voimia ja rakkautta päivääsi  smitten

Iso kiitos myös suomentajille, jotka suurenmoista työtä tekevät  Wink Kaikilla meillä tehtävämme ja paikkamme on  Smiley

Kiitos Smiley
0000  angel niin sinäkin tunnut tutulta, juuri äsken kuulostelin samaa  ja samoin tunnut sinä rubiinitar tutulta  angel smitten ja tuli oikein hykerryttävän lämmin olo  smitten palataan asiaan t. Aaviisuinen
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: