Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys entistä elämistä  (Luettu 33247 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #45 : 14.04.2011 21:43:02 »

Eläinten sielut ovat aikoinaan tulleet maapallolle todellakin opettamaan ihmisiä Smiley Ne saapuivat eri puolilta universumia (esim. lehmät ovat Lakumalta) ja eri tehtävien kanssa. Ihmisten oli ja on edelleen tarkoitus oppia eläinten sieluilta paljon erilaisia asioita.

Koska tämä aihe käsittelee menneitä elämiä, niin ei siitä sen enempää. Halukkaat voivat tarttua vaikka Diana Cooperin kirjaan "Atlantis", jossa asiaa selvitetään ainakin osaltaan!
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #46 : 15.04.2011 09:39:12 »

Poikkeuksiakin on varmasti, kaikkihan on kuitenkin mahdollista, mutta mielestäni eläin on eläinsielu ja ihminen on ihmissielu, kun Maapallosta puhutaan.

Intän vielä vastaan.  Wink Eikös me kaikki olla sieluja, samaa alkuperää? Miksi siis emme voisi syntyä myös eläimen kehoon? Syy siihen miksi edelliset elämät eläiminä eivät nouse pintaan on kai se, että ne eivät ole niin merkityksellisiä, vaan nimenomaan lepoelämiä joista tuskin mitään karmaa jää. Jos on erikseen ihmisisieluja ja eläin sieluja, millainen on eläinsielu? Entäs, millainen on kasvien sielu?
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #47 : 15.04.2011 13:06:38 »

Poikkeuksiakin on varmasti, kaikkihan on kuitenkin mahdollista, mutta mielestäni eläin on eläinsielu ja ihminen on ihmissielu, kun Maapallosta puhutaan.

Intän vielä vastaan.  Wink Eikös me kaikki olla sieluja, samaa alkuperää? Miksi siis emme voisi syntyä myös eläimen kehoon? Syy siihen miksi edelliset elämät eläiminä eivät nouse pintaan on kai se, että ne eivät ole niin merkityksellisiä, vaan nimenomaan lepoelämiä joista tuskin mitään karmaa jää. Jos on erikseen ihmisisieluja ja eläin sieluja, millainen on eläinsielu? Entäs, millainen on kasvien sielu?

Kyllä me olemme kaikki samaa, soluista ja bakteereista lähtien kaikkien kasvien ja eläinten kanssa, samaa koko maapallon, aurinkokunnan ja universaalin kanssa. Tämän on jo tiedekin todistanut, joten ei pitäisi olla henkisyyden nimiin vannovillekaan mikään yllätys. Smiley

Minä kerran unen aikana, kun opas oli mukana kysyin että missä elämässä olen ollut kaikkein onnellisin ja minulle näytettiin että olen elänyt valaana yhden elämän  Smiley
Omasta kissasta pitää kyllä sanoa että on ihanan viisas ja olen miettinyt useinkin että on viisas sielu joka on tullut meille kaveriksi auttamaan. Eikö jossain uskonnossa, uskotaan että ollaan oltu kenties eläimiä jossain elämässä?

Monet maanläheiset vanhat "uskonnot" uskovat näin. Mayat, intiaanit, shamanistit ja monet itäisen maanpuoliskon uskonnot nyt muutamia mainitakseni. Egyptologia eityisesti, jossa tietyt eläimet olivat jopa pyhiä, kuten hinduille ja budhisteille on edelleen. Kristinuskon ja muslinismin myötä eläimiä alettiin pitää alempiarvoisina, jolloin ihmisen ei enään sopinut olla eläimen tasolla, joten jälleensyntymiset eläimenä oli..on käsityksenä häpeällinen. Ihmisten henkinen herääminen takaisin luonnolliseen universaaliin yhteyteen on saanu ihmiset muistamaan luonnolliset juurensa.

Kun ajattelee evoluutioteoriaa, niin henkisesti miellettynä se ei ole ollenkaan mahdottomuus.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #48 : 15.04.2011 13:38:07 »

Itsellänikin on se käsitys, että sielu ei hypi sattumanvaraisesti lajista toiseen. Oma, joskin epävirallinen näkemys on, että kierrämme yhdessä lajissa X-määrän elämiä, kunnes voimme siirtyä kiertämään toiseen lajiin, ehkä toiselle planeetallekin.

Itse en ole sitä mieltä, että eläimet olisivat täällä erityisesti ihmisiä opettamassa. Elämää on ollut kuitenkin olemassa yli 4 miljardia vuotta, josta nykyihmiset ovat vaikuttaneet pallollamme n. 200 000 vuotta. Niin sanottu ko-evoluutio on kuitenkin hyvin tavallista, eli eri lajit vaikuttavat enemmän tai vähemmän toistensa kehitykseen, jotkut lajit ovat suorastaan symbioottisessa suhteessa toisiinsa. Ihmisen suhde suteen, kissaan, hevoseen, sikaan, nautaan ja lampaaseen on läheisempi kuin suhde muihin eläimiin ja ko-evoluutiota on varmasti tapahtunut puoleen jos toiseenkin. Sama koskee myös tiettyjä kasvilajeja, erityisesti viljakasveja suhteessa ihmiseen. Ihminen on tunnetusti myös laji, joka muokkaa voimakkaasti ympäristöään ja tämä aiheuttaa muille lajeille evoluutiopaineita: sopeudu tai kuole. Ihmisen vaikutus ympäristöönsä taitaa olla kuitenkin pienempi kuin esimerkiksi kasvien: yksi tunnetuimpia ympäristökatastrofeja oli, kun hiilidioksidista ja vedestä glukoosia yhteyttävät kasvit menivät pilaamaan ilman hapella! Tämä vaati muilta lajeilta hyvin suurta sopeutumiskykyä muuttuneisiin olosuhteisiin. 

Eipä sitten enempää fyysisestä evoluutiosta.  Lips Sealed

tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #49 : 15.04.2011 13:52:00 »

Itsellänikin on se käsitys, että sielu ei hypi sattumanvaraisesti lajista toiseen. Oma, joskin epävirallinen näkemys on, että kierrämme yhdessä lajissa X-määrän elämiä, kunnes voimme siirtyä kiertämään toiseen lajiin, ehkä toiselle planeetallekin.

Aivan, siis tätä ajoin takaa sillä, että ihminen ei synny ensin ihmiseksi, sitten bakteeriksi, sitten korpiksi, sitten taas ihmiseksi ja ihmiseksi, sen jälkeen voikukaksi ja sitten alieniksi ja sitten taas ihmiseksi. Se ei kuitenkaan - minusta - palvele henkistä tarkoitusperää. Ihmissielun matkaa kun värittää niin tiukasti karma. Niin kauan kuin on karmaa sitä syntyy maanpäälle ja sitä ei voi maksaa muutoin kuin ihmismuodossa, koska sen on ihmismuodossa aiheuttanutkin. Sen saa mitä kylvää maailmaan.

Sen sijaan kun aika ihmisenä päättyy, meillä on todennäköisesti mahdollisuus jälleensyntyä vielä korkeimmille olemassaolon tasoille uuden lajin "kehoon" (astraalikehoon ehkä enemmänkin kuin fyysiseen, en tosin mene vannomaan :Smiley )

Se on totta, että kaikki mitä on, on yhtä ja samaa. Silti meissä on eroja - jo ihmisissä on eroja heidän tekemiensä menneiden elämien valintojen suhteen, jotka määräävät sen millaista nykyelämä on persoonan piirteineen ja kaikkineen. Puhumattakaan mitä eroja on lajien välissä! Wink
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #50 : 15.04.2011 13:56:11 »

Mutta hei, kun asia kiinnostaa, meillä on ketjuja aiheesta jo olemassa!

Kurkatpaaka seuraavia:

Eläimellä sielu...?
Syntyvätkö eläimetkin uudestaan?
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #51 : 15.04.2011 14:47:21 »

Kiitos linkeistä, lukaisin niitä ja tuli sellaasta mieleen, jotta mä pidän ainakin muutamia eläinlajeja älykkäämpänä ja kehittyneempänä lajina kuin ihmistä, esim. delfiinejä ja eri valaslajeja. joiden kommunikaatiokin on paljon pidemmällä kuin ihmisen.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #52 : 15.04.2011 15:53:30 »

Kiitos linkeistä, lukaisin niitä ja tuli sellaasta mieleen, jotta mä pidän ainakin muutamia eläinlajeja älykkäämpänä ja kehittyneempänä lajina kuin ihmistä, esim. delfiinejä ja eri valaslajeja. joiden kommunikaatiokin on paljon pidemmällä kuin ihmisen.

Jep, sama täällä.   Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #53 : 15.04.2011 22:09:30 »

Delfiinit ja valaat ovatkin erittäin älykkäitä sieluja Smiley Olen kuullut, että ne ovat maapallolla ainoita sieluja, jotka kiertävät samanlaista kehää täällä kuin ihmiset eri sielun kehityskausineen ja karmoineen! Joissakin vanhoissa mytologioissa kerrotaan, miten taivaalta tulleet jumalat saapuivat ensimmäiseksi valaiden ja delfiinien juttusille kysymään lupaa vierailemiseen, koska nämä olivat maapallon viisaimmat olennot. Smiley
tallennettu
Indico
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #54 : 16.04.2011 18:08:20 »

Mistä te tiedätte teidän entiset elämät, minulla ei järki riitä siihen  Embarrassed
tallennettu

Indico
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #55 : 16.04.2011 19:46:02 »

Niitäpä ei tiedetäkään järjellä vaan intuitiolla, sisäisellä äänellä Wink

Käypä katsomassa neuvoja menneiden elämien tutkimukseen ketjustamme Reinkarnaatiotopiceja. Siellä on ketjuvinkkien lisäksi ohjeita!

Menneitä elämiä voi lähteä selvittämään myös tulkitsijoiden kautta. Luulen, että Astron Auttajalistasta voisi löytyä tulkitsijoita, en ole tarkastanut asiaa. (Myös minuun saa ottaa YV:llä tai sähköpostilla yhteyttä, jos menneiden elämien selvittäminen kiinnostaa, sillä teen haluttaessa tulkintoja aiheesta).
tallennettu
Indico
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #56 : 17.04.2011 09:19:57 »

Kiitos, kävin tutkimassa sivut, paljon oli asiaa Smiley
tallennettu

Indico
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #57 : 17.04.2011 17:36:37 »

No, kysynpä nyt täälläkin, että tietääkö joku sattumoisin hyvää regressioterapeuttia Helsingin alueella? On sellainen tunne, että nyt on kaivettava juurta jaksaen kaikki asiat pinnalle... Minä tiedän kyllä nytkin missä mennään, että mitkä asiat tai ihmiset linkittyvät menneisiin elämiini kun on vahva intuitio jne. Mutta tuntuu, että ihan konkreettisista muistikuvista olisi apua. Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #58 : 18.04.2011 15:42:49 »

Pääkaupunkiseudulta voisi kuvitella löytyvän useampiakin regressioterapeutteja. Oletko Eileithyia tutkinut tämän sivuston auttajalistaa?
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #59 : 19.04.2011 11:15:33 »

Pääkaupunkiseudulta voisi kuvitella löytyvän useampiakin regressioterapeutteja. Oletko Eileithyia tutkinut tämän sivuston auttajalistaa?

Niin luulisi ja olenkin tonkinut listaa, mutta löysin vain kaksi tolkuttoman kalliit hinnat perivää tyyppiä..

Minulle käy myös harjoittelijat.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: