Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys entistä elämistä  (Luettu 33821 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #60 : 19.04.2011 17:05:09 »

Vanha vihikoira-toimittaja kävi tonkimassa netin syövereitä ja lähetin sinulle pienen YV:n löydöksistäni  coolsmiley Aika köyhästi oli Helsingin hoitajista, mutta Espoosta löytyi parikin erittäin hyvältä vaikuttavaa hoitajaa!
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« Vastaus #61 : 19.04.2011 18:18:57 »

Itse kävin 20 ja risat -vuotiaana peräti kaksi kertaa Tampereella miellyttävällä naishenkilöllä regressioterapiassa. Ainoa huono puoli kokemuksissa oli ettei niistä irronnut yhtään mitään! Huh Olen miettinyt josko tuolloin en ollut valmis vastaanottamaan jotain tietoa itsestäni vai onko kehoni jotenkin vain niin "lukossa" etten yksinkertaisesti pääse regressioon. Jossain kohtaa meinasi onnata kun koin voimakkaan vajoamisen ja vaappumisen tunteen, aloin hengittää kiivaammin ja syke kohosi selvästi. Tuli ikäänkuin paniikinomainen reaktio fyysisellä tasolla vaikka mieleni oli täysin tyyni! Kehoni "löi luukut kiinni" ja väkisin palautti takaisin tietoisuuden tilaan. Samoin reikihoidossa muutama vuosi sitten kehoni alkoi vapista voimakkaasti, ihan kuin pelon tai kovan jännittämisen seurauksena, samoin silmistäni valui kyyneliä. Tuolloinkin koin mieleni ja ruumiini olevan kuin irrallaan toisistaan, pääkopassa kaikki hyvin ja tyyni mieli mutta ruumis ihan toista mieltä. Reikihoitaja (aloitteleva) ei osannut sanoa selitystä reaktioon. En edelleenkään tiedä mistä tuo voi kertoa, ja pitäisikö koittaa uudelleen nyt "kypsempänä".
« Viimeksi muokattu: 19.04.2011 18:20:40 kirjoittanut Lilim* » tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #62 : 19.04.2011 20:54:06 »

rosenterapiaa kannattaa kokeilla kans
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #63 : 20.04.2011 10:31:13 »

Vanha vihikoira-toimittaja kävi tonkimassa netin syövereitä ja lähetin sinulle pienen YV:n löydöksistäni  coolsmiley Aika köyhästi oli Helsingin hoitajista, mutta Espoosta löytyi parikin erittäin hyvältä vaikuttavaa hoitajaa!

Hyvä koira! *antaa namin*  smitten

Niin, siis mikä on rosenterapia?
tallennettu
Ariella
Vieras
« Vastaus #64 : 09.08.2011 19:01:56 »


Menneitä elämiä voi lähteä selvittämään myös tulkitsijoiden kautta. Luulen, että Astron Auttajalistasta voisi löytyä tulkitsijoita, en ole tarkastanut asiaa. (Myös minuun saa ottaa YV:llä tai sähköpostilla yhteyttä, jos menneiden elämien selvittäminen kiinnostaa, sillä teen haluttaessa tulkintoja aiheesta).

Minua kiinnostaa kovasti tämä aihe. Saatanpa olla alustavasti yhteydessä sinuun YV:llä, AthaMaarit.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
 
Siirry: