Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys entistä elämistä  (Luettu 33818 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #30 : 03.04.2011 13:54:27 »

Lumililja, minusta unesi viestivät entisistä elämistä. Jos ne olisivat viestejä henkimaailmasta, uskoisin, että et olisi itse unissa mukana, vaan tarkkailisit niitä enemmän ulkopuolisen silmin tai unessa olisi peräti opas mukana. Joskus entistenkin elämien unet ovat sellaisia, että tarkkailet tapahtumia ikäänkuin ulkopuolisena, mutta silti tunnistat henkilöistä itsesi, vaikka olisit täysin erinäköinen. Yleensä entiseen elämään liittyvät unet integroituvat tavalla tai toisella nykyisyyteen ja ne valaisevat huomattavan paljon asioita, joita käyt parhaillaan tässä elämässä lävitse.

Itse olen nähnyt kerran unta toisen ihmisen entisestä elämästä niin, että itse en ole ollut siihen osallisena. Unta nähdessäni tiesin koko ajan, kenestä uneksin ja vaikka pystyinkin helposti lukemaan tämän ihmisen mieltä, niin en missään vaiheessa kokenut itse olleeni mukana tuon ihmisen entisessä elämässä. Sillä oli kuitenkin tärkeä merkitys minun nykyisyyteeni, että näin tämän unen.

Unet voivat toki olla mielikuvitusta, tv-ohjelmien prosessointia tai jatkokertomus lukemallesi kirjalle, mutta yleensä unen yksityiskohtien tutkiminen paljastaa, onko kyseessä kuvitelma vai muisto.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Tätsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #31 : 03.04.2011 14:26:20 »

Tämä voi olla nyt vähän hassu ja hyvin sekava kysymys, mutta on askarruttanut minua kovasti pari päivää. Ei ehkä täysin sovi topicin aiheeseen, mutta sivuaa sopivasti.

Voinko tavata unessa/näyssä/transsissa/what ever –jossain jonkun ”aikaisemman minäni”? Siten siis, että en tunne olevani hän, en näytä ulkoisesti häneltä, olemme kaksi aivan erillistä tyyppiä, mutta tuo toinen kertoo minulle olevansa aikaisempi minäni.
tallennettu

Worrying is using your imagination to create something you don't want.
-Abraham-
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #32 : 04.04.2011 19:47:43 »

mulla on toistuva tunne , kun käydään saunassa naapuritalossa, jossa on aikoinaan pesetetty enemmänkin väkee, että kun tulen kuopus sylissä pois kotia kohti kävellen, että on sota ja olen evakossa. ajatus että pitää jaksaa kävellä vaikka kuinka olisi kylmä ja viima. tunne tulee aina samassa kohtaa pihassa.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #33 : 05.04.2011 10:37:47 »

Tätsä - no varmaankin.. Se, miksei siihen tulisi mitään tunteita, on mietittävän arvoinen kysymys. Entiset elämät on osa itseä ja sielua, luulisi että tunnepitoisia asioita tulee esiin jos tulee? Mitenkä te, joilla on entisistä elämistä noussut kokemuksia, onko niissä ollut tunteita? Mitä muuta?

Mulla kyllä tulee mieleen Tätsä, että voihan egokin temppuilla.. oletko halunnut justiin kuulla entisistä elämistäsi? Missä "tilassa" siis olit? Oliko suojaukset ym. tehty. Voihan se olla yhtä lailla tottakin. Itellä vaan just tommosista jutuista tullut aika karuu oppia, egon osalta.. knuppel2 Siks olisin ite vähän skeptinen edes, varsinkin jos on ollut esim. meditaatio just sitä varten, että entisiin elämiin kurkkisi.. Smiley Eihän näistä tiedä.. Mutta tallettaisin muiston kuitenkin, semi-skeptisesti sydämeeni.  Smiley
Ja jos se on ollut esim. unessa vaikka et ole miettinyt entisiä elämiä ollenkaan nuohon aikoihin niin sitten antaisin jo enemmän arvoa.. Smiley

Mutta mulla tuli yks päivä hassu olo.

Kun puhuin miehelleni siitä, kuinka entisajat on naiset olleet alistuneessa asemassa, ja että siitä on työskennelty pois, että se on ollut vahva vaikutus, vuosisatoja on eletty miesten vallassa..
Niin mulle tuli hirmuisen omakohtainen olo, ja näin mielessäni kuvan minusta istumassa pöytää vasten 1800-luvun vaatteissa ja minut valtasi pieni suru, tuli olo että olen kokenut sen.. Tunsin kuvan naisen surullisuuden.. Ja vahvasti ajatus, että ehkäpä nämä minunkin tavat kommunikoinnissa on osittain menneisyyden vaikutusta.. Se oli jännä tunne ja mielikuva. Smiley Se yllättikin niin puun takaa.
« Viimeksi muokattu: 05.04.2011 11:24:27 kirjoittanut Metsänkeiju » tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« Vastaus #34 : 05.04.2011 12:47:44 »

En myöskään hirveän helposti luota uniini kun yritän "selvittää" menneitä elämiä. Mikä sitten on oikea  muisto ja mikä taas alitajunnan luoma uni. Monesti olen miettinyt juuri tuota, että mistä sen erottaa? Koko elämäni ajan olen nähnyt eläviä hukkumisunia (pelkään hukkumista tosielämässäkin) jossa vajoan milloin mihinkin vesistöön tai altaaseen, joka kerta olen paniikissa että nyt kuolen, en voi hengittää, kunnes yhtäkkiä minut valtaa rauha ja tajuan että jos olen oikein varovainen ja liikkumatta voin hengittää veden alla... Siihen herään. Onko tämä muisto hukkumiskuolemasta vai jokin sisäinen pelkoni, vai viesti tunnemaailman herkkyydestä, vai..? Lapsesta asti olen näitä nähnyt.

Erään unen näin n.4-5 vuotta sitten jota olen epäillyt entisen elämän muistoksi. En tosin ole ollenkaan varma. Uni oli selkeämpi ja kirkkaampi mitä muut ennen ja jälkeen. Tosin tuohon aikaan unimaailmassani oli muutenkin todella vilkasta  :Smiley
Unessa olin paikalla omana nykyitsenäni, seuraten tilannetta kuin ulkopuolisena , mutta osallisena. Olin rannalla, keskellä saaristolaismaisemaa, 1800-lukua veikkaisin. Rannalla oli rivissä keskeneräisiä puuveneitä, tervattuina kuivumassa. Veneiden seassa hääräsi  pieni hintelä poika jolla oli nokiset kasvot ja vaalea puuvillapaita päällä sekä mies joka ilmeisesti pojan kanssa valmisti veneitä. Miehellä oli myös vaalea paita, henkselit ja vanhanaikainen lätsä päässä. Rannalla oli pikkukiviä joilla leikki kaksi pikkutyttöä, heillä päällään vakeat, nuhruiset puuvillamekot ja naamat likaiset heilläkin. Poika otti pienen veneen johon istui soutamaan, minä istuin keulaan katselin poikaa ja sanoin että "tämä on ihan kuin siitä maalauksesta, Kasken poltto" Ajattelin että ihan kuin olisi ajassa mennyt taaksepäin. Poika ei tuntunut edes näkevän minua. Tytöt tulivat omalla pikkuveneellään myös soutelemaan. Hämärä yllätti meidät, nousi hirveä sumu. Näin kaukana sumun keskellä valopilkkuja ja huokaisin helpotuksesta "täällä on onneksi muitakin soutelijoita" Tiesin että valot ovat lyhtyjä. Mies huusi rannalla "Soutakaa valoa kohti!" ja heilutti lyhtyä sumun keskellä. Aloimme soutaa, ja yhtäkkiä viereemme lipui sumun seasta valtava puinen sotalaiva, isot purjeet. Sitä seurasi ainakin kaksi kolme muuta laivaa. Katsoin ylös laivaan ja näin keulassa seisovan punatakkisia sotilaita joilla jonkinlaiset hatut päässä. Olallaan niillä oli kiväärit joissa pitkät pistimet. Ajattelin "Englantilaisia". Siitä alkoi jonkinlainen sota ja juoksimme ihmisten seassa rannalta pakoon.

Mitä mieltä tästä olette? Oliko tuo uni muistikuva vai okin unimaailman viesti?
« Viimeksi muokattu: 05.04.2011 12:52:15 kirjoittanut Lilim* » tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #35 : 05.04.2011 12:52:12 »

ironia ja soma, mielenkiintoisia kokemuksia, jotka tuntuvat liittyvän voimakkaasti juuri tiettyyn paikkaan. Noista tulee enemmän jonkin sortin kummittelu mieleen kuin menneiden elämien muistot.

Itselläni on liittynyt menneiden elämien muistoihin/uniin aina vahvasti tunteita ja tunnelmia. Ne ovat oikeastaan olleet oleellisempaa kuin se, mitä on konkreettisesti tapahtunut.

Tuosta Metsänkeijun unesta tuli mieleen omat naiselämät, joissa on tiettyjä yhtäläisyyksiä. Olen mitä ilmeisemmin elänyt useastikin vahvojen naishahmojen ympäröimänä matriarkaalisissa yhteisöissä, miehet ovat olleet heikkoja tai poissaolevia. Nämä naiset ovat olleet poikkeusyksilöitä, eivätkä ole liiemmälti olemassaoloaan anteeksipyydelleet, mutta yhteisö on samalla odottanut, että astun näiden poikkeuksellisten naisten saappaisiin esimerkiksi siitä syystä, että olen ollut heidän tyttärensä tai lapsenlapsensa. Aina tämä "kruununperiminen" ei ole ollut ihan kivutonta. No, ilmeisesti tämä teema on tärkeä, koska se toistuu nytkin, en vain tullut ajatelleeksi koko asiaa, ennen kuin huomasin kuvion toistuneen jo aiemmin.

Silloin jos saa tietoonsa useampia entisiä elämiä, niistä on melko helppo löytää joitakin kaavoja, jotka toistuvat kerta toisensa jälkeen. On hyvin tavallista, että nykyisyys on tavalla tai toisella vain menneisyyden toisinto, uusintajakso. Muunlaisiakin kaavoja on tietysti olemassa, tavallista on myös mennä elämissä äärimmäisyydestä toiseen joko sen takia, että haluaa mahdollisimman monipuolisia kokemuksia tai sen takia, että haluaa kieltää edellisen elämän teemat/persoonan/tapahtumat.

Lilim, olisiko ollut muisto Oolannin sodasta?
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #36 : 05.04.2011 17:06:26 »

Mulla tuli kans mieleen Oollannin sota. Siitä en tiedä, oliko se sinun muistosi vai mikä mutta yleensä, luulen, että kyllä sitä tietää mikäli kyseessä on oma muisto. Niinkuin joku tuolla edellä jo kirjoitti, sieltä tuinnistaa itsensä ja ne muut tutut ihmiset.

Itse olen miettinyt regressioterapiaan menemistä, en tosin vielä tiedä että miksi. Tiedän kyllä ilman muistamistakin, että missä mennään tässä elämässä jne. Mutta kai se on intuitio joka sinne vetää. En tiedä, ainakin haluaisin jutella regressioterapeutin ja mielellään myös sellaisen ihmisen kanssa joka voi nähdä toisen entisiä elämiä ilmankin. En edes tiedä tarkkaan, mihin haluan ratkaisun. Minua kuitenkin epäilyttää mennä, koska en ole varma saadaanko onnistuuko hypnoosi luontaisen rauhattomuuteni takia ja en viitsisi maksaa turhasta jos se epäonnistuu. Toisekseen sopivan terapeutin löytäminen on aika kivenalla kun minusta on tärkeää, että keskinäiset kemiat natsaavat. Kolmannekseen, jos hypnoosi onnistuu, pelkään jääväni kiinni niihin muistoihin. Pelkään sitä ikävää, joka siinä saattaa nousta siihen aikaan ja paikkaan. Minulla on jo nyt vahvoja tuntemuksia tiettyjä paikkoja ja aikakausia kohtaan ja ajoittain vihlaisee ikävä vaikka mitään en muistakkaan. Pelkään että sitten kun muistan, ikävä iskee kahta kauheampana. Mutta silti minussa kytee tarve mennä.  Huh
tallennettu
Lumililja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83



Profiili
« Vastaus #37 : 05.04.2011 22:10:04 »

Täällähän onkin vilkas keskustelu päällä!  Cheesy

Lilli: kiitos mielenkiintoisesta kommentista! Yritän ajatella asiaa vähemmällä varauksella ja olla vähän avoimempi. Vähän hätkähdin, kun mainitsit "oppaan". Ensimmäisessä ja kaikkein selkeimmässä unessa, jota pidän entiseen elämään liittyvänä, minut vei toinen ihminen siihen paikkaan, jossa kaikki tapahtui. Hän vielä kertoi minulle paikan nimen ja sen, mitä siellä tapahtui. En siitä vielä ymmärtänyt, että tapahtumat koskivat itseäni. Olenkin ajatellut tätä henkilöä juuri oppaana! Hän hävisi unesta, kun "näytelmä" alkoi. Toisessa tähän ensimmäiseen uneen liittyvässä "jatko-osassa" tiesin jo olevani kuollut. Katselin siinä tapahtumien toista "päähenkilöä" viistosti ylhäältä päin. Tunsin hänen tunteensa ja aistin katumuksensa. Tiesin myös, millä mallilla asiat muuten yhteisössä olivat.  Huh

Metsänkeiju kyseli, liittyikö entisiin elämiin unissa tunteita. Kyllä liittyi! Vahvoja tunteita! Ihan samanlaisia tunteita, kuin elämään yleensäkin liittyy. Unissa eli tapahtumia läpi uudelleen, ja koki ne samat asiat toistamiseen. Hämmennys, epäusko, ihmetys olivat tunnelmia ensimmäisessä unessa. Sen "jatko-osassa" tilalla oli ahdistusta, katkeruutta ja vihaa, mutta myös helpotuksen tunteita. Näiden päälle myös suunnatonta surua, turhautumistakin.

Natseihin liittyvässä unessa päällimmäisenä olivat hämmennys ja pelko. Kuumeisesti pohdin, miten hämään natseja ja piilotan todellisen alkuperäni (johon löytyi viitteitä paperikasan alle piilottamastani valokuvasta. Se esitti tummia sukulaisiani).

Lilli, kirjoitit myös, että samat kaavat toistuvat... Olen huomannut tämän! Muistutan paljon unen miestä. Minun on vaikea suhtautua auktoriteetteihin. Yritän kuitenkin välttää ristiriitoja ja hämätä heitä olemalla "vaaraton". Tosiasiassa en voi sietää määräilyä. Näen käskyttävät henkilöt ja "määräilyn" yliherkästi "natsismina". Ehkäpä menneisyyden painolasti painaa. Tämä uni tavallaan kirkasti pääkoppaa senkin suhteen, miksi olen usein vähän häpeää tuntien ajatellut, etten ole henkisesti kovin "naisellinen". Ex-miesystäväni kerran haukkuikin, että olen kuin mies. En ymmärtänyt mitä hän sillä tarkoitti. Onneksi olen kyllä ulospäin feminiininen olento Grin 

Ihmettelin, miksi natsiuni aktivoitui Lapissa. Jokin selitys voi olla: sekin kylä, jossa unta näin poltettiin natsien toimesta Lapin sodassa.
tallennettu
Tätsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #38 : 05.04.2011 23:03:35 »

Ihana tää ketju, kun täällä polveilee sujuvasti keskenään monta eri juttua  smitten

Tätsä - no varmaankin.. Se, miksei siihen tulisi mitään tunteita, on mietittävän arvoinen kysymys. Entiset elämät on osa itseä ja sielua, luulisi että tunnepitoisia asioita tulee esiin jos tulee?...

... Mulla kyllä tulee mieleen Tätsä, että voihan egokin temppuilla.. oletko halunnut justiin kuulla entisistä elämistäsi? Missä "tilassa" siis olit?

Tuli tunteita kyllä, mutta en siis kokenut, että olisimme mitenkään yhtä ja samaa, en esimerkiksi kokenut tuon toisen tunteita. Juttelimme keskenämme kuin kaksi erillistä ihmishenkilöä. Tämä jäi siksi mietityttämään, kun jäi jotenkin outo tunne. Mitään tällaisia en ole ennen kokenut, en muista edes uniani, eikä mielikuvitustakaan ole.

Koin tuon tapaamisen kaukohoidon aikana. Yleensä en silloin "näe" mitään, vaan makoilen tyhjäpäisenä paikoillani. Unessa en ollut, koska tiesin koko ajan mitä ympärillä tapahtuu, ja katselinkin välillä huushollin tapahtumia. Kokemus menee kyllä visusti sinne matkamuistojen joukkoon. Sain pari hyvää ohjetta elämää ja tätä matkaani varten. Ja tapasin kaksi tosi hyvää tyyppiä tuon itseni lisäksi.

Entiset elämät eivät ole olleet mitenkään erityisesti tapetilla. Joo, kyllä ne tavallaan kiinnostavat, mutta toisaalta en koe niitä tällä hetkellä mitenkään erityisen merkittäväksi asiaksi. Tässä kaikessa muussa on ihan riittämiin totuttelemista. Ja ego temppuilee koko ajan edellenkin  Grin
tallennettu

Worrying is using your imagination to create something you don't want.
-Abraham-
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #39 : 05.04.2011 23:50:57 »

Minulle on viime aikoina noussut kovin pinnalle shamaani intiaanit,olen nähnyt erittäin todentuntuisia uniakin,kuinka istun poppamiehen kanssa nuotiolla,osaisin jopa kertoa tarkalleen maisemat ja kaikki.
Niin rauhallinen,kaipaava ja toisaaltaan pelottava tunne tulee näistä unista. Rupesin näkemään näitä kun sain etäpuhdistuksen Smiley Epäili tämä etähoitajakin ,jos ne olis kuvia entisestä elämästä. Vai mitä te tuumaisitte tästä?

huui. sama juttu.
näin viime kesänä, jolloin minulla oli muutenkin jotenkin herkkä kausi tällaisten asioiden suhteen todella oudon ja todentuntoisen unen. enneunen tuntoinen, muttei kuitenkaan.
siinä unessa näin edessän shamaani-intiaanitytön (n. 8-12v.) joka tanssi nuotion ympärillä ja teki jotain taikaa/loitsua jonka jälkeen näytti minulle erinäisiä ei niin mukavia asioita kuten edesmenneitä sukulaisiani eri aikakausilta (hänen mukaansa) sekä pari vuosilukua mitkä tuntuivat tosi tärkeiltä.
en ole saanut tätä tyttöä millään mielestäni sen unen jälkeen, tuntui että hän on jotenkin tosi tärkeä minua ajatellen, jonkinlainen opas tms.
hyi apua. D:
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
kaisa_v
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #40 : 14.04.2011 15:45:47 »

Onko mahdollista että entisessä elämässä oli joku muu kuin ihminen esimerkiksi susi, näen aina vain susi unia jossa juoksen laumassa ja tiedän arvoni siinä, olen pienestä pitäen kuvitellut olevani ihminen ja susi, ja kun kuulen suden ulvovan tiedän jotenkin mitä se sanoo ja osaan vastata. Onko mahdollista?
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #41 : 14.04.2011 19:19:45 »

Onko mahdollista että entisessä elämässä oli joku muu kuin ihminen esimerkiksi susi, näen aina vain susi unia jossa juoksen laumassa ja tiedän arvoni siinä, olen pienestä pitäen kuvitellut olevani ihminen ja susi, ja kun kuulen suden ulvovan tiedän jotenkin mitä se sanoo ja osaan vastata. Onko mahdollista?

Uskon että se on mahdollista. Näen, että elämät eläiminä ovat ikäänkuin "lepoelämiä". Minä itsekin olen ehkä ollut susi (minulle on myös sanottu näin) ja mahdollisesti myös kettukin. Varmuudella en kuitenkaan tiedä, mutta esim. lapsena kun katsoin luontodokumenttia petoeläimistä, vaikka nyt niistä susista, ja näin niiden mässyttävän saaliseläintä, meinasi minullakin alkaa kuola valumaan. Se näytti herkulliselta ja olisin hallunut olla mukana. Nykyään ei enää funtsita, mutta silloin se näytti niin houkuttelevalta..  idiot2 Myös ketut kiehtoivat kovasti lapsena. Halusin olla kettu.  Smiley Siksipä leikinkin aina eläintä, lähinnä kettua tai sutta.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #42 : 14.04.2011 20:17:57 »

Minä olen kuullut monestakin lähteestä, että ihminen ei synny eläimeksi eikä eläin ihmiseksi. Ihmissielu on kuitenkin ihmissielu ja eläin eläinsielu Smiley Ei kissakaan muutu kuoltuaan koiraksi tai koira hevoseksi.

Vahva yhteys eläimiin ja voimakkaat unet ja muistot niistä on mielestäni voimaeläimien neuvoja. Meillä voi olla hyvinkin intensiivinen yhteys voimaeläimeen. Voimaeläinhän on henkiopas, mutta vain eläinversio. Toisille voimaeläimet ovat voimakkaampia oppaita kuin henkisen ihmisoppaat.

Tämä voi symboloida myös hyvin voimakasta yhteyttä Luonto Äidin kanssa. Meissähän on myös eläinpuoli - ego.

Itsekin juoksentelin lapsena aina neljällä jalalla, joka piti lopettaa, koska koulu pakotti :Smiley Mielestäni pääsisin vieläkin juoksemaan nelinjaloin kovaa ja paremmin kuin kaksin jaloin, ei ongelmaa Grin En silti ole ollut menneissä elämissäni eläin (ja muistaisin jos olisin ollut, olen kuitenkin menneiden elämien kanssa paljon tekemisissä!). En myöskään ole tavannut yhtään tulkittavaa menneiden elämien tulkintaa tehdessäni, joka olisi ollut eläin. Smiley

Poikkeuksiakin on varmasti, kaikkihan on kuitenkin mahdollista, mutta mielestäni eläin on eläinsielu ja ihminen on ihmissielu, kun Maapallosta puhutaan.
« Viimeksi muokattu: 14.04.2011 20:20:05 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #43 : 14.04.2011 20:36:39 »

Oon pohdiskellu tuota eläinelämää viimeaikoina. Hauskaa, että universaali on nostanut sen pohdinnan alle muillekin.
Mulla on taipumus uskoa, että ihmistä lähimmät eläimet, kotieläimet ja etenkin lemmikkieläimet, ainakin osa niistä, ovat vanhoja ihmissieluja, jotka ovat tulleet opettamaan ihmiselle pyyteetöntä rakkautta. Miten muuten ne antavat niin auliisti anteeksi ihmisen julmimmatkin teot, ellei ne ole olleet ihmisiä joskus itsekin ja tiedä, että juui noin idiootti ihminen vain voi olla? Ne myöskin vaistoavat ja antavat sen parhaimman lohdun, kun ihminen on surullinen.

Voivathan ne olla myös korkeita henkiolentoja, jotka ovat tulleet opettamaan ihmistä? Mä en usko että ihminen kouluttaa ja opettaa lemmikkiään, vaan lemmikki ihmistä, paljon syvemmässä merkityksessä.
Lemmikin opettaminen sisäsiistiksi ja tekemään temppuja on suuri koulutus ihmisen luonteelle itselleen.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #44 : 14.04.2011 22:43:02 »

Eläinten sielut ovat aikoinaan tulleet maapallolle todellakin opettamaan ihmisiä Smiley Ne saapuivat eri puolilta universumia (esim. lehmät ovat Lakumalta) ja eri tehtävien kanssa. Ihmisten oli ja on edelleen tarkoitus oppia eläinten sieluilta paljon erilaisia asioita.

Koska tämä aihe käsittelee menneitä elämiä, niin ei siitä sen enempää. Halukkaat voivat tarttua vaikka Diana Cooperin kirjaan "Atlantis", jossa asiaa selvitetään ainakin osaltaan!
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: